بهترین و دیدنی ترین شهرهای کانادا

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

کانادا با وجود پارک های ملی حیرت انگیز، مناطق ناشناخته تولید انواع نوشیدنی و نوار ساحلی بکر و دست نخورده، برای توریست ها مجموعه ای از ماجراجویی روستایی و فضای باز را ارائه می کند. البته لازم به ذکر است که توریست ها از سفر به هیچ یک از شهرهای کانادا ناامید نمی شوند، چرا که در آنها هم جاذبه های زیادی برای کشف شدن وجود دارد. وقتی از کسانی که به این کشور سفر کردند بپرسید که شهرهای کانادا چه مزیت هایی دارند، بلافاصله از خیابان های بسیار مناسب پیاده روی، خونگرمی و صمیمیت مردم محلی و تنوع آشپزی و غذاهایی تعریف می کنند که از بین آنها می توان براحتی غذای مورد علاقه خود را انتخاب کرد. ما در این مطلب فهرستی از برترین شهرهای کانادا را معرفی کرده ایم؛ پس با ما تا انتها همراه باشید.

بهترین و دیدنی ترین شهرهای کانادا

تورنتو | Toronto

یکی از دیدنی ترین شهرهای کانادا، شهر تورنتو، مرکز استان اونتاریو است. جاذبه های تورنتو آنقدر زیاد است که هرچقدر هم که آن را بگردید، باز هم چیزی برای شگفت زده کردن شما دارد. می توانید به مکان های تاریخی آن بروید، در کوچه های جالب و زیبایش قدم بزنید و از روح این شهر لذت ببرید. اگر هم که می خواهید کمی درختان سبز و طبیعت ببینید، باز هم شهر تورنتو برای شما دیدنی هایی فراهم کرده است. جالب است بدانید که این شهر از ۱۱ هزار سال پیش، ساکنانی داشته است. تا مدت ها هم این شهر زیر نظر بریتانیا بوده است.

بهترین و دیدنی ترین شهرهای کانادا

مونترال | Montreal

این شهر کاملا حال و هوای اروپایی دارد و ملیت های مختلفی در آن زندگی می کنند. نام آن از کوهی به نام مونت رویال می آید که این شهر در میان آن قرار گرفته است. این شهر به بهشت توریست ها معروف است و قطعا سفر آن می تواند تجربه بی نظیری را برایتان به ارمغان بیاورد.

بهترین و دیدنی ترین شهرهای کانادا

ویکتوریا بریتیش کلمبیا | Victoria, British Columbia

ویکتوریا، از شهرهای بسیار زیبای در دنیا است که مانند نگینی در کشور کانادا می درخشد. این شهر دارای ساختمان های پر زرق و برق و همچنین باغ های محصور کنندهای می باشد، و هر گردشگری رویای رفتن به این شهر کانادایی را در سر می پروراند.

بهترین و دیدنی ترین شهرهای کانادا

ونکوور | Vancouver

شهر ونکوور یک شهر ساحلی و از بندرگاه های مهم کانادا به شمار می رود. این شهر از پرجمعیت ترین شهرهای کانادا به شمار می رود. ونکوور دارای مساحتی به اندازه ۱۱۴ کیلومترمربع بوده و در منطقه ی اقیانوس آرام نیز قرار دارد.

بهترین و دیدنی ترین شهرهای کانادا

کبک | Quebec City

شهر کبک یکی از شهرهای زیبای کانادا با خیابان های سنگ فرش شده، مناره های سربه فلک کشیده کلیسا و کافه های کنار پیاده روی متمایز، می باشد که به خوبی زیبایی اروپایی را ساطع می کند. توریست هایی که اولین بار از کبک دیدن می کنند، دوست ندارند قدم زدن در محله هایی مثل کبک قدیم Old Quebec  که یک بخش ثبت شده در میراث جهانی یونسکو می باشد را به هیچ عنوان از دست بدهند. کبک قدیم همچنین محل قرار گرفتن جاذبه های معروفی مثل Citadelle، Quartier Petit-Champlain  (یا کواتییر پتیت چمپلین) و نتردام دی کبک باسیلیکا، می باشد.

بهترین و دیدنی ترین شهرهای کانادا

در این بین توریست های پر دل و جرئت تر می توانند به گشت و گذار در پارک ملی جاکوز کارتییر مشغول شوند که 45 دقیقه با مرکز شهر کبک فاصله دارد. توریست ها همچنین در کبک می توانند در آیو برگ سنت آنتونی اقامت نمایند که یک مهمانسرای بوتیک است.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید