14 جاذبه گردشگری برتر بارسلونا

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

شهر ساحلی بارسلونا، پایتخت پر جنب و جوش کاتالونیا، زیبایی و سبک زندگی آفتابی این شهر را به نمایش می گذارد. مناظر زیبا، معماری بی نظیر و جاذبه های فرهنگی عالی آنرا به مقصدی فریبنده و جذاب تبدیل کرده است. آب و هوای خوب مدیترانه نیز به زیبایی آن افزوده است. محله گوتیک یک محله قرون وسطایی با محیط شگفت انگیز قدیمی در بارسلوناست که به دلیل معماری مدرنیته خود مشهور است.

آنتونی گائودی با ساختمان های پیشتاز فرا واقعی خود که برخی از آنها در فهرست یونسکو ثبت شده اند، علامت ماندگاری را در بارسلونا برجای گذاشت. بعداز گشت و گذارها، گردشگران دوست دارند استراحت کرده و از شادی های شهر پرجنب و جوش لذت ببرند. به طرف لارامبلا، جایی که افراد محلی سکونت دارند، قدم بزنید. به سمت سواحل ماسه ای نزدیک بندر بروید و از غذاهای تفریحی در فضای بیرون استفاده کنید.

بی هدف بچرخید و میدان های پنهان شهر، جایی را که نوازندگان خیابانی با گیتارهای اسپانیایی آهنگ می نوازند را پیدا کنید. در هرجا شگفتی های دلپذیر فراوانی وجود دارد. به کمک لیست ما از بهترین جاذبه های گردشگری بارسلونا، بهترین مکان ها را برای بازدید پیدا کنید.

14 جاذبه گردشگری برتر بارسلونا

1) قصر سلطنتی خانواده مقدس

این قصر سلطنتی دیدنی، یکی از مشهورترین منظره های بارسلونا و غیر متعارف ترین کلیساهای اروپاست. قصر سلطنتی خانواده مقدس در بخش شمالی شهر بنا شده و با 18 برج دوکی شکل در بالای دیگر بناهای تاریخی بر محیط اطراف خود مسلط است. این قصر خانواده مقدس به دلیل اسم خاص خود: معبد برجسته خانواده مقدس در اسپانیا مشهور است. آنتونی گائودی در سال 1883 ماموریت داشت تا این قصر را به سبک کلیسای نئوگوتیک طراحی کند.

اما به جای پیروی از نقشه، نمونه اثری از معماری معروف سورئالیستی هنر نو را ایجاد کرد. او ایده های ثابتی در ذهن نداشت و ترجیح می داد تا تغییرات ایجاد شده و پیشرفت کار را به نقشه اضافه کند. اگرچه گائودی 10 تا 15 سال را پیش بینی کرده بود اما این بنا هرگز کامل نشد. در نتیجه از مهم ترین بنای معماری کاتالان در دوران مدرن تنها یک بدنه باقی مانده که کسی نمی داند آیا و یا چه زمانی تکمیل خواهد شد. بازدیدکنندگان ابتدا به سمت نمای باشکوه بیرونی با نمای بی نظیر که تولد مسیح را به نمایش میگذارد و نمای بی نظیری که آزار و اذیت ها، مرگ و رستاخیز مسیح را نشان می دهد، جلب می شوند.

فضای وسیع داخلی با 9 متر طول و 60 متر ارتفاع به اندازه نمای بیرون خیره کننده است. سقف آن با جزئیات تزئینی زیادی می درخشد و پنجره های رنگارنگ آن باعث جریان نور در داخل می شود. برآمدگی های تزئینی صلیبی شکل خارق العاده به عنوان سایبانی از چراغ های فانوسی، ساخته شده بود. اثر کلی در حال سقوط کردن است. گائودی بهترین شاهکار معماری خود را زمانی بدست آورد که آن اثر را “کاری در دست خدا و اراده مردم” توصیف کرد.

14 جاذبه گردشگری برتر بارسلونا

2) محله گوتیک

محله گوتیک به مدت 2000 سال مرکز معنوی و سکولار شهر بود. یادگارهای ساختمان های کهن رومی در این منطقه پیدا می شوند اما دوران قرون وسطی به بهترین شکل توسط بناهای تاریخی در این محله نشان داده می شود. کلیسای جامع قرون وسطایی در مونت تابور، بالاترین نقطه در مرکز شهر، قرار گرفته است. محله گوتیک جایی است که کریستف کلمب، بعد از اولین سفر خود به دنیای جدید توسط پادشاهان کاتولیک پذیرفته شد و از قرن چهاردهم و پانزدهم محل کرسی حکومت شهرها در اینجا بود.

برای کشف دنیای شگفت انگیز بدون ترافیک قرون وسطایی، در پیچ خود لذت بخش کوچه ها و خیابان های باریک سنگفرش شده بچرخید. محله های آرام و زیبایی را که از صدای خندیدن و صحبت کردن مردم و یا نواختن موسیقی با گیتار کلاسیک اسپانیا جان گرفته بود، کشف کنید.

کافه های کوچک با پیاده روهایی در اطراف این محله یافت می شوند و کودکان اغلب در گوشه های دنج این محله گوتیک فوتبال بازی می کنند. در کنار بوتیک ها و رستوران های کوچک، از موزه پیکاسو و کاخ ری و میدانی که کنسرت های خیابانی در آن برگزار می شود در محله گوتیک بازدید کنید.

14 جاذبه گردشگری برتر بارسلونا

3) کاسامیلا (لاپدررا)

در محله ای نمونه از بلوار زیبای پاسیگ گراسیا، کازامیلا میراث جهانی یونسکو و یکی از مشهورترین ساختمان های سکولار آنتونی گائودی قرار دارد. کازامیلا که با عنوان “لاپدررا” نیز شناخته شده است به “سنگ معدن” تفسیر می شود زیرا این ساختمان شبیه معدن روباز است. اسن سکونتگاه پیشتاز که بین سال های 1906 تا 1912 ساخته شد بیشتر شبیه به مجسمه به نظر می رسد تا یک ساختمان. خط های منحنی سنگ های طبیعی و پنجره های گرد و نرده های فلزی بالکن ها مانند گیاه به دور ساختمان می چرخند. حتی سقف نیز موجی شکل است که با دودکش های تزئینی تکمیل شده است.

ورودی ساختمان در خیابان پروونس قرار دارد که از دروازه ای از آهن فرفورژه به حیاط داخلی منتهی می شود. این ساختمان با طاق های شیار دار که برای اهدافی چون تحمل بار طراحی شده بودند، ویژگی که نبوغ گائودی را به عنوان مهندس سازه نشان میدهد، پشتیبانی می شود. بازدیدکنندگان ممکن است در اطراف پشت بام قدم بزنند تا از نزدیک دودکش های تزئین شده با موزاییک را ببینند.

سقف بنا نیز منظره ای مهیج از سطح شهر و چشم انداز گسترده ای قصر خانواده مقدس در فاصله ای نه چندان دور را ارائه می دهد. در کازامیلا مرکز فرهنگی بنیاد کاتالونیا که در طول سال رویدادها را سازمان میدهد، قرار دارد. این بنا با راهنمای صوتی به روی عموم در طول روز باز می باشد. کافه لاپدررا توقف گاهی دلپذیر برای توریست ها برای صرف میان وعده در مکانی شایسته و مناسب می باشد.

14 جاذبه گردشگری برتر بارسلونا

4) لارامبلا: قطب اجتماعی بارسلونا

قلب زندگی اجتماعی بارسلونا لارامبلا، یک خیابان گسترده درختی است که شهر را به دو قسمت تقسیم می کند. لارامبلا از کاخ کاتالونیا، جایی که صومعه رمی زیبای سانتا آنا قرن دوازدهم در آن قرار گرفته، تا تمام مسیر بندر امتداد دارد. این خیابان وسیع که پیاده روهای گسترده ای را نشان می دهد مملو از فروشگاه ها، رستوران ها و کافه های روباز است که آن را به یکی از محبوب ترین پاتوق های شهر تبدیل کرده است.

در طول روز بسیاری از افراد محلی خریدهای روزمره خود را در بازار بوکریا انجام می دهند و در شب گروه های دوستانه یا خانوادگی در لارامبلا پیاده روی می کنند تا از هوای تازه و محیط شاداب لذت ببرند، بسته به روز، ممکن است بازدیدکنندگان با موسیقی زنده، نمایش کوتاه یا اجراهای بداهه خیابانی روبرو شوند. در سمت شمال شرقی، لارامبلا با محله گوتیک هم مرز است و اندکی پایین تر از خیابان کاخ رئال، یک میدان کوچک دوست داشتنی قرار دارد که با خانه های تاریخی احاطه شده است.

این ساختمان های زیبا گذرگاه هایی مملو از فروشگاه ها، کافه ها و رستوران ها می باشد. در مرکز فواره سه نعمت با چهلچراغی که توسط آنتونی گائودی طراحی شده اند قرار دارند. دیگر بنای تاریخی مهم در لارامبلا (شماره 35 تا 5)، کاخ گول، یک عمارت مجلل، می باشد که در سال 1886 توسط آنتونی گائودی طراحی شد. مالک این بنا، یوسبیوس گول، حامی بزرگ هنر بود و ساختمان با یک سالن گنبدی شکل که برای شعر خوانی و کنسرت های خصوصی در نظر گرفته شده، ساخته شده است. کل ساختمان با دکوراسیون مجلل، منسوجات با ارزش و صنایع دستی که توسط آنتونی گائودی ساخته شده بودند، نشان دهنده ثروت عظیم گول می باشد.

14 جاذبه گردشگری برتر بارسلونا

5) کاخ موسیقی کاتالان

کاخ موسیقی کاتالان توسط معمار لوئیس دومنچ مونتانر به سبک مدرن کاتالان بین سال های 1905 تا 1908، به عنوان سالن کنسرت گروه کرال یتیم های کاتالان ساخته شد. با وجود اینکه این ساختمان با سبک خطوط منحنی و رنگارنگ تشخیص داده می شود، برخلاف آثار گائودی، این طرح عملکردی جلوتر از نقشه دارد.

اگرچه دکور رنگ آمیزی شده و پرنقش و نگار آن مانند نمای بیرونی است اما شکل و تزئینات آن به گروه کرال و دیگر اجراهای موسیقی اختصاص داده شده است. سالن کنسرت پالائو که در حدود 2200 نفر ظرفیت دارد، تنها سالن اجتماعات اروپاست که در طول روزهای آفتابی به طور کامل با نور طبیعی روشن می شود.

دیوارهای دو طرف شامل شیشه های رنگی می باشد که در کنبدهای باشکوه نصب شده اند و در بالا یک نورگیر عظیم از شیشه های رنگی می باشد که توسط آنتونی ریگالت طراحی شده و محور مرکزی این مکان گنبدی معکوس با سایه های طلایی احاطه شده با رنگ آبی است که تصویر خورشید و آسمان را نشان می دهد. قاب های اطراف صحنه اجرای کنسرت مجسمه های الابورلیت می باشند.

14 جاذبه گردشگری برتر بارسلونا

6) پارک گول: پارک سورئالیست گائودی

این پارک مجلل سورئالیستی رنگارنگ، سرسبز و مملو از عجایب، یکی دیگر از مکان های میراث جهانی یونسکو است که توسط آنتونی گائودی طراحی شده است. پارک گول بین سال های 1900 و 1914 ایجاد شده و منظره زیبایی است که اساس معماری را در سبک آثار گائودی ارائه می دهد. پل راه آهن، غارها، سالن ستون دار، پلکان مارپیچی و جایگاه های نیمه بسته گفت و گو در سراسر فضا پراکنده شده اند.

این سازه های خلاق با قطعات سرامیکی چند رنگ تزیین شده اند. یک تراس تماشایی منظره دیدنی از شهر و دریا را ارائه می دهد. گائودی این منطقه از شهر را دوست داشت و خانه اش در این منطقه بود. موزه خانه گائودی، خانه ای را که گائودی در آن زندگی می کرد اشغال کرده و توسط باغ های دلپذیری احاطه شده است: این مجموعه، آثار هنری، مبلمان و اشیا زینتی را که توسط گائودی طراحی شده اند، به نمایش می گذارد.

14 جاذبه گردشگری برتر بارسلونا

7) خانه باتلی

خانه باتلی یکی دیگر از کارهای شگفت انگیز گائودی است که در لیست یونسکو یکی از خاص ترین ساختمان های مدرنیته بارسلوناست. این عمارت فوق العاده به عنوان اقامتگاه خصوصی برای تولید کننده منسوجات، جوزف باتلی کاسانوا طراحی شده بود. این ساختمان رویایی با اشکال موزون و نمای زینتی شبیه به یک قلعه غیر واقعی افسانه ای به نظر می رسد. بیشتر جزئیات طراحی بنا، به طور کامل از انواع نمونه های معماری خارج می شوند.

قاب پنجره ها در طبقه اول با شکل های نوسان دار که گیاهان را نشان می دهند احاطه شده و بقیه، شبیه به ورودی غارها هستند. در نمای بیرونی کاشی های سرامیکی لعاب دار به رنگ های سبز، آبی و سرخ بر شکوه آن اضافه می کنند. سقف موج دار آن مانند سقف کاسامیلا، دودکش های تزئین شده ای دارد. گتئودی دکوراسیون داخلی آن را مانند آنچه که در خانه موزه گائودی در پارک گول می بینید، به وجود آورد. برای کسانی که به دنبال یک وعده غذایی عالی هستند، رستوران زیبای مومنت با دو ستاره میشلن، فقط چند قدم دورتر از پیاده روی 38 گراسیا قرار دارد.

14 جاذبه گردشگری برتر بارسلونا

8) نیوکمپ

همان طور که ساختمان های مدرن مفصد گردشگری علاقه مندان معماری است، بازدید از نیوکمپ نیز برای دوستداران فوتبال ضروری است. این استادیوم با 99354 صندلی در بارسلونا قرار گرفته و بزرگترین استادیوم در اروپا و دومین در جهان است. در اینجا در یک بازی حضور داشته باشید یا با یک تور از موزه بازدید کنید. نیوکمپ یکی از مکان های المپیک تابستانی 1992 در بارسلونا بود.

14 جاذبه گردشگری برتر بارسلونا

9) فواره جادویی

یکی از کارهای مورد علاقه در بارسلونا بازدید از فواره جادویی مونتوئیک در ابتدای خیابان ماریا کریستیانا محله مونتوئیک در شب می باشد. فواره بزرگ هنر دکو در سال 1929 برپا شد و باعث لذت همه سنین با نور و آب های خود که با رقص و موسیقی نشان داده می شوند، شده است. این فواره برای نمایشگاه بین المللی 1929 در مونتوئیک توسط کارلس بیگاس ساخته شد. نمایش فواره در حدود 1 ساعت طول می کشد.

14 جاذبه گردشگری برتر بارسلونا

10) مناظر نمایشی و موزه های هنری در منتوئیک

این محله تپه ای در یک قبرستان یهودی قدیمی قرار دارد و نام آن “کوه جوس” است که به “کوه یهودیان” تعبیر می شود. این تپه 213 متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد و دامنه آن با قلعه ای بر فراز قله تپه تاج گذاری شده است و دامنه شیب دار آن به سمت دریای مدیترانه پایین می رود.

این منطقه دیدنی از شهر به خاطر پارک های طبیعی زیبا با چشم اندازی عالی و موزه های بی نظیر شناخته شده است. موزه ملی هنر کاتالونیا مجموعه ای بی نظیر از هنر قرن دهم تا بیستم کاتالان را دارد که شامل مجسمه سازی، نقاشی، طراحی، حکاکی و عکاسی می باشد. دهکده اسپانیایی، یکی دیگر از مکان های محبوب برای بازدید است. منتوئیک مکانی برای بازدید های المپیک تابستانی 1992 بود و گردشگران می توانند از استادیومی که در آن مسابقات المپیک برگزار می شد بازدید کنند.

14 جاذبه گردشگری برتر بارسلونا

11 ) بارسلوناتا

نزدیک بندر تفریحی، محله بارسلوناتا با ساحل طولانی و وسیع سان سباستین، جایی که افراد محلی برای حمام آفتاب، موج سواری و معاشرت در رستوران های دریایی و مکان های مشرف به دریا به آنجا می روند، هم مرز است. تفرجگاهی طولانی پوشانده شده با درخت های نخل، منطقه ساحلی را به بندرگاهی مملو از قایق های تفریحی متصل می کند. منظره خوبی از تفرجگاه ها و بندرگاه های ماشین های برقی که شما را از اینجا تا قله تپه منتوئیک می برند خواهید داشت.

14 جاذبه گردشگری برتر بارسلونا

12) صومعه پدرالبز

صومعه پدرالبز، یک نمونه شگفت انگیز از معماری گوتیک کاتالان است که در پارک زیبای کوچکی به نام جاردینس رینا الیسندا قرار گرفته است. این باغ زیبا مملو از بوته های بومی، نخل ها، سروها و درختان سایه دار است. ملکه الیسندا مونتکادا این صومعه را در سال 1326 به سفارش سنت کلر تاسیس کرد.

این مجتمع از یک کلیسای باشکوه گوتیک، یک صومعه سه طبقه و ساختمان های آرام می باشد. بازدیدکنندگان از استراحت در محیط آرام و یادگیری درباره زندگی و کار راهبه های قرن چهاردهم لذت می برند. از دیگر بخش های برجسته این بازدید موزه صومعه است که مجموعه ای برجسته از هنر قرن چهاردهم قرون وسطی به همراه هنر مذهبی که بعدها در قرن بیستم ایجاد شد را نشان می دهد.

14 جاذبه گردشگری برتر بارسلونا

13) بازار بوکوریا

با نمایشی رنگارنگ از میوه ها و سبزیجات، ساندویچ ها، میوه های شیرین، شیرینی های معطر و شیرین شکلات ها، شیرینی عجیب  به شکل عدد، اسموتی های مخلوط، بادام اسپانیایی، بوریتو، نان، صندوق های زیتون، ردیف های روشن از فلفل، بازار بوکوریا شورشی از رنگ ها و رایحه ها می باشد. همچنین جایی است که شما در آنجا نیمی از بارسلونا را در صبح روزی که برای شام آن خرید می کنید، خواهید دید. در اینجا برای غذا خوردن هنگام ناهار، پیک نیک، میان وعده و یا لذت بردن از احساسات دلپذیر و صحبت با افراد محلی به آنجا بروید.

14 جاذبه گردشگری برتر بارسلونا

14) محله دی ار

محله دی ار (چهارگوش طلایی) منطقه ای نمونه است که به دلیل معماری مدرن مشهور می باشد. این منطقه با کاخ کاتالونیا، خیابان دیاگونال، پیاده روی سانت جان و خیابان مونتانر هم مرز است. در این منطقه ساختمان های پیشتاز الهام گرفته از آثار آنتونی گائودی که در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن ساخته شده، قرار دارند.

راه اصلی در اینجا، خیابان گراسیا می باشد. معماران مختلفی آثار خود را در این محله برجای گذاشتند و نتیجه آن تنوع سبک مدرنیته می باشد. محله دی ار با موزه ای در فضای آزاد، سورپرایز های لذت بخش را در هر قسمت نشان می دهد. بازدیدکنندگان جزئیات جالبی از هنر سرامیکی، شیشه های رنگی، کارهای فرفورژه، تزئینات برجسته معرق کاری ها و تندیس ها را کشف می کنند.

1)خانه ویکتوریا ریوا                                           17)خانه جومه ساهیس

2)خانه مودست آندرو                                      18,19)خانه روزن کاپلادس

3)خانه های جواکیم آنتونی مارفا                         20,21)خانه های جوزف برت راند کارر

4)خانه جواکیم کایرو                                            22)خانه های آنتونی میکل

5)خانه کونراد رور                                              23)خانه جرونی گرانل

6)خانه های پاسکال و سیا                                     24)خانه های جوآن پونز

7,8)خانه انجمن برادران تورس                               25)خانه جومه لارسگی

9,10)خانه های مانوئل فیلیپ                                  26)خانه های فردریک والت

11)خانه آنتونیا پوجت                                           27)خانه جوزف فیللا

12)خانه های فرانسیس بورس                                 28)خانه فرانسیس فارگاس

13)خانه های آنتونی روگر                                      29)خانه های آدولوف روییز

14)خانه های توماس روگر                                     30)خانه لوئیس پرز سامانیلو

15)خانه آنتونیا بورس                                           31)خانه امیلیا کارلس

16)خانه فرانسیس پائلو والت                                   32)خانه یورنس کامپروبی

33)خانه آنتونی سالوادو کارر                                  63)خانه ترادس (خانه پانکس)

34)خانه سالوت                                                  64)خانه مایکل سایراچ

35)خانه بوچی و آلسینا                                         65)خانه کومالات

36)خانه پیا باتلو                                                 66)خانه جوزف برتراند

37)خانه هریبرت پونز                                           67)خانه کالپس

38)خانه جومه مویاسی                                         68)خانه مایکل لبارز

39)خانه سباستین پراتوسا                                      69)خانه روپرت گاریگا نوگئوس

40)خانه کلیمنت آسولز                                          70)خانه مارسلی کاستا

41)خانه رودلف جونگادلا                                       71)خانه جوزف فابرا

42)خانه مایکل فارگاس                                         72)خانه آنتونی پامیس

43)خانه دولارز کالم                                             73)خانه دومنچ و استاپا

44)خانه بوناونتوره پولز                                       74)خانه لیندربو

45)خانه آسانکین بلوسو گابریل                               75)خانه آنا سالوادو گیتارات

46,47)خانه اواریست جونکوسا                              76)خانه آدولف روئیز

48)خانه فرانسیس فارراس                                     77)خانه فرانسیس کایرو

49)خانه جوزف و رامون کورالتو                             78)خانه انریک لورنز

50)خانه پیلار و جوزف آلبینانا رگاس                        79)خانه انریک و ویکتوریا ریوا

51)خانه فران کورتس                                          80)خانه آنتونی روگر

52,53)خانه مانوئل ورده                                      81)خانه انریک روگر

55)خانه گادو لالانا                                              82)خانه رامون ویلا

56)خانه آنتونیا کاستا                                           83)خانه جاسینتا روئیز

57)خانه لورنس آرمنگول                                      84)خانه اسپرانکا ای سرن

58)خانه سرا                                                     85)خانه ایزابل پومار

59)خانه آنتونی پیرا                                             86)خانه ادواردو لامادرید

60)خانه پائو مارتی                                             90)خانه پونی و پاسکال

61)خانه پیلار باسولز                                           91)خانه آنتونی روکامورا

62)کاخ بارون دو کوادراس                                    92)خانه مانوئل مارگاریدا

93)خانه لئو موررا                                           122)خانه کارمه کارسی پوییگ

94)خانه رامون مولراس                                     124)خانه جوزف باتلس

95)خانه آماتلر                                                125)خانه ترسا والهونرات

96)خانه باتلو                                                  126)خانه رافائل باربا

97)خانه الکساندر و جوزفینا                                127)خانه لیندربو

98)خانه مارفا                                                 128)خانه دولارز شیرو والت

99)خانه جوآن کوما                                          129)خانه سگارا

100)خانه انریک باتله                                       130)خانه فرانسیس پاستور

101)خانه میلا (لاپدررا)                                     131)خانه جوزف فرر- ویدال

102) خانه جوزف کودینا                                     132) خانه فرانسیس لالانه

103) خانه رامون کاساس                                    133) خانه جواکیم کابوت

104) خانه روپرت گاریگا                                    134) خانه پر سالیساچ

105) خانه بوناونتوره فرر                                   135) خانه آگوستی آنگلورا

106) خانه لوئیس فرر- ویدال                               136) خانه کاستیلو ویلانواوا

107) خانه فوستر                                             137) خانه جومه فورن

108) خانه جرونی گرانلی                                    139)خانه استیو ریکولونز

109) خانه جوزف پرتابلا                                    140) خانه بالدومر روویرا

110) خانه کامیل مولراس گاروس                          141) خانه لئونور ماتاس

111) خانه رامون اورل                                      142) خانه الکساندر گیوآن

112) خانه جرونی گرانل                                    143) خانه انریک لاپلانا

113) خانه گوستاو پیرا                                      144) خانه اولالیا آرتس مایولاس

114) خانه آنگل باتلو                                        145) خانه ماسایا

115) خانه مارکوس جولیا                                  146) خانه دولارز آلسان گیبرت

116) خانه آمادئو ماریستانی                               147) خانه مارتی لیورنز

117) کاخ رامون مونتانر                                   148) خانه دومنچ و استاپا

119) خانه توماس                                           149) خانه پائو یوباری

120,121) خانه های دولارز شیرووالت                  150) خانه مانوئل لوپیس

برای گشت و گذار در بارسلونا کجا اقامت کنیم

بسیاری از جاذبه های بارسلونا در فضای خیابان های پرپیچ و خم محله های گوتیک و در مناطق مجاور متمرکز شده اند و برخی دیگر در جهات مختلف پراکنده شده اند. خوشبختانه انتخابی متنوع از هتل ها باهر قیمتی برای گردشگران در این محله ها وجود دارد اینجا تعدادی از هتل های برتر بارسلونا وجود دارند:

  • هتل های لوکس: هتل مرسر بارسلونا یک استخر بر روی پشت بام این مکان بی نظیر در قلب محله قدیمی گوتیک دارد. با یک پیاده روی کوتاه در یک بخش از لارامبلا به هتل کاسا گامپر بارسلونا که شامل صبحانه و میان وعده در تمام روز می باشد، می رسید. هتل زیبای پالاس در یک ساختمان قدیمی در حاشیه محله گوتیک شامل استخر روی پشت بام، آبگرم، و چای بعد از ظهر می باشد.
  • هتل های میان رده ای: هتل یورببان ترافالگار با یک استخر بر روی پشت بام و چشم اندازی از اتاق های طبقه بالا در نزدیکی لارامبلا و در حاشیه محله گوتیک قرار دارد. استخر دیگر در بالای هتل یورو پارک توسط فروشگاه ها، رستوران در منطقه ای پر جنب و جوش بین محله گوتیک و کلیسای خانواده مقدس اثر گائودی احاطه شده است. اتاق ماتئو پاو، در فاصله دو بلوک از لارامبلا در کنار محله گوتیک، اتاق هایی را که به خوبی با برند تجاری شیک ماتئو طراحی شدند ارائه می دهد.
  • هتل های ارزان تر: هتل کیوریس در بین رستوران ها و فروشگاه ها در فاصله کمی از لارامبلا و نزدیکی بازار بوکوریا، به ایستگاه اتوبوس فرودگاه نیز نزدیک می باشد. بسیاری از اتاق های هتل کنستانس بارسلونا که در فاصله چند بلوک از شمال محله گوتیک قرار دارند دارای بالکن می باشند. اگر چه تنها 30 دقیقه پیاده روی تا محله گوتیک فاصله است اما مرکز ابیس بارسلونا در چند قدمی کلیسای خانواده مقدس با رستوران ها کافه ها و فروشگاه ها احاطه شده است. ایستگاه مترو که به تمام جاذبه های شهر ارتباط دارد، نزدیک است.

گردشگری و نکات: چگونه بهترین بازدید را در بارسلونا داشته باشیم

  • یک راه مناسب برای بازدید از تمام جاذبه های برتر بارسلونا بدون دردسر از حرکت در مسیر شهر تورهای گردشگری بارسلونا می باشد. در حالیکه به یک گزارش آموزنده، در اتوبوس های دو طبقه روباز گوش می دهید، استراحت کنید و در هر 44 ایستگاه توقف کنید تا زمان بیشتری را در جاذبه های مورد علاقه خود بگذرانید. این روش برای یک یا دو روز مناسب است.

اگر به دنبال تورهای گردشگری با گروه های کوچکتر هستید بهترین تور گردشگری بارسلونا تور کلیسای خانواده مقدس با راهنمای متخصص می باشد. از بهترین مکان های شهر دیدن کنید, در طول خیابان های محله گوتیک قدم بزنید و با خرید آنلاین ورودی کلیسای خانواده مقدس گائودی در وقت خود صرفه جویی کنید. هم تور نیمه روز و هم روز کامل در دسترس است.

  • تورهای یک روزه: جاذبه های فرهنگی و تاریخی حاشیه شهر زیبای بارسلونا را نشان می دهند و تورهای یک روزه سازمان یافته راه مناسبی برای گردش در شهر بدون نیاز به رانندگی و پیدا کردن مسیر می باشد. تور گردشگری یک روزه در قالب گروه های کوچک به دهکده های قرون وسطایی همراه با یک راهنما شما را به وسیله یک مینی ون مجهز به تهویه هوا به مناظر روستایی زیبا می برد تا از دهکده های زیبای بسالی، کاستلفولیت راک و روپیت جایی را که در آن میتوانید ساختمان های تاریخی را کشف کنید، بازدید کنید. از خیابان های سنگفرش شده عبور کنید و غذای سنتی کاتالان را امتحان کنید.

اگر شما از طرفداران سالوادور دالی هستید میتوانید محل تولد او و از بخش آفتابی مورد علاقه اش، کاستا براوا، با گروه های کوچک گردشگری یک روزه فیگورها و کاداکوئاس ها در موزه سالوادور دالی دیدن کنید.وقتی با مینی ون های مجهز به تهویه هوا سفر می کنید به کمک گزارش های آموزنده از راهنماهای متخصص زبان انگلیسی همه چیز را درمورد این هنرمند مشهور زندگی و کار او خواهید آموخت.

برای بازدید از چند کشور دیگر، برنامه سفر سه کشور در یک روز: تور فرانسه آندورا و اسپانیا را امتحان کنید. این تور یک روزه شامل بازدید از دهکده قرون وسطایی اسپانیا و مونت لوئیس – میراث جهانی یونسکو در فرانسه – تور پیاده روی در پایتخت آندورا، و فرصتی برای پیاده روی یا خرید کردن می باشد. یک قهوه، کروسان و نوشیدنی نیز در این تور قرار دارد.

بخش های برجسته اسپانیا: برای یک بازدید کلی از مکان های مهم مقاله ما در رابطه با جاذبه های برتر گردشگری اسپانیا را ببینید. اگر می دانید که می خواهید بیشتر شهرهای جذاب این کشور را ببینید، مستقیم به سراغ راهنمای گردشگری ما از مادرید، سویا، گرانادا، کوردوبا و تولدو برای آغاز سفر بروید. برای کشف برخی از مناطق برجسته به مقالات ما در مورد مکان های مهم آندلس و کاتالونیا مراجعه کنید.

محصولات سفر

1 دیدگاه دربارهٔ «14 جاذبه گردشگری برتر بارسلونا»

  1. البته تا اونجا که من میدونم اسم شهر بارسلونه نه بارسلونا. اسم تیم شهرشون بارسلوناس
    بازم هرجور خودتون صلاح میدونید

    پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید