بنر هدر

مراکز خرید بدروم ، خریدی رضایت‌بخش و لذت‌بخش در بدروم ترکیه

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

بدروم یکی از زیباترین شهرهای کشور ترکیه است. این شهر با داشتن سواحل ماسه‌ای فوق‌العاده، فضای شهری بی‌نظیر و هتل‌ها و کافه‌ها و رستوران‌ها و مراکز خرید عالی، چند سالی است که به یکی از مهم‌ترین مقصدهای گردشگری ترکیه تبدیل شده است؛ به‌ طوری‌که هم در لیست سفر گردشگران بین‌المللی و هم اهالی کشور ترکیه قرار دارد. در این شهر ساحلی زیبا، علاوه بر این‌که امکانات فوق‌العاده‌ای برای استراحت و خوش‌گذرانی فراهم است، مراکز خرید پرتعدادی وجود دارد که گردشگران با هر میزان بودجه‌ای می‌توانند خریدی رضایت‌بخش و لذت‌بخش را تجربه کنند. در این مطلب قصد داریم مراکز خرید بدروم را معرفی کنیم.

مرکز خرید پالمارینا در بدروم

مرکز خرید پالمارینا در بدروم تا اندازه ای خوب است که با جرات می توان گفت پالمارینا بود که تجربه ی خرید در بدروم را کاملا تغییر داد. پالمارینا در مجموع دارای ۵۳ فروشگاه است که در آن انواع وسایل از وسایل دکوری خانه گرفته تا لباس، لوازم بهداشتی و تکنولوژی ارائه می شود. می توانید بعد از یک خرید خوب از برندهایی که دوست دارید، در رستوران بین المللی آن غذایتان را میل کنید و خستگی را از تنتان به در ببرید.  مراکز خرید بدروم ، خریدی رضایت‌بخش و لذت‌بخش در بدروم ترکیه

سه‌شنبه بازار بدروم

در شهر بدروم و دهکده‌های اطرافش تقریبا هر روز هفته بازار محلی برپاست که در این بازارها به معنای واقعی کلمه همه‌چیز از خشکبار و خوراکی‌های خانگی محلی تا لوازم خانه پیدا می‌شود. سه‌شنبه بازار بدروم یکی از مشهورترین بازارهای محلی است و پیشنهاد می‌کنیم، اگر به بدروم سفر می‌کنید و به‌خصوص اگر به فضاهای سنتی و معاشرت یا اهالی منطقه و بومی‌ها علاقه دارید و از آن لذت می‌برید، حتما به این بازار سر بزنید.

مراکز خرید بدروم ، خریدی رضایت‌بخش و لذت‌بخش در بدروم ترکیه

فروشندگان سه‌شنبه بازار بیش‌تر زنانی هستند که لباس محلی به تن دارند و محصولات مزرعه‌ی خود را برای فروش عرضه می‌کنند. در این بازار اجناس کپی‌ برندهای مشهور که بسیار شبیه به اصل هستند هم به وفور وجود دارد، اما پیشنهاد ما، خرید صندل‌های چرمی مشهور بدروم و محصولاتی است که از پارچه‌های کاملا دستبافی که میلاس نامیده می‌شوند تهیه شده‌اند و یادگاری‌های زیبایی از یک سفر فراموش‌نشدنی هستند.

مرکز خرید میدتون 

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید بدروم که می خواهیم به شما معرفی کنیم، مرکز خرید میدتون است که در محله ی سرزنده ی ارتاکنت قرار گرفته است. میدتون تنها مرکز خرید سرپوشیده ی بدروم محسوب می شود و امکاناتی مثل سینما، سوپر مارکت و پارکینگ در آن وجود دارد، علاوه بر این، وجود ۱۱۰ فروشگاه در میدتون باعث می شود تا هر آنچه که به دنبال آن هستید را بتوانید پیدا کنید. بومی های بدروم مرکز خرید میدتون را بسیار دوست دارند چون در آن تعداد زیادی رستوران و مرکزهای فرهنگی مثل گالری و مرکزهای تئاتری وجود دارد و همین موضوع باعث می شود تا میدتون فقط یک مرکز خرید معمولی نباشد و کاربری چندگانه داشته باشد.

مراکز خرید بدروم ، خریدی رضایت‌بخش و لذت‌بخش در بدروم ترکیه

مرکز خرید اُسیس

مرکز خرید اُسیس را معماری منحصربه‌فردش از دیگر مراکز خرید بدروم متمایز می‌کند. مرکز خرید اُسیس با الهام از بازارهای سنتی بُدروم ساخته شده و عناصری از معماری شرقی در کنار معماری مدرن غربی در آن به چشم می‌خورد.

مراکز خرید بدروم ، خریدی رضایت‌بخش و لذت‌بخش در بدروم ترکیه

در فضای این مرکز خرید، درختان نخل و کاکتوس‌ها و تالاب‌های پوشیده از نیلوفر آبی توجه‌ها را به خود جلب می‌کنند و وجود فروشگاه‌های سنتی، در کنار فروشگاه‌های برندهای مختلف، حال‌وهوای خاص و متفاوتی ایجاد کرده‌اند. مهم‌ترین مزیت مرکز خرید اُسیس، وجود زمین بازی کودکان است و از این جنبه مرکز خرید مناسبی است برای خانواده‌هایی که با کودکان‌شان سفر می‌کنند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید