بنر هدر

معرفی مراکز خرید پاتایا + تصاویر

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

گردشگران زیادی از سراسر جهان در جست و جوی سواحل دوست داشتنی و فضای سرزنده به پاتایا، شهر معروف ساحلی می آیند. در حالی که خیلی ها از تفریحات هیجان انگیز آن مثل گردش در طبیعت لذت می برند اما هیچ تعطیلاتی بدون خرید کامل نمی شود. پاتایا، مرکز خرید کم ندارد. انواع و اقسام بازار و مرکز خرید موجود در پاتایا،با هر نوع سلیقه و بودجه ای سازگار است. علاوه بر سرگرم شدن،می توانید از خریدهای ارزان و چانه زدن،لذت ببرید.

رویال گاردن پلاز Royal Garden Plaza

رویال گرادن پلازا در خیابان ساحل واقع شده و در جلوی ورودی آن یک هواپیمای قرمز و یک بالون زرد قرار داده شده که هر دو بخشی از موزه هستند و موزه هم بخشی از مرکز خرید است. در این مرکز مغازه های برند زیادی و همچینین اجناس الکتریکی، سوغاتی و رستوران های مختلفی وجود دارد. آنقدر امکانات رفاهی و تفریحی در پاساژ هست  که در واقع مرکز خریدی تفریحی به حساب می آید. وجود مغازه های مختلف به همراه رستوران های عالی، جاذبه های سرگرم کننده و فعالیت های خانوادگی باعث شده که در یک مکان از داشتن همه چیز لذت ببرید.

معرفی مراکز خرید پاتایا + تصاویر

سنترال فستیوال Central Festival

افتتاح این مرکز خرید در سال 2009 بوده است. بزرگترین ساختمان در ساحل با بیش از 300 مغازه که محبوب ترین مرکز خرید در آن منطقه نیز می باشد. بسیاری از مارکهای تجاری معروف در این مرکز خرید به چشم می خورد. علاوه بر این،مرکز خرید دارای سینما، سالن بولینگ، رستوران و … نیز هست.

معرفی مراکز خرید پاتایا + تصاویر

میموسا Mimosa

این مرکز خرید عجیب در خیابان سوخومویت قرار دارد و ساختمان های آن طراحی ای شبیه دهکده های قدیمی اروپایی دارند. آسیاب آبی و فواره آبی موزیکال به این مرکز جلوه ای زیبا و منحصر بفرد داده است به طوریکه در لحظه اولی که وارد این مرکز می شوید تصور می کنید که به شهری کارتونی پا گذاشته اید. این مرکز بیش از سیصد مغازه دارد که در آن ها اجناسی مثل لباس، جواهرات، صنایع دستی تایلند و سوغاتی به فروش می رسد. در حین خرید می توایند از سه جاذبه تماشایی هم دیدن کنید. با خرید در این مرکز شیفته معمای جذاب و کانال کوچکی می شوید که به این محل جذابیت و شخصیت داده است.

معرفی مراکز خرید پاتایا + تصاویر

بازار شناور پاتایا Pattaya Floating Market

ترکیبی از موزه ی زنده، اجرای زنده و مرکز خرید است.این بازار شناور حتی جزء یکی از پر طرفدارترین جاذبه های گردشگری پاتایا محسوب می شود. علاوه بر گشت و گذار با قایق،می توانید از محصولات با کیفیت مانند لباس، صنایع دستی، هنر و جواهرات نیز دیدن و خرید کنید.

معرفی مراکز خرید پاتایا + تصاویر

مرکز خرید مرکزی پاتایا Central Center Pattaya

این مرکز خرید در مکانی باز و سرسبز واقع شده و در حیاط خود دارای 130 مغازه است. بوتیک، سوپرمارکت و فروشگاههای زیادی در این مرکز خرید وجود دارد که انواع و اقسام وسایل و مارکها را به فروش می رسانند.

معرفی مراکز خرید پاتایا + تصاویر

پاتایا اوتلت مال

می توانید برندهایی را مثل آدیداس، نایک و لوی را از بین برندهای بین المللی اوتلت مال پیدا کنید. اوتلت های تایلند حراج ها و تخفیف های زیادی دارند. بسیاری از برندها در بیشتر ایام سال حراج دارند و حتی گاهی تا ۷۰ درصد بر روی یک جنس خاص تخفیف می دهند. در اوتلت مال رستوران های ویژه ای هم وجود دارد که می توانید در کنار خرید از غذاهای خوشمزه آن ها هم لذت ببرید.

معرفی مراکز خرید پاتایا + تصاویر

بازار شبانه ی پاتایا Pattaya Night Bazaar

در این بازار شبانه، اجناس با تخفیف های بسیار خوبی به فروش می رسند. یک بازار خیابانی تفکیک شده که دارای غرفه می باشد.

معرفی مراکز خرید پاتایا + تصاویر

گاهی اوقات نیز قیمتهای شاید کمی بالاتر از انتظار شما باشد اما گشت و گذار در این بازار ،ارزشش را دارد.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید