بنر هدر

موزه اسباب بازی استانبول ، مکانی جذاب برای کودکان

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

از دیدنی های استانبول، موزه اسباب بازی استانبول می باشد که برای کودکان و البته بزرگسالان می تواند بسیار مهیج و جالب باشد. این موزه در سال 2005 توسط (Sunay Akın) که شاعری ترک بود افتتاح شده است.

موزه اسباب بازی استانبول ، مکانی جذاب برای کودکان

در این موزه بیش از 4120 اسباب بازی از 5 قاره جمع آوری شده از سبک زندگی سرح پوستان آمریکایی گرفته تا جنگ جهانی دوم را میتوانید مشاهده کنید.

این موزه یک کافه به مفهوم جادویی دارد که گویی از یک افسانه آمده است. می توانید کمی اینجا نفس بکشید و نوشیدنی بنوشید. جدا از این  می توان برای رزرو صبحانه یا جشن تولد رزرو  کنید.جدا از این موارد حضور در کارگاههای آموزشی یشتر برای کودکان امکان پذیر است. در برخی کارگاه ها ، اتاق برای والدین و همچنین کودکان وجود دارد.

موزه اسباب بازی استانبول ، مکانی جذاب برای کودکان

ساعت ها و روزهای بازدید موزه اسباب بازی استانبول:

ساعت بازدید موزه بین 09:30 – 18:00 است. این موزه دوشنبه ها بسته شده است.

موزه اسباب بازی استانبول کجاست؟

این موزه که درهای خود را برای سرگرمی میهمانان خود در یک عمارت تاریخی در Kadıköy-Göztepe باز کرده است دارای فضایی است که می تواند شما را با مکان و ساختمان آن گرم کند.

چگونه به موزه اسباب بازی استانبول برویم؟

با اتوبوس از کادیکوی در ایستگاه Gtztepe پیاده شوید.

با مترو تازه افتتاح شده Kartal-Kadıköy ، می توانید در ایستگاه Yenisahra پیاده شوید و پیاده روی کوتاهی به سمت موزه کنید.

کسانی که با وسایل نقلیه خود وارد می شوند می توانند به ایستگاه قطار گزتپه بیایند و از آنجا به ایستگاه پیاده روی کنند زیرا ممکن است مشکلات پارکینگ را در خیابانی که موزه در آن قرار دارد تجربه کنند.

Adres : Ömer Paşa Cad. Dr. Zeki Zeren Sok.No:15 Göztepe / İstanbul

موزه اسباب بازی استانبول ، مکانی جذاب برای کودکان

اگر تور استانبول خود به دنبال یک تفریح متفاوت برای کودکان خود هستید بازدید از این موزه در تور استانبول به شما که دارای فرزند هستین یا علاقه ی خاصی به اسباب بازی دارین پیشنهاد میشود. این موزه مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفته و سالانه بسیاری از توریست ها از این موزه بازدید می‌کنند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید