بنر هدر

ساحل عظور شیک ترین خط ساحلی فرانسه

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

دهکده های زیبای ماهیگیری بریتانی در غذاهای دریایی و کرپ ها تخصص دارند درحالیکه کلبه های دنج در آلپ فرانسه پنیر ذوب شده دلچسب با ادویه سرو میکنند. در انجام همه اینها افراط کنید و از جذابیت های بی نظیر فرانسه لذت ببرید. بخش مهم از جاذبه های گردشگری فرانسه سواحل عظور هستند که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

15 جاذبه گردشگری برتر فرانسه

شیک ترین خط ساحلی فرانسه، ساحل عظور مشابه زرق و برق و تجمل است. ساحل عظور که به ساحل آبی نیز ترجمه میشود، به دلیل رنگ آبی عمیق دریای مدیترانه نامگذاری شده است.

هر زمان به ساحل عظور رفتید کمی برای شما سخت می شود که بخواهید دل بکنید. افرادی که اهل کلوپ می باشند از این اماکن جهت گذران اوقات خود جدا از محیط شهری در کنار ساحل از این اتفاق لذت می برند.

در امتداد ساحل ساحل آزور از موناکو تا نیس تا سنت -تروپ ، مخصوصاً در ماه های تابستان. آنها بسیار سرگرم کننده و شلوغ و پرتلاطم هستند و افراد زیادی را به خود میبیند.

ساحل عظور شیک ترین خط ساحلی فرانسه

زمانی که تن به آب میزنید اگر در مسیر روخانه قرار بگیرید به دلیل تلاطم زیاد رودخانه با شدت جا به جا میشوید اما این موضوع ترسناک نیست چرا که بندهایی برای مهار شما وجود دارد که از غرق شدن شما جلوگیری میکند.

تابستان در سواحل ریواری واقعا گرم میشود، گرمایی که اگر بیشتر بخواهید در سواحل بمانید باید حتما درون آب باشید اما بقدری ورزش های ساحلی سرگرم کننده هستند که شما متوجه گذر زمان نمیشوید.

ساحل عظور شیک ترین خط ساحلی فرانسه

گلوپ هایی که صحبتش شد از نرخ هایی بالایی جهت ورود برخوردار هستند و به تدریج در فصول سردتر سال به علت کم شدن مشتری معمولا نرخ آنها هم پایین تر می آیدو در فصول کاملا سرد و در ماه سمتامبر به کلی بسته میشود. اما تجربه لذت بردن از سواحل عظور هیچ هزینه ای ندارد و به طور رایگان میتوانید تنی به آب بزنید.

ساحل عظور که به «ریورای فرانسه» نیز معروف است. شهر نیس دارای چشم انداز وسیع از مناظر دریا و موزه های درخشان هنری میباشد. کن به خاطر جشنواره های فیلم و هتل های افسانه ای مشهور است. بهترین سواحل شنی در آنتیب یافت میشود. سنت تروپس سواحلی عالی و جذابیت های یک دهکده ماهیگیری پرونسال را در اختیار دارد، درحالیکه موناکو با محیط منحصر به فرد و مناظر خیره کننده اش اغوا میکند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید