بنر هدر

جزیره منحصر به فرد جیمز باند در پوکت

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

پوکت از دیگر شهرهای ساحلی بسیار زیبای تایلند است که بیش از 100 جزیره افسانه ای و شگفت انگیز را در خود جای داده است. از جذاب ترین این جزیره ها می توان به جزیره جیمز باند اشاره کرد. جزیره جیمز باند در منطقه توریستی فانگ نگا بی که مساحتی تقریبا 420 کیلومتر مربع را دازاست قرار گرفته است که در این 400 کیلومت بیش از 80 جزیره را شامل می شود و بیشتر آن ها با توجه به موقعیت قرارگیریشان و آب و هوای مناسب دارای چشم اندازهای منحصر به فردی هستند که در کتاب گینس به ثبت جهانی رسیده اند.

جزیره منحصر به فرد جیمز باند در پوکت

از ویژگی های فوق العاده جزیره ی افسانه ای جیمز باند وجود صخره های بسیار بزرگ با ارتفاع زیاد از جنس آهک هستند که از وسط آب سر بیرون آورده اند. علت نام گذاری این جزیره به نام جیمز باند بازی یکی از قسمت های جیمز باند در این جزیره است. از آن جایی که جزیره جیمز باند زیر نظر حفاظت ملی تایلند است هیچ گونه کشتی باربری و مسافربری حق ورود به آن را ندارد و فقط با قایق های دستی و موتوری می توان در آن تردد کرد.

جزیره منحصر به فرد جیمز باند در پوکت

یکی دیگر از قدرتهای نمادین زیبایی این منطقه، ساحل Koh Ping Ghan است. در واقع این ساحل، یک صخره ی بسیار بلند است که تعداد زیادی غار کوچک در دل خود دارد. دیدن همه ی این غارهای استلاکتیت شگفت انگیز علاوه براینکه بسیار هیجان انگیز است، سرگرم کننده هم هست. بعد از آن می توانید سفرتان را به سمت جزیره ی ناکا برای شنا در آب های آبی کریستالی ادامه دهید و از ساحل زیبای آن با درختان نارگیل سبز کنار دریا لذت ببرید.

جزیره منحصر به فرد جیمز باند در پوکت

این منطقه، یک جای عالی برای کشتی رانی و قایق رانی است و اکثر تورهایی که به مقصد جزیره ی جیمز باند هستند در کنارشان، بازدید از جزایر معروف دیگر را با توقفی در Koh Panyee برای صرف ناهار با غذای دریایی دارند. Koh Panyee یک دهکده ی ماهی گیری مسلمان نشین است که تقریبا در نزدیکی همین منطقه قرار دارد. در حین بازدید از این مناطق با چشم اندازهای بسیار زیبایی روبرو می شوید و می توانید عکس های ماندگاری را بگیرید. اگرچه شرکت هایی که تور را برگزار می کنند، ممکن است کیف های پلاستیکی دستی ای را برای جلوگیری از خیس شدن دوربین بهتان بدهند اما بهترین کار، همراه آوردن یک کیف ضد آب است.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید