معرفی رستوران های برتر کیش همراه با تصاویر

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

شهر های توریستی معمولا دارای رستوران های زیادی می باشند که پوشش دهنده سلیقه تمام افراد هستند. جزیره کیش هم با وجود مسافران زیادی که هر ساله دارد از این قاعده مستثنی نیست و رستوران های فراوانی را در خود جای داده است.

رستوران های کیش در تمام شهر و با سبک های مختلف افتتاح شده اند اما در این مطلب قرار است به این سوال بپردازیم که بهترین رستوران های کیش کدامند؟

فودکورت دامون کیش

جزیره کیش فودکورت‌های زیادی دارد، اما به نظر خیلی‌ها فودکورت دامون بهترینش است. هم تنوع بالایی دارد و هم روی کیفیت غذاهایش بیشتر می‌شود حساب کرد و برای غذا خوردن هم چندان نباید منتظر شد. فودکورت دامون در طبقه دوم مرکز خرید دامون که خودش مرکز خرید معروفی است، واقع شده. ۱۲ غرفه دارد و به دلیل فضای سبز و تراس رو به دریا یکی از محبوب‌ترین فودکورت‌های کیش است. دامون رستوارن سنتی، مکزیکی، چینی، هندی، غذای سلامت و فست‌فود دارد و نسبت به فودکورت‌های دیگر جزیره، قیمت‌هایش مناسب‌تر است. از هیجان‌انگیزترین تصاویری که می‌شود به‌خصوص در غرفه غذاهای چینی دید پروسه تهیه غذاها از پشت شیشه است، اینکه چه‌طور سرآشپز مواد را در ماهیتابه می‌ریزد و با تکان دادن ماهیتابه آتش آن تا سقف می‌رود.

در این فودکورت باید پاستای آلفردو، ماهی و غذای هندی‌اش را حتما خورد و تراس را برای صرف غذا انتخاب کرد. از خیر بوفه صبحانه آن هم نباید گذشت. اهل فن می‌گویند اگر می‌خواهید در دامون غذا بخورید بهتر است برای ناهار به آن بروید که شب‌ها جای سوزن‌انداختن نیست.

آدرس فود کورت دامون: کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون

معرفی رستوران های برتر کیش همراه با تصاویر

رستوران قصر سفید کیش

یکی از محبوب ترین رستوران های کیش ، رستوران قصر سفید می باشد که در آن انواع غذاهای ایرانی ، دریایی ، فرنگی و فست فود سرو میشود.

چیزی که این رستوران را متمایز میکند وجود کادری مجرب است که در سرویس دهی تمام تلاش خود را کرده و خاطره ای خوش برای شما به یاد میگذارند.

آدرس رستوران قصر سفید: انتهای بلوار اندیشه- قطعه RF13

معرفی رستوران های برتر کیش همراه با تصاویر

رستوران هشتگ

هشتگ به نظر آنهایی که امتحانش کرده‌اند از بهترین رستوران های کیش است. منوی رستوران هتشگ دو قسمت دارد، یک قسمت مختص غذاهای ایرانی و بخشی دیگر مخصوص فست‌فود؛ اما بیشتری‌ها از فست‌فودش تعریف می‌کنند تا غذاهای ایرانی‌اش.

از غذاهایی که بقیه توصبه به خوردنش کرده‌اند، همبرگر، پیتزای مدیترانه و پپرونی و سیب‌زمینی‌ست. فقط بد نیست بدانید که این رستوران از رستوران‌های شلوغ جزیره محسوب می‌شود.

آدرس: روبروی کارتینگ ساختمان هدیش

معرفی رستوران های برتر کیش همراه با تصاویر

رستوران فودلند کیش

رستوران فود لند در کنار ساحل مرجان قرار دارد و بخاطر کیفیت قابل قبول غذاها شناخته شده است.  فود لند دارای نمایی زیبا و دکوراسیون داخلی متفاوت می باشد که نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

این رستوران شامل سه سالن مختلف می باشد که بیش از 100 نوع غذا و پیش غذا را میتوانید در منوی آن مشاهده کنید.

آدرس رستوران فود لند : بازار مرجان –  غرفه 77 الی 99

معرفی رستوران های برتر کیش همراه با تصاویر

رستوران دارچین

یک رستوران نسبتا آرام که منوی غذایی متنوعی دارد، به طوری که از استیک تا غذاهای دریایی و ایرانی را می‌توان در آن پیدا کرد. قیمت‌ غذاها در دارچین زیاد بالا نیست. آنهایی که تجربه غذا خوردن در این رستوران را داشته‌اند از استیک مرغ، لوبیاپلو، ته‌چین و ماهی شیر آن تعریف کرده‌اند. این رستوران صبحانه هم دارد.

آدرس: روبروی شهرک صدف ,خیابان کوشا.جنب دفتر دامون

معرفی رستوران های برتر کیش همراه با تصاویر

رستوران توتی فروتی کیش

توتی فروتی کیش ، رستورانی ساحلی متفاوت ، با غذایی با کیفیت

توتی فروتی در وعده ناهار غذای ایرانی و در وعده شام غذای فرنگی همراه با موسیقی سرو میکند.

این رستوران بخاطر اینکه نمایی رو به دریا دارد از محبوبیت زیادی برخوردار است.

آدرس رستوران توتی فروتی : اسكله تفریحی جدید

معرفی رستوران های برتر کیش همراه با تصاویر

فست فود بومرنگ کیش

گاهی اوقات نیاز دارید که به مکانی با قیمت مناسب تر بروید و آنجا وعده غذایی خود را میل کنید. فست فود بومرنگ از آن دسته فست فودهایی است که در محیطی تمیز و آرام غذایی با کیفیت در اختیار شما قرار میدهد و قیمتی مناسب دارد.

در فست فود  بومرنگ هر دو قاچ پیتزا دارای یک طعم است و شما با سفارش یک پیتزا چهار طعم مختلف را تست خواهید کرد!

معرفی رستوران های برتر کیش همراه با تصاویر

آدرس فست فود بومرنگ: کیش، ایوان مروارید

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید