10 نکته ضروری برای داشتن سفری راحت و بی درد سر

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

هنگام سفر، خواه سفر کاری یا سفر تفریحی، مواردی ضروری وجود دارد. هدفون همراه نهایی برای رهایی از خروپف های فرد کناری شما، یک ژاکت کش بافت نرم و راحت و یک کیف دستی با ظاهری شیک و کوچک که همه لوازم مورد نیاز یک هفته سفر در آن قرار دارد.

10 نکته ضروری برای داشتن سفری راحت و بی درد سر

اگرچه برخی از این موارد قطعا ولخرجی کردن است، ما از مسافران مورد علاقه مان سوال کردیم که چرا برای این گونه موارد پول خرج میکنند و شما این موضوع را خواهید فهمید با کوچکتر شدن صندلی های هواپیما، و افزایش چیدمان پروازها، تاخیر بیشتری در پرواز انتظار میرود. این وسایل ضروری مسافرت رسیدن از هواپیما به جلسه یا رسیدن به قرار شام را آسان نمیکند بلکه گذراندن آن لحظات نامشخص که سفر را غیر قابل پیش بینی میکند را آسانتر میکند.

10 نکته ضروری برای داشتن سفری راحت و بی درد سر

چمدان Steamline

با ترکیب کردن شکل ظاهری انواع مختلف چمدانها در سال های 1920 تا 1930 میلادی، منجر به تولید ساک دستی های زیبا و شیک، نرم و قابل حمل شد که دو برابر چمدانهای بزرگ ظرفیت داشتند. مجموعه این چمدانها در طیف وسیعی از رنگ ها قرار دارند، اما ما به طور ویژه به یک مجموعه رنگ های صورتی و بژ کمرنگ با الگوهای ریز گل و گیاه برروی جعبه های کلاه و کیف پول علاقه نشتن میدهیم. اگر صورتی رنگ مورد علاقه شما نیست، چمدانهای ستاره دار به رنگ کرمی و سیاه یا دیپلمات هایی به رنگ کرمی و قهوه ای سبب موارد خیره کننده و جذابی از سطح تا عمق چمدان میشوند.

هدفون های Bose Quiet Comfort

هیچ چیز در پرواز بدتر از این نیست که شما در کنار کودکی که مدام گریه میکند یا حتی بدتر از آن فردی که بلند صحبت میکند بنشینید. با هدفون های Bose Quiet Comfort 35 دیگر با صدای مزاحم کودکی که ناراحت است یا فردی که خروپف میکند مواجه نخواهید شد.

اینها نه تنها صداهای مزاحم یک تجربه آرمش بخش را حذف میکنند بلکه از طریق دستیار گوگل و آمازون الکسا ساخته شده اند. قسمت مورد علاقه ما چیست؟

باتری ها حداکثر بیست ساعت کار میکنند و دارای طیف وسیعی از رنگ های براق از جمله رز گلد (طلای گل رز) میباشد.

10 نکته ضروری برای داشتن سفری راحت و بی درد سر

فناوری Stow

اگر دائما در مسیر کار هستید، میتوانید همه فناوری های حمل و نقل خود را در پوشه اجرایی Tech by stow نگه دارید. اگرچه قیمت این وسیله بالا و در حدود 880 دلار است، اما این تنها موردی است که شما همیشه به آن احتیاج دارید. هر کدام از اینها با یک پاوربانک طلایی یا سیاه رنگ همراه هستند تا به راحتی بتوانید دستگاه های خود را شارژ کنید. به علاوه با کمک این پوشه میتوانید یک لپ تاپ 13 اینچی یا iPad pro ،تلفن همراه، کارت های اعتباری و گذرنامه را در یک قسمت قرار دهید. پاوربانک امکان 1.5 تا 2 بار شارژ کامل را به شما میدهد به این معنی که هرگز در طول پروازهای کوتاه یا طولانی شارژ آن خالی نمیشود.

کیت (بسته) خنک کننده

خواه پرواز شما فقط چند ساعت طول بکشد یا 17 ساعت پوست شما در طول پرواز هوایی به دلیل تهویه هوا و همچنین هوای خشک آسیب میبیند. وقتی با بسته های خنک کننده Bazaar Son the Fly Kit پرواز کنید، احساس شادابی و لطافت میکنید. مثل زمانی که در زمین هستید. این بسته های کوچک و قابل حمل با وسایلی که شما برای لطافت پوست خود به آنها نیاز دارید، از ماسک گرفته تا ژل های چشم و ژل های آبرسان لب همراه است. شما با این بسته از هواپیما با یک احساس کاملا جدید خارج میشوید.

کیف حمل و نقل Made well

هلن سولا، تاثیر گذار سبک و مد از Helenein Between گفته: «مسافرشیک بسته بندی شبک به همراه دارد. گرفتن همه وسایل در یک کیف قابل حمل حس خوبی است. وقتی بتوانید همه چیز را در یک کوله پشتی مرتب کنید درواقع میتوانید راحت تر لباس های خود را پیدا کنید.»

به عنوان یک مادر، یک بارو بندیل بزرگ برای سفر ضروری است به خصوص زمانی که مجبورید برای تغییرات به وجود آمده در سفر برای خود و بقیه لباس، پوشک، تلفن، تبلت، عینک آفتابی، کیسه و موارد مشابه متناسب به همراه داشته باشید. کیف حمل و نقل Made Well مناسب برای همه چیز است که این کیف متناسب با مد، نرم و از چرم خارج شده از گیاهان ساخته شده است. به علاوه میتوانید قسمت های آنرا شخصی سازی کنید تا مختص شما شود.

روسری های Gal Meets Glam

یک حقیقت جهانی درباره هواپیما سرد بودن هوای آنجاست. اگر به جایی سفر میکنید که نیازی به ژاکت یا پتوی ضخیم ندارد، یک روسری راحت و سبک مثل روسری Gal Meets Glam Lexie را امتحان کنید. این روسری های رنگی نرم ظاهری زیباتر به هر لباس میدهد و میتواند یا به عنوان روسری پوشیده شود یا به عنوان یک پتوی کوچک در پروازها استفاده شود.

جولیای انگل بنیانگذار مجموعه Gal Meets Glam گفته:«این روسری یک وسیله جانبی مورد علاقه در سفر زمستانی است. این درحالی است که علاوه بر گرم نگه داشتن، به لباس های مختلف و پیراهن های زنانه ظاهری زیبا میدهد.

10 نکته ضروری برای داشتن سفری راحت و بی درد سر

کفش All birds

یکی از بالاترین امتیازات در حوزه « کفش های روزمره» در وب مربوط به All birds است که طرفداران جدی از قبیل سلبریتی ها، اینفلوئنسرها و نویسندگان مسافرتی را دارد. ساخته شده از پشم گوسفند مرینوس، هر جفت به اندازه ای راحت است که بتوانید بدون جوراب بپوشید و در مقابل بو نیز مقاوم است. در نتیجه برای افرادی که دائما در حال حرکت هستند ضروریست. تحت عنوان «راحت ترین کفش های جهان» به اندازه ای راحت و زیبا هستند که بتوانید در اداره یا بیرون از خانه بپوشید. به علاوه هنگام پوشیدن و در آوردن در آنها احساس امنیت و راحتی دارید. این کفش ها در طیف های مختلفی ساخته میشوند و انواع و اقسام مدل ها و رنگ ها را دارند که به راحتی میتوانید آنها را با هر رنگ و لباسی مطابقت دهید.

شلوارهای استرچ سیاه و سفید

یک اصلی که همیشه باید در کیفتان باشد یا روی لباس های ظاهرتان، شلوار استرچ سیاه و سفید است. از نظر تناسب جهانی خوانندگان واقعی به استرچ های ساق بلند سیاه و سفید Zella جفتی که توسط هلن پیشنهاد شده رای دادند.

یکی دیگر از جفت های برتر نمایشگاه 29 “شلوارهای تراز Lululemon 28 است” که هرگز منسوخ نمیشوند و تا سال ها جدید و نو میمانند. همچنین برای پوشیدن روی پوتین ها راحت اند. استرچ ها مناسب برای هواپیما هستند، مناسب پوشیدن با ژاکت یا هوای بسیار گرم است. “این شلوارها به راحتی با هر نوع لباسی اعم از ژاکت، روسری یا جلیقه های جین که مناسب سرمای هواپیما یا شب گردی در شهر است متناسب میشوند( ست میشوند)” به گفته هلن.

ژاکت کش بافت هواپیما (Hatch)

اگر از زنانی که مسافرت میکنند در مورد چیزی که بدون آن نمیتوانند سوار هواپیما شوند سوال کنید( موبایل – تبلت – هدفون) احتمال زیاد او به یک ژاکت کش بافت پشمی اشاره میکند. ژاکت کش بافت هواپیما به دلایلی مورد علاقه مطلق مردم است. این لباس مناسب انواع بدن ها و حتی زنان در تمام شرایط مختلف مثل حاملگی است.این لباس از نرم ترین ترمه تهیه و در دو رنگ استاندارد عرضه میشود. این ژاکت به اندازه کافی نرم و زیباست که بتوانید بدون لباس دوم از هواپیما به مهمانی بروید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید