بهترین رستوران های کلمبو کدامند؟

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

غذاهای سریلانکا همواره یکی از دلخوشیهای این کشور جزیره ای بوده است. رستوران های کلمبو پر رونق است و همیشه طیف وسیعی از غذا در هر رستوران با هر بودجه ای موجود است. برای کشف بهترین فرهنگهای غذایی در سریلانکا و اینکه در تور سریلانکا کجا غذا بخوریم، خوب است که سری به بهترین رستوران های کلمبو بزنید.

رستوران کاری لیف کلمبو

یکی از منحصر به فردترین رستورانهای سریلانکا است. در این رستوران، همیشه پخت و پز به سبکی جدید صورت می گیرد. دارای محیطی آرام و باز است که آرمشی بی نظیر را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

بهترین رستوران های کلمبو کدامند؟

کافه کومبوک

کافه کومبوک یکی از سالم ترین رستوران های شهر است و با دکوراسیون راحت و صمیمی فضایی را به وجود آورده که مشتری ها بتوانند ساعت ها در آن بمانند. بیشتر غذاها با محصولات ارگانیک درست می شود و منو با تغییر فصل کاملا عوض می شود. در این کافه آنقدر سرگرم خوردن غذاهای خوشمزه و تماشای دکوراسیون منحصربفرد می شوید که هیچ وقت حوصله تان سر نمی رود! بهترین غذای این کافه، برگر عدس با نان زغالی است که طرفداران زیادی دارد و در عین حالی که یک غذای منصربفردی است طعم بینظیری هم دارد.

رستوران زازا کلمبو

در راس یک محفظه شیشه ای با شکوه، زازا که هم یک رستوران و هم یک کافه است، قرار دارد. در زازا بهترین چای سیلان ارائه می شود. در این رستوران طیف گسترده ای از غذاهای محلی و بین المللی سرو می شود. اگر به دنبال یکی از بهترین رستوران های کلمبو هستید، پیشنهاد میدهیم سری به این رستوران بزنید.

بهترین رستوران های کلمبو کدامند؟

کافه سوپر فود

یکی از جدیدترین رستوران هایی که به تازگی به لیست رستوران های کلمبو اضافه شده کافه سوپر فود است. این کافه در خیابان کوچکی در کنار جاده اصلی قرار دارد و در آن می توانید صبحانه های خوشمزه با نان های توست کلاسیک بخورید و برای ناهار هم انواع و اقسام غذاهای خوشمزه در اختیارتان است. اگر به دنبال یک غذای خوشمزه و در عین حال ارزان هستید این کافه یکی از بهترین گزینه هاست.

رستوران ساحلی Wadiya

یکی دیگر از رستورانهای ساحلی که در عرصه ی سرو غذاهای دریایی در کلمبو بسیار مشهور است، رستوران ساحلی Wadiya می باشد. تجربه ی غذا خوردن با کیفیت و مقرون به صرفه را در محیطی آرام ار دست ندهید.

بهترین رستوران های کلمبو کدامند؟

لایف فود

در مرکز شهر کلمبو یک دریاچه ی دوست داشتنی به اسم بیرا (Beira Lake) هست که به احاطه ی کافه ها و رستوران ها درآمده. یکی از بهترین رستوران های این ناحیه لایف فود است که منوی آن پر شده از سالاد، غذاهای برنجی، غذاهای نودلی، آب میوه و البته صبحانه های خوشمزه. این رستوران با ترکیبی از غذاهای سریلانکایی و میانماری جایی عالی برای خوردن غذاهای سالم و پرانرژی است. مطمئنا چشم انداز رویایی دریاچه باعث شده تا خیلی ها این رستوران را به رستوران های دیگر شهر ترجیح دهند هر چند که غذاهی خوشمزه و سالم آن هم حتما شما را از این انتخاب راضی می کند.

کافه وو

همیشه رستوران های گیاهی با غذاهای تازه و ارگانیک از سالم ترین رستوران های شهرند و طرفداران پروپا قرص خودشان را هم دارند. اینجا یکی از جدیدترین رستوران های گیاهی است که با مجموعه ای از غذاهای گیاهی و دسرهای خوشمزه بهترین غذاها را برای محلی ها و گردشگران کلمبو فراهم کرده است. یکی از محبوب ترین غذاهای این رستوران ناسی گورنگ و تورتیلاهای مکزیکی با خامه ی ترش است. گزینه های این رستوران متنوع  است و همه ی غذاها با توجه به طعم و مزه تقسیم بندی شده اند.

بهترین رستوران های کلمبو کدامند؟

رستوران کورومبا

این رستوران با بهترین آب میوه ها این امکان را به شما می دهد تا بشقاب خود را پر از میوه های فصل کنید، چه چیزی سالم تر از این؟ این رستوران با انواع و اقسام گزینه های گیاهی بهترین جا برای کسانی است که به دنبال غذاهای گیاهی و سالم اند.

رستوران اربان گرین

در این رستوران شانس این را دارید تا غذاهای اصیل سریلانکایی که با تازه ترین مواد اولیه درست شده اند را امتحان کنید. در میان غذاهای منو چشمتان به تعدادی غذای دریایی و نودل هم می افتد که می توانند تنوع خوشمزه ای را به رژیم غذایی تان وارد کنند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید