بهترین جاهای دیدنی آلمان برای طبیعت گردی

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

تاریخ، فرهنگ و زیبایی های طبیعی شاید بهترین توصیف از ماهیت تعطیلات در آلمان باشد. با وجود بسیاری از شهرهای تاریخی و کوچک، به همراه تعداد فراوانی از جنگل ها و کوه ها، بازدیدکنندگان هنگام انتخاب محلی بی نظیر دچار مشکل می شوند.

آلمان با شهرهای بزرگی همچون برلین، مونیخ، هامبورگ و کلن و با جاذبه‌های متنوعی همچون قصرها، موزه‌ها، سایت‌های تاریخی، غذاهای محلی، به برترین مقصد گردشگری در اروپا بدل شده است. در این متن 5 مورد از بهترین و پربیننده‌ترین جاذبه‌های طبیعی آلمان که جزو بهترین جاهای دیدنی آلمان هم هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین جاهای دیدنی آلمان برای طبیعت گردی

دریاچه کنستانس (Lake Constance)

این دریاچه در منطقه‌ای میان سه کشور آلمان، اتریش و سوئیس در نزدیکی رشته کوه‌های آلپ واقع شده و یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های آلمان به حساب می‌آید. دریاچه بزرگ کنستانس جزیره‌های متعددی در اطراف خود دارد که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به جزیره مانیاد اشاره کرد. این دریاچه‌ی زیبا با منظره‌‌های شگفت‌انگیز خود سالیانه گردشگران بی‌شماری را از تمام دنیا به خود جذب می‌کند.

بهترین جاهای دیدنی آلمان برای طبیعت گردی

پارک ملی هارز

پارک ملی هارز که در مرز سه استان و در مرکز این کشور واقع شده است، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های کشور آلمان برای طبیعت دوستان محسوب می‌شود. این پارک به عنوان پارک جنگلی شناخته شده و به دو قسمت تقسیم می‌شود: قسمت پایین که پوشیده از درختان برگ ریز و قسمت بالایی که با درختان مخروطی و کاج‌ها پوشیده شده است.

بهترین جاهای دیدنی آلمان برای طبیعت گردی

آبشار روتباخ

آبشار روتباخ در نزدیکی دریاچه اوبرس در پارک ملی برشتسگادن (Berchtesgaden) واقع شده است که با ارتفاع 470 متر بلندترین آبشار آلمان به حساب می‌آید. این آبشار سحرانگیز که شاید مهم‌ترین آبشار در کشور آلمان باشد، سالیانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. این آبشار به دلیل دارا بودن محیطی زیبا به مانند جواهری طبیعی برای آلمان به شمار می‌آید.

بهترین جاهای دیدنی آلمان برای طبیعت گردی

دریاچه کوینگس

این دریاچه نیز که در پارک ملی برشتسگادن قرار گرفته، در کنار دریاچه کنستانس، یکی از جاذبه‌های گردشگری برای دوستداران طبیعت است. این پارک به عنوان یکی از تمیزترین و پر بازدیدکننده ترین مکان‌های آلمان به حساب می‌آید. شما می‌توانید برای دیدن پارک و دریاچه از قایق استفاده کنید که مطمئناً لذت‌بخش خواهد بود.

بهترین جاهای دیدنی آلمان برای طبیعت گردی

پارک ملی جازموند

یکی از زیباترین مناطق حفاظت شده که از بهترین جاذبه‌های آلمان به حساب می‌آید پارک ملی جازموند است. این پارک کوچک‌ترین پارک حفاظت در نوع خود است که گردشگران متعددی را هر ساله به خود جذب می‌کند و به دلیل صخره‌های گچی سفیدش معروف بوده و جزیره روگن معروف‌ترین جاذبه گردشگری این منطقه است.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید