سفر به امن ترین کشورهای جهان برای زنان

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

اگر شما یک مسافر زن بدون همراه هستید که قصد سفر را دارد، امنیت عمدتاً یک نگرانی مهم برای شماست. وب سایت سفر آشر و لیریک یک فهرست خطرناک برای زنان ایجاد کرد، که ۵۰ کشور را پر بازدیدترین مقصدها برای گردشگران در جهان است و براساس ۸ عامل است: چگونه به تنهایی پیاده روی کردن در شب امن است ،قتل عمدی زنان، خشونت جنسی بدون شریک، خشونت جنسی صمیمی همراه با پارتر، تبعیض قانونی، اختلاف جنسیتی در جهان، شاخص نابرابری جنسیتی و نگرش به خشونت علیه زنان است.

سفر به امن ترین کشورهای جهان برای زنان

هر عاملی که موثر بود به آن نمره داده شده بود، که به شماره فهرست خطر اضافه شده است؛ در این مقاله، هوشمندانه سفر کنید کشورهای که نمرات بالاتری گفتند در لیست خطرناک ترین کشورهای است.

در اینجا کشورها از لحاظ امن ترین و خطرناک ترین دسته بندی شدند.
۱. اسپانیا /۲۱۲.۰۴
۲. سنگاپور/ ۲۴۵.۲۶
۳. ایرلند/۲۴۷.۳۱
۴. اتریش/۲۵۱.۶۳
۵. سویيس/۲۵۲.۷۸
۶. نروژ/۲۵۹.۹۲
۷. پرتغال/۲۷۷.۵۸
۸. کرواسی/۲۸۶.۵۳
۹. کانادا/۲۹۰.۸۳
۱۰. لهستان/۲۹۱.۲۳

سفر به امن ترین کشورهای جهان برای زنان

مسافرت به ۱۰ کشور خطرناک برای زنان بدون همراه
۱. آفریقایی جنوبی/ ۷۷۱.۸۲
۲. برزیل/ ۶۲۴.۲۸
۳. روسیه/ ۵۹۲.۷۱
۴. مکزیک/ ۵۷۶.۰۵
۵. ایران /۵۵۳.۱۱
۶. جمهوری دومینکن/ ۵۵۱.۳۲
۷. مصر/۵۴۶.۹۱
۸.مراکش/ ۵۴۲.۷۵
۹. هند/۵۴۱.۲۵
۱۰. تایلند/۵۳۳.۲۲
آفریقای جنوبی بدترین نمره را در گروه” امنیت پیاده روی کردن به تنهایی در شب” و همچنین به قتل رساندن عمدی زنان و خشونت جنسی بدون همراه، را دریافت کرد، درحالی که اسپانیا را در خشونت شریک زندگی صمیمی و اختلاف جنسیتی جهانی بهترین در این طبقه بندی را داشته است.

سفر به امن ترین کشورهای جهان برای زنانبه عنوان یک مسافر زن بدون همراه، من به چهار کشور از۱۰ کشور ذکر شده که در لیست”خطرناک ترین” هستند و هنوز هم توصیه می کنم که به آنجا، اما با برخی اقدامات احتیاطی سفر کنید. اگر میخواهید در یک گروه و ایالات متحده آمریکا امنیت داشته باشید، امکانات مسافرت گروهی با آژانس های مسافرتی همیشه یک فکر و ایده خوب برای سفر کردن است. مسافران باید از ثبت نام درSTEP مطمئن باشند، دولت برنامه برای مسافران در حالی که در خارج از کشورهستند، هشدارهای و اطلاعات مهم را در مورد مقصدشان برای آنها ارسال خواهد کرد.

محصولات سفر

1 دیدگاه دربارهٔ «سفر به امن ترین کشورهای جهان برای زنان»

دیدگاه خود را بنویسید