دریاچه مونت ژاپن ، شگفت انگیز و بی نظیر

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

دریاچه رویایی مونت ژاپن در کوه های اطراف شهر سکی قرار دارد و یکی از صدها جاذبه ی دیدنی ژاپن محسوب می شود.دریاچه مونت ژاپن که دریاچه ای رویایی و شگفت انگیز است بسیار زیبا با آب های روشن و شفاف و آبی خود صحنه ی چشم نوازی را برای هر بیننده ایجاد می کند. دریاچه رویایی در میان کوه های گیفو (Gifu) در کشور ژاپن واقع شده است.

دریاچه مونت ژاپن ، شگفت انگیز و بی نظیر

دریاچه ای رویایی و شگفت انگیز، دریاچه ای است کوچک با خارق العاده ترین، رنگارنگ ترین و حیرت آور ترین ماهی ها و موجودات آبزی که فضایی بسیار شگفت انگیز و بی نظیر را برای بازدید کنندگانی که از این مکان بازدید به عمل می آورند به تصویر می کشد، این دریاچه تالابی پر از نیلوفر های آبی است. آب شفاف و نیلی رنگ دریاچه مونت، باعث شده که نیلوفر های آبی و ماهی های کوچک و بزرگ رنگارنگی که در این دریاچه وجود دارند به طور واضح  دیده شوند. بر روی این دریاچه یک پل قوس دار چوبی قرار دارد که گردشگران تور ژاپن می توانند به راحتی از طریق این پل زیبا به آن سوی دریاچه بروند.

دریاچه مونت ژاپن ، شگفت انگیز و بی نظیر

اگر چه مردم محلی و گردشگران این دریاچه را به اسم دریاچه ی مونت می شناسند اما واقعیت این است که این دریاچه به اندازه ای کوچک است که هیچ اسم رسمی ای ندارد و به «دریاچه بدون اسم در گیف» هم شناخته می شود. وقتی که آب و هوای منطقه خوب باشد و آسمان آفتابی باشد، آب این دریاچه بسیار شفاف می شود و بهترین زمان برای بازدید از دریاچه مونت در ژاپن است چرا که همه ی اجزای آن از گیاهان آبزی و جلبک ها گرفته تا هر آنچه که در زیر آب زیست می کند با جزییات کامل مشخص می شود.

فصل پاییز این دریاچه هم زیبایی های خود را دارد، نسیم ملایم و خوشایندی برگ های زرد و اخرایی رنگ درختان اطراف را میان هوا و زمین می چرخانند و کل منطقه را به یک تصویر روشن و واضح تبدیل می کنند. تصاویر شگفت انگیز دریاچه مونت در ژاپن را ببینید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید