بنر هدر

قلعه های لندن را بشناسید

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

همه ما در زندگی خود دوست داریم تا زندگی سلطنتی را تجربه نماییم پس برای چنین تجربه ای هیچ تجربه ای بهتر از یک قلعه انگلیسی نمی تواند باشد. بازدیدکنندگان از لندن به عنوان پایتخت بریتانیا مجبور نیستند به دنبال چنین ساختارهایی باشند زیرا قلعه های اطراف لندن بسیار بوده و افراد می توانند به صورت روزانه از آن ها بازدید نمایند. در این مطلب میخواهیم تعدادی از قلعه های اطراف لندن را معرفی کنیم.

قلعه لیدز

قلعه بزرگ، دست نخورده و احاطه شده توسط خندق مکانی است که مردم می توانند ببینند. این قلعه قدیمی در گوشه جنوب شرقی انگلستان قرار دارد و در طی دوره هنری اول ساخته شد. این بنا در بیشتر عمر ۹۰۰ ساله خود محل سکونت خانواده سلطنتی بوده است. آخرین مالک قلعه نیز یک زن بود و در اوایل سال ۱۹۰۰ به بانو Baillie و الیو ویلسون فیلمر (Olive Wilson Filmer) به ارث رسید و بعد ها به مکانی توریستی تبدیل شد.

قلعه های لندن را بشناسید

قلعه دوور

قلعه دوور به عنوان بزرگترین قلعه انگلستان نیز شناخته شده است. این مجموعه قرن ها است که در حال محافظت از کانال های انگلیسی بوده و نام مستعار کلید انگلستان نیز به آن داده شده است. ویلیام کشورگشا آن را در زمان حمله به انگلستان و در سال ۱۰۶۶ سوزاند. این ساختمان قلعه ای که در فاصله ای ۹۰ دقیقه ای از لندن واقع شده است مجموعه ای چشمگیر از ساختمان ها، دیواره ها و خندق ها می باشد. بسیاری از تونل هایی که در زیر این قلعه واقع شده اند در زمان جنگ جهانی دوم به پناهگاه هایی برای حملات هوایی آلمانی ها و همچنین به یک بیمارستان تبدیل شده بودند. شما می توانید در بازدید از این قلعه از برج ها بازدید نموده و همچنین از میان سیاه چاله ها عبور کرده و تجربه دیدن راه های باریک قلعه را نیز داشته باشید.

قلعه های لندن را بشناسید

قلعه اروندل

قلعه اروندل در بخش غربی شهر Sussex در جنوب انگلستان قرار دارد و  یکی از بهترین قلعه های انگلستان می باشد. این قلعه دارای نقاشی های نادر، پرده و مبلمان هایی است که به خوبی از آن ها حفاظت شده است. این کاخ برای بیش از ۸۵۰ سال محل سکونت دوک نورفولک (Norfolk) و اجداد او بود. به خاطر جنگ های داخلی در قرن هفدهم در انگلستان، بنای قلعه بازسازی شد و در قرن ۱۵، پانزدهمین دوک نورفولک پروژه بزرگ بازسازی را کامل کرد.

قلعه های لندن را بشناسید

قلعه هایکلر

اگر شما عاشق سریال داونتان ابی (Downton Abbey) هستید حتما قلعه هایکلر را دوست خواهید داشت زیرا این مجموعه در این مکان فیلمبرداری شده است. این مکان یک سایت باستانی بوده که در کتاب دامزدی (Domesday) نیز ثبت شده است. هرچند که اکنون دیگر قلعه قدیمی ان موجود نمی باشد. امروزه هایکلر یک خانه به همراه یک کلیسای کارناروون (Carnarvon) باقی مانده از قرن هفدهم میلادی می باشد. برای دیدن این قلعه می بایست شما یک برنامه ریزی برای سفر خود داشته باشید زیرا که قلعه هایکر در زمان هایی مشخص بازگشایی خواهد شد.

قلعه های لندن را بشناسید

قلعه ویندسر

قلعه ویندسر یکی از بزرگترین و قدیمی ترین قلعه های انگلیس است. این بنا یکی از محل های سکونت ملکه الیزابت دوم کسی که تعطیلات خود را در آن جا سپری می کند، می باشد.

قلعه های لندن را بشناسید

قلعه وارویک

ویلیام کشورگشا ۲ سال پس از حمله به انگلستان در سال ۱۰۶۸ میلادی شروع به ساخت یک قلعه در ایون نمود تا یکی دیگر از قلعه های اطراف لندن را بنا نماید. این قلعه در قرن دوازدهم به یک دژ سنگی تبدیل گردید. در طول چندین قرن بعدی این قلعه قرون وسطایی تقویت شده و با توجه به مالکیت آن توسط پادشاهان مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. برج ها و استخرهای ان با فتنه گران و زندانیان پر شده بودند تا زمانی که در قرن هفدهم میلادی این مکان به یک خانه تبدیل شد. امروزه قلعه وارویک به عنوان یک پارک تفریحی مورد استفاده قرار گرفته که به فعالیت های قرون وسطایی اقدام می نماید. از جمله این فعالیت ها می توان به سیاه چاله های خونین و مبارزات با شمشیر اشاره نمود.

قلعه های لندن را بشناسید

قلعه هور

یکی از قلعه های لندن که در فاصله ای در حدود یک ساعت از آن قرار گرفته است قلعه هور می باشد. این قلعه خانه و محل زندگی دوران کودکی بولین و همسر دوم هنری هشتم می باشد. پادشاه بعدها آن را به همسر چهارم خود کلوس (Cleves) داد. این قلعه قرن سیزدهمی به طور گسترده ای با مبلمان های عتیقه و پرده های نقش دار تزیین شده و علاوه بر این یکی از بهترین مجموعه های پرتره تودور (Tudor) در انگلستان و همچنین دو کتاب دعا که متعلق به بولین بوده و یک قفل که همسرش زمانی که در آنجا بود از ان استفاده کرده است. به نظر می رسد که این قلعه به دلیل وجود خندق های درون آن و همچنین تلفاتی که در اینجا باقی مانده است تسخیر شده باشد. در خارج از قلعه قرون وسطایی نیز شما می توانید پلکان های مارپیچ و باغ هایی را پیدا کرده که بر اساس سبک های ایتالیایی طراحی شده است مشاهده نمایید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید