معرفی مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

در شهری مانند استانبول صدها مرکز خرید و بازار محلی وجود دارند که انواع لباس‌های برندهای مختلف را عرضه می‌کنند، همین امر موجب سردرگمی شده و انتخاب محل مناسب خرید را دشوار کرده است. در ادامه به معرفی مرکز خرید معروف ایستینیه پارک استانبول می‌پردازیم.

معرفی مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

ایستینیه پارک یکی از معروف‌ترین مراکز خرید استانبول است و آنقدر وسیع و زیباست که از گشت و گذار در آن خسته نمی‌شوید. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، سینماها و سایر تفریحات آن می‌توانند برای چندین ساعت شما را سرگرم کنند. این مجموعه در میان ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار است و شما در حین قدم زدن بارها واژه‌های فارسی به گوشتان خواهند خورد و احساس غریبی نخواهید کرد.

معرفی مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

معماری منحصر به فرد این بنا در همان نگاه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد و گواه نوساز بودن آن است. در سال 2005 احداث شده است و در این مدت توانسته محبوبیت بالایی را در میان مسافران و ساکنان استانبول کسب کند. دارای فضایی بسیار لوکس و مدرن است و برترین‌ برندهای معروف ترکیه و دنیا را در خود جای داده است.

امکاناتی که این مرکز خرید برای خریداران خود ارائه داده است می توان به پارکینگی با ظرفیت ۳۶۰۰ اتومبیل، سرویس های بهداشتی مدرن و تمیز، ۱۲ سالن تفریحاتی جهت سینما، تئاتر و ورزشگاه، انواع رستوران ها و کافی شاپ ها که بتوانید علاوه بر خرید اوقات خوشی هم داشته باشید.

جالب است بدانید که این مرکز خرید در طول سال هایی که در حال فعالیت است جوایز متعددی را دریافت کرده است که از جمله ی آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

1.در سال ۲۰۰۸، جایزه بهترین مرکز خرید سال (Shopping Mall developer of the Year Award)

2. در سال ۲۰۰۹، جایزه بهترین مرکز خرید اروپا از آی سی اس سی ICSC (جایزه انجمن تجارت جهانی صنعت خرید)

3. در سال ۲۰۰۹، جایزه بهترین مرکز خرید سال از ای ام پی دی AMPD

معرفی مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

چه برندهایی در ایستینیه پارک حضور دارند؟

ایستینیه پراک با وسعت 270 هزار متر مربع، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید استانبول به حساب می‌آید. در مجموع دارای 280 مغازه است و اغلب برندهای معروف پوشاک نظیر دیور، فِندی، پرادا، باس و… در این مرکز شعبه‌ای دایر کرده‌اند و محصولات اورجینال خود را به فروش می‌رسانند.

ارزیابی هزینه های در مرکز خرید ایستینیه پارک

به طور کلی اگر بخواهیم درباره هزینه در این مرکز خرید صحبت کنیم باید بگوییم که با توجه به آن که اغلب کالاهایی که در این مرکز خرید وجود دارد از برترین برندهای مشهور جهان هستند ارزان نیستند اما با به نسبت کالای خوبی که می خرید قیمت محصولات بسیار مناسب هستند. پس لازم به ذکر است که اگر شما دنبال خرید ارزان هستید ایستینیه پارک در استانبول گزینه مناسبی نمی تواند برایتان باشد. جالب است بدانید بسیاری از گردشگران برای استفاده از امکانات رفاهی و سرگرمی های این مجتمع تجاری به ایستینیه پارک می روند برای مثال سینمای این مرکز بی همتاست و می تواند خاطره ای به یادماندنی برای تان بسازد.

معرفی مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

طبقه های مرکز خرید ایستینیه پارک

طبقه همکف: در این طبقه شما شاهد برندهای لوکس و همینطور متوسط نظیر (BERENICE ،CALVIN KLEIN، CHANEL ،COS ،LACOSTE ،ZARA ،Benetton ،SEVIL) نیز می شود؛ توجه داشته باشید که قسمت اطلاعات مرکز خرید نیز در این طبقه مستقر است.

طبقه اول: اغلب فروشگاه های طبقه اول این مرکز نیز به فروش پوشاک مشغول هستند. مهم ترین برندهای این طبقه شامل (CHANEL ،DIOR ،Gucci ،LORO PIANA ،Dolce & Gabbana ،MIU MIU ،HOGAN) می شود. توجه داشته باشید که برندهای گران این مرکز خرید در طبقه اول و همکف هستند و هرچه به طبقه های پایین تر بروید، می توانید اجناس ارزان تری خریداری کنید.

طبقه منفی:  این طبقه از قسمت های مورد علاقه ایرانی هاست زیرا برندهای محبوب شان در این طبقه قرار دارند. سطح هزینه برندهای این طبقه متوسط است و می توانید از برندهایی نظیر (Adidas ، Camper ،D&R ،GAP ،Koton ،louis vuitton ،Nike ،Puma) نیز خرید کنید.

طبقه منفی: در این طبقه علاوه بر عطر و لوازم آرایشی و پوشاک، لوازم الکترونیکی نیز عرضه می شود. همچنین در این قسمت می توانید برندهای مخصوص کشور ترکیه را بیابید که امروزه طرفداران خاص خودشان را دارند. سطح قیمت همه این برندها متوسط است.

معرفی مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

شکم گردی در ایستینه پارک

با توجه به وسعت این مرکز طبیعی است که چندین رستوران ترکی و بین المللی در آن حضور داشته باشند. فودکورت آن با دکور جذاب و منحصر به فرد جنگل‌های استوایی به تنهایی یک جاذبه‌ی توریستی به حساب می‌آید. در این رستوران‌ها می‌توانید انواع غذاهای ترکی و بین المللی را نوش جان کنید.

مسیر دسترسی به ایستینیه پارک

ایستینیه پارک در محله‌ی پینار منطقه‌ی ساری‌یِر قرار گرفته است. برای دسترسی به آن می‌توانید با استفاده  از خط مترو M2 به سمت مسیر «حاجی عثمان» بروید و در ایستگاه «آیازآقا» از مترو پیاده شوید. از ایستگاه مترو تا مرکز خرید ایستینیه تنها نیم ساعت پیاده راه است.

ساعت های کار: ۱۰:۰۰- ۲۲:۰۰

جاذبه های اطراف مرکز خرید ایستینیه پارک

پارک امریگان در فاصله ۲٫۵ کیلومتر

یونیک استانبول در فاصله ۳ کیلومتر

موزه سابانچ در فاصله ۳٫۲ کیلومتر

موزه ماشین عثمان در فاصله ۳٫۶ کیلومتر

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید