بنر هدر

بهترین هتل های زیر آب ، تماشای دنیای پر رمز و راز زیر آب

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

سفر به اعماق اقیانوس ها و تماشای دنیای پر رمز و راز زیر آب همواره تجربه ای شگفت انگیز و جذاب برای انسان ها بوده است. حال تصور کنید که بتوانید تعطیلات خود را در زیر آب و در کنار موجودات زیبای آن سپری کنید. این تنها یک رویا نیست! این هتل های زیر آبی آرزوی دیرینه ی انسان را تحقق بخشیده اند.

هتل کنراد- کشور مالدیو، جزیره ی رانگالی

شهرت این هتل جزیره ای به رستوران زیر آبی آن به نام «ایتا» بر می گردد؛ اولین رستوران تمام شیشه ای دنیا که به طور کامل در زیر آب ساخته شده است. به علاوه، این هتل تنها نقطه ی دنیا است که در آنجا می توانید کوسه ها را بدون ترس تماشا کنید. اما بر روی سطح زمین، این هتل چشم اندازی خیره کننده رو به اقیانوس هند دارد. کف شیشه ای اتاق های کلبه مانند این هتل امکان تماشای ماهی های رنگارنگی که در زیر اتاق ها شنا می کنند را به وجود آورده است.

بهترین هتل های زیر آب ، تماشای دنیای پر رمز و راز زیر آب

هتل آتلانتیس پالم دوبی

این هتل در دوبی ساخته شده و از مناظر بسیار چشم‌نوازی برخوردار است. اتاق‌های این هتل زیر آب‌های این منطقه واقع شده و به گردشگران اجازه می‌دهد تا ماهی‌ها و زندگی دریایی را در حالی که روی مبل نشسته‌اند، ببینند.

بهترین هتل های زیر آب ، تماشای دنیای پر رمز و راز زیر آب

هتل مانتا- جزیره ی پمبا در نزدیکی کشور تانزانیا

هیجان انگیزترین بخش این هتل، اتاق هایی است که در واقع متصل به هتل نیستند. این اتاق های زیر آبی، هر یک جزیره ی شناور اختصاصی ای هستند که در آن ها می توانید هر دو تجربه ی خوابیدن در زیر آب یا نور ستارگان را داشته باشید. یک قایق شما را از خشکی به بهشت کوچک تان می رساند. می توانید از نردبام اتاق تان بالا بروید و روی سقف آن حمام آفتاب بگیرید یا ستاره ها را تماشا کنید، یا می توانید به پایین و اتاق خواب تان بروید و از آنجا با زاویه ای حدوداً ۳۶۰ درجه دنیای شگفت انگیز زیر آب را تماشا کنید.

بهترین هتل های زیر آب ، تماشای دنیای پر رمز و راز زیر آب

هتل یا مسافرخانه Utter Inn 

این مسافرخانه از معروف‌ترین هتل‌ها در اروپاست که در سوئد واقع شده است. این مسافرخانه یک خانه کوچک به مساحت 6.5 متر است که دارای یک تخت دو نفره، یک میز، حمام و شومینه است. هزینه یک شب اقامت در این مسافرخانه کوچک زیرآبی 1750 دلار است.

بهترین هتل های زیر آب ، تماشای دنیای پر رمز و راز زیر آب

هتل سنتوسا- سنگاپور، جزیره ی سنسوتا

سوییت های زیر آبی این هتل شبیه به خانه های دو طبقه هستند؛ طبقه ی بالا ایوانی روی سطح زمین و مجهز به جکوزی و طبقه ی پایین اتاقی خصوصی با چشم اندازی رو به اعماق تنگه ی سنگاپور است. مسافران می توانند از تماشای ۴۰ هزار نوع ماهی ای که در اطراف اتاق خواب هایشان زندگی می کنند لذت ببرند. به علاوه، این مجموعه ی تفریحی متشکل از ۷ هتل، ۴ پارک تفریحی، موزه، کشتی کروز و یک کافه است.

هتل بین ‌قاره ‌ای شیمائو- شانگهای، چین

هتل شیمائو در ۳۰ مایلی شانگهای واقع شده است و پیش بینی‌ می‌شود که گردشگران زیادی را به سمت خود جلب کند. این هتل در واقع از طریق احیای یک معدن رها شده ساخته شده است. قرار است که دو طبقه اول آن در زیر آب باشد که شامل یک آکواریوم و یک اتاق مهمان لوکس و باور نکردنی است.

بهترین هتل های زیر آب ، تماشای دنیای پر رمز و راز زیر آب

این هتل پنج ستاره داخل یک معدن رها شده که بیش از ۱۰۰ متر عمق دارد و پر از آب می ‌باشد، ساخته شده است. از ویژگی‌ های خیره کننده آن می ‌توان به آبشارها، باغ‌ های معلق، دریاچه‌ ها و چیزهای دیگر اشاره کرد. صخره ‌های اطراف این هتل، محل مناسبی برای پرش و یا صعود است و دریاچه اطراف آن نیز می‌ تواند مکانی برای انجام ورزش‌ های آبی گوناگون باشد. نرخ اقامت در این هتل بسیار مناسب است و انتظار می ‌رود که برای هر شب اقامت در آن تنها ۲۰۰ دلار کافی باشد و همین موضوع سبب می ‌شود که این هتل زیر آبی به یکی از محبوب ‌ترین هتل ‌ها در این نوع تبدیل شود.

هتل پوزیدون- کشور فیجی، جزیره ی کاتافانگا

در بعضی از فرهنگ ها بارش باران در روز عروسی را خوش یمن می دانند، اما جالب است که این هتل در کلیسای کوچک زیرآبی خود میزبان برگزاری مراسم های عروسی و سالگرد ازدواج است. این کلیسا دیواری شفاف و چشم اندازی رو به صخره های مرجانی دارد. کسی نمی داند عروسی در زیر آب هم خوش یمن است یا نه، اما دست کم چشم اندازهای ویژه ای را در اختیار می گذارد.

بهترین هتل های زیر آب ، تماشای دنیای پر رمز و راز زیر آب

دسترسی به این هتل پنج ستاره تنها از طریق یک زیردریایی ممکن است که اگر مایل باشید می توانید هدایت آن را یاد بگیرید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید