معرفی بازار شبانه آسیاتک بانکوک

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

بازار شبانه آسیاتک بانکوک (Asiatique The Riverfront) بیشتر از یک بازار شبانه بوده و به نوعی می‌توان آن را مرکز تفریحی شبانه آسیاتک نیز نامید، زیرا فراتر از یک مرکز خرید شبانه است. در این بازار شبانه بیش از ۱۵۰۰ بوتیک با انبوهی از لباس‌های برند و بیش از ۴۰ رستوران خوب وجود دارند.

معرفی بازار شبانه آسیاتک بانکوک

در این بازار پلیس افراد سیگار ی را جریمه میکنند. یادتان باشد اینجا نو اسموکینگ no smoking است. تمرکز در آسیاتک بیشتر بر روی مد و ابزارهای پیشرفته از جمله فروشگاه اپل است آسیاتک بانکوک به چهار قسمت تقسیم می شود که به شما کمک می کند تا بدون هیچ زحمتی به دنبال چیزی بگردید.ما دو منطقه اصلی را به شما معرفی میکنیم.

منطقه  چائون کرانگ  Chareonkrung

منطقه  چائون کرانگ که در آن شما اکثر بوتیک های کوچک (بیش از 1000 بوتیک در چهار بازار)  و ارائه کننده سوغات، صنایع دستی، جواهرات و پوشاک با نمایشگرهای جالب و طیف گسترده ای از مارک های مد روز تایلندی و فروشگاه های ارزان قیمت که محصولات مشابه مکان هایی مانند Chatuchak و MBK میباشد.

منطقه واتر فرانت Waterfront

در این منطقه ناهار خوری فوق العاده با رستورانهای هوشمند ایتالیایی، تایلندی و غذاهای دریایی،شعبه های KFC پیتزا  Au Bon Pain  یافت می شود. علاوه بر این همه غذا و خرید، دو تا از بزرگترین سرگرمی منطقه واتر فرانت توله های تایلندی توسط تئاتر جو لوئیس و Cabaret کالیپس است. هر دو این نمایشگاه سالهاست که مخاطبان زیادی را جذب کرده اند.

معرفی بازار شبانه آسیاتک بانکوک

مسیر دسترسی

 آسیاتک در فاصله 10 دقیقه ای ایستگاه سافان Saphan است و بهترین را رسیدن به این بازار و اجتناب از شلوغی شهر بانکوک استفاده از قایق است و تا ساعت 23 شب فعالیت میکنند سپس شما را به یک راهرو 300 متری متصل به بازار شبانه میرسانند این راهرو زمانی که خورشید به آن می تابد عاشقانه به نظر می رسد. تاکسی به هیج وجه توصیه نمی شود زیرا ترافیک در این منطقه بانکوک می تواند وحشتناک باشد.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید