بنر هدر

پارک جزیره اهواز با چشم انداز کم نظیر در اطراف رودخانه کارون

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

در اطراف رودخانه کارون در ایران یکی از جاذبه های گردشگری و توریستی واقع شده است که از آن با نام پارک جزیره اهواز یاد می نمایند. این پارک دارای پارک جزیره اهواز با چشم انداز کم نظیر در اطراف رودخانه کارونمحیطی بسیار دل انگیز و چشم انداز وسیعی است. شما می توانید برای دوچرخه سواری به این پارک مراجعه کنید و برای بچه ها خود اوقات مفرح و شادی را فراهم کنید.

پارک جزیره اهواز

پارک جزیره اهواز را می توان از جاذبه های گردشگری و توریستی این شهر برشمرد. این پارک که دارای چشم انداز وسیع و بسیار خیره نماینده ای است مکان مناسبی برای تفریح و خوشگذرانی خانواده ها و دیگر افراد محسوب می گردد. جالب است بدانید که این پارک با توجه به فضای سرسبزی که دارد می تواند یک مکان گردشگری و تفریحی مناسب برای بچه ها و حتی بزرگسالان نیز به شمار آید.

از مهم ترین ویژگی های پارک جزیره اهواز شلوغ و پرتردد بودن آن در ساعاتی از شب می باشد چرا که در نیمه های شب این پارک دارای هوایی بسیار دلنشین و مطبوع است که می تواند گردشگران و توریست را به سمت خود جذب نماید.

پارک جزیره اهواز با چشم انداز کم نظیر در اطراف رودخانه کارون

دلیل انتخاب پارک جزیره اهواز برای گردش و تفریح

پارک جزیره اهواز همان طور که در بخش قبلی نیز به آن اشاره نمودیم یک مکان مناسب برای گردش و تفریح برای تمامی سنین اعم از بچه ها و بزرگسالان به شمار می آید. حال شاید این سؤال در ذهنتان خطور کند که چرا در میان جاذبه های گردشگری شهر اهواز این پارک به عنوان گزینه ای مناسب برای تفریح و سرگرمی و دورهمی خانوادگی به شمار می آید.

جالب است بدانید که پارک جزیره اهواز در اطراف رودخانه شناخته شده کارون قرار گرفته است و این موضوع می تواند از دلایل انتخاب آن برای تفریح و خوشگذرانی محسوب گردد. از دیگر مواردی که می توان به آن اشاره نمود دلنشین و زیبا بودن این محیط است که می تواند ساعات بسیار خاطره انگیزی را برای شما به ارمغان آورد. در اطراف این پارک شما نورپردازی مناسبی را نیز مشاهده خواهید کرد که بر اساس آن می توانید در ساعاتی از شب به این محیط مراجعه نمایید.

وسایل تفریحی پارک جزیره اهواز

پارک جزیره اهواز با توجه به اینکه یک فضای سرسبز و دلنشین دارد می تواند اوقات بسیار مفرحی را برای خانواده های عزیز فراهم کند. نکته مهم در رابطه با این پارک وجود وسایل متنوع تفریحی برای سنین مختلف می باشد. در واقع شما بدون اینکه دغدغه ای برای تفریح بچه ها خود در این پارک داشته باشید می توانید به آن مراجعه کنید چرا که وسایل متنوعی برای بازی آن ها در این پارک تدارک دیده شده است.

از دیگر وسایل تفریحی که می توان برای سنین بالاتر از آن استفاده کرد دوچرخه می باشد. دوچرخه سواری در این پارک بسیار رایج است و اغلب بزرگسالان از این تفریح برای خلق اوقات شاد خود استفاده می نمایند. یادآور شویم که نشستن کنار رودخانه کارون در این پارک لذت خاصی دارد چرا که نسیمی که می وزد می تواند حال و هوای شما را دگرگون کند.

پارک جزیره اهواز با چشم انداز کم نظیر در اطراف رودخانه کارون

نورپردازی پارک جزیره اهواز

از مهم ترین ویژگی ها و خصوصیات پارک جزیره نورپردازی است که در این جزیره اجرا شده است. نکته مهم این است که تمامی اقدامات از سوی شهرداری این شهر جهت زیباتر شدن این محیط اجرا شده است. برای افزایش مراجعه نماینده بیشتر به پارک جزیره اهواز نورپردازی خیره نماینده ای در وسط این رودخانه اجرا شده که این موضوع باعث ایجاد نمایی زیبا در این پارک شده است.

جالب است بدانید که بر روی این رودخانه پول های متعددی نیز تأسیس شده است که این موضوع می تواند به زیبایی آن اضافه کند. نکته مهم بعدی وجود آبشارهای مختلف و البته مصنوعی است که بر روی تمامی پل های پارک جزیره شهر اهواز خودنمایی می نمایند. با توجه به اینکه نورپردازی در تمامی این پل ها رعایت شده است می توانید از آن ها تصاویر زیبایی را به ثبت برسانید.

نگهداری و محافظت از پارک جزیره اهواز

زمانی که به پارک جزیره مراجعه می کنید توصیه می کنیم که به چند نکته مهم توجه کنید.

این پارک در اطراف رودخانه شناخته شده کارون واقع شده پس توصیه می کنیم که از انداختن آشغال و زباله به داخل این رودخانه خودداری کنید چرا که این محیط یک سرمایه ملی تلقی می گردد و می بایست از آن محافظت کامل گردد.توصیه می کنیم از دوچرخه هایی که برای سواری استفاده می کنید به خوبی مراقبت کنید.از نکات مهم بعدی مراقبت از بچه ها در حاشیه رودخانه کارون است چرا که خطر سقوط به رودخانه ممکن است به آن ها آسیب برساند.در این پارک فرش گلی برپا شده است که توصیه می کنیم از این فضا مراقبت کرده و به هیچ عنوان به فضای سبز اطراف آن آسیبی وارد نکنید.با توجه به اینکه پارک جزیره اهواز یکی از جاذبه های گردشگری و توریستی محسوب می گردد و هر روز توریست و گردشگران بسیاری به آن مراجعه می نمایند محافظت از آن در زمان مراجعه بسیار لازم و لازم است.

پارک جزیره اهواز با چشم انداز کم نظیر در اطراف رودخانه کارون

در اطراف رودخانه کارون در ایران یکی از جاذبه های گردشگری و توریستی اهواز واقع شده است که از آن با نام پارک جزیره اهواز یاد می نمایند. این پارک دارای محیطی بسیار دل انگیز و چشم انداز وسیعی است. شما می توانید برای دوچرخه سواری به این پارک مراجعه کنید و برای بچه ها خود اوقات مفرح و شادی را فراهم کنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید