بنر هدر

با لوکس ترین و مهم ترین مراکز خرید تهران آشنا شوید

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

خوشگذرانی در شهرهای بزرگی مثل تهران تا حد زیادی به این مراکز وابسته است. این مکان ها تنها جایی برای خرید روزمره نیستند؛ آنها با داشتن امکانات خاص، ظاهر متفاوت، تفریحات و بسیاری چیزهای دیگر افراد را به سوی خود می کشانند تا بخشی از اوقات فراغت شان را پر کنند. امروز میخواهیم از مراکز خرید لوکس این شهر برای تان بگوییم؛ مجتمع هایی با برندهای معروف بین المللی و طراحی های خاص و حیرت انگیز که دنیایی متفاوت را در خود دارند. یکی به خاطر تفریحاتش شهره شده و دیگری با مغازه های مدرن و برندهایش دل مراجعانش را به دست آورده است. با ما باشید تا با لوکس ترین مراکز خرید پایتخت آشنا شوید و جلوه ای دیگر از این شهر همیشه بیدار را بشناسید.

مرکز خرید پالادیوم

اگر برندباز هستید و گشت زدن در فضاهای لوکس اولویت شما برای انتخاب یک مرکز خرید است، سری به منطقه‌ی زعفرانیه و خیابان مقدس اردبیلی بزنید. پاساژ پالادیوم با شکوه خود در این خیابان در انتظار شماست. پالادیوم در سال ۹۳ افتتاح شد و از همان زمان محل تجمع برندهای مهم دنیا است.

با لوکس ترین و مهم ترین مراکز خرید تهران آشنا شوید

در میان مراکز خرید تهران، پالادیوم یکی از مجتمع‌های تجاری است که خدمات متفاتی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند. خدماتی مانند کلینیک زیبایی، سالن ماساژ و سالن‌های زیبایی بخشی از این خدمات است. اما هیجان انگیزترین قسمت این مجتمع فودکورت آن است. بهترین رستوران‌های تهران در این پاساژ شعبه دارند و این بخش می‌تواند هر سلیقه‌ی غذایی، از دوست‌داران غذای سنتی تا فست فودها راضی نگه دارد. شیرینی فروشی‌های این پاساژ می‌تواند خاطره‌ی شیرین و فراموش نشدنی از این مرکز خرید برایتان بسازد.

 مجتمع تجاری سام سنتر

مجتمع تجاری سام یا سام سنتر را می توان یکی دیگر از لوکس ترین دانست؛ آن قدر لوکس که برخی آن را جزیره ای جدا از ایران توصیف می کنند و لقب های عجیبی همچون جزیره لاکچری برندها به آن می دهند. در سام سنتر به برندهای لوکس و جهانی دسترسی دارید؛ برندهای معتبر بین المللی کیف، پوشاک، کفش، لوازم مد، طلا، جواهرات، ساعت، لوازم آرایشی و ادکلن و کالاهای دیگر. این مجتمع در ۹ طبقه ساخته شده است و ۲۶ فروشگاه تجاری در خود دارد. بخش جذاب این مرکز، فضای رستورانی آن است که در طبقه نهم قرار دارد و چشم‌اندازی زیبا را در بهترین نقطه شهر تهران در اختیار مراجعانش قرار می دهد.

با لوکس ترین و مهم ترین مراکز خرید تهران آشنا شوید

ارگ تجریش

بعد یا قبل از گشت‌وگذار در میدان تجریش می‌توانیم سری به این مرکز خرید بزنیم. ارگ، مرکز خریدی ۵ طبقه است که بهترین برندهای عطر، لباس و کفش، لوازم آرایشی و جواهرات را می‌توانیم در آن پیدا کنیم. این مرکز خرید کافه هم دارد و دنج‌ترین جایش، پشت‌بامش است. رستوران بام سبز ارگ را در این قسمت پیدا می‌کنیم.

آدرس: شمال میدان تجریش، خیابان سعدآباد

با لوکس ترین و مهم ترین مراکز خرید تهران آشنا شوید

مرکز خرید کوروش

کوروش یکی از مراکز خرید تهران است که از زمان راه اندازی تا به امروز یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای گشت و گذار است. در این پاساژ می‌توانید انواع پوشاک ، کیف و کفش و لوازم آرایش و عطر را با کیفیت مناسب خریداری کنید. سطح قیمت‌ها در این مجموعه متوسط رو به بالا است. اگر از گشت زدن در پاساژ کوروش خسته شدید، طبقات بالایی می‌تواند فضای شما را تغییر دهد. شهربازی و فودکورت مجتمع کوروش هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۳ میزبان شما هستند. اگر تنها قصد تفریح دارید نیز مجتمع کوروش انتخاب مناسبی است. زیرا این مجموعه دارای ۱۳ سالن سینما است و می‌تواند ساعات خوبی را برای شما فراهم کنند.

با لوکس ترین و مهم ترین مراکز خرید تهران آشنا شوید

گالریا

مجموعه اداری تجاری گالریا مجموعه ای جذاب و لوکس در شمال تهران است که ۵ طبقه آن ۵۵ واحد تجاری دارد که به فروش کالاهایی همچون پوشاک، لوازم خواب، طلا و جواهر و … می پردازند. رستوران منحصر به فرد این مجموعه در طبقه ۶ قرار دارد و دارای ۱۱۰۰ مترمربع فضای سرپوشیده و ۵۸۰ مترمربع تراس با سقف متحرک است. فودکورت با مجموعه غذاهای بین المللی شامل ایتالیایی، ایرانی، مکزیکی، لبنانی، برگر، آسیایی و دسر بار در طبقه پنجم نیز از جذابیت های این مرکز خرید به شمار می رود.

با لوکس ترین و مهم ترین مراکز خرید تهران آشنا شوید

مرکز خرید روشا

این مرکز خرید در فرمانیه قرار دارد و طراحی آن به شکلی‌ست که فضای فروشگاه‌ها و مغازه‌ها جدا از هم نیست. به این معنی که همانطور که داریم راهمان را می‌رویم از مغازه دیگری سردرمی‌آوریم. همه چیز در این مرکز خرید پیدا می‌شود، از فروشگاه‌های لوازم‌آرایش و زیبایی تا هایپراستار و فودکورت و لباس‌فروشی.

آدرس: نیاوران، تقاطع خیابان عمار و فرمانیه

با لوکس ترین و مهم ترین مراکز خرید تهران آشنا شوید

مرکز خرید تیراژه

مجتمع تجاری تیراژه به دلیل وجود شهربازی در طبقه‌ی انتهایی خود، یکی از محبوب‌ترین پاساژها برای کودکان است. این مرکز شاید یکی از معدود مراکز خرید تهران است که می‌توانید به راحتی کودکتان را با خود همراه کنید. تیراژه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب میزبان شماست. اگر برای خرید به این مجموعه می‌روید بهتر است بدانید سطح قیمتی آن متوسط رو به بالاست. اما در حراج‌های فصلی، بهترین اجناس را با کمترین قیمت می‌توانید در آن پیدا کنید.

با لوکس ترین و مهم ترین مراکز خرید تهران آشنا شوید

مرکز خرید مدرن

مجتمع تجاری مدرن، مرکز خریدی در الهیه تهران است. این مجتمع، اولین مجتمع در منطقه الهیه است که با طراحی مدرن و با هدف گردآوری برندهای معتبر بین المللی شکل گرفت. مدرن الهیه یک مرکز خرید لوکس است که در آن کالاهای مختلفی از جمله پوشاک، جواهرات، ساعت، عطر و ادکلن و … ارائه می شود. رستوران های این مرکز نیز شهرت خاصی دارند و برندهای ویژه ای به شمار می روند.

با لوکس ترین و مهم ترین مراکز خرید تهران آشنا شوید

مرکز خرید ونک

در این چند سال مراکز خرید زیادی در تهران ساخته شده، ولی مرکز خرید ونک همچنان به فعالیتش بدون کمترین تغییرادامه می‌دهد. بیشتر مغازه‌های این مرکز خرید را مغازه‌های لباس مجلسی و مانتوفروشی تشکیل داده. گشت‌وگذار می‌تواند محدود به همین مرکز خرید نباشد، از آن که بیرون بیاییم، مغازه‌های دیگری هم وجود دارد که بتوانیم به آنها سر بزنیم.

آدرس: میدان ونک، خیابان کاروتجارت

با لوکس ترین و مهم ترین مراکز خرید تهران آشنا شوید

بام لند

در هنگام ورود به این مرکز خرید منظره‌ای از دریاچه خلیج فارس پیش روی شما قرار می‌گیرد. مهم‌ترین وجه تمایز بام لند با سایر مراکز خرید تهران این است که می‌توانید در فضای آزاد قدم بزنید. در قسمت سرپوشیده‌ی این مجتمع برندهای محبوبی مانند ال سی وایکیکی را خواهید دید و می‌توانید در دنیای اسباب بازی فروشی محبوب آن غرق شوید.

یکی از تفریحات مهم در بام لند رفتن به رستوران‌های این مجموعه است. این رستوران‌ها در فازهای مختلف مجموعه و طبقات مختلف پراکنده شده‌اند و تعدادی از آن‌ها فضایی برای صرف غذا با منظره‌ی دریاچه دارند. به این ترتیب با رفتن به مرکز خرید بام لند با یک تیتر چند نشان بزنید.

با لوکس ترین و مهم ترین مراکز خرید تهران آشنا شوید

ایران مال

ایران مال، بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه در نزدیکی بام لند است؛ ۳۲ هکتار دارد و بخش‌های زیادی در آن هست که برای دیدن همه‌شان باید خود را برای پیاده‌روی طولانی آماده کرد. این مرکز خرید هم بخش‌های سنتی دارد و هم مدرن. مثلا در یک طبقه هایپراستار، مرکز تفریحی، پیست پاتیناژ می‌بینیم و در طبقه دیگر به بازارچه‌های سنتی و باغ‌های ایرانی برمی‌خوریم. این مجموعه باغ کتاب، شهربازی و نمایشگاه ماشین و همه‌جور امکاناتی برای تفریح و سرگرمی دارد.

آدرس: تهران، اتوبان شهید خرازی غرب به شرق، نرسیده به خروجی دریاچه چیتگر

با لوکس ترین و مهم ترین مراکز خرید تهران آشنا شوید

مرکز خرید سانا 

سانا مرکز خریدی ساده و البته جذاب در بلوار اندرزگو است که انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، اسباب بازی، زیورآلات، لوازم خانگی و … را می توانید در آن بیابید. نام این مرکز خرید به معنای سهل، آسان و راحت است؛ چیزی که با دیدن طراحی و چیدمان واحدها به خوبی آن را حس خواهید کرد. در اینجا تلاش شده تا محیطی ساده و در دسترس ایجاد شود و هر کسی با هر سلیقه ای بتواند اوقات فراغت خود را در آن بگذراند و یا خریدی لذت بخش انجام دهد.

با لوکس ترین و مهم ترین مراکز خرید تهران آشنا شوید

مرکز خرید میلاد نور

یکی از مراکز خرید تهران که با وجود قدمت ساخت هنوز هم به شلوغی روزهای ابتدایی خودش است مرکز خرید میلاد نور است. این مجتمع بیشتر از ۱۵ سال قدمت دارد و ۳۲۶ واحد فروشگاهی در آن مشغول فعالیت هستند. یکی از جذابیت‌های این مجموعه، یک طبقه‌ی اختصاصی برای خرید طلا و جواهر و یک طبقه مختص کالاهای خواب است. سطح قیمت‌ها در این مرکز خرید تقریبا بالا است.

با لوکس ترین و مهم ترین مراکز خرید تهران آشنا شوید

مگامال

مگامال یکی از مجتمع‌های خرید بزرگ تهران، در کنار ایستگاه متروی شهرک اکباتان و در مقابل فاز دو قرار گرفته است. تعداد واحدهای فروشگاهی این مجموعه اگرچه زیاد است اما بیشترین بازدید کننده از این مرکز تجاری برای استفاده از فودکورت و سالن‌های سینما به آن مراجعه می کنند. البته این مجموعه هایپرمارکت بزرگ و کاملی نیز دارد که محل محبوبی برای خریدهای روزانه‌ی شهروندان این منطقه است.

با لوکس ترین و مهم ترین مراکز خرید تهران آشنا شوید

پاساژ تندیس

پاساژ تندیس سه ویژگی محبوبیت، قدمت و فضای مدرن را در کنار هم دارد. این پاساژ در میدان تجریش و ابتدای خیابان دربند قرار گرفته و با وجود آنکه حدود ۱۷ سال از افتتاحش می‌گذرد، هنوز یکی از قطب‌های خرید منطقه است. تعداد واحدهای تجاری این مجموعه نسبت به دیگر مراکز خرید تهران زیاد نیست. اما در همان واحدهای محدود می‌توانید همه‌ی نیازهای خود را از لباس و کیف و کفش تا عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی خریداری کنید.

با لوکس ترین و مهم ترین مراکز خرید تهران آشنا شوید

پاساژ قائم

اگر در میدان تجریش هستید و در میان انتخاب پاساژ قائم و پاساژ تندیس سردرگمید، بهتر است اولویت خود را تعیین کنید. اگر میزان هزینه‌ای که می‌کنید برایتان اهمیت بیشتری از فضای کلی فروشگاه‌ها دارد، مرکز خرید قائم انتخاب خوبی برای شماست.

با لوکس ترین و مهم ترین مراکز خرید تهران آشنا شوید

مرکز خرید قائم در ۶ طبقه و با ۷۰۰ واحد فروشگاهی انتخاب وسیعی را برای خرید پیش روی شما می‌گذارد. بخش مهم این پاساژ ارائه‌ی لوازم نقاشی است.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید