لذت خرید در فروشگاه ایکیا استانبول

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

اغلب افراد وقتی صحبت از خرید در استانبول به میان می‌آید، مراکز بزرگ و فروشگاه‌هایی را تصور می‌کنند که لباس برندهای مختلف را عرضه می‌کنند. اما این بار به سراغ فروشگاهی می‌رویم که تفاوت عمده‌ای با سایر فروشگاه‌های استانبول دارد. در ایکیا خبری از لباس نیست، اما در این مرکز عظیم تا دلتان بخواهد لوازم خانگی نظیر تخت خواب، میز، سرویس‌های آشپزخانه و… پیدا می‌شوند. در ادامه بخش‌های مختلف فروشگاه‌ ایکیا و محصولاتی که در آن ارائه می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

لذت خرید در فروشگاه ایکیا استانبول

چه وسایلی در فروشگاه ایکیا عرضه می‌شوند؟

ایکیا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین برندهای فعال دنیا در حوزه لوازم خانه شناخته می‌شود و 235 شعبه در 43 کشور دنیا از جمله یونان، انگلستان، آمریکا، استرالیا، کانادا و… دارد. برند ایکیا در استانبول هم دارای 3 شعبه است و در شهرهای ازمیر و آنکارا یک شعبه دارد. این مرکز آنقدر عظیم است که هر قسمت آن به بخشی از خانه اختصاص داده شده است که با وسایل کامل تزئین شده است و شما می‌توانید با مشاهده چیدمان وسایل در کنار هم، مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید. به عنوان مثال در بخش بزرگی از فروشگاه، پارت‌های مختلفی را مشاهده می‌کنید که تمام وسایل مورد نیاز یک اتاق خواب با رعایت تمام جزئیات در کنار هم چیده شده‌اند. بنابراین شما به راحتی می‌توانید همان وسایل را تهیه کنید و بدون نگرانی از عدم هماهنگی رنگ‌ها و المان‌‌های مختلف در اتاق خود بچینید.

لذت خرید در فروشگاه ایکیا استانبول

محصولات فروشگاه ایکیا در استانبول

مجموعه لوازمی که می توانید در فروشگاه ایکیا در استانبول تهیه کنید، به ترتیب زیر است که شرح خواهیم داد:

سرویس اتاق خواب: در فروشگاه ایکیا در استانبول می توانید تمامی آنچه که را برای اتاق خواب خودتان نیاز دارید نظیر تخت، کمد، میز آرایش، دراور، روتختی، پتو و تشک و بسیاری از لوازم ریز و درشت را تهیه نمایید.

سرویس چوب و کابینت: وقتی می گوییم سرویس چوب و کابینت منظور تمامی لزومات چوبی است که برای کابینت مورد استفاده قرار می گیرد را می توانید در این فروشگاه تهیه کنید.

سرویس آشپزخانه: سیاست کاری برند سوئدی ایکیا سرویس آشپزخانه بود و از همین شما هر آنچه که برای این بخش از خانه خودتان نیاز داشته را می توانید تهیه کنید.

مبلمان و میز و صندلی: انواع مبلمان منزل، سرویس غذاخوری، میز و صندلی، بوفه و دیگر لوازم منزل شامل این موارد می شود.

لوازم پذیرایی و غذا خوری: هر نوع وسیله پذیرایی و غذا خوری و نوشیدنی در فروشگاه ایکیا قابل خرید است.

لوازم برقی: لوازم برقی نظیر انواع محصولات مربوط به برق و لامپ و آباژور ها در این فروشگاه به چشم می خورند.

لوازم سرویس بهداشتی و حمام: در این فروشگاه می توانید تمام تجهیزات بهداشتی مربوط به حمام و سرویس بهداشتی نظیر حوله، لوازم شوینده و …. را بیابید.

مواردی که در بالا نام برده شد تنهای بخشی از محصولاتی است که در فروشگاه ایکیا در استانبول به فروش می رسد.

لذت خرید در فروشگاه ایکیا استانبول

بازدید از فروشگاه ایکیا استانبول

فروشگاه ایکیا در استانبول بسیار بزرگ است و برای دیدن تمامی محصولاتی که در این فروشگاه وجود دارد تقریبا یک روز کامل زمان بگذارید. در این فروشگاه چند رستوران و کافی شاپ هم وجود دارد که می توانید در بین خریدتان یا پس از این که خرید کردید به سمت آن ها بروید و انرژی از دست رفته یتان را بازیابی نمایید. توصیه می کنیم پیش از این که به فروشگاه ایکیا سربزنید، برنامه ای تنظیم کرده تا بتوانید زود تر به هدف تان برسید و محصول مورد نظرتان را پیدا کنید. ساعت کاری فروشگاه های ایکیا از ۱۰ صبح تا ۲۲ شب می باشد.

چطور به ایکیا برویم؟

یکی از نزدیک‌ترین شعب آن به مرکز شهر در نزدیکی مرکز خرید فروم واقع شده است. برای رفتن به این شعبه کافیست با استفاده از مترو از میدان تقیسم به سمت ایستگاه ینی‌کاپی بروید و آنجا پس از عوض کردن خط به طرف فرودگاه، در ایستگاه کجاتپه پیاده شوید، فروشگاه ایکیا در همان حوالی ایستگاه مترو قرار گرفته و به راحتی می‌توانید آن را پیدا کنید. اگر در بخش آسایی استانبول اقامت گزیده‌اید می‌توانید به شعبه‌ی عمرانیه آن مراجعه نمایید.

با توجه به عظمت این فروشگاه، گشت و گذار در آن چندین ساعت طول می‌کشد، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم پس از انجام خریدهای اولیه به رستوران بروید تا استراحت کنید و انرژی‌تان را بازیابید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید