در سفر به باکو به چه رستورانی برویم؟

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

در باکو رستورانهای زیادی وجود دارد اما از کجا بدانیم کدامیک خوبتر است؟ معمولا بهترین رستورانها را از طریق بررسی و توصیه ی دیگران پیدا می کنیم. بی دلیل نیست که برخی رستورانها در میان مردم محبوب تر می شوند. در این مقاله تعدادی از رستورانهای معروف و خوب باکو را معرفی خواهیم کرد که هنگام سفر به آنجا دیگر دچار مشکل نشوید.

رستوران نارگیز

دوستان خود را برای غذایی مقرون بصرفه، خوشمزه و سریع به رستوران نارگیز ببرید، حتما از فضا و دیوارهای آن که با فرش، بشقاب ها و تابلوهایی که زندگی مردم محلی باکو را نشان می دهد دکوربندی شده خوشتان می آید، کارکنان اینجا بسیار مهربان اند و منوی غذا به دو قسمت غذاهای آذربایجانی و غذاهای گرجستانی تقسیم بندی شده است. این رستوران یکی از  رستوران های مورد علاقه من است چون معمولا بهترین چیزها را دارد، غذاهایش خوشمزه و قیمت آن ارزان است، کارکنان هم مهربان و حرفه ای هستند. در این رستوران کارت اعتباری قبول نمی کنند و غذاهایی مثل سوپ لوبیا، سالاد تازه گرجستانی، دلمه با برگ درخت انگور از غذاهایی هست که پیشنهاد می کنم حتما آن ها را امتحان کنید.

در سفر به باکو به چه رستورانی برویم؟

رستوران Kebab Express

شاید بتوانید بهترین غذاها را در اطراف میل کنید اما در اینجا که تقریبا یک فست فود محسوب می شود، می توانید هر غذایی را سالم (بدون چربی ترانس) میل کنید. منویی کوتاه و ساده دارد که در آن هر قمیتی دیده می شود.

رستوران فیروزه

رستورانی بزرگ با فضای آرامش بخش و دکوراسیون زیبا. مکانی خوب برای دوستان،خانواده و همکاران است. دارای فضای گرم و دوستانه است. با چهره ای خندان از شما استقبال می شود و منویی کامل در اختیار شما قرار می گیرد.

در سفر به باکو به چه رستورانی برویم؟

رستوران ناملی

رستوران ناملی به داشتن کباب های خوشمزه و تازه معروف  است، کباب را با سس های مختلف امتحان کنید تا ترکیبی فوق العاده از ادویه های ترکی داشته باشید، در این رستوران حتی بادمجان که در بیشتر غذاها به کار می روند کاملا کبابی است، معمولا غذاها را در ظرف های بزرگ می ریزند و در کنار آن نان هم می گذارند، یک فضای نشستن در بیرون هم دارد که می توانید در تابستان ها از فضای بیرونی استفاده کنید، غذاهای این رستوران آذربایجانی و ترکی است.

در سفر به باکو به چه رستورانی برویم؟

رستوران سحیرلی تندیر

این رستوران، جزء محدود رستورانهای باکو و همچنین موجود در شهر قدیمی است که نان را خود درست می کنند. غذاها ساده اما بسیار غنی است. فضای رستوران گرم،دلنشین و سنتی است. درست است که رستورانی کوچک است اما بسیار محبوب است.

در سفر به باکو به چه رستورانی برویم؟

رستوران Imereti

خوردن خینکالی در این رستوران بسیار توصیه می شود. رستوران درجه یک گرجستانی که دارای منویی متنوع است. اگر کوفته ی گرجی را سفارش می دهید، باید بدانید که تنها یک عدد کافیست، زیرا می توانید به راحتی آنرا با دیگران به اشتراک بگذارید.

 رستوران Araz Cafe

رستورانی که خدمات آن سریع، غذای آن تازه و قیمت آن بسیار پایین است. این رستوران جایی است که تقریبا می توان گفت انتخاب همه ی مردمان محلی برای وقت گذراندن با دوستانشان است. دارای محیطی بزرگ و دلنشین است که در فضایی گرم و صمیمی می توان تجربه ی خوردن غذایی خوشمزه را داشت.

در سفر به باکو به چه رستورانی برویم؟

رستوران Paul’s Baku Steak House

هیچ جایی در آذربایجان پیدا نخواهید کرد که سالاد سیب زمینی اصل آلمان و استیک خوشمزه ی آرژانتینی در آن سرو شود. رستورانی بسیار محبوب و پر طرفدار که باید یک روز قبل تر جای خود را رزرو کنید.غذاهای توصیه شده در منو شامل: استیک آرژانتینی، سوسیس نورنبرگ، سالاد سیب زمینی می باشد.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید