بنر هدر

موزه ملی اتومبیل آندورا + تصاویر

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

موزه اتومبیل در آندورا یکی از مکان های سرگرم کننده برای سرگرمی است برای خبرنگاران و به سادگی طرفداران ماشین های عقب خودرو. مجموعه ای از این موزه مدل های نادر و متنوعی از اتومبیل ها را جمع آوری کرده و در نظر گرفته شده است، گرچه بسیار زیاد نیست، اما یکی از ارزشمند ترین در همه ی اروپا است.

موزه ملی اتومبیل آندورا + تصاویر

این موزه از جاهای دیدنی آندورا، توسط مجموعه های خصوصی و علاقه مندان کشور ایجاد شده است. پروژه آنها توسط دولت آندورا پشتیبانی و به طور کامل تامین می شد. ماموریت اصلی این موزه نشان دادن تکامل وسایل نقلیه در جهان از زمان منشأ و تا 70 سالهای قرن بیست و یکم است. پس از وارد شدن به دنیای اتومبیل ها، شما از توسعه طبیعی فن آوری ها، تجسم خود در صنعت خودرو، و نیز تجربه زیبایی شناسی و طعم و مفهوم انسانی خواهید بود.

موزه ملی اتومبیل آندورا + تصاویر

این مجموعه در موزه اتومبیل اندورن از نمایشگاه عجیب و غریب تر – موتور پایی 1895 پینت، و پس از آن همه چیزهای دیگر – حدود 100 علامت تجاری اتومبیل نادر است. آنها در فرم عالی ارائه می شوند، مثل اینکه آنها فقط خط مونتاژ را ترک کرده و در چهار طبقه موزه قرار گرفته اند. طبقه پنجم برای یک مجموعه درخشان از موتور سیکلت و دوچرخه قرار گرفته است که کمتر از یک مجموعه از اتومبیل ها جالب است.

همچنین در موزه شما تصاویر، نمودار ها، مواد تبلیغاتی، قطعات خودرو و لوازم جانبی، مینیاتوری از اتومبیل های عقب مانده را ببینید. شما می توانید با ساختار داخلی وسایل نقلیه آشنا شوید.

موزه ملی اتومبیل آندورا + تصاویر

مسیر دسترسی به موزه

موزه خودرو در شهر Encamp است. این است که برای هر دو بازدید و گشت و گذار آزاد، که می تواند در اسپانیایی، کاتالان و فرانسه انجام می شود – با توجه به انتخاب گروه است.

این موزه هر روز از 10:00 تا 18:00 باز است. دوشنبه و یکشنبه روزهای تعطیل است در فصل اسکی (از دسامبر تا آوریل) از 10:00 تا 13:00 و از ساعت 15:00 تا 20:00 کار می کند.

موزه ماشین ها قطعا ارزش بازدید. این بازدید به شما دانش جدیدی در مورد توسعه صنعت خودرو در عصر های مختلف و همچنین لذت زیباییشناسی قابل توجه از پیش بینی ماشین های شیک، لوکس و منحصر به فرد یکپارچهسازی با سیستم عامل خواهد داد.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید