رستوران های بندرعباس ، طعم غذاهای لذیذ جنوبی

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

اگر مسافر بندرعباس هستید، خوب است بدانید که این شهر به غذاهای خوش‌طعم دریایی و تندش معروف است. بندرعباس انقدر رستوران‌های خوب دارد که شاید در سفرتان فرصت نکنید طعم غذای همه این رستوران‌ها را بچشید.

در اینجا بهترین رستوران های بندرعباس را معرفی کرده‌ایم تا شما بنا به سلیقه‌تان بتوانید رستورانی را انتخاب کنید و از  غذاهای خوشمزه جنوبی لذت ببرید.

رستوران بادگیران

این رستوران در مجموعه پذیرایی و تفریحی بادگیران ساخته شده و با پرسنلی آموزش‌دیده از مهمانان پذیرایی می‌کند. اگر دلتان می‌خواهد در فضایی گرم و دوستانه و درعین‌حال شیک و زیبا غذا بخورید، به رستوران بادگیران بروید. سفارش‌ها در این رستوران خیلی سریع آماده می‌شوند. از نظر خیلی‌ها رستوران بادگیران بهترین رستوران بندرعباس است. فضای رستوران بسیار زیباست و در شب زیباتر هم می‌شود. تقریبا همه غذاهای این رستوران طرفدار دارد، اما غذاهای دریایی‌ای مانند قلیه‌ماهی، میگوی پفکی، میگو کاری، کباب ماهی‌شیر و بشقاب دریایی‌اش حسابی محبوب است. اگر اهل غذاهای دریایی نیستید ماهیچه، کباب چنجه و شیشلیک‌های رستوران بادگیران غذاهایی هستند که باید امتحانشان کنید.

آدرس: بندرعباس، ابتدای جاده میناب، جنب بنیاد بتن، ۴۰۰ متر داخل کوچه

رستوران های بندرعباس ، طعم غذاهای لذیذ جنوبی

رستوران بندر بندرعباس

رستوران بندر به شیکی رستوران‌های بادگیران یا فانوس نیست، اما یکی از بهترین رستوران های بندرعباس به حساب می‌آید. اگر در سفرتان از طعم غذاهای رستورانی خسته شدید، حتما به رستوران بندر بروید. غذاهای این رستوران طعمی خانگی دارند. قیمت منوی رستوران بندر کمی بالاست، اما حجم غذاهایش انقدر زیاد است که اگر کم‌غذا باشید دونفره می‌توانید یک پرس سفارش بدهید. رستوران در کنار همه غذاهایش شما را به سس قلیه مهمان می‌کند و طعم این سس فوق‌العاده‌ روی ته‌دیگ‌های ترد برنج هرگز از خاطرتان نخواهد رفت. کباب میکس‌ که مخلوطی از ماهی شیر کبابی و میگو همراه با سس تند است، یکی از غذاهای محبوب رستوران بندر به‌شمار می‌رود.

آدرس: بندرعباس، فلکه یادبود، جنب بازار ماهی‌فروش‌ها

رستوران های بندرعباس ، طعم غذاهای لذیذ جنوبی

رستوران سامکو

اگر غذاهای دریایی دوست دارید و دلتان می‌خواهد منویی متنوع را تجربه کنید، رستوران سامکو بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. از غذاهای سامکو انتظار حجم زیاد نداشته باشید، اما طعم‌ جدید غذاها شما را از انتخابتان پشیمان نخواهد کرد.

اگر این رستوران را برای صرف غذا انتخاب کردید، سس‌ها و نوشیدنی‌های مخصوصش را از دست ندهید. سوپ مخصوص سامکو که با ماهی و سبزیجات پخته می‌شود، اسپاگتی دریایی و پیتزا دل از محبوب‌ترین غذاهای سامکو هستند.

آدرس: بندرعباس، بلوار امام حسین، الهیه جنوبی

رستوران های بندرعباس ، طعم غذاهای لذیذ جنوبی

رستوران امپراطور بندر عباس

انواع خوراک،انواع پیتزا،انواع فست فود،غذاهای ایرانی،غذاهای دریایی،انواع کباب،انواع نوشیدنی های سرد و گرم،کیک،انواع شیک،سالاد،سوپ

آدرس :بندرعباس،انتهای رسالت شمالی،نبش کوی آزادشهر

رستوران های بندرعباس ، طعم غذاهای لذیذ جنوبی

رستوران ایتالیایی و دریایی روژه بندرعباس

رستورانی با انواع غذاهای ایتالیایی و تنوع بالایی در غذاهای دریایی، همراه با محیط و فضای آروم و راحت می باشد.

آدرس :هرمزگان – بندرعباس رسالت شمالی، چهارراه پردیس، تقاطع طلوع، پلاک ۱

رستوران های بندرعباس ، طعم غذاهای لذیذ جنوبی

آقای ماکارونی بندر عباس

بهترین لازانیا و پاستا رو توی بندرعباس میتوانید از رستوران آقای ماکارونی تهیه کنید و از کیفیتش کاملا راضی باشید.

آدرس : هرمزگان – بندرعباس روبروی بیمارستان کودکان، مجتمع تجاری اداری نخل، ورودی ۳، واحدA۲۱

رستوران های بندرعباس ، طعم غذاهای لذیذ جنوبی

رستوران سنتی ستاره جنوب بندر عباس

“رستوران سنتی ستاره جنوب” یه رستوران چند منظوره است با شعبه‌های مختلف در بندرعباس و قشم. این رستوران یکی از بهترین رستوران‌ها در نوع خودش از نظر کیفیت غذا و سرویس دهیه و به همین دلیل جزو معروف ترین‌های جنوب کشوراست. در این مجموعه علاوه بر رستوران ایرانی و سنتی، کافی شاپ، فست فود و چایخانه هم دارد.

رستوران های بندرعباس ، طعم غذاهای لذیذ جنوبی

آدرس :هرمزگان – بندرعباس بلوار ساحلی، مجتمع تجاری ستاره جنوب

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید