در سنگاپور چه تفریحاتی انجام دهیم؟

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

سنگاپور یکی از شهرهایی است که چون تفریحات و بازی های زیادی دارد بچه ها خیلی آن را دوست دارند. سافاری شبانه و شهربازی یونیورسال استودیوز تفریحاتی  است که برای همه خانواده ها جالب است ولی مخصوصا برای بچه ها خیلی می تواند سرگرم کننده باشد. گشت و گذار با کروز در بندر هم طرفدارهای زیادی دارد چون واقعا لذتبخش است. در این شهر می توانید هیجان را هم تجربه کنید اگر می خواهید میزان شجاعت خودتان را محک بزنید در اسکله کلارک بانجی ریورس انجام دهید. برای اینکه با تفریحات سنگاپور بیشتر آشنا شوید،ما را همراهی کنید.

محله های مرکز شهر سنگاپور را بگردید

تا محله های مرکز شهر را نگردید درباره سنگاپور هیچ چیز نمیدانید. محله هایی مانند TIONG BAHRU ،TOA PAYOH JURONG وBEDOK را از دست ندهید و غذاهایی مانند NASILEMAK و CHICKEN RICE را در این محله ها امتحان کنید.

در سنگاپور چه تفریحاتی انجام دهیم؟

به دنیای حیوانات قدم بگذارید

سنگاپور ممکن است به عنوان شهر بتنی شناخته شود ولی این بدین معنی نیست که گونه های مختلف جانوری و گیاهی را نادیده بگیریم. یک روز را با زرافه ها و ببرهای سفید باغ وحش سنگاپور بگذرانید و پرواز سنجاب ها را در سافاری شبانه سنگاپور تماشا کنید. همچنین بچه گربه های دوست داشتنی را می توانید در اولین CAFE CAT سنگاپور NEKO NO NIWA پیدا کنید و دوست داران سگ از WE ARE THE FURBALLS CAFÉ (WTF) لذت خواهند برد.

در سنگاپور چه تفریحاتی انجام دهیم؟

شهربازی یونیورسال استودیوز

این پارک موضوعی فیلم های هالیوود بخشی از تفریحگاه جهانی سنتوسا را تشکیل می دهد. در سال ۲۰۱۰ باز شد و هفت پارک موضوعی با بازی ها و نمایش های مختلف دارد که همه مربوط به فیلم های پر فروش هستند. در این پارک وقتی در بلوار هالیوود قدم می زنید فکر می کنید در آمریکا هستید و وقتی سوار بر ترن هوایی می شوید به دنیای هیجان انگیز جادوی فیلم ها وارد می شوید. در اینجا می توانید شخصیت هایی مثل شرک، چارلی چاپلین، مرلین مونرو و فرانکشتاین را ببینید و حتی با آن ها عکس های یادگاری بیندازید.

در سنگاپور چه تفریحاتی انجام دهیم؟

هفت MERLION سنگاپور را پیدا کنید

نمیدانید سنگاپور هفت MERLIONدارد؟ نماد سنگاپور MERLION ،نیمه شیر،نیمه ماهی را در SENTOSA پارک MERLION وTOURISM COURT, MOUNT FABER ANGMOKIO, پیدا کنید.

در سنگاپور چه تفریحاتی انجام دهیم؟

سافاری شبانه

سافاری شبانه از محبوب ترین جاذبه های سنگاپور است که نه تنها باعث شگفتی و تفریح افراد می شود بلکه برای حفاظت از حیوانات هم موثر است و ثابت شده که می تواند در بهبود زندگی آن ها تاثیر داشته باشد. در سافاری شبانه هزاران حیوان از آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکا را در طبیعت این پارک بزرگ می توانید ببینید. در طول این سافاری از مسیرهای ویژه و یا با تراموا از ۸ ناحیه جغرافیایی مختلف عبور می کنید و گردشی دور جهان دارید، در این مسیر گونه های عجیب و گاهی خطرناک مثل کرکس هیمالیا را از نزدیک می بینید.

در سنگاپور چه تفریحاتی انجام دهیم؟

خرید شبانه مرکز خرید MUSTAFA را تجربه کنید

خرید خواربار در 4 صبح؟ چراکه نه! تنها مرکز خرید 24 ساعته سنگاپور، ALADDIN CAVE در قلبLITTLE INDIA است. با خرید از بازار های هفتگی شگفت زده شوید خانم ها عاشق چونه زنی در خرید هستند پس بجای مراکز خرید سنگاپور بازارهای هفتگی را امتحان کنید. PUBLIC GARDEN سنگاپور هم بازارهای هفتگی برای حمایت از تاجران و طراحان مستقل سنگاپور برگزار می کند.

در سنگاپور چه تفریحاتی انجام دهیم؟

کروز و قایق سواری

در سنگاپور می توانید در وقت های مختلفی کروز سواری انجام بدهید. یا می توانید صبح زود از خواب بیدار شده و به کروز صبح ملحق شوید، طلوع آفتاب را از روی آب ها تماشا کنید و از نسیم دل انگیز صبحگاهی لذت ببرید. یا می توانید عصر را بر روی آب ها بگذرانید و در حالی که در حال خوردن چای عصرگاهی هستید از تماشای مناظر اطراف آب لذت ببرید و یا می توانید قایق سواری ای شبانه داشته باشید و همراه چشم اندازی تماشایی از ساختمان های این شهر شام خود را میل کنید.

در سنگاپور چه تفریحاتی انجام دهیم؟

موزه گردی کنید

کجا میتوانیم شاهکار های کمیاب تاریخی،تندیس های انقلابی،نقاشیهای الهام بخش و آثار باستانی سنگاپور را پیدا کنیم؟ زمان آن رسیده که سری به گالری های پربازدید،جاذبه های گردشگری سنگاپور و به خصوص نمایشگاه های تاریخی که در موزه های گوناگون جزیره ماهی گیری سابق برگزار میشود،بزنید. پیشنهاد ما SINGAPORE PINACOTHEQUE DE PARIS یا موزه ملی سنگاپور است.

در سنگاپور چه تفریحاتی انجام دهیم؟

انواع خوراکیهای غجیب و غریب را در سنگاپور امتحان کنید

شکی نیست که مردم سنگاپور عاشق غذا هستند،از صبحانه هایی که در هر ساعتی در روز سرو میشود تا کافه گردی های،رستوران ها و شکم خواری های شبانه همه و همه گویای این ماجراست.نه فقط اشتهای زیاد بلکه کنجکاوی مردم سنگاپور درباره طعم های مختلف موجب شده که سالانه مسابقات جالبی در INTREPID GASTRO سنگاپور برگزار شود.

در سنگاپور چه تفریحاتی انجام دهیم؟

از فروشگاه های محلی خرید کنید

یک روز را خانوادگی در PASARBELLA سنگاپور بگذرانید.بیش از 30 فروشگاه این منطقه انواع محصولات تازه،خوراکی های خوشمره و نوشیدنی های گوناگون را ارائه می دهند.سری هم به فروشگاه های محلی بزنید که توسط اهالی PANTRY در اولین و سومین شنبه هر ماه برگزار می شود.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید