بهترین رستوران های گیاهی تهران (شماره تلفن ، آدرس و تصاویر)

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

بیرون غذا خوردن در اغلب شهرهای ایران چالش بزرگی برای گیاهخواران است. اغلب غذاهای ایرانی بر پایه گوشت‌اند و به‌ندرت غذاهای کاملاً گیاهی و متنوع در رستوران‌ها یافت می‌شود. با این‌ حال تهران به‌عنوان پایتخت کشور، این چالش را تا حدودی برای علاقه‌مندان به رژیم غذایی گیاهی آسان‌تر کرده است. ما در این مطلب قصد داریم تا درباره رستوران های گیاهی تهران صحبت کنیم و تعدادی از آن ها را خدمتتان معرفی کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

رستوران زمین

رستوران زمین با منوی متنوعش یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است. انواع و اقسام سبزیجات گریل، سالادها و حتی کباب و خورش‌های ایرانی که بدون هیچ گوشتی با همان طعم اصیلشان سرو می‌شوند، در زمین قابل یافتن است. در کنار این رستوران فروشگاهی گیاهی از محصولات کاملاً گیاهی وجود دارد که در صورتی‌ که خورش‌ها یا کباب‌های رستوران را پسندیدید می‌توانید از گوشت‌ها، ژانبون‌ها و سوسیس‌های گیاهی این فروشگاه برای مصارف خانگی خریداری کنید.

آدرس: شهرک غرب، فاز پنج، خیابان سیمای ایران، مجتمع مسکونی پردیسان

شماره تلفن: 8858055

بهترین رستوران های گیاهی تهران (شماره تلفن ، آدرس و تصاویر)

رستوران گیاهی آناندا

این رستوران غذاهایی گیاهی متنوعی دارد و انواع پیتزاهای گیاهی و فست فودهای گیاهی، طعم دلپذیری را برای مشتری‌ها ایجاد می‌‌کند. رستوران علاوه بر غذاهای اصیل ایرانی که بدون فراورده گوشتی طبخ می‌شوند، غذای فرنگی گیاهی نیز برای دوستدارانش دارد. این رستوران دارای تنوع در غذاهای پاستا هم هست و کوفته برنجی‌‌های خوشمزه و لذیذی دارد. کافه آن نیز متناسب با فصل، نوشیندنی‌‌ها سرد و گرم با دمنوش‌‌ها با خواص گیاهی و دارویی سرو می‌کند. فضایی در محیطی سرسبز با باغچه‌‌ای کوچک در کنار غذاهای تازه که وعده خوشی را برایتان فراهم می‌کند. به خاطر داشته‌‌ باشید که این رستوران ممکن است آخر هفته ها شلوغ باشد و باید آن را از قبل رزو کنید. تمام پرسنل نیز با خوش رویی پذیرای شما هستند تا خاطره‌‌ی دلچسبی را برایتان فراهم کنند.

آدرس رستوران گیاهی آناندا: پاسداران، بهستان دهم، اختیاریه جنوبی، جنب مخابرات، پلاک ۱۸

تلفن: ۰۲۱۲۲۵۵۶۷۶۷

بهترین رستوران های گیاهی تهران (شماره تلفن ، آدرس و تصاویر)

رستوران گیاهی درخت بانیان

رستوران درخت بانیان در میان شلوغی‌های خیابان شریعتی فضایی پر از آرامش برای مشتریانش فراهم کرده. این رستوران به خاطر استفاده از مواد غذایی تازه، برنج قهوه‌ای و پاستا با آرد کامل گندم شهرت دارد. در درخت بانیان هیچ کنسرو یا مواد فریز شده‌ای وجود ندارد؛ بنابراین چه گیاهخوار هستید و چه نه می‌توانید برای تجربه‌ی یک غذای سالم به این رستوران سری بزنید.

آدرس: شریعتی، پائین تر از دولت (شهید کلاهدوز)، نبش کوچه امان پور، پلاک ۳

تلفن:  ۲۲۶۳۱۰۱۷- ۲۲۶۳۱۰۱۶

بهترین رستوران های گیاهی تهران (شماره تلفن ، آدرس و تصاویر)

رستوران بید مجنون

یک درخت بید مجنون بزرگ در میانه ورودی رستوران بید مجنون قرار گرفته است و معمولا در فصل‌‌ تابستان مشتری‌‌های غذاهای گیاهی بر روی صندلی سبز آن می نشینند و در سایه‌‌ی درخت بید مجنون به صرف غذاهایشان می پردازند. این رستوران دارای فضای سرپوشیده و شیک و به همراه حیاط است. البته باید بدانید که این رستوران علاوه بر غذاهای گیاهی، غذاها و فراورده‌های گوشتی و غذاهای ایتالیایی را  هم دارد. رستورانی که برای جمع‌های دوستانه و خانوادگی با سلیقه‌‌های متفاوت انتخاب خوبی است. نوشیدنی‌های گوارا و خوش‌طعم رستوران بید مجنون را حتما امتحان کنید که شامل انواع نوشیدنی‌‌های سرد با طعم‌های ترش و شیرین و فراورده های اصیل گیاهی ایران است. اگر نیازمند فضایی با آب و هوای خوب و دور از شلوغی‌های تهران هستید می‌توانید به رستوران بید مجنون بروید.

آدرس رستوران بید مجنون: تهران، لواسان، بلوار امام خمینی ، بلوار ایثارگران کوچه فرشته

شماره تلفن:22550077

بهترین رستوران های گیاهی تهران (شماره تلفن ، آدرس و تصاویر)

رستوران گیاهی خانه هنرمندان

شاید بیشتر از غذاها فضا مجذوبتان کند. خانه هنرمندان برای بسیاری از تهرانی‌ها پاتوقی فرهنگی هنری‌ای با آپشن‌های متنوع فرهنگی مانند تآتر، سینما، گالری و یا اتمسفری جالب برای دیدن قشر هنرمند جامعه و آشنایی با لایف استایل آن‌هاست. در رستوران گیاهی خانه هنرمندان علاوه بر غذاهای گیاهی، فروشگاهی هم تعبیه‌ شده که مناسب کسانیست که تمایل دارند در خانه غذاهای گیاهی درست کنند.

آدرس: خیابان ایرانشهر

تلفن: ۰۲۱۸۸۳۱۰۴۶۲

بهترین رستوران های گیاهی تهران (شماره تلفن ، آدرس و تصاویر)

رستوران گیاهی نوای غذای پاک

 سه کلمه بر روی ورودی رستوران نوای غذای پاک که با چوب طراحی شده اولین چیزی است که در بدور ورود به آن نظرتان را جلب می‌کند. خوشمزه، ارگانیک و سالم. رستوران گیاهی نوای غذای پاک همواره سعی دارد در آشپزی و غذاهایشان این سه کلمه را رعایت کند، تا طعم لذیذ غذا همراه با سلامتی به مشتریان بدهند. این رستوران تمام فضای داخلی و میز و صندلی هایش از چوب ساخته شده است. منوی روزانه غذا بر روی یک تخته سیاه نوشته می‌شود. در حیاط رستوران باغچه‌‌ی کوچکی قرار گرفته که گل‌‌های فصلی در آن کاشته می‌‌شود و گلدان‌‌های متعددی نیز در حیاط آن گذاشته شده است. منوی این رستوران هم غذاهای ایرانی دارد و هم فرنگی که بدون گوشت طبخ می‌شوند. این رستوران به خاطر تنوع بالا، حق انتخاب بیشتری به شما می‌‌دهد. قیمت‌‌های این رستوران متناسب با جیب کارمندان است،  این رستوران در محله‌‌ عباس آباد و سهروردی قرار گرفته و کارمند‌‌های اداره‌‌ها و شرکت‌‌های خصوصی که رفت و آمد بیشتری دارند، می‌‌توانند از این رستوران استفاده کنند. همچنین این رستوران برای محله‌‌های اطراف خود، غذا را با پیک ارسال می‌‌کند.

آدرس رستوران نوای غذای پاک: خیابان دکتر بهشتی، بعد از چهارراه سهروردی، ضلع شمال خیابان، رو به روی بانک کشاورزی، پلاک ۱۸۷

شماره تلفن:887448090

بهترین رستوران های گیاهی تهران (شماره تلفن ، آدرس و تصاویر)

رستوران گیاهی پیور

رستوران گیاهی پیور با دکوراسیون کرم، صورتی‌اش برای بسیاری از افراد اتمسفری جذاب و مدرن فراهم کرده. بسیاری معتقدند این رستوران دکوراسیون‌اش را از کافه‌های فرانسوی الهام گرفته. به‌هرحال چه با این نظر موافق باشیم و چه نه مطمئن باشید حتما بارها به این رستوران بازمی‌گردید. از دیگر ویژگی‌های پیور، منوی صبحانه‌های آن است که می‌تواند آن را تبدیل به محل مناسبی برای قرارهای کاری صبح و یک شروع پرانرژی برای روزتان کند.

آدرس: برج آ اس پ

تلفن: ۰۲۱۸۸۶۰۳۹۹۰

بهترین رستوران های گیاهی تهران (شماره تلفن ، آدرس و تصاویر)

رستوران تیلیت

رستورانی به نام تیلیت در خیابان سعدی تهران وجود دارد که توانسته دو قشر گیاه خوار و گوشت خوار در کنار هم قرار دهد و برای هر دوی آن ها چاره ای اندیشیده باشد! تیلیت که یکی از رستوران های گیاهی تهران است با فضایی امروزی و ظرف های سفالی سنتی سعی در تلفیق مدرنیته و سنت را دارا می باشد به غیر از آبگوشت های معمولی که همه ما می دانیم چیست برای گیاه خواران هم منوی غذایی دارد و دنیایی از دیزی و ترشی و سبزی خوردن تازه را برایشان در نظر دارد. توجه داشته باشید که در تیلیت تنها با همان آبگوشت سنتی و همیشگی مواجه نیستید و دیزی‌هایی با طعم‌های مختلف پیش رویتان است.

آدرس:  سعدی شمالی، روبروی منوچهری، کوچه مصباح، پلاک ۱۹۴

تلفن: ۰۲۱۳۳۹۸۴۶۹۰

بهترین رستوران های گیاهی تهران (شماره تلفن ، آدرس و تصاویر)

رستوران خوشبین

رستوران خوشبین که به حسن رشتی هم معروف است، یک رستوران گیلکی با منوی هیجان‌انگیزی از غذاهای گیلانی است. اگر شما از دسته‌ی گیاهخواران هستید که گوشت سفید یا شیر و تخم‌مرغ در رژیمتان غدغن نیست می‌توانید ماهی‌های خوشمزه، باقالا قاتوق رشتی، میرزاقاسمی و بسیاری دیگر از غذاهای این رستوران را نوش جان کنید و در عین حال بافرهنگ غنی غذایی در شمال ایران آشنا شوید.

آدرس: خیابان سعدی شمالی، پایین تر از چهار راه سید علی، پلاک ۵۱۰

تلفن: ۰۲۱۳۳۹۰۲۱۹۴

رستوران ایتالیایی گیاهی خانگی چارمیز پاستا

این رستوران همزمان غذاهای ایتالیایی، خانگی و گیاهی را به شما ارائه می‌کند؛ بنابراین اگر عاشق غذاهای ایتالیایی هستید یا دلتان هوای یک فضای گرم خانگی برای ادامه رژیم گیاهی‌تان کرده، این رستوران مناسب حال شماست.

آدرس: تهران، خ حافظ، نرسیده به خ انقلاب، کوچه البرز١، پلاک ٢/١

تلفن:  ۶۶۴۹۸۵۱۰ – ۶۶۴۶۰۸۳۹

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید