10 خط کشتیرانی برتر کشتی های عظیم در اقیانوس

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

برای بسیاری از مسافران، مسافرت با کشتی های عظیم (مگا کشتی ها) بسیار ساده است، مخصوصا برای سفرهای خانوادگی بزرگ که می خواهید در مدت زمانی کوتاه، وقت بیشتری را با یکدیگر بگذرانید.

بزرگترین کشتی ها در دریا در عرشه خود همه چیز دارند، از نگهداری و باشگاه های کودکان گرفته تا فعالیت های بزرگسالان مانند تفریحگاه های عمومی و سالن های شام.  بنابراین، دقیقا مگا کشتی چیست و چگونه خوانندگان تصمیم می گیرند کدام یک از بهترین ها هستند؟ همه ساله برای نظرسنجی جهانی، T + L  از خوانندگان می خواهد تا تجربیات سفر خود در سراسر جهان را در مورد هتل ها، استراحتگاه ها، شهرها، جزایر، کشتی های کروز، آبگرم ها، خطوط هوایی و موارد دیگر به اشتراک بگذارند.

10 خط کشتیرانی برتر کشتی های عظیم در اقیانوس

خوانندگان به کشتی های دریایی بر اساس کابین ها و امکانات، غذا، خدمات، برنامه های سفر و مقصدها، گشت و گذارها و فعالیت ها امتیاز می دهند. نتیجه این ارزیابی ها دسته بندی کروزها در 5 گروه شد؛ خطوط دریایی مگا کشتی در اقیانوس شامل کشتی هایی هستند که می توانند 2200 مسافر یا بیشتر را حمل کنند.

در حالی که ممکن است 2200 مسافر بسیار زیاد به نظر برسد، برخی از این کشتی ها می توانند بیشتر از 6500 مسافر را حمل کنند، همه آن مسافران می خواهند سرگرم شوند، غذا بخورند و مانند مسافران مهم در عرشه کشتی با آنها رفتار شود. اگر بازدید از تعداد زیادی از جاذبه های همان چیزی است که شما می خواهید، مگا کشتی راهی مناسب است.

بسیاری از بهترین کشتی های مسافرتی با گزینه های سرگرمی مرزها را جابه جا کرده اند، به عنوان مثال خط مسافرت دریایی نروژی که در شماره شماره 7 قرار دارد، اخیرا از نوسازی Joy نروژی با برچسب لیزری و پیست اتومبیل رانی خود  رونمایی کرد. رویال کارائیب بین المللی، شماره 6 در لیست امسال، در بسیاری از کشتی های خود شبیه ساز گشت و گذار را ارائه می دهد.

خط کروز کارناوال، شماره 8، در حال کار بر روی یک کشتی جدید به نام ماردی گراس می باشد که قرار است سال آینده با اولین ترن هوایی در دریا به بازار عرضه شود.  جای دیگر برای نوآوری این مگا کشتی ها کجاست؟ آشپزخانه. همکارهای سرآشپز در کشتی بسیار زیاد است.مانند: سفر دانیل بوول با کشتی سلبریتی، و کرتیس استون با کشتی پرنسس. ام اس سی کروز، شماره یک درلیست امسال، با رامان فریکسا  از رستوران دو ستاره میشلن در مادرید همراه بود، اما شهرت آن در ریشه های ایتالیایی کشتی نیز می باشد، یکی از خوانندگان می گوید: “این یک خط مسافرتی ایتالیایی است که پیتزای واقعی ارائه می دهد، سرآشپزها خمیر پیتزا را در اجاق های واقعی پیتزا می پزند. پیتزا فوق العاده است”.

یک خط مسافرتی، پس از سال ها صدرنشینی که به طور ویژه  برای غذاها و عملکرد پیچیده اش شناخته شده است، به جایگاه دوم می آید. کنارد مخالف کلیشه های مگا کشتی در بزرگترین کشتی خود، ملکه ماری 2، است که علاوه بر قایقرانی در اقیانوس هند و مدیترانه ، از اقیانوس اطلس نیز عبور می کند. (یک خواننده نوشت: “من همیشه می خواستم با یک کشتی اقیانوس پیمای سفید، اف. اسکات و زلدا فیتزجرالد، به اقیانوس اطلس سفر کنم.

این ها نام کشتی های مجلل و زیبای کنارد بود”). خوانندگان  از “خدمات به سبک دنیای قدیمی در اقیانوس” بر روی عرشه کشتی، با غذاهای عالی و چای لذت می برند. علاوه بر آن، یکی از مخاطبان نوشت، “آنها می دانند که چگونه یک کوکتل خوب درست کنند.”  بهترین خط کشتیرانی در اقیانوس  با مگا کشتی، امسال براساس تجمل و زیبایی انتخاب نشده است و این دقیقا روشی است که مسافران دوست دارند. لیست کامل را بخوانید.

10) کشتی تفریحی ام اس سی                       امتیاز:75.07

10 خط کشتیرانی برتر کشتی های عظیم در اقیانوس

9) کشتی تفریحی کاستا                               امتیاز:75.86

10 خط کشتیرانی برتر کشتی های عظیم در اقیانوس

8) خط سفر کارناوال                                  امتیاز:75.88

10 خط کشتیرانی برتر کشتی های عظیم در اقیانوس

7) خط سفر دریایی نروژی                           امتیاز:77.78

10 خط کشتیرانی برتر کشتی های عظیم در اقیانوس

6) رویال کارائیب بین المللی                         امتیاز:78.96

10 خط کشتیرانی برتر کشتی های عظیم در اقیانوس

5) کشتی های مسافرتی سلبریتی                    امتیاز:80.03

10 خط کشتیرانی برتر کشتی های عظیم در اقیانوس

4) کشتی های مسافرتی پرنسس                    امتیاز:83.88

10 خط کشتیرانی برتر کشتی های عظیم در اقیانوس

3) کشتی خط هلند آمریکا                            امتیاز:85.34

10 خط کشتیرانی برتر کشتی های عظیم در اقیانوس

2) کنارد                                                امتیاز:85.71

10 خط کشتیرانی برتر کشتی های عظیم در اقیانوس

1) خط کشتی تفریحی دیزنی                         امتیاز:87.34

10 خط کشتیرانی برتر کشتی های عظیم در اقیانوس

خط کشتی تفریحی دیزنی: این خط از مقام دوم در سال گذشته مقام برتر را کسب کرده است و با چهار مگاکشتی رنگی خود شناور است: کشتی های تعجب و شگفتی (Magic and Wonder) هر کدام با ظرفیت 2713 مهمان و کشتی های  رویا و فانتزی ( Dream and Fantasy) جدیدتر اند و می تواند 4000 نفر را جای دهند.

البته، سفرهای دیزنی برای کودکان (“بچه ها به سختی با این هیجان می خوابیدند”) و چندین گروه سنی دیگر (“یک تجربه فوق العاده برای همه سنین حاضر در سفر، از هشت ساله تا 70 ساله!”) لذت بخش است. اما همانطور که یکی از خوانندگان اظهار داشت، “دیزنی فقط مخصوص بچه ها نیست، بلکه برای همه سنین است”، این درحالی است که بسیاری از پاسخ دهندگان تصحیح کردند، سرگرمی های سطح بالا، استخرها و فضاهای اجتماعی و امکانات غذا خوری فقط برای بزرگسالان است.

“سالن های مخصوص بزرگسالان مانند سالن خط افق از کیفیت عالی برخوردار هستند و به سختی احساس می کنیم که در یک مسافرت خانوادگی قرار داریم”. گاهی اوقات مردم نمی توانند در نظر بگیرند که چه مکان هایی در کشتی فقط برای بزرگسالان است و بزرگسالانی که بدون کودکان سفر می کنند، باید از آنها استفاده کنند “.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید