بنر هدر

گشتی در بهترین رستوران های پاتایا

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

پاتایا شهری است که همه چیز را با هم و در کنار هم دارد و می توانید یک ماه کامل را در این شهر باشید و حوصله تان سر نرود ، یکی از مواردی که پاتایا را جذاب کرده است ، تعداد زیاد رستوران در این شهر می باشد به طوری که در هر خیابان آن چندین رستوران خواهید دید که این بسیار هم عالی است ، اگر به این شهر زیبا می روید ، حتما به رستوران های آن سر بزنید و غذاهای جدیدی را امتحان کنید ، نکته جالب این جاست که در پاتایا رستوران ایرانی هم وجود دارد و شما اگر نمی توانید غذای تایلندی بخورید ، می توانید به راحتی به یکی از رستوران های ایرانی پراکنده شده در خیابان های تایلند بروید و در آن جا میل کنید ، در این جا نگران شکم و گرسنگی نباشید چرا که در تمام اوقات شب و روز جایی هست که بروید و غذا میل کنید.  ما در این مطلب به معرفی رستوران های پاتایا در این شهر زیبا و محبوب می پردازیم.

رستوران کاپریس Caprice Restaurant

رستوران کاپریس در ریزورت مشهور ساحلی رویال کلیف (Royal Cliff Beach Resort) قرار گرفته و دقیقا بالای خلیج تایلند است. رستوران چندین جایزه برده و سال هاست که ۵ ستاره دارد. محیط آن بسیار خاصب و دکورش چشم گیر است. با گرمی از مشتریان خود استقابل می کنند و سپس می توانید بین نشستن کنار استخر با چشم انداز اقیانوس یا داخل فضای زیبای یکی از بهترین رستوران های پاتایا هر کدام را دوست داشتید، انتخاب کنید. قیمت های منو از ۸۵۰ بات برای ۴ انتخاب (پیش غذا، غذای اصلی، دسر و نوشیدنی) آغاز می شود و البته بسته به روز هفته و سفارش شما قیمت ها هم تغییر می کند.

گشتی در بهترین رستوران های پاتایا

رستوران کیس فود اند درینک Kiss food & Drink 

در این رستوران پاتایا که بسیار هم مشهور است می توانید غذاهای تایلندی خوشمزه ای را سفارش دهید و در طول 24 شبانه روز هم هر گاه بیایید ، می تواند در آن بنشینید و غذا میل کنید ، لازم به ذکر است این رستوران دارای دو شعبه است که هردو در مرکز این شهر قرار دارند و قیمت غذاها نیز بسیار مناسب است و لازم به ذکر است تمامی مواد غذایی اولیه این رستوران کاملا  تازه هستند و این یکی دیگر از عوامل محبوبیت و شهرت آن است.

گشتی در بهترین رستوران های پاتایا

ایندین بای نیچر  Indian By Nature

ایندین بای نیچر رستورانی با مدیریت خانوادگی و البته با کیفیت بسیار بالا در قلب شهر است و براحتی در فهرست بهترین رستوران های پاتایا جای می گیرید. برتری آن نسبت به سایر رستوران های لوکس آن است که مجموعه ای از غذاهای هندی را سرو می کند برخی از آن ها کاملا سنتی و مختص هندوستان هستند و گروهی دیگر از غذاهاهم با سلیقه تایلندی ها و سمت و سوی غذاهای غربی تغییر داده شده اند. ایندین بای نیچر عضو Chaine des Rôtisseurs، یک سازمان بین المللی تاریخی است که برجسته ترین رستوران های پرطرفدار در جهان هم در آن عضوند. در کنار غذاهای لذیذ عنوان نوشیدنی های بسیار با کیفیت و خاص هم در این رستوران سرو می شوند.

گشتی در بهترین رستوران های پاتایا

کافی شاپ و رستوران اس اند بی  S & B Coffee shop 

در این کافه رستوران می توانید غذایی ساده ، سریع و ارزان گیر بیاورید که آماده شدنش هم خیلی طول نمی کشد ، جالب است بدانید که این کافه خوشمزه ترین و بهترین ساندویچ های پاتایا را دارد است ، این جا مشتری زیاد دارد و اگر نگاهی به اطراف بیندازید خواهید دید که همه ساندویچ به دست هستند و شما هم به آن ها اضافه می شوید.

رستوران کافه د آمیس  Cafe des Amis Fine Dining

رستورانی مستقل و خانوادگی که از سال ۲۰۰۸ آغاز به کار کرده است. کل رستوران اروپتیی، فرانسوی و دریایی است و برای رژیم های مخصوص گیاهخواران، وگن ها و بدون گلوتین هم گزینه هایی دارند. معمولا برای غذای اصلی ۵ یا ۶ انتخاب دارید و گوشت ها از استرالیا، ایالات متحده آمریکا، ژاپن و نیوزلند وارد می شوند، ماهی آن نیز بسیار معروفند. اسنو فیش، انواع لابستر، اسکالوپ ها و فهرستی بسیار کامل برای نوشیدنی جزو برتری های این مورد از بهترین رستوران های پاتایا هستند. هوای فضای باز و سرپوشیده آن هر دومطبوع  و فضایشان رمانتیک است.

گشتی در بهترین رستوران های پاتایا

رستوران هتل اپکس  APEX Hotel Restaurant 

هتل اپکس واقع در جاده ” Second Road ” و در مقابل “SOI 11  ” است و رستورانی که در آن هست ، منوی قوی و متنوعی از غذاهای تایلندی را به صورت بوفه سرو می کند که برای یک نفر بزرگسال 180 بات تایلند است و در 3 وعده صبحانه ، ناهار و شام موجود است.

گشتی در بهترین رستوران های پاتایا

رستوران ماهارانی Maharani

جواهری در میان رستوران های هندی جهان و یکی از بهترین رستوران های پاتایا. این جا بتازگی بروز رسانی شده است در حال حاضر انواع غذاهای هندی که هر کدام متعلق به منطقه خاصی هستند را سرو می کند. در حین خوردن غذاهای خوشمزه منظره زیبای خلیج تایلند را در پیش روی خود دارید. سرآشپز ماهر آشپزخانه غذاهای خلاقانه ای با الهام از عطر و طعم تایلند هم به آن ها اضافه می کند.

گشتی در بهترین رستوران های پاتایا

رستوران آلمانی بیر BIER German Restaurant 

رستوران بیر در مرکز پاتایا قرار دارد و سبک آشپزی آن ، آلمانی است و قیمت های غذاهای آن هم مناسب استو دارای کیفیت خیلی خوبی است ، اگر نتوانستید غذاهای تایلندی را بخورید حتما به این جا بروید و در آن می توانید انواع غذاهای غربی را تست  ، برای این که به این رستوران برسید باید به خیابان ” واکینگ استریت ” پاتایا (Walking Street ) بروید و در آن جا از هر کسی که بپرسید این رستوران را به شما نشان می دهد ، برای رفتن به آن از تاکسی استفاده کنید تا راحت برسید.

گشتی در بهترین رستوران های پاتایا

رستوران بیسترو  The Bistro

این جا دیگر خبر از سرویس های لوکس و شیک و برگزاری مهمانی و تولد نیست ولی می توانید با قیمت هایی مناسبی تر انواع غذاهایی که با مواد اولیه تازه تهیه شده اند را نوش جان کنید. غذاهای آن ترکیبی از کشورهای ایتالیا، سوئیس، اروپا، آسیا، تایلند و اروپای مرکزی هستند. برای رژیم های مخصوص گیاهخواران، وگن ها و بدون گلوتین هم گزینه هایی دارند.

گشتی در بهترین رستوران های پاتایا

رستوران کول کیچن Cool Kitchen 

این رستوران یکی از رستوران های خوب و در دسترس پاتایا است و در هایپر مارکت ” بول تاپس ” ( BOWL TOPS PS ) می باشد و تمام غذاهای غربی و تایلندی را دارد و طعم غذاها در این رستوران فوق العاده خوش طعم است ، در این رستوران سالاد ، سوپ و غذاهای دیگر تایلندی که معروف هستند نیز سرو می شود که شما عزیزان می توانید آن ها را امتحان کنید.

گشتی در بهترین رستوران های پاتایا

رستوران گیاهخواری ۵ ستاره جی Five Star J Vegetarian Restaurant

در این رستوران غذاهای آسیایی و سالم که همه شان کاملا گیاهی هستند آماده می شوند و برای گیاهخواران یا تنوع گزینه بسیار مناسبی در میان بهترین رستوران های پاتایا است. دسترسی به داخل آن با ویلچر امکان پذیر است و دارای اینترنت بی سیم رایگان، دلیوری و امکان رزرو از قبل هستند.

آن ها غذاهای بسیار خاصی مانند پیتزای گیاهان دریایی ایتالیایی اصل، ریزوتو همراه با قارچ و زعفران سرو می کنند. استفاده از شکر ای را متوقف کرده اند و به جایش از شکر قهوه ای استفاده می کنند. برای سرخ کردنی ها از روغن نارگیل و در سالادها از روغن زیتون اصل ایتالیا استفاده می شود. در کل شعار اصلیشان اهمیت غذای سالم است.

رستوران ایرانی گوگوش پاتایا Googoosh Iranian Restaurant 

و حالا می رسیم به شاه ماهی موسیقی ایران ، البته به نام او که روی تابلوی یکی از رستوران های ایرانی و معروف پاتایا جا خوش کرده است ، رستوران گوگوش در حقیقت از مشهورترین رستوران های پاتایا به شمار می رود و علاوه بر ایرانیان مشتری های بین المللی زیادی دارد و کیفیت غذاهای آن رو دست ندارد و بدین وسیله غذاهای ایرانی را به جامعه بین المللی معرفی می کند ، قیمت متوسط غذاهای این رستوران 200 بات تایلند است ، رستوران گوگوش در خیابان ساحلی پاتایا حدفاصل خیابان یازدهم و دوازدهم است که دقیقا مرکز تجاری ایرانیان هم روبروی آن قرار دارد.

گشتی در بهترین رستوران های پاتایا

رستوران کاروان Caravan

رستورانی برای خوردن غذاهای اروپایی، روسی و ازبکی در پاتایا!  در این مورد از بهترین رستوران های پاتایا انواع غذاهای بین المللی، ازبکی، قزاقی، اوکراینی و روسی بشکل یک کاروانسرای سنتی سرو می شود. مسافران می توانند در فضای راحت و دلچسبش استراحت کنند و غذا بخورند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید