مراکز خرید سنگاپور ، بهترین تجربه ی خرید در سنگاپور

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

سنگاپور کشوری مدرن با گزینه های متعدد برای خرید است؛ مراکز خریدی که عمدتا لوکس و شیک هستند و دارای تنوع بسیار بالایی در خدمات ارائه شده می باشند. مراکز خرید در سنگاپور بسیار متنوع و البته متعدد است؛ تنوع مراکز خرید در این جزیره کوچک به قدری زیاد است که تعدادی از توریست ها تنها قصدشان از سفر به سنگاپور خرید کردن است. بطور کلی در سنگاپور سرانه مال (mall) یا مرکز خرید مدرن خیلی بیشتر از جاهای دیگر آسیا است و این کشور با مراکز خرید مدرنش شناخته می شود. ما در این مطلب 10 تا برترین مراکز خرید سنگاپور را معرفی کرده است؛ پس با ما همراه باشید.

مرکز خرید ویوو سیتی | Vivo City

ویوو سیتی در سنگاپور به عنوان یکی از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید در پایتخت این کشور واقع شده است و در سال ۲۰۰۷ میلادی نیز افتتاح گردید. وسعت این مرکز خرید در سنگاپور به ۱۴۰ هزار مترمربع می رسد و در ۵ طبقه ی ساخته شده است. زمانی وارد ویوسیتی در سنگاپور می شود قریب بر ۳۵۰ فروشگاه را شاهد خواهد بود که طیف متنوعی از محصولات را با برندهای معتبر در این مرکز خرید می توانید در اختیار داشته باشید؛ از جمله برندهای معتبری که در این ویوسیتی در سنگاپور می توانید دسترسی داشته باشید عبارت از جورجیو آرمانی  تا H&M  از پیاژه تا رالف لورن، همه در ویو سیتی در سنگاپور دارا شعبه هستند. در صورتی که خودتان یا همراهانتان خسته شدید در این مرکز خرید صندلی های چرخداری وجود دارد که می توانید با مراجعه به پیشخوان خدمات مشتریان که همانطور که گفتیم در طبقه های منفی ۲ و یا ۱ یک صندلی چرخدار را تهیه کنید. همچنین ویوو سیتی در سنگاپور دارای وای فای رایگان است و شما می توانید به محض ورود به این مرکز خرید خودتان را به پیشخوان های مشتریان که در طبقه منفی ۲ یا طبقه ۱ هستند برسانید و با ارائه پاسپورت خودتان یک کد ۶ رقمی را دریافت کنید و به اینترنت مجموعه متصل شوید.

مراکز خرید سنگاپور ، بهترین تجربه ی خرید در سنگاپور

مرکز خرید ایون ارچارد | ION Orchard

 ایون ارچارد، مرکز خریدی با معماری شگفت انگیز است و شبیه برج های زمان آینده در انتهای خیابان ارچارد واقع شده است. این مرکز خرید مورد علاقه طرفداران مد و فشن و لوکس پسندان است. این مجتمع خرید پر زرق و برق و مسحور کننده از شیشه، سنگ مرمر و فولاد که به صورت بسیار هنرمندانه ای ساخته شده حتی دارای توالت های مخصوص مشتریان پولدار و سلبریتی ها می باشد. در این مرکز خرید همچنین سرویس های ویژه شامل نگهبان، مستخدم و آشپز مخصوص برای سلبریتی ها هم وجود دارد.

مراکز خرید سنگاپور ، بهترین تجربه ی خرید در سنگاپور

مرکز خرید مارینا بی | Marina bay sands

از جمله فروشگاه های خاص و بی نظیری که در این کشور وجود دارد فروشگاه مارینا بی است. مسافرانی که از سراسر جهان به سمت این سنگاپور می آیند به قصد تفریح و خرید مرکز خرید مارینا بی یکی از بهترین های این شهر می باشد. این فروشگاه بدون شک یکی از بهترین مراکز خرید سنگاپور به شمار می رود. مسئولین خدمات به گونه ای این فروشگاه ها را تمیز و پاکیزه نگاه می دارند، که سالن اجتماعات این مجموعه از حیث تمیزی و پاکیزگی زبانزد کرده است.

مراکز خرید سنگاپور ، بهترین تجربه ی خرید در سنگاپور

مرکز خرید پاراگون | Paragon Shopping Centre

مرکز خرید پاراگون یکی دیگر از مراکز خرید معروف سنگاپور است که چندین بار جایزه بهترین مرکز خرید سنگاپور را به خود اختصاص داده است. پاراگون برای افراد لوکس پسند و علاقه مند به آخرین مد روز با وجود برندهای مطرح دنیا، جایی بسیار عالی برای خرید است. مرکز خرید پاراگون از 6 طبقه شامل فروشگاههای مد و فشن، غذاخوری، دپارتمان طراحان لباس و بوتیک های ورزشی از قبیل جیمی چو، موجی و نایکی تشکیل شده است. والدین برای کودکان خود هم می توانند در پاراگون از بین تعداد بسیار زیادی از برندهای مطرح لباس کودک مثل آرمانی کیدز، پتیت باتیو و گس کیدز، بهترین ها را انتخاب نمایند.

مراکز خرید سنگاپور ، بهترین تجربه ی خرید در سنگاپور

مرکز خرید آیون اورکارد | ION Orchard

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید سنگاپور آیون اورکارد است که با توجه به معماری باشکو و فوق العاده ای که دارد در انتهای خیابان اورکارد واقع شده و برای کسانی که اهل خریدهای لوکس و آخرین مدهای جهان هستند این مرکز خرید بسیار مناسب است. در مرکز خرید آیون اورکارد رستوران های بسیار لوکسی وجود دارد که حتی اگر برای خرید هم نخواهید به این مراکز بروید می توانید از رستوران ها آن ها استفاده کنید. تازه ‌ترین نام ‌های برجسته صنعت مد و نمایشگاه‌ های هنری جمعیت زیادی را به سمت آیون اورکارد می ‌کشانند. از میان برند‌های معروفی که می ‌توانید در اینجا پیدا کنید باید به «لویی ویتون»، «میو میو»، «ایو سن لوران» و «پرادا» اشاره کنیم.

مراکز خرید سنگاپور ، بهترین تجربه ی خرید در سنگاپور

مرکز خرید نایت بریج | Knightsbridge Mall

مرکز خرید بعدی در لیست ما، نایت بریج مال است که در قسمتی از هتل گرند پارک ارچارد واقع شده است. نایت بریج با  طراحی بسیار مدرنی ساخته شده است به طوریکه به خرده فروشی ها این اجازه را می دهد تا فضا را با وجود دو نمای بیرونی و دسترسی مستقیم به خیابان کاملا به دلخواه خود دکور کنند. فروشگاههای این مرکز خرید 4 طبقه، فقط به مد و فشن و جواهرات اختصاص داده شده اند. برای خوردن غذا بعد از خرید در نایت بریج می توانید به هتل 5 ستاره کنار آن بروید که مثل مرکز خرید، نمای بیرونی شیشه ای شیک و خیره کننده ای دارد.

 ماندارین گالری | Mandarin Gallery

یکی از باشکوه ترین مراکز خرید که می توانید در آن بهترین و باشکوه ترین تجربه ی خرید از طراحان بین المللی را در آن تجربه کنید. ماندارین گالری در کنار هتل لوکس ماندارین اورکارد قرار گرفته و برای خرید در آن باید یک گونی پول همراه خودتان ببرید. در بین بیش از پنجاه بوتیک عالی ماندارین گالری بگردید و از خدمات VIP برخی فروشگاه‌های لذت ببرید. محصولات اینجا از گوشی ‌های موبایل الماس ‌نشان تا خودنویس ‌های لوکس «مون بلان» متغیر هستند.

مراکز خرید سنگاپور ، بهترین تجربه ی خرید در سنگاپور

مرکز خرید اِنجی آن سیتی | Ngee Ann City

اِنجی آن سیتی یک مرکز خرید معتبر و شناخته شده در خیابان اُرچارد سنگاپور است که برندهای مطرح، کتابفروشی، لوازم بهداشتی آرایشی و رستوران را در خود جای داده است. مرکز خرید انجی آن سیتی که از قرن گذشته افتتاح شده به مکان مورد علاقه عاشقان خرید تبدیل شده است. این مرکز خرید همچنین یک بخش هنر و خلاقیت و فروشگاه طبقاتی تاکاشیمایا در هفت طبقه دارد که برای خرید جای ایده آلی است. از برند های مطرح این مرکز خرید می توان به کارتیر، هوگو باس، دیور و گوچی اشاره کرد.

مراکز خرید سنگاپور ، بهترین تجربه ی خرید در سنگاپور

 مصطفی سنتر | Mustafa Centre

یک مرکز خرید ۲۴ ساعته که در آن می توانید تجربه ی یک خرید بی همتا و فوق العاده را داشته باشید مرکز خرید مصطفی سنتر است. محصولاتی که در این مرکز می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید از پارچه هست تا لوازم الکترونیکی که همگی را در رنج های قیمتی متنوع و در کیفیت ها متفاوت خریداری نمایید. مهمترین جذابیت مرکز خرید مصطفی سنتر که آن را در بین بهترین مراکز خرید سنگاپور قرار دارد جواهرآلات فروشی هایی است که در آن ها می توانید طلاهایی با قیمت مناسب را تهیه کنید. اگر دنبال هدایای عالی آسیایی بودید هم می‌توانید روی اینجا حساب کنید. خرید کردن در مصطفی مانند خرید در یک بازار سرپوشیده با راهروهای باریک است که با همه جور محصولی پر شده‌اند. قیمت‌ها به طور کل در اینجا به نسبت سایر مراکز خرید بسیار پایین ‌تر هستند.

مراکز خرید سنگاپور ، بهترین تجربه ی خرید در سنگاپور

مرکز خرید فار ایست پلازا | Far East Plaza

آخرین مرکز خرید برگزیده در لیست ما، مرکز خرید فار ایست پلازا است که در خیابان ارچارد واقع شده است و یکی از قدیمی ترین مکان های خرید در سنگاپور است. فار ایست پلازا معمولا پاتوق جوان هایی است که به دنبال خرید اجناس ارزان و مناسب از طراحان ناشناخته هستند. در حدود 800 فروشگاه خرده فروشی در 6 طبقه این مرکز خرید وجود دارد. در طبقات مرکز خرید فار ایست پلازا اغلب اوقات با دانشجویان جوان و توریست هایی مواجه می شوید که به دنبال پیدا کردن چیزهای متفاوت هستند.

مراکز خرید سنگاپور ، بهترین تجربه ی خرید در سنگاپور

توریست ها معمولا به خاطر خرید اجناسی مثل دوربین و CD که به خاطر تخفیف خوردن از قیمت مناسبی برخوردارند به فار ایست پلازا می آیند. در اینجا فروشگاههایی که به مد و فشن اختصاص داده شده اند را هم می توانید پیدا کنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید