معرفی ساحل زیبای جامتین

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

در شهر پاتایا هیاهو و هیجانی برپاست که باعث می‌شود لحظات شادی را در این شهر تجربه کنید و سفری خاطره‌انگیز داشته باشید. این شهر به خاطر جاذبه های گردشگری که دارد و مسافران زیادی به آن‌جا سفر می‌کنند، شلوغ است، اما در کنار این هیایو و دور از مناطق پرجمعیت شهر، ساحل جامتین پاتایا یک جای آرام برای افرادی که است که دوست دارند کمی از این شلوغی دور باشند و لحظاتی را با آرامش سپری کنند.

معرفی ساحل زیبای جامتین

 ساحل جامتین با یک شیب ملایم به سمت دریای آندامان و طول 6 کیلومتری بسیار شیک تر و تمیز تر از سواحل شمال خود است. لذت بردن از تنقلات ارزان قیمت و غذاهای دریایی با سبک غذاهای کشور ایتالیا، انگلیس، فرانسه همچنین خرید از فروشندگان بخش کوچکی از تفریحات این ساحل زیبا پاتایا تایلند میباشد.

 ساحل جامتین با هتل ها، آپارتمان ها و مهمان خانه های ارزان خود به مقصد گردشگری مناسب برای گردشگرانی تبدیل شده که تمایلی به گذراندن تعطیلات در مناطق تفریحی شلوغ پاتایا ندارند.

بسیاری از بروشورهای گردشگری جامتین را به نوعی به عنوان برادر کوچک  پاتایا توصیف می کنند با اینکه جامتین شاید انتظاری که شما از سواحل استوایی دارید را برآورده نکند اما محیطی آرامش بخش تر را برای شنا، آفتاب گرفتن و لذت بردن از تفریحات ساحلی فراهم می کند.

معرفی ساحل زیبای جامتین

در نزدیکی جامتین پاتایا پارک سه امپراطور و معبد سلطنتی قراردارد که بیشتر توریستهای مشتاق تور پاتایا در لیست بازدید خود به این دو مکان نیز سر میزنند. اگر در جستجوی بازارهای شناور در تایلند هستید جدا از بانکوک که سه بازار شناور دارد میتوانید در ساحل جامتین بازار شناور  چهار منطقه را ببینید که تنوع محصولات آن همانطور که از اسمش مشخص است مربوط به 4 ناحیه کشور تایلند است.

پیتر بدلایس آلمانی بنیانگذار خلق مجسمه های کوچک درون بطری در جهان است که در ساحل جامتین میتوانید بالغ بر 300 آثار مینیاتوری این مجسمه ساز آلمانی را درون بطری ببینید. مینیاتورهای کوچک شده این هنرمند آلمانی شامل کاخ های دوران باستان و معابد و کلیساهای قدیمی همچنین کاخ های مجلل میباشد. ساحل جامتین برای تمام افراد سرگرمی خاص خودش را دارد میتوانید در آبهای تمیز و آبی ساحل شنا کنید یا قایق سواری را با هزینه بسیار ناچیز تجربه نمائید و اگر علاقمند به تفریحات مانند جت اسکی و اسکی هستید از غرفه های مخصوص وسائل آن را اجاره نمائید.

معرفی ساحل زیبای جامتین

مسیر دسترسی

اگر از بانکوک با اتوبوس به ترمینال اصلی اتوبوسرانی پاتایا در شمال این شهر بروید از آنجا با اتوبوس با هزینه ۵ تا ۲۰ بات به شهر جامتین می رسید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید