بنر هدر

معرفی بهترین هتل های وان + عکس

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

شهر وان از دیرباز بدلیل نزدیک بودن به کشور و امکان مسافرت زمینی مورد توجه مسافران قرار داشته است. جاذبه‌های متنوع گردشگری، وان را به مقصدی ایده‌آل برای کسانی تبدیل کرده که می‌خواهند تعطیلات خود را خارج از ایران و نیز حداقل هزینه بگذرانند. پیش از این و در مقالات متنوع دیدنی‌های این شهر را معرفی کرده‌ایم، حال در این نوشتار می‌خواهیم با بهترین هتل های وان آشنا شویم.

هتل رویال میلانو وان

هتل رویال میلانو وان Royal Milano Hotel برای مسافران شهر هم مرز و توریستی وان یک انتخاب عالی برای استراحت و جوانسازی است. رویال میلانو وان از لحاظ نزدیکی به رستوران ها و جاذبه های گردشگری وان در موقعیت خوبی قرار دارد  اتاقهای هتل دارای امکانات رفاهی مانند تهویه مطبوع ، اینترنت بیسیم ،چایساز و قهوه ساز،ماشین لباسشویی و یخچال میباشند. در حالی که در هتل رویال میلانو وان اقامت دارید میتوانند از قلعه وان که یکی از زیباترین  جاذبه های وان محسوب  میشود بازدید کنید. مسافران در جستجوی رستوران های سوشی ژاپنی می توانند به شهر Mahall رفته باشند. علاوه بر این، در طول سفر خود، فراموش نکنید از  Cumhuriyet Caddesi و Ulu Cami دیدن نمائید.

معرفی بهترین هتل های وان + عکس

هتل دابل‌تری هیلتون

هتل پنج ستاره دابل‌تری هیلتون با داشتن لیستی کامل از امکانات رفاهی، موقعیت عالی و بهای مناسب یکی از بهترین هتل های وان است. این هتل بدلیل قرار داشتن در کنار دریاچه وان منظره‌ای بی‌نظیر را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. هتل دابل‌تری هیلتون با داشتن کارکنان آزموده و بسیار خوش‌رفتار، غذاهای بسیار لذیذ، ارائه خدمات با رعایت استانداردهای یک هتل لوکس، و دکوراسیون چشم‌نواز خودش خاطره‌ای بیادماندنی در ذهن میهمانانش بجای می‌گذارد. اگر به این دابل‌تری هیلتون می‌روید بهتر است وعده‌های غذایی خود را نیز همان‌جا میل کنید، زیرا بعید است خوراکی‌هایی با کیفیت و خوشمزگی آنچه در آن‌جا سرو می‌کنند در نزدیکی هتل بیابید.

معرفی بهترین هتل های وان + عکس

هتل دیمت پارک وان

هتل دیمت پارک وان در 3 کیلومتری پارک کورتولوس  Kurtuluş و 5 کیلومتر از ویرانه های قرن پنجم وان به نام فورت رسفِی  Fortressfi در مرکز شهر قرار گرفته است.اتاق های بی نظیر با Wi-Fi رایگان، تلویزیون ماهواره ای و مینی بار با خدمات اتاق 24 ساعته در دسترس است.امکانات این هتل شامل یک رستوران بوفه است، یک لابی آتریوم زرق و برق دار بزرگ و یک حمام آبگرم است.موزه و تئاتر شهر وان نزدیک هتل قرار دارد .

معرفی بهترین هتل های وان + عکس

هتل الیت وورلد

الیت وورلد دو رستوران و دو کافه در داخل خود دارد که انواع خوراکی‌های لذیذ را سرو می‌کنند، اما اگر بخواهید از آرامش اتاق خود لذت ببرید سرویس هتل بطور شبانه‌روزی هرچیزی که احتیاج دارید را برایتان فراهم می‌کنند. هتل الیت وورلد دارای اتاق‌هایی زیبا به سبک کلاسیک است و آن‌هایی که می‌خواهند بهترین تجربه از سفر به شهر وان را داشته باشند گزینه‌ای ایده‌آل است.

معرفی بهترین هتل های وان + عکس

هتل تامارا

این هتل چهار ستاره در سال ۲۰۰۵ و در مرکز شهر وان تاسیس شده است. اقامت مجلل در هتل تامارا که به اتاق‌های شیک و دکور جذاب که از ترکیب رنگی جذاب و شادی برخوردارند تضمین شده است. از جمله امکانات اتاق‌های هتل می‌توان به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، سرویس بهداشتی شیک و صبحانه رایگان و لذیذ اشاره کرد. رستوران هتل لیستی کامل از غذاهای ترکی و بین‌المللی با بهترین کیفیت را در خود جای داده که شما را از رفتن به رستوران‌های خارج از هتل منصرف خواهد کرد. در بخش ماساژ درمانی هتل تامارا نیز ماساژورهای حرفه‌ای به یهترین شکل ممکن آرامش را به شما تزریق می‌کنند.

معرفی بهترین هتل های وان + عکس

هتل مریت شاه ماران

هتل مریت شاه ماران وان نزدیک شهر و فرودگاه وان با حدود 5 کیلومتر قرار دارد هتل دارای دو رستوران میباشد و اکثر 90 اتق این هتل 4 ستاره رو به دریاچه وان و منظره زیبای دارد.یاداور میشوم وان بزرگترین شهر کشور ترکیه در شرق این کشور پهناور میباشد امکانات هتل مریت وان ۳ رستوران با غذاهای خوب بین المللی ، پذیرش24ساعته و شبانه روزی ، دارای مجله و روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسورخوب ، اطاق چمدان ، گاوصندوق دیجیتالی ، اتاق بار و چمدان ، تهویه مطبوع ، بار ، گرمایش ،ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی برای تبدیل پول، خدمات واکس کفش ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل و اتاق بدون سیگار می باشد.

معرفی بهترین هتل های وان + عکس

هتل رزمینا

اگر بدنبال امکانات کافی در کنار قیمت پایین و منصفانه می‌گردید هتل روزمینا را انتخاب کنید. با وجود این‌که رزمینا در کنار مرکز شهر قرار گرفته اتاق‌های بزرگ و شیک هتل بسیار آرام هستند و به امکاناتی مانند اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام مجهزند. کارکنان عالی هتل هر نیازی که داشته باشید را رفع می‌کنند و می‌توانید برای برنامه‌ریزی سفر از آن‌ها کمک بگیرید. همانطور که پیش‌تر گفتیم هتل رزمینا در کنار مراکز خرید اصلی شهر قرار گرفته و اگر قصد خرید و گشت‌وگذار در آن‌ها را دارید کارتان بسیار ساده خواهد بود. صبحانه هتل بصورت سلف‌سرویس است و انواع خوردنی‌های لذیذ برای انتخاب شما وجود دارند.

معرفی بهترین هتل های وان + عکس

هتل کرنر

هتل کرنر هتلی تازه تاسیس در شهر وان است که از موقعیت بسیار خوبی در این شهر برخوردار است. این هتل در یکی از بهترین مناطق شهر وان قرار دارد که دسترسی میهمانان را به تمامی نقاط شهر به ویزه مارکز خرید اسان می‌کند. این هتل در فاصله 3.5 کیلومتری ترمینال، 4.5 کیلومتری دریاچه زیبای وان و 5.5 کیلومتری فرودگاه شهر وان قرار دارد. این هتل دارای امکاناتی بسیار خوب برای اقامتی دلپذیر و به یاد ماندنی برای میهمانان است.این هتل در خیابان کاظم کارابکیر واقع شده است که در این خیابان مراکز خرید زیبادی وجود دارد. کیفیت ارائه خدمات در این هتل از سطح بالایی برخوردار است. اتاق‌های هتل دارای امکاناتی نظیر مینیبار، وای‌فای رایگان و تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. بعضی از اتاق‌های این هتل دارای محیطی بسیار بزرگ همراه با امکانات رفاهی کامل نظیر یخپال و آشپزخانه هستند. انواع اتاق‌های هتل عبارتند از: اتاق 2 تخت، اتاق 3 تخت، اتاق 4 تخت و اتاق 5 تخت. اقامت در این هتل بسیار مجلل و زیبا می‌تواند خاطره‌ای خوش را برای میهانان رقم بزند.

معرفی بهترین هتل های وان + عکس

هتل هالدی

یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره شهر وان هالدی است. اتاق‌های بزرگ با دکوراسیون زیبا و کفپوش چوبی که در کنار مبلمان ترکیبی هماهنگ و زیبا را بوجود آورده‌اند از ویژگی‌های هتل هالدی است. صبحانه این هتل رایگان است و می‌توانید از امکانات تفریحی مرکز ماساژ درمانی و استخر هالدی نیز بهره‌مند شوید. تمامی اتاق‌های هتل هالدی به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام مجهز هستند و تجربه‌ای بیادماندنی از سفر به شهر وان برایتان رقم خواهند زد.

معرفی بهترین هتل های وان + عکس

هتل کروان وان ترکیه

هتل کروان وان ترکیه سه ستاره با ۲۸ اتاق معمولی و در  شهر وان ترکیه میباشد.بازم تاکید میکنم نباید توقع زیادی از هتلهای وان داشت چون برای یک سفر مقرون به صرفه طراحی شده اند ولی درون اتاقها امکاناتی که یک مسافر نیاز دارد مانند تلویزیون با کانالهای ماهواره ای،آشپزخانه،لباسشویی،حمام و وای فای وجود دارد.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید