پارک ملی پریار در کرالای هند + تصاویر

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

پارک ملی پریار در کرالای هند می باشد که زیستگاه ببر بنگال ، فیل هندی و دیگر حیوانات وحشی و نادر می باشد. این پارک از جاذبه های گردشگری و همچنین تفریحات هند تبدیل شده است. پارک ملی پریار برای علاقه مندان به طبیعت مکان مناسبی است.

پارک ملی پریار در کرالای هند + تصاویر

پارک ملی پریار به عنوان یکی از مهم ترین پارک های ملی هند با مساحت 925 کیلومتر مربع می باشد این پارک ملی محل زندگی بسیاری از گیاهان ، خزندگان ، پرتدگان ، پستانداران ، ماهی ها و دوزیستان است.

در این پارک انتظار دیدن درخت آلوچه، درخت بلسان بنفش، درخت صندل را به همراه دیگر گونه های گیاهی داشته باشید. به غیر از این، در آن مزارع قهوه، چای و هل هم وجود دارد.

گونه های مختلف در پارک ملی پریار باعث شده جذابیت زیادی برای بازدید کنندگان به وجود آورده است که در این میان می توان به رودخانه پریار و همچنین کارخانه چای کانمارا اشاره کرد. رودخانه پریار از معروف ترین جاذبه های این پارک ملی به شمار می رود که با مساحت 26 کیلومتر از زیباترین رودخانه های کرالا به شمار می رود.

کارخانه چای در سال 1940 ساخته شده است که با بازدید از آن می توانید از تاریخ کشت چای و استفاده از دارو های برگی اطلاعات زیادی بدست آورید.

پارک ملی پریار در کرالای هند + تصاویر

وقتی در پارک پریار هستید می توانید تفریحات زیادی را انجام دهید که یکی از آن ها سافاری در جنگل است که از بهترین تفریحات کرالا نیز  به حساب می آید. در این تور مدتی را در جنگل مسیر نوردی می کنید و در هنگام استراحت در چادرهایی در کنار رودخانه پریار کمپ می زنید.  این تور به شما فرصت این را می دهد تا با قبایل محلی بیشتر آشنا شوید و طعم غذاهای محلی آن ها را بچشید.

بهترین زمان برای بازدید از پارک پریار

سپتامبر تا ژوئن (شهریور تا خرداد) به عنوان بهترین زمان بازید از این پارک در نظر گرفته می شود. فصل بارندگی های موسمی از سپتامبر تا اوایل اکتبر است که باعث سرسبزی بیشتر گونه های گیاهی این پارک می شود . فصل تابستان از مارس تا ژوئن (اسفند تا خرداد ) است و بهترین زمان برای دیدن فیل های هندی، ببر بنگال و دیگر حیوانات است چون حیوانات در فصل تابستان برای پیدا کردن آب از پناهگاه های خود بیرون می آیند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید