جزیره باشکوه مارگارت کجاست؟

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

کشور مجارستان با داشت جاذبه های گردشگری بی نظیر و جذاب خود توانسته است در سال های اخیر یکی از پربازدیدترین کشورهای اروپایی به شمار آمده و پیشرفت بی نظیری را در صنعت گردشگری داشته باشد. توجه داشته باشید که کشور مجارستان با داشتن سرزمین های بکر و جاذبه های ناشناخته خود توانسته توجه بسیاری از توریست ها را برانگیخته و امروزه نیز شاهد برگزاری تورهای بسیار مختلفی به سوی این کشور باشیم.

جزیره باشکوه مارگارت کجاست؟

یکی از بی نظیرترین جاذبه های این کشور، جزیره مارگارت بوداپست می باشد که این جزیره با داشتن آب و هوای بسیار معتدل و بی نظیر خود یکی از پربازدیدترین جزیره های این کشور محسوب می گردد. جزیره مارگارت بوداپست در کنار رودخانه دانوب واقع شده است و در قرون وسطی به جزیره خرگوش نیز شناخته می شده است و بسیار از وزیران و پادشاهان برای شکار به این جزیره سفر می کردند. جزیره مارگارت بوداپست با داشتن باغ ها و گیاهان بسیار زیبا و بی نظیر خود منظره شگفت انگیزی را به وجود آورده است.

جزیره مارگارت در فصل بهار به خصوص در ماه های اردیبهشت و خرداد در زیباترین حالت ممکن است چون طبیعت بعد از روزهای سرد زمستان دوباره سرسبز شده است. هر چند که خیلی ها شیفته پاییز رنگارنگ این جزیره می شوند، زمانی که رنگ های جادویی و افسونگر همه ی درختان جزیره را فرا می گیرد.

تاریخچه جزیره مارگارت

بعد از حمله ی مغول ها پادشاه بلا (King Béla) یک کلیسا در این جزیره تاسیس کرد و قسم خورد که اگر موفق شود کشور را دوباره از مغول ها پس بگیرد دخترش مارگارت را به عنوان خادم به این کلیسا بفرستد. طولی نکشید که مغول ها مجارستان را ترک کردند و پادشاه هم برای عمل به عهد، دختر ۱۱ ساله اش مارگارت را به این کلیسا فرستاد و از آن زمان تا به حال این جزیره به نام مارگارت معروف شده است.

جزیره باشکوه مارگارت کجاست؟

تفریحات جزیره مارگارت بوداپست

جزیره مارگارت بوداپست دارای جاذبه های و تفریحات بسیار بی نظیری می باشد که بسیاری از گردشگران و مسافران یک روز بسیار بی نظیر و جذابی را در این جزیره سپری می کنند. از مهمترین و جالب ترین تفریحات جزیره مارگارت بوداپست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سوار گاری های مخصوص

گردشگران و مسافران می توانند با کرایه نمودن دوچرخه و سوار گاری کل جزیره مارگارت بوداپست را مورد بازدید و تماشا قرار داده تا از این طریق بهترین لحظات را برای خود به ارمغان بیاورند.

جزیره باشکوه مارگارت کجاست؟

تماشای سنجاب ها

تماشای سنجاب نیز از دیگر مهمترین تفریحاتی می باشد که گردشگران می توانند در جزیره مارگارت بوداپست آن را تجربه کنند. سنجاب های این جزیره به رنگ قرمز بوده و بسیار دوست داشتنی هستند.

جزیره باشکوه مارگارت کجاست؟

از برج آب بالا بروید

این برج تماشایی در سال ۱۹۱۱ به سبک هنر نو در جزیره مارگارت ساخته شد و هدف از ساختش تامین آب  مورد نیاز ساکنان، هتل ها و رستوران ها بود. از سال ۲۰۱۲ گردشگران می توانند از این برج دیدن کنند و از آن زمان تا به حال، در آن نمایشگاه های عکاسی و هنری هم برگزار می شود پس اگر علاقمند به تماشای کارهای هنری هستید به هیچ وجه بازدید از این برج را از دست ندهید. البته این را هم اضافه کنیم که فستیوال تابستانی بوداپست هم در همین محل برگزار می شود به غیر از این، در این برج شانس این را دارید تا از برج بالا بروید و از چشم اندازهای جزیره، شهر و تپه لذت ببرید.

جزیره باشکوه مارگارت کجاست؟

شنا کنید

جزیره مارگارت بوداپست با داشتن استخرهای گرم و معروف خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به سوی خود جلب کند. توجه داشته باشید که استخرهای ماجراجویانه با سرسره های بسیار هیجان انگیزی وجود دارد که بسیاری از گردشگران ماجراجو نیز می توانند در این استخرها به تفریح پرداخته و نهایت لذت و را تجربه کنند.

جزیره باشکوه مارگارت کجاست؟

به باغ های ژاپنی و گل های رز بروید

درست در روبروی چشمه های آب گرم به باغ گل های رز برمی خورید، جایی خارق العاده که مخصوصا در اواخر بهار وقتی که گل ها کاملا شکفته شده اند تماشایی و جذاب است. در شمالی ترین نقطه ی جزیره یک باغ ژاپنی هست که همه  ی ویژگی هایی که در باغ های ژاپنی پیدا می شود مثل حوضچه ماهی، باغ صخره ای، درخت های کوتاه و آبشار مصنوعی را به تصویر کشیده است. این دو باغ متفاوت و دیدنی مطمئنا ارزش بازدید دارند.

جزیره باشکوه مارگارت کجاست؟

از ویرانه های جزیره مارگارت بوداپست بازدید کنید

اگر به دنبال بازدید از ویرانه های قرون وسطی در جزیره مارگارت بوداپست هستید می توانید کلیسای فرانسیسکان را در اولویت های بازدید خود قرار دهید. کلیسای مذکور همان کلیسای میباشد که پادشاه دختر خود را برای خادمی به آنجا فرستاده بود. گردشگران می توانند بعد از بازدید از کلیسای فرانسیسکان، از آب گرم این جزیره که در نزدیکی آن واقع شده است نیز بازدید داشته باشند.

از فواره ی موزیکال دیدن کنید

در نزدیکی جنوبی ترین بخش جزیره به فواره موزیکال برمی خورید، فواره ای که در سال ۲۰۱۳ نوسازی شد و شب ها با نورپردازی های رنگارنگ جذاب و دیدنی می شود. در اینجا موزیک های متنوع ۵ بار در روز در ساعت های ۱۰:۳۰ صبح، ۵، ۶، ۷ و ۹ شب همراه با حرکت فواره نواخته می شوند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید