بنر هدر

بهترین رستوران های کوالالامپور مالزی را بشناسید

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

بیشترین شهرت مالزی به خاطر غذاهای خوشمزه آن است که از انواع غذاهای چینی و هندی گرفته تا مالایی و غربی، در آن عرضه می‌شود. مالزی با داشتن رستوران‌های ۲۴ ساعته یا مامک‌ها و غذاسراهای مختلف، گزینه‌های زیادی برای  انتخاب گردشگران در نظر گرفته است. لیست ما از بهترین رستوران‌های کوالالامپور برای هر بودجه و سلیقه‌ای، تصمیم گیری برای سفر به مالزی را راحت‌تر می‌کند.

رستوران لا مکزیکانا کوالالامپور 

رستوران لا مکزیکانا کوالالامپور در منطقه لورونگنیبونگ و بیرون از جالان آمپانگ واقع شده است. این رستوران دارای دکوراسیونی ساده و شیک با غذاهای سنتی مکزیکی می باشد. در رستوران لا مکزیکانا کوالالامپور غذاهای امپرسیونیستی به سبک جهانی ولی با عطر و بوی سنتی طبخ می شود. منوی غذایی این رستوران پر از غذاهایی با چیپس ذرت، گوشت خوک ، گشنیز، پیاز و سس قرمز تند می باشد.

بهترین رستوران های کوالالامپور مالزی را بشناسید

رستوران باکتی وود لند

باکتی وود لند که در کنار مسجد جامع واقع شده است، یکی از بهترین رستوران‌های هندی در مالزی به شمار می‌رود و غذاهای متنوع شمال و جنوب هند را عرضه می‌کند. این رستوران، منویی از غذاهای گیاهی و حلال ارائه می‌دهد که گردشگران می‌توانند از میان وعده‌های غذایی آنها، اوتاپام، تایی و نان را انتخاب کنند. بزرگترین و بارزترین ویژگی این رستوران، قیمت پایین غذاهای آن است.

بهترین رستوران های کوالالامپور مالزی را بشناسید

کافه آنتی پودین کوالالامپور Antipodean Café

مطمئن باشید حتی اگر برای صبحانه به رستوران کافه آنتی پودین کوالالامپور بروید، از انتخاب این رستوران راضی خواهید بود. بسیاری از افراد محلی به این رستوران می آیند و از غذاهای متنوع آن لذت می برند. یک صبحانه عالی شامل نان توست، سوسیس، قارچ، تخم مرغ نیمرو با قیمت بسیار ارزان در رستوران سرو می شود. بطور کلی در رستوران کافه آنتی پودین کوالالامپور می توانید غذاهای متنوع و خوشمزه را با قیمت مناسب سفارش دهید.

غذاسرای لات تن هاتونگ

مالزیایی‌ها، غذاسراها را دوست دارند. لات تن هاتونگ در باکتی بیتانگ دارای تعداد زیادی فروشنده چینی است که انواع مختلف نودل‌ها، پودینگ‌ها و غذاهای خوشمزه دیگر را در طبقه هم‌کف مرکز فروش لات تن سرو می‌کنند. فروشنده‌های دوره‌گرد، مقدار زیاد غذا را با قیمت کم می‌فروشند که از میان این غذاها، هاکن می بهترین و خوشمزه‌ترین آنها است.

بهترین رستوران های کوالالامپور مالزی را بشناسید

رستوران هلی لانگ بار کوالالامپور Heli Lounge Bar

رستوران هلی لانگ بار کوالالامپور شما رو از هر لحاظی شگفت زده خواهد کرد! این رستوران بر روی پشت بام قرار دارد و انواع غذاهای غربی در آن سرو می شود. زمانی که وارد این رستوران پر زرق و برق می شوید، حس می کنید وارد یک مهمانی شبانه شده اید. غذاهایی مثل جوجه کباب با سس قارچ رو در این رستوران حتما امتحان کنید. پرسنل رستوران هلی لانگ بار کوالالامپور با شما طوری رفتار می کنند که انگار یک سوپراستار وارد رستوران شده است.

رستوران برگ موز دویس کرنر

گردشگرانی که به دنبال تجربه کردن یک غذای اصیل مالزیایی هستند می‌توانند به رستوران برگ موز دویس کرنر بروند. مشتریان غذای سفارش داده خود را به جای بشقاب، روی یک برگ موز بزرگ دریافت می‌کنند. غذاهای جنوب هند منعکس کننده فرهنگ محلی آنهاست که با قیمت مناسب سرو می‌شوند. اگر می‌خواهید تجرب‌ ای واقعی داشته باشید قاشق و چنگال خود را رها کنید و با دست غذا را بخورید. فقط به یاد داشته باشید که با دست راست بخورید.

بهترین رستوران های کوالالامپور مالزی را بشناسید

رستوران ال کردو کوالالامپور El Cerdo

رستوران ال کردو کوالالامپور دارای دکوراسیونی پر زرق و برق با غذاهایی دلچسب و خوشمزه می باشد. غذاهای آماده شده در رستوران ال کردو کوالالامپور بسیار خوب پخته و سرو می شوند و حتی تناسب چربی و گوشت داخل غذاها با دقت رعایت می شود. غذاها یا به آرامی پخته می شوند یا به قدری سرخ می شوند که کاملا ترد و لذیذ باشند. هر پرس غذا به راحتی دو نفر را سیر می کند.

بهترین رستوران های کوالالامپور مالزی را بشناسید

رستوران حوسن کافی

رستوران حوسن کافی در برکفیلدز در کنار هتل‌هایی با قیمت مناسب واقع شده است و غذاهای هندی را با قیمت‌های مناسب سرو می‌کند. این رستوران به روش معمولی ناسی کاندار مالزیایی، غذاهای مختلف از جمله روتی، برنج سرخ شده و ناسی لماک را ارائه می‌دهد. به خاطر خدمات ۲۴ ساعته و ارائه منو به زبان انگلیسی، تعجبی ندارد که این رستوران، بهترین رستوران کوالالامپور برای گردشگران باشد.

رستوران نوبو کوالالامپور  Nobu Kuala Lumpur

رستوران نوبو کوالالامپور به خاطر غذاهایی نظیر سوشی، ساشیمی و تمپورا در دنیا بسیار شناخته شده است و دارای 29 شعبه در سراسر جهان می باشد. رستوران نوبو کوالالامپور یک طبقه پایین‌ تر از مارینی در خیابان ۵۷ منارا پتروناس واقع شده است. رستوران نوبو کوالالامپور دارای منظره ۳۶۰ درجه ای از آسمان است که شامل برج‌های دوقلوی پتروناس هم می‌شود.

بهترین رستوران های کوالالامپور مالزی را بشناسید

رستوران یاپ هوپ کی

رستورانی با نمای خارجی قرمز رنگ، نزدیک ایستگاه مترو سو لین است که به خاطر سرو غذای هاکا، جزو بهترین رستوران‌های کوالالامپور طبقه‌بندی شده است. چه در داخل رستوران بنشینید یا در محوطه خارج از آن، یاپ هوپ کی غذاهای متنوعی برای هر سلیقه باقیمت مناسب ارائه میدهد. می‌توانید یانگ تائو فو، سوپ نودل سنتی هاکا و غذای گیاهی موک داک را در این رستوران امتحان کنید.

رستوران پینچز تپس بار کوالالامپور Pinchos Tapas Bar

رستوران پینچز تپس بار کوالالامپور یک رستوران به سبک اسپانیایی می باشد و زمانی که وارد رستوران می شوید با شنیدن صدای موسیقی سالسا، نورپردازی و رفت و آمد زیاد به یاد پارتی های شبانه می افتید. غذاهای رستوران پینچز تپس بار کوالالامپور معمولا پر سیر و همراه با نوشیدنی محلی می باشند.

رستوران تاریک

اگر می‌خواهید یک طبخ متفاوت با غذا خوردن در تاریکی را تجربه کنید به رستوران تاریک کوالالامپور در چانکات بوکیت بیتانگ بروید. به گفته صاحب رستوران اگر ظاهر غذا را در نبینیم، غذا خوشمزه‌تر می‌شود. مشتریان ابتدا غذای خود را انتخاب می‌کنند سپس ساعت و تلفن همراه خود را در یک قفسه قفل دار می‌گذارند و سر میز خود در تاریکی می‌نشینند. رزرو میز در رستوران ضروری است و مشتریان باید از قوانین رستوران در رابطه با نحوه لباس پوشیدن تبعیت کنند.

بهترین رستوران های کوالالامپور مالزی را بشناسید

رستوران لیما بلاس نیونیا کوالالامپور Lima Blas Nyonya Restaurant

رستوران لیما بلاس نیونیا کوالالامپور در خیابان Jalan Mesui واقع شده است. رستوران لیما بلاس نیونیا کوالالامپور را به راحتی می توان با یک مغازه عتیقه فروشی اشتباه گرفت زیرا دکوراسیون رستوران شبیه به مغازه های عتیقه فروشی و سمساری می باشد. غذاهای رستوران لیما بلاس نیونیا کوالالامپور دارای عطر و طعم عالی و ظاهری خیره کننده با قیمتی مناسب می باشند.

رستوران ماروش

ماروش، رستورانی با سبک عربی، در بوکیت بیتانگ است که در سال ۲۰۱۱ افتتاح شد و به یکی از رستوران‌های برتر سرو کننده غذاهای شرقی تبدیل شد. ماروش، منویی از غذاهای گران قیمت از قبیل غذاهای گریل شده و انواع کباب‌ها ارائه می‌کند و مشتریان، معمولا از فضای رستوران و کیفیت خدمات آن راضی هستند.

بهترین رستوران های کوالالامپور مالزی را بشناسید

مادام کوان

رستوران کوان سویی لیان از سال ۱۹۷۷ درحال سرو کردن انواع غذا است و هنوز بهترین غذاهای مالزیایی از ناسی لماک گرفته تا نودل‌های طبخ شده به روش چینی را سرو می‌کند. مادام کوان ترکیبی از طعم‌های متفاوت و غذاهای محلی همراه با فست فودها را فراهم می‌کند و گردشگران کنجکاو می‌توانند در این رستوران تجربه‌ای متفاوت، داشته باشند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید