هتل های آنکارا ، هتل های لوکس و پرطرفدار آنکارا

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

آنکارا پایتخت ترکیه به عنوان نماد استقلال و مدرنیته مردم ترکیه است. در محله های مختلف این شهر ترکیبی از المان ها مدرن و تاریخی را می بینید که شهری جذاب را برای گردشگران به وجود آورده است. سفر به این شهر فرصتی منحصر به فرد برای تجربه فرهنگ و معماری ترکیه است. اگر قصد سفر به این شهر را داشته باشید حتما به دنبال هتلی مناسب برای اقامت می گردید. ما در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین هتل های لوکس و پرطرفدار آنکارا آشنا کنیم.

هتل ریکسوس گرند آنکارا

هتل ریکسوس گرند آنکارا (Rixos Grand Ankara) از سری هتل های زنجیره ای ریکسوس است که در پایتخت ترکیه با موقعیت منحصر به فرد، در مجاورت مجلس آنکارا، سفارتخانه ها و وزارتخانه های آنکارا واقع شده است و ۳۵ دقیقه تا فرودگاه آنکارا فاصله دارد. در این هتل ۵ ستاره رستوران موسائیک، با سرو انواع غذاهای بین المللی و سلف سرویس از ۱۴ کشور جهان، به هنگام صبحانه، ناهار و شام پذیرای توریستان و گردشگران و مهمانانمی باشد. از طرف دیگر رستوران لازلار نیز به سرو انواع غذاهای سنتی ترکی می پردازد. تریا لابی هتل ریکسوس گرند نیز شب ها، انواع خوراکهای مختصر و نوشیدنی های عالی را سرو می کند.به طور کلی در این هتل به سلایق مختلف گردشگران و توریستان اهمیت داده شده تا توریستان با سلایق مختلف در این هتل بتوانند اقامتی همراه با آسایش و آرامش داشته باشند.

هتل های آنکارا ، هتل های لوکس و پرطرفدار آنکارا

هتل بیلکنت آنکارا

یکی از بهترین هتل های آنکارا و بسیار مجلل است که انتخاب بسیاری از مسافران خارجی و نمایندگان بازرگانی بسیاری از شرکت ها می باشد. بیلکنت هتل و مرکز کنفرانس آنکارا (Bilkent Hotel and Conference Center) یکی از انتخاب های مناسب برای افرادی است که هم تجملات را می خواهند و هم تجهیزات مناسب برای برگزاری یک کنفرانس! این هتل بسیار مجلل طرفداران پر و پا قرص خودش را دارد. هتل بیلکنت در مکانی بسیار آرام اما با دسترسی مناسب قرار گرفته است. مسافران این هتل می توانند تا در هر ساعت از روز که به هتل مراجعه کنند و از امکانات این هتل استفاده نمایید.

هتل های آنکارا ، هتل های لوکس و پرطرفدار آنکارا

هتل بارسلو آنکارا آلتینل

هتل بارسلو آنکارا آلتینل (Barcelo Ankara Altinel) در بلوار قاضی مصطفی کمال در ۲ کیلومتری مرکز شهر آنکارا واقع شده است و حدود ۴۵ دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. این هتل ۵ ستاره و مدرن در مجاورت جاذبه های گوناگون و مشهور شهر آنکارا مانند موزه راه آهن و گالری هنر، موزه لوکوموتیو بخار در هوای آزاد و موزه جنگ استقلال قرار گرفته است.

هتل های آنکارا ، هتل های لوکس و پرطرفدار آنکارا

هتل هیلتون آنکارا

هتل هیلتون آنکارا (Ankara Hilton) یکی از انتخاب های افرادی است که حداقل برای یک بار به شهر آنکارا سفر کرده اند و در این هتل برای یک بار هم که شده، اقامت نموده اند. این هتل بسیار مجلل و پر امکانات است و طرفداران پر و پا قرص خودش را دارد. هتل هیلتون در یک مکان بسیار آرام اما با دسترسی مناسب قرار گرفته است و با مراکز مختلف شهری و همچنین مراکز تفریحی آنکارا فاصله ای مناسب دارد. این هتل خودش به خاطر امکانات بالایش یک مرکز تفریحی هم به حساب می آید و حتی بسیاری از مراجعان آن، مسافر هم نیستند. مسافران این هتل می توانند تا در هر ساعت از روز که به هتل مراجعه کنند و از امکانات این هتل استفاده نمایید.

هتل های آنکارا ، هتل های لوکس و پرطرفدار آنکارا

هتل گرین پارک آنکارا | The Green Park Hotel Ankara

یکی دیگر از بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا در کشور ترکیه که بین مسافران و کسانی که سابقه ی حضور در شهر آنکارا و این هتل را دارند گزینه ای مجلل و مناسب محسوب می شود. هتل گرین پارک آنکارا (The Green Park Hotel Ankara) از جمله ی هتل های پر طرفدار است که توجه بسیاری از کسانی که خارجی هستند و به این شهر می آیند را جلب نموده است. این هتل در یک مکان بسیار آرام قرار گرفته است و با مراکز خرید فاصله ای تقریبا کم دارد. این هتل دارای باشگاه سلامتی است و شما می توانید در هر ساعت از روز که به هتل مراجعه می کنید، ازامکانات این باشگاه استفاده نمایید.

هتل های آنکارا ، هتل های لوکس و پرطرفدار آنکارا

هتل هالیدی این آنکارا | Holiday Inn Ankara

این هتل که در پایتخت اصلی و مهم کشور ترکیه واقع شده است، بین مسافران و کسانی که سابقه ی حضور در شهر آنکارا و این هتل را دارند باز هم برای اقامت در این شهر، این هتل را بر می گزینند. این هتل، هتل هالیدی این آنکارا (Holiday Inn Ankara) است که از جمله بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا است. این هتل در یک مکان بسیار آرام قرار گرفته است و با مراکز خرید فاصله ای تقریبا زیاد دارد. این هتل دارای باشگاه سلامتی است و شما می توانید در هر ساعت از روز که به هتل مراجعه می کنید، از امکانات این باشگاه استفاده نمایید.

هتل های آنکارا ، هتل های لوکس و پرطرفدار آنکارا

هتل شرایتون آنکارا | Sheraton Ankara

هتل شرایتون (Sheraton) از هتل های لوکس و یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا است که در مرکز شهر قرار دارد. در این هتل ۳۱۱ اتاق وجود دارد و می توانید از بین اتاق های یک تخته و چند تخته و همچین سوییت های لوکس آن هر کدام دوست داشتید را انتخاب کنید. می توانید در هنگام عصر و غروب به تراس بروید و محو تماشای چشم اندازهای پانارومایی از شهر شوید. در این اتاق ها امکانات زیادی مثل حمام و تلویزیون دارید که اقامتی راحت و لذتبخش را برایتان رقم می زنند. در همه اتاق ها و قسمت های هتل وای فای رایگان و پرسرعت وجود دارد که نیازهای اینترنتی شما را کاملا برآورده می کنند.

هتل های آنکارا ، هتل های لوکس و پرطرفدار آنکارا

هتل مُونپیک هتل آنکارا | Movenpick Hotel Ankara

یکی دیگر از بهترین هتل های ۵ ستاره آنکارا مُونپیک هتل است که انتخاب بسیاری از مسافران خارجی و نمایندگان بازرگانی برخی از شرکت ها است که ترکیه مقصد آنان است. مُونپیک هتل آنکارا (Movenpick Hotel Ankara) یکی از انتخاب های مناسب برای افرادی است که هم تجملات را می خواهند و هم راحتی را. این هتل بسیار مدرن طرفداران پر و پا قرص خودش را دارد. هتل بیلکنت در مکانی بسیار آرام اما با دسترسی مناسب قرار گرفته است.

هتل های آنکارا ، هتل های لوکس و پرطرفدار آنکارا

مسافران این هتل می توانند تا در هر ساعت از روز که به هتل مراجعه کنند و از امکانات این هتل استفاده نمایید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید