9 مورد از بهترین کافه های دبی

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

 در کافه های دبی احساس منزلت را با منوهای متنوعی که در سطح جهانی قرار دارد را تجربه کنید. از خدمات دوستانه و غذاها و نوشیدنی های خلاقانه تا شیرینی های تازه که با ریشه های عرب و فرهنگ اماراتی گره خورده لذت ببرید.

1. کافه پابلیک

کافه پابلیک در کنار دریاچه پلازا واقع شده است. دکوراسیون داخلی این کافه بسیار زیبا بوده و نمای چشم نوازی از دریاچه پلازه از داخل کافه پابلیک قابل مشاهده است. برخی مواقع مشتریان از صبح منتظر باز شدن این کافه هستند و پشت در آن صف می کشند. منو این کافه شامل غذا های یونانی و مدیترانه ای بوده و کیفیت غذا ها و نوشیدنی ها بسیار بالا بوده و طعم خیلی خوبی دارد. همین امر سبب شده این کافه در لیست بهترین کافه های دبی قرار بگیرد. کافه پابلیک دارای پرسنل حرفه ای می باشد و تمام کارکنان آن به دو زبان عربی و انگلیسی مسلط هستند. ساعت کاری کافه پابلیک از 8 صبح تا ساعت 7 شب می باشد.

9 مورد از بهترین کافه های دبی

2. کافه گاسیپ Gossip Café

این کافه با یک چرخش پیچیده غذای سالم را ارائه می دهد. این مکان مناسب برای صبحانه با کاسه های آکاای ، تخم مرغ و شکاکوکا است. همچنین طیف وسیعی از شیرینی دلچسب و یک منوی اسموتی مبتکر نیز وجود دارد.

3. کافه لایم تری

کافه لایم تری بیشتر به دلیل غذاها و خوراکی های سلامت و ارگانیک خود معروف است. اگر در دبی هستید صبح زود بلند شوید و برای صرف صبحانه به این کافه معروف بروید.در اینجا کارکنان مهمان نواز کافه از شما با تخم مرغ های خوشمزه و ارگانیک پذیرایی می کنند. این کافه روی میوه ها و سبزیجات تازه، غلات، حبوبات، آجیل و دانه ها، چای و قهوه با کیفیت تاکید زیادی دارد و مواد اولیه آن کاملا باکیفیت، اصل و ارگانیک هستند. دکور و فضای داخلی این کافه بسیار زیباست و وقتی وارد آن می شوید در جلوی خود مغازه ای را می بینید که در آن محصولات طبیعی و ارگانیک به فروش می رسد. کافه لایم تری در سه منطقه خیابان شیخ زاید، جمیرا و القوز شعبه دارد، از ساعت ۷ صبح تا  ۱۰ شب باز است .

9 مورد از بهترین کافه های دبی

4. کافه بوتیک آشپزی

اگر دوستدار ظروف کیت ، فضای داخلی زیبا و کیک های عظیم هستید به اینجا بروید برای یک فنجان قهوه واقعاً ارزشمند. یک انتخاب عالی از صبحانه ها و غذاهای اصلی نیز وجود دارد و بدون امتحان کردن یک کاپوچینوی اسطوخودوس کافه بوتیک آشپزی را ترک نکنید.

5. کافه تام اندسرژ

کافه تام اندسرژ واقع در مرکز خرید الجود دبی دارای ساختمانی 2 طبقه می باشد، این کافه بخش مشخصی برای غذا خوری و همچنین یک سالن برای پذیرایی از مشتریان خود دارد. کافه تام اندسرژ بهترین غذا های بین المللی و خوش طعم ترین قهوه را در دبی سرو می کند. طراحی فضای داخلی این کافه بسیار زیبا می باشد. منو این کافه بسیار کامل بوده و یکی از محبوب ترین خوراکی های این کافه کیک شکلاتی بدون ارد است که همراه با قهوه ای مخصوص برای مشتریان سرو می شود. تمام این موارد باعث شده که کافه تام اندسرژ در لیست بهترین کافه های دبی قرار بگیرد. ساعت کاری این کافه از 8 صبح تا ساعت 6 بعد از ظهر می باشد.

9 مورد از بهترین کافه های دبی

6. میسان 15

این کافه جذاب دارای جذابیت هنری است. سرویس صبحانه سالم و وسوسه انگیز ، یک کتابخانه اجتماع در داخل ، یک آشپزخانه باز با غرفه هایی به سبک غذا ، بازی های قدیمی وینیل و یک منطقه al fresco وجود دارد.

7. کافه مانی تانی 

کافه مانی تانی خدمات رسانی ای سریع، محیطی گرم و صمیمی و نان هایی تازه دارد. قهوه ی اینجا خوش طعم و دکوراسیون آن خاص و جذاب است. کافه ظاهری مدرن دارد و از منوی آن انواع ساندویچ های خوشمزه را می توانید سفارش دهید. مردم دبی و گردشگران نه فقط به دلیل غذاها و نوشیدنی های آن  بلکه به دلیل آرامش خاص این کافه به اینجا می آیند. این کافه محلی عالی برای نوشیدن یک فنجان قهوه داغ و غذاهای فست فود است. کافه مانی تانی در جمیرا قرار دارد، از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

نتیجه تصویری برای کافه های دبی

8. کافه ویب بیلت

کافه ویب بیلت با آناناس صورتی و نخلهای صورتی غول پیکر ، نمی توانید پیشنهادات پر جنب و جوش Vibe را از دست بدهید. طیف وسیعی از غذاهای وگان ، ساندویچ سالم ، املت ، ماکارونی بدون گلوتن و انواع آووکادو را روی نان تست کنید.

9. کافه کامپتویر Comptoir 102

این کافه دوستانه و بدون گلوتن ، گیاهی و وگان سرو می کند.صبحانه ، ناهار و شام همراه با یک بازار ارگانیک که در آن می توانید روغن های دست ساز ، تنقلات سالم ، چای و محصولات غذایی محلی خریداری کنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید