به کدام رستوران های دریایی در تهران برویم؟

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

غذای دریایی از سالم ترین غذاهاست و البته توصیه اول بیشتر پزشکان برای اونهایی که دنبال رژیم غذایی سالم هستن! اگه جمعیت کوچک افرادی که به غذاهای دریایی یا همون Seafood معروف خودمون حساسیت دارن و یا علاقه ای بهش ندارن رو نادیده بگیریم، باید بگیم که در سال های اخیر این غذا در لیست بیشتر رستوران های فرنگی قرار گرفته است. از اینها گذشته، تعداد رستوران هایی که به غذاهای دریایی خیلی تخصصی می پردازن هم این اواخر خیلی بیشتر از قبل شده است. این حرف ها رو زدیم که بهتون بگیم حتما غذای دریایی رو در رژیم غذایی قرار بدید. و با ما همراه باشید تا بهترین رستوران دریایی های تهران را با هم بشناسیم.

رستوران رافائل

شمالی‌ها و جنوبی‌های ایران عاشق غذاهای دریایی‌اند. رستوران رافائل که اسمش را از یکی از کشتی‌های بوشهر گرفته، به جز منوی غذاهای دریایی و پاستا و استیک، منویی از غذاهای بوشهری هم دارد. قلیه ماهی این رستوران انقدر خوشمزه است که حتی کسانی هم که ماهی دوست ندارند بعد از یک بار خوردن قلیه ماهی رافائل دوباره به این رستوران برمی‌گردند. اجرای زنده موسیقی و ماهی و میگوهای خوشمزه رستوران مشتریان را بارها و بارها به این رستوران می‌کشاند.

آدرس: کریمخان، ابتدای میرزای شیرازی، پلاک ۳۰

تلفن: 88906383

به کدام رستوران های دریایی در تهران برویم؟

رستوران وایت فیش

وایت فیش یا همون ماهی سفید در محدوده زعفرانیه تهران واقع شده و یکی از بهترین رستوران های ارائه دهنده غذای دریایی است. محیط زیبا، پرسنل خوب، کیفیت بالای غذا و … موجب شده این رستوران طرفدارای زیادی بین علاقمندان به غذای دریایی داشته باشد.

آدرس: زعفرانیه سه راه آصف خیابان طاهری به سمت کاخ سعدآباد جنب بانک سامان ماهی سفید

تلفن: 22704962

به کدام رستوران های دریایی در تهران برویم؟

رستوران کنزو

اگر به جز اینکه طرفدار غذاهای دریایی هستید، تجربه‌های جدید و متفاوت را دوست دارید به رستوران ژاپنی کنزو بروید. در این رستوران با هزینه‌ای بیشتر می‌توانید سالن تپانیاکى را انتخاب کنید. در این سالن آشپز روی میز شما و جلوی چشمتان غذا را آماده می‌کند. خیلی‌ها عقیده دارند که بهترین سوشی تهران را در کنزو می‌توانید امتحان کنید. به جز سوشی غذاهای دریایی هیجان‌انگیز دیگری مثل خرچنگ هم در کنزو سرو می‌شود.

آدرس: میدان ونک، خیابان شهید خدامی، رستوران ژاپنی کنزو

به کدام رستوران های دریایی در تهران برویم؟

رستوران لاکان

این رستوران دریایی که به غذاخوری لاکان هم معروف است در خیابان جمهوری واقع شده است. اگر اهل رستوران های لوکس با دکوراسیون زیبا و مدرن هستید باید بهتون توصیه کنیم که شاید این رستوران چندان به مذاقتون خوش نیاید. چون همه چیز در این رستوران رنگ و بوی قدیمی دارد و خیلی ساده است. اما کیفیت غذای دریایی این رستوران عالی است. یادتون باشه که این رستوران در محدوده طرح ترافیک واقع شده؛ پس برای صرف یک ماهی سفید و همچنین ماهی سیلور خوشمزه باید رنج مترو یا تاکسی سواری رو به جون بخرید و یا در روزهای تعطیل به آن مراجعه کنید.

آدرس: ابتدای میدان جمهوری

به کدام رستوران های دریایی در تهران برویم؟

رستوران لاوانسی

رستوران دریایی لاوانسی از معروف‌ترین رستوران‌های تهران است که در فودکورت‌های مختلفی شعبه دارد. از پرطرفدارترین غذاهای منوی لاوانسی فیش‌اندچیپس و سالادهایش است که همه مشتریان ثابت این رستوران توصیه‌شان می‌کنند. لازانیای دریایی هم غذایی است که در کمتر رستورانی می‌توانید امتحانش کنید. اگر طرفدار غذاهای تند هستید حتما سس تند لاوانسی را همراه غذایتان بچشید.

آدرس: این رستوران در فودکورت‌های زیر شعبه دارد:

فودکورت باشگاه انقلاب/ فودکورت آرن/ فودکورت پالادیوم/ فودکورت چارسو

به کدام رستوران های دریایی در تهران برویم؟

رستوران روشا

رستوران جاده ابریشم روشا که در دپارتمان استور روشا در محدوده فرمانیه واقع شده هم یکی از بهترین ارائه دهنده های غذاهای دریایی از سوی کاربران ما معرفی شده و از بهترین رستوران دریایی های تهران است. این رستوران لوکس یک محیط بسیار دنج و زیبا دارد که غذاهای دریایی مقابل مشتریان طبخ می شود. منوی غذاهای دریایی این رستوران دریایی تنوع زیادی دارد و غذاها با مواد اولیه روز و کاملا تازه و با کیفیت آماده می شوند. جالب است که بدانید این رستوران تحت لیسانس یک رستوران آسیایی در امارات فعالیت می کند و همه چیز از کیفیت غذا گرفته تا دکور و رفتار پرسنل درجه یک است. در این رستوران دریایی یک بار سوشی هم وجود داره که بهترین سوشی تهران را ارائه می دهد. از نظر جای پارک هم باید بگیم که می توانید با خیال راحت اتومبیل خود را در پارکینگ مجهز مرکز خرید روشا پارک کنید و از غذاتون لذت ببرید.

آدرس: خیابان فرمانیه ، نبش عمار ، مجتمع تجاری روشا

تلفن: 22758515

به کدام رستوران های دریایی در تهران برویم؟

رستوران آووکادو

اگر از طرفداران سوشی هستید، تجربه سوشی‌های رستوران آووکادو را از دست ندهید. این رستوران رستورانی چینی و ژاپنی است که منوی متنوعی از سوشی‌ها، غذاهای دریایی و غذاهای  ژاپنی و چینی دارد. اگر همراهتان هم غذاهای دریایی دوست نداشته باشد می‌تواند از منوی نودل و گوشت و مرغ رستوران غذایی متنوع و خوش‌طعم سفارش بدهد.

آدرس: ونک، ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، خیابان حکیم اعظم، مجتمع پارک پرنس، جنب بانک پاسارگارد، رستوران آووکادو

به کدام رستوران های دریایی در تهران برویم؟

رستوران سنسو

رستوران سنسو در منطقه بلوار فردوس تهران واقع شده و انواع غذا رو در کنار غذاهای دریایی سرو می کند. در کنار تمام آپشن های محبوب این رستوران گویا غذاهای دریایی سنسو هم محبوبیت زیادی دارند. در منوی سنسو فیش اند چیپس و انواع پاستا دریایی در کنار بشقاب دریایی سرو می شود. فضای رستوران برای میهمانی های خانوادگی مناسب بوده و قیمت ها هم در حد متوسط است.

آدرس: بلوارفردوس شرق، رامین جنوبی، پلاک21

تلفن: 44956697

به کدام رستوران های دریایی در تهران برویم؟

رستوران کوبابا

کوبابا از رستوران های معروف تهران است که در منطقه جردن واقع شده و جزو رستوران هایی است که غذاهای دریایی معروفی دارد. در این بین می توانیم به بشقاب دریایی، انواع ماهی و میگو گریل شده با سس های هیجان انگیز و … اشاره کرد. قیمت ها هم در این رستوران با توجه به کیفیت غذا در حد مطلوبی هست و شما می توانید یک تجربه خوب از غذاهای دریایی در این رستوران داشته باشید

آدرس: جردن، خیابان گلخانه، شماره 257، طبقه اول

تلفن: 26208016

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید