10 کشور جذاب گردشگری در فصل بهار + عکس

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

فصل های بهار به دلیل آب و هوای مناسب ، طبیعت سرسبز و تعطیلی عید میتواند بهترین زمان سفر باشد. در این مطلب قصد داریم به شما کشورهایی را که در این فصل گردشگران بسیاری را به خود جذب میکنند را معرفی کنیم.

1- سفر به استانبول

یکی از بهترین مقاصد برای سفرهای بهاری شهر استانبول در ترکیه است. این شهر تقریبا در اغلب اوقات سال شرایط مناسبی را برای سفر دارد. تقریبا هم می توان گفت بهترین زمان سفر به استانبول فصل بهار است. چرا که از میزان بارش های فصلی کم شده و هوا طراوت خاصی را به خود می گیرد. همچنین حراجی ها و برنامه های ویژه مخصوص نوروز نیز در این فصل برگزار می شود که همگی سبب می شوند شما سفری عالی را تجربه کنید. فصل بهار که از ماه مارس تا می در این شهر آغاز می شود شرایط برای مسافرت در عالی ترین حد ممکن قرار دارد و در طی ماه های مارس تا می شدت بارش‌ها به تدریج کمتر و هوا مساعدتر می‌شود ولی قیمت اقامتگاه‌ ها و بلیط‌های شرکت‌ های هواپیمایی کمی بالا می رود اما نه به اندازه تابستان پس اگر خواستید برای سفرهای خارجی در بهار خودتان برنامه ریزی کنید استانبول یکی از بهترین فصل ها محسوب می شود. اما اگر به دنبال خرید و تخفیف های خرید باورنکردنی هستید در فصولی مانند پاییز و زمستان سفر به استانبول و آنکارا زمان بهتری هستند.

10 کشور جذاب گردشگری در فصل بهار + عکس

2- سفر به تایلند

تایلند در فصل بهار بهترین زمان برای مسافرت میباشد. دمای هوا در فصل بهار حدود ۲۰ تا ۲۵ درجه میباشد و بهترین موقع برای تفریحات ساحلی است. از آنجایی که سال نو در تایلند از ۱۳ تا ۱۵ آوریل آغاز میشود با سفر کردن در این زمان میتوانید در جشن ها و مراسم های زیبای آن ها شرکت کنید.

10 کشور جذاب گردشگری در فصل بهار + عکس

3- سفر به سنگاپور

سفر این شهر جز مسافرت های گران به حساب می آید. در بهار باران های مالزی قطع شده و دمای هوا بین ۲۰تا ۲۴درجه میباشد بنابراین میتوانید به راحتی در خیابان ها قدم بزنید.

در بهار دو فستیوال مهم مالزی یعنی فستیوال بین المللی فیلم سنگاپور و جام قهرمانی بین المللی سنگاپور ایرلاینز برگزار میشود پس در صورتی که بودجه کافی برای سفر به این شهر را دارید پیشنهاد میکنیم که در زمان این فستیوال ها به آن جا بروید.

10 کشور جذاب گردشگری در فصل بهار + عکس

4- سفر به مالزی

یکی از پرطرفدارترین کشورهای جنوب شرقی آسیا مالزی است. کشوری که در تمام طول سال شرایط آب و هوایی یکنواختی دارد و اوج بارش باران های موسمی مالزی در ماه های اکتبر و نوامبر ( آبان و آذر) است. در هر وقتی از سال که به این کشور بروید، لباس کتان و غیر جذب، گزینه ی مناسبی است. علیرغم اسلامی بودن کشور، پوشش در آن آزاد است اما خانم ها بهتر است لباس مناسب بپوشند و در آخر هم اینکه با توجه به متغیر بودن آب و هوا، بهتر است همیشه چتر همراهتان داشته باشید!

10 کشور جذاب گردشگری در فصل بهار + عکس

5- سفر به مالدیو

معمولا زوج های تازه ازدواج کرده برای ماه عسل خود به این جزایر سفر میکنند. میتوانید در بهترین هتل ها اقامت کنید و از تفریحات آبی و ساحلی استفاده کنید.

10 کشور جذاب گردشگری در فصل بهار + عکس

6- سفر به ژاپن

بهار در ژاپن جز معروف ترین و زیباترین فصل ها میباشد. این فصل از ۱۰ اسفند تا ۱۰ اردبهشت است و به دلیل آب و هوای عالی و شکوفه کردن درختان گیلاس مورد توجه گردشگران خارجی قرار میگیرد.

10 کشور جذاب گردشگری در فصل بهار + عکس

7- سفر به هند

خوب نوبتی هم باشد نوبت هند است، کشوری با سرزمین های کهن که می تواند برای همه جور سلیقه ای گزینه ی بسیار عالی محسوب شود. کشور هند با برگزاری فستیوال ها و جشن های متنوع سبب شده است تا گردشگران زیادی شهرهای آن برای سفرهای خارجی در بهار انتخاب کنند. یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین رویداد فصل بهار هند برگزاری فستیوال هولی یا جشن رنگ هند باشد. در این فستیوال که به مناسبت آغاز فصل بهار برگزار می شود مردم پودرهای رنگی را که اغلب از مواد کاملا گیاهی تهیه شده روی همدیگر می پاشند و به این ترتیب رنگارنگ ترین صحنه ها را خلق می کنند.

10 کشور جذاب گردشگری در فصل بهار + عکس

8- سفر به آمستردام

یکی از کشورهای محبوب برای گردشگرانی که اهل اروپاگردی هستند، آمستردام است. بخش مرکزی آمستردام بافت فشرده و زیبای قدیمی خود را به خوبی حفظ کرده‌ است و مانند یک موزه ی روباز می باشد، از جذاب ترین جاذبه‌های گردشگری در شهر آمستردام، قایق‌سواری در کانال‌های داخل شهر است که از مقابل بسیاری از ساختمان‌های زیبای شهر می‌گذرد.

10 کشور جذاب گردشگری در فصل بهار + عکس

این شهر در فصل بهار رنگ و بوی دیگری دارد و زمین های وسیعی را مشاهده خواهید کرد که تا بی کران لاله زارهای زیبا روییده اند.

9- سفر به ارمنستان

به دلیل نزدیکی فاصله ایران و ارمنستان بسیاری از مردم برای تعطیلات عید به این کشور میروند.

10 کشور جذاب گردشگری در فصل بهار + عکس

10- سفر به چین

بهترین زمان برای سفر به چین ماه می یا اردیبهشت میباشد که درختان شکوفه زده و همه جا سرسبز است.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید