بهترین مراکز خرید لوگانو سوئیس

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

سوئیس با نام رسمی کنفدراسیون سوئیس، کشوری است در اروپای غربی که از شمال با آلمان، از شرق با اتریش و لیختنشتاین، از جنوب با ایتالیا و از غرب با فرانسه همسایه است. این کشور ۷٫۵ میلیون نفر جمعیت و مساحتی بالغ بر ۴۱٬۲۹۰ کیلومتر مربع دارد.

بهترین مراکز خرید لوگانو سوئیسسوئیس کشوری است به صورت جمهوری فدرال تککانتون و از ۲۶ ایالت تشکیل شده‌است که «کانتون» خوانده می‌شوند.

CENTRO LUGANO SUD

بهترین مراکز خرید لوگانو سوئیس

از سال 1991، Centro Lugano Sud یکی از محبوبترین مراکز تجاری لوگانو شده که سالانه تعداد بیشماری مشتری ازسوئیس و به خصوص ایتالیا جذب این مجموعه می شوند.

Centro Lugano Sud با بیش از 50 فروشگاه مبلمان از برند (IKEA) ، لوازم الکترونیکی ،مواد غذایی ، عطر ، لباس از برندهای (H & M، Zara، Guess، Intimissimi، C & A، Desigual، Ochsner Sport ) محبوب همه ی محلی های لوگانو و مسافران است. همچنین این مرکز تجاری خدماتی چون داروخانه، آژانس مسافرتی، سالن زیبایی، دستگاه های خودپرداز، استودیو عکس را برای رفاه حال مشتریانش فراهم کرده است. بهترین جمله در توصیف این مجموعه می تواند این باشد که Centro Lugano Sud یک تجربه منحصر به فرد خرید در سوییس را به شما می دهد.

آدرس : Via Cantonale, 6916 GRANCIA

Foxtown

بهترین مراکز خرید لوگانو سوئیس

با چند دقیقه رانندگی به سمت جنوب شهر به مجتمع تجاری Foxtown در مندریسیو میرسید.

در اینجا شما می توانید 130 فروشگاه مختلف از برند هایD & G، Armani، Diesel، Calvin Klein، Boss، Gant، Prada، Versace و Valentino و فروشگاه هایی از کالاهای خانگی، عینک، محصولات چرمی ایتالیایی، کفش و تجهیزات ورزشی پیدا کنید. همچنین این مرکز تجاری بزرگ دارای چندین رستوران مختلف برای ثبت لحظات دلنشین تر در حین خرید برای مشتریانش میباشد.

آدرس : Via Angelo Maspoli 18, 6850 Mendrisio, Switzerland

Via Nassa, Lugano

بهترین مراکز خرید لوگانو سوئیس

 VIA NASSA و Via Pessina دو خیابان خرید محبوب در قلب لوگانو هستند. در این خیابانها طیف گسترده ای از بوتیک های مدرن دنیا از برند های Hermes Versace، Gucci، Issey Miyake، Armani، Rolex و Cartier را می بینید. همچنین چندین فروشگاه خوب در زمینه ی لوازم منزل و چند سوپر مارکت عالی از مارک های معروف مواد غذایی در این منطقه به چشم می خورند. اکثر مغازه ها و فروشگاه های بزرگ در ناحیه Via Nassa بین ساعات 08:00 تا 18:30 در کل روزهای هفته باز می باشند.

آدرس : 6900 Lugano, Switzerland

Portofino’s Centro Estetico

بهترین مراکز خرید لوگانو سوئیس

 Portofino’s oasis یک مرکز بسیار بزرگ زیبایی درمانی و سلامتی در مرکز شهر است که خدمات گسترده ای اعم از لاغری، ماساژ، زیبایی، آرایش دائمی، خدمات پوستی، لیزر صورت و مو، ترمیم و کاشت ناخن و… را به مشتریانش ارائه می دهد.

آدرس : Via Pietro Peri 18, 6900 Lugano, Switzerland

ساعات بازدید : 9AM–7PM (یکشنبه ها : تعطیل)

 ANOUK

بهترین مراکز خرید لوگانو سوئیس

Anouk تجربه ی یک خرید منحصر به فرد از زیباترین لباس ها از آخرین مد روز دنیا را به شما می دهد. همچنین در این مرکز خرید فروشگاه هایی از برند های بین المللی شکلات و دیگر مواد غذایی وجود دارد که برای خرید سوغاتی بسیار مناسب هستند.

آدرس : Centro Lugano Sud, Via Collina d’Oro, 6912 Grancia, Switzerland

پایتخت سوئیس شهر برن است و قطب‌های اقتصادی این کشور دو شهر جهانی ژنو و زوریخ هستند. سوئیس یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است و درآمد سرانه در این کشور با ۸۰۰۰۰ دلار برای هر نفر از بالاترین‌ها در جهان است.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید