سواحل زیبای آنتالیا + تصاویر

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

هر سال گردشگران زیادی که عاشق ساحل و تفریحات ساحلی هستند بار سفر می بندد و به ترکیه می روند تا در سواحل رویایی آنتالیا لحظاتی لذتبخش را تجربه کنند، آنتالیا به خاطر سواحل حیرت آور خود یکی از پربازیدترین شهرهای ترکیه است، این شهر ۶۴۰ کیلومتر ساحل دارد و با سواحل رویایی خود منتظر شماست، می خواهیم سواحل این شهر را به شما معرفی کنیم باما همراه باشید.

ساحل آدراسان

ساحل Çıralı دارای پلازا شگفت انگیز دیگری به نام ساحل آدراسان است که 20-25 دقیقه با ماشین با آن فاصله دارد. در آنتالیا اتوبوس هایی وجود دارد که می توانید از ایستگاه مربیان یا فرودگاه آنها را طی کنید و حدود 1 ساعت و نیم به طول می انجامد. مغازه ها و کافه هایی وجود دارند که می توانید در کنار ساحل بمانید ، جایی که می توانید غذا بخورید ، بنشینید و اوقات خوبی داشته باشید.

به محض ورود به ساحل ، فرقی نمی کند که شما در بخش شمالی یا جنوبی باشید: در شمال زمین کاملاً از سنگریزه های سفید ، خاکستری و رنگی تشکیل شده است ، در حالی که در جنوب ماسه قهوه ای در انتظار شما است که فقط در یک چند مکان با شن. در هر دو بخش می توانید صندلی های عرشه ای را که در زیر چترهای نی زیبا قرار گرفته اند ، کرایه کنید ، اما همچنین فضای آزاد بیش از حد کافی برای پخش حوله شخصی شما وجود دارد. از آنجا که زیر خاک عمدتا از سنگ تشکیل شده است ، آب کاملاً شفاف است و غواصی سرگرم کننده است. همچنین برای شنا مناسب است.شاید بخواهید به دلیل سنگ کفش های استحمام بپوشید و ممکن است تیز نباشند ، اما تا حدودی لغزنده و ناخوشایند روی پاهای شما هستند.

سواحل زیبای آنتالیا + تصاویر

ساحل المپوس

برای رفتن به ساحل المپوس نیاز به هیچ راهنمایی ندارید اما با این حال اگر کمی درباره خرابه های تاریخی آن بدانید دیدن آنجا برایتان جذاب تر می شود، در دوره لیکیا این ساحل مدتی شهری بندری و متعلق به اتحادیه لیکیا بود، آنقدر شهر ثروتمندی بود که سه نماینده در اتحادیه داشت، در آن هنگام مورد حمله دزدان دریایی قرار گرفت و توسط یک فرمانده رومی نجات پیدا کرد، تا اینکه در قرن ۱۷ به محلی امن برای گردشگران تبدیل شد، فقط آثار تاریخی این ساحل نیست که گردشگران را جذب کرده بلکه آب شفاف و زلال آن هم دلیل دیگری برای محبوبیت آن است، آب آنقدر زلال است که در هنگام موج سواری سنگریزه هایی که نزدیک سطح آب می شوند را می بینید.

سواحل زیبای آنتالیا + تصاویر

ساحل لارا

ساحل لارا از بزرگ ترین سواحل آنتالیا است، ۱۱ باشگاه ساحلی، ۴ رستوران، ۴ کافه، ۲ زمین فوتبال، ۱ پارک تفریحی، محل برگزاری نمایشگاه، محل تفریحات کودکان، زمین والیبال ساحلی، زمین فوتبال ساحلی، ورزش های آبی، اسکیت و دوچرخه سواری از امکانات بیشمار این ساحل است.

سواحل زیبای آنتالیا + تصاویر

ساحل اینچیرالتی

این مکان واقع در کنار ساحل لارا ، یکی از سواحل آنتالیا است که توسط شهرداری Muratpaşa اداره می شود. اگرچه یک ساحل عمومی است ، اما آرام است ، و آن را به مکانی عالی برای استراحت در مرکز شهر تبدیل می کند. این همچنین در لیست آبی های Blue Flag Beach در سال 2017 بود.ساحل İnciraltıجایی است که می توانید از صخره های کنار ساحل لارا به دریا شنا کنید. ساحل صخره ای Inciralti  در منطقه Muratpasa آنتالیا واقع شده و تقریباً 6 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد .غار Falez در اثر فرسایش قسمت های پایینی ساحل به دلیل اثر امواج و سواحل تند که در نتیجه فروپاشی غارها شکل گرفته است.

سواحل زیبای آنتالیا + تصاویر

ساحل کنیالتی

کنیالتی یک پارک ساحلی است و برای کسانی مناسب است که دوست دارند تنها یا با خانواده در مرکز شهر باشند در این ساحل تفریحات زیادی وجود دارد که می توانید با آن ها لحظات خوشی داشته باشید. می توانید در دریا شنا کنید یا تفریحات آبی مختلف را تجربه کنید، در پارک ساحلی هم می توانید گلف و اسب سواری کنید، این پارک برای کودکان هم جذاب است. در این ساحل در رستوران و کافه های متنوع غذا و نوشیدنی میل کنید و اگر تفریحات آبی را دوست داشته باشید به  پارک آبی خوب این ساحل بروید که سرسره های آبی زیادی دارد. سرزمین دلفین ها و نهنگ های سفید هم جایی است که می توانید این موجودات زیبا را در آنجا از نزدیک ببینید. در طول روز و شب در آنجا کنسرت، موزیک های زنده و نمایش های خیابانی برگزار می شود.

سواحل زیبای آنتالیا + تصاویر

ساحل مرمرلی آنتالیا

ساحل مرمرلی آنتالیا مخصوص افراد محلی برای تعطیلات و در فاصله پیاده روی کمی از شهر قدیمی آنتالیا (Kaleiçi) و یا کسانی که می خواهند برای چند ساعت پس از یک روز در شهر یا پس از قدم زدن در کوچه های زیبا از شهر کالیچی  از شنا و حمام استفاده کنند مناسب است. فضای ساحل مرمرلی آنتالیا بسیار محدود است و به خصوص در تعطیلات آخر هفته اما شنا واقعا سرگرم کننده است، به خصوص به دلیل آب پاک و دید عالی از  صخره ها که در ساحل روبرو وجود دارد.

سواحل زیبای آنتالیا + تصاویر

ساحل پاتارا

ساحل پاتارا با ۱۸ کیلومتر طول بزرگ ترین ساحل ترکیه است و در شهر کاس قرار دارد ، توسط روزنامه سیدنی تایمز به عنوان زیباترین ساحل جهان انتخاب شده است، این ساحل به دلیل داشتن نوع خاصی از لاک پشت ها که در خطر انقراض هستند تحت حفاظت قرار گرفته و چون محل تخمگذاری این لاک پشت هاست ورود به بعضی از قسمت های آن در شب ممنوع است، همچنین پاتارا محل تولد سانتا نیکولاس است.

سواحل زیبای آنتالیا + تصاویر

ساحل تاپ چم بیچ آنتالیا

در ساحل تاپ چم بیچ آنتالیا آنها اغلب به شما برخی از ظروف تازه خود ارائه می دهند. ساحل سنگی در سواحل شیب واقع شده و از نظر منظره جزیره دریایی، که یک نقطه معشوقه محبوب است. در تابستان در ساحل یک مامور ساحلی و مبلمان ساحلی وجود دارد. دوش، توالت و اتاق های گنجه در محل وجود دارد.

سواحل زیبای آنتالیا + تصاویر

ساحل فازلیس آنتالیا

اگر می خواهید در Phaselis شنا کنید، می توانید بین سه ساحل محل شنا خود را انتخاب کنید. یا به طور مستقیم در ورودی بندرگاه، که در آن دو ساحل سنگی را می توان یافت. آب بسیار روشن و فیروزه آبی است و خورشید درخشان است و ورودی آب بسیار مسطح است، اما می تواند به دلیل زمین سنگی دچار مشکل شوید، به همین دلیل توصیه می شود کفش های ساحلی همراه داشته باشید اما بزرگترین ساحل در بندر جنوبی واقع شده است.در اینجا، بر خلاف بسیاری از سواحل دیگر Riviera ترکیه، ساحل شن و ماسه ای در انتظار شما است.در امتداد خلیج نیم دایره ای، کاج و برخی از بوته ها دارای سایه هستند. برخی از قایق های توریستی در خلیج برای شنا در آبهای تازه مدیترانه متوقف می شوند.

ساحل بِی اِل اِم

در ساحل بِی اِل اِم شما می توانید محیط آرام، فرهنگی و ذهنی خود در مورد همه چیزهایی که می توانید از یک ساحل انتظار داشته باشید و حتی بیشتر را پیدا کنید مانند تختخواب های فراوان ساحلی، شرایط حمام عالی، زمین بازی در آب، رستوران با نوار کنار ساحل، حتی یک مدرسه غواصی را ثبت نام کنید.

سواحل زیبای آنتالیا + تصاویر

ساحل بِی اِل اِم آنتالیا BLM که قبلا نیز Bilem Beach نامیده می شود – یک ساحل بسیار ویژه در Riviera ترکیه است، زیرا کف ساحل نه از شن و ماسه و نه از سنگ، بلکه از چوب است که در نزدیک مرکز آنتالیا یک تراس بزرگ در پای صخره های شیب دار  Riviera ترکیه ساخته شده است، فضای زیادی برای صندلی های خورشیدی و تخت، رستوران با نوار و حتی مدرسه غواصی ساخته شده است. شما می توانید از راه پله های طولانی یا، خیلی آسان تر، آسانسور به ساحل از جاده ساحل برسید. سفر شما به ساحل در BLM Beach همراه هزینه است.مبلمان ساحلی قرمز و سفید در بالای ورودی ساحل وجود دارد. هنگامی که شما در BLM بیچ می روید، متوجه خواهید شد که این تاسیسات به خوبی نگهداری می شود. اتاق های خواب، توالت و دوش نیز وجود دارد. شما می توانید از طریق پله ها و نردبان های پایینی به آب برسید یا می توانید به طور مستقیم از یکی از پلاتو به طور مستقیم به داخل آب پرش کنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید