بنر هدر

معرفی رستوران های برتر ایلام + عکس

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

در این مطلب لیست رستورانهای خوب ایلام را برای شما عزیزان تهیه کردیم.

رستوران اسپایسی

برای کسانی که به دنبال غذای خوب و باکیفت با قیمت مناسب می گردند رستوران اسپایسی را پیشنهاد می کنیم. در منوی غذایی این رستوران می توانید انواع چلو ماهیچه، کباب، سلطانی، برگ را در کنار غذاهای دریایی مثل ماهی و میگو را بیابید. برای کسانی که غذاهای خانگی را به کباب و جوجه ترجیح می دهند نیز این رستوران انواع خورشت ها را فراهم نموده است.

معرفی رستوران های برتر ایلام + عکس

رستوران پدیده

رستوران پدیده یکی از رستوران های خوب شهر ایلام است که در مرکز شهر واقع شده است. در این رستوران می توانید انواع غذاهای ایرانی از کباب ها گرفته تا خورشت را بیابید.

معرفی رستوران های برتر ایلام + عکس

رستوران قبایل

به پیشنهاد اکثر کسانیکه مسافر ایلام بوده اند، رستوران قبایل بهترین رستوران این شهر می باشد. این رستوران غذاهای سنتی ایرانی را سرو می کند و کباب برگ آن شهرت زیادی دارد.شما هم اگر مسافر ایلام هستید پیشنهاد می کنیم وعده ای از غذای خود را در این رستوران صرف کرده و نظرتان را برای دیگر مسافران بگویید.

معرفی رستوران های برتر ایلام + عکس

رستوران گیلانه ایلام

این رستوران به تازگی در ایلام افتتاح شده. پیدا کردنش هم خیلی راحته. ایلام، محله چالیمار، میدان دفاع مقدس ، روبروی کتابخانه مرکزی ایلام دکوراسیون زیبایی داره. فضای دلنشین و دوستانه رستوران همراه با خوش آمد گویی پرسنل مودب و کار بلدش جو خوبی رو ایجاد کرده. فضای خیلی بزرگی نداره و مناسب مهمونی و مراسمات با تعداد زیاد مهمون نیست. منوی پر و پیمونی داره، بیشتر غذاها شمالی هستن ولی غذاهای معمولی هم توی منو پیدا میشه. بوفه سالاد هم داره به جرات میتوان گفت باقلا قاتق این رستوران از همه باقلا قاتق هایی که توی شمال خورده اید هم خوشمزه تر بود. بعد اتمام غذا هم با چای اصیل شمالی به صورت رایگان پذیرایی می شوید. توصیه میکنیم اگه یه روز گذرتون به ایلام خورد حتما این رستوران رو امتحان کنید.

معرفی رستوران های برتر ایلام + عکس

رستوران پدر خوب

آدرس: ایلام – ایلام خیابان پاسداران – جنب پارک کودک – پایین تر از چهارراه عبداللهی

معرفی رستوران های برتر ایلام + عکس

رستوران تخت جمشید ایلام

آدرس: ایلام – بلوار آزادی – روبروی ساختمان علوم پزشکی – رستوران تخت جمشید

رستوران ۱۱۰ ایلام

آدرس: ایلام – خیابان انقلاب – میدان انقلاب – رستوران ۱۱۰

رستوران میلاد ایلام

آدرس: ایلام – خیابان شهید ربابه کمالی – رستوران میلاد

رستوران بلوط

آدرس: ايلام – ميدان دادگسترى – ضلع جنوبى پل زير گذر

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید