12 جاذبه گردشگری برتر توکیو

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

توکیو، پایتخت ژاپن، و محل استقرار کاخ امپراطوری و کرسی دولت و پارلمان می باشد. در هونشو شرقی – مرکزی، بزرگترین جزیره اصلی ژاپن، این شهر پرجمعیت ارزش کاوش را دارد.

توکیو بخش قابل توجهی از جاذبه های گردشگری ژاپن را تشکیل می دهد و یکی از مدرن ترین شهرهای جهان از نظر زیرساخت و طراحی که عمدتا به دلیل وقوع زلزله سال 1923 و ویرانی جنگ جهانی دوم می باشد و همچنین عنوان گرانترین شهر جهان برای زندگی را در به خود اختصاص داده است؛ به لطف شبکه های فوق العاده ریلی و مترو، یکی از ساده ترین راه های دسترسی به اطراف را دارد.

بخش فرهنگی توکیو به دلیل فعالیت های بی شمار و جاذبه های برتر از جمله موزه ها، جشنواره ها، غذاهای بین المللی مشهور و کلوپ های ورزشی حرفه ای از جمله بیس بال، و فوتبال به همراه فعالیت های سنتی ژاپن مانند ورزش کشتی سومو مشهور است. همچنین این شهر مملو از موسیقی و تئاتر است و دارای سالن های بی شماری است که همه چیز را از ژاپن گرفته تا نمایش های مدرن، ارکسترهای سمفونیک و کنسرت های پاپ و راک شامل می شود. با فهرست ما از بهترین جاذبه های توکیو، بهترین مکان های توریستی شهر را کشف کنید.

1) کاخ امپراطوری

12 جاذبه گردشگری برتر توکیو

اصلی ترین جاذبه منطقه مارونوچی توکیو کاخ امپراطوری قرن هفدهم و پارک های زیبای آن است که با دیوارها و خاکریزهایی احاطه شده است. خاندان سلطنتی هنوز از کاخ امپراطوری استفاده می کنند، و این کاخ در مکانی قرار دارد که در سال 1457، فئودال لرد اوتا دوکان اولین قلعه را بنا کرد، و همچنین نقطه گسترش تدریجی شهر توکیو نیز این کاخ بود. پل نیجباشی نیز به اندازه کاخ مشهور است و به قسمت داخلی آن منتهی می شود، این پل ساختاری است که نام آن (“پل دوتایی”) از انعکاس تصویرش در آب گرفته شده است. از دیگر ویژگی های قابل توجه کاخ می توان به دیوار دو متری ضخیم در اطراف کاخ و دروازه های آن اشاره کرد که یکی از آنها به سمت باغ شرقی هیگاشی- گیونن منتهی می شود.

تورهای کاخ امپراطوری نیز در دسترس اند(پیش ثبت نام لازم است)و شامل دروازه کیکیومون، سومئیکان (خانه بازدید کنندگان، برج فوجیمی(“مشاهده چشم انداز کوه فوجی”)، باغ های شرقی و دروازه داخلی، پل اصلی دروازه آهن و ساختمان آژانس خانگی امپراطوری می باشد(حتما از قبل برنامه ریزی کنید). قلعه دیگری که می توان از آن بازدید کرد قلعه ادو(قلعه چیودا) است که در سال 1457 ساخته و در منطقه چیودا توکیو واقع شده است.

2) منطقه گینزا: خرید کنید تا خسته شوید

12 جاذبه گردشگری برتر توکیو

گینزا شلوغ ترین منطقه خرید توکیو است و به اندازه میدان تایمز نیویورک منطقه ای نمادین و از نظر قدمت بسیار قدیمی تر از آن: این منطقه قرن ها مرکز تجاری این کشور بوده، و جایی است که پنج جاده باستانی شهرهای بزرگ ژاپن را به هم وصل می کرد. منطقه گینزا توسط فروشگاه های انحصاری و مغازه های مجلل احاطه شده، و مکانی بسیار سرگرم کننده است که هنگام تماشای گذشته جهان، می توانید در یکی از کافی شاپ ها یا رستوران های خود استراحت کنید.

در تعطیلات آخر هفته، هنگامی که همه جا باز است، این منطقه به دلیل ممنوعیت ترافیک بهشت مسافران می باشد که آن را به یکی از بزرگترین مناطق عابر پیاده در جهان تبدیل می کند؛ هنگان شب، تابلوهای تبلیغاتی بزرگ در بسیاری از ساختمان های گینزا با نور نئون روشن می شوند. همچنین در آنجا تئاتر معروف کابوکی زا(شماره 12 این فهرست)، محل اجراهای سنتی کابوکی و همچنین تئاتر شینباشی انبوجی که در آن رقص های آزوما-اوریوری (رقص شرقی) و اجراهای بونراکو روی صحنه رفته اند، را خواهید یافت.

3) معبد سنسو-جی

12 جاذبه گردشگری برتر توکیو

در منطقه آساکوسادر توکیو، معبد نفیس سنسو-جی، مشهورترین حرم شهر، در انتهای خیابان طولانی بازار قرار دارد که میزبان فروشندگان نقاب، منبت کاری ها، شانه های ساخته شده از آبنوس و چوب، اسباب بازی، کیمونو، پارچه و کالاهای کاغذی گرانبها می باشد. این معبد در سال 645 پس از میلاد به کان، الهه مهربانی بودا تقدیم شد و با وجود اینکه بارها بازسازی شد، اما ظاهر اصلی خود را حفظ کرده است.

از بخش های برجسته می توان به دروازه رعد و برق با فانوس کاغذی 3.3 متری قرمز رنگ آن اشاره کرد که دارای کتیبه “دروازه تندر” است؛ کوزه بخور معروف و بسیار دوست داشتنی، به دور کردن بیماری ها(افرادی را خواهید دید که دست خود را دور بخار می چرخانند و به قسمت هایی از بدنشان که نیاز به بهبودی دارد می کشند)مشهور است؛ و گفته می شود که کبوترهای جذاب معبد، پیامبران مقدس کانن هستند (آنها همچنین با کشیدن کارت از یک عرشه به ثروت می رسند. پس از آن، حتما بقیه قسمت های معبد 50 هکتاری را با زمین های محصور شده آن کاوش کنید. در صورت امکان، مجددا در شب برای تجربه‌ای کاملا متفاوت (و بسیار خلوت تر) از معبد بازدید کنید.

4) موزه ملی طبیعت و علوم

12 جاذبه گردشگری برتر توکیو

موزه ملی طبیعت و علوم توکیو، که در پارک اوئنو توکیو واقع شده، در سال 1871 افتتاح شد و یکی از قدیمی ترین موزه های کشور می باشد. این موزه که اکنون به طور کامل مرمت و نوسازی شده است، مجموعه گسترده ای از مطالب مرتبط با تاریخ و علم طبیعی را در خود جای داده که شامل بسیاری از نمایش های تعاملی جذاب در زمینه توسعه فضا، انرژی هسته ای و حمل و نقل می باشد و به بازدید کنندگان این امکان را می دهد تا بینشی بی نظیر از آخرین پیشرفت های علمی و فناوری داشته باشند.

بخش های برجسته گالری ژاپن (نیهونکان) شامل نمایشگاه های بی شماری از موجودات ماقبل تاریخ، تاریخ مردم ژاپن از جمله آداب و رسوم و لباس های سنتی می باشد، در حالی که گالری جهانی (چیکیجان) شامل نمایش های عالی علم و فناوری از جمله رباتیک و وسایل نقلیه می باشد.

5) پارک و باغ وحش اوئنو

12 جاذبه گردشگری برتر توکیو

پارک اوئنو بزرگترین فضای سبز توکیو و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری آن ​​در قلب شهر شلوغ توکیو شبیه یک بهشت به نظر می رسد. این پارک علاوه بر محوطه های زیبا، دارای تعداد بیشماری از معابد و موزه ها برای کاوش می باشد.

این پارک 212 هکتاری که از جاده های شنی زیبا عبور کرده، دارای نکات برجسته ای از جمله سفر با یک قایق کوچک در برکه شینوبازو، و معبد بنتندو در اطراف یک جزیره کوچک می باشد؛ از حرم توشوگو قرن هفدهم با 256 فانوس برنزی و سنگی آن دیدن کنید؛ یا در اطراف باغ وحش پارک اوئنو قدم بزنید این قدیمی ترین باغ وحش ژاپن است که در سال 1882 افتتاح شد، به خاطر پانداهایی که توسط جمهوری چین ارائه شده، مشهور است. باغ وحش آکوآ، یکی از بزرگترین آبزیگاه های آسیا، نیز ارزش بازدید را دارد، به خصوص اگر با کودکان سفر می کنید.

6) موزه ملی توکیو

12 جاذبه گردشگری برتر توکیو

موزه ملی توکیو بیش از صدهزار اثر مهم از هنرهای ژاپنی، چینی و هندی که شامل بیش از 100 گنجینه ملی می باشند را درد خود جای داده است. این موزه در سال 1938 افتتاح شد، و شامل بخش های برجسته ای همچون تعدادی از مجسمه های بودایی ژاپن و چین با قدمت متعلق به قرن ششم تا به امروز؛ مجموعه ای از منسوجات قدیمی، اسلحه های تاریخی و تجهیزات نظامی؛ لباس تاریخی ژاپن؛ و سرامیک و سفال آسیا می باشد.

آثار هنری مهم موزه شامل نقاشی های ژاپنی از قرن هفتم تا چهاردهم؛ شاهکارهای نفیس ژاپنی و چینی از کارهای لاکی قرن های مختلف، از جمله نمونه هایی از حکاکی لاکی، لاک طلا و لاک مروارید؛ و نمونه های بی نظیری از خوشنویسی می باشد. تورهای راهنمای انگلیسی زبان نیز در دسترس هستند. همچنین باغ موزه سنتی ژاپن با سه غرفه از جمله چایخانه قرن هفدهم تین (روکوسو) و در نزدیکی آن، موزه هنر آسیای شرقی با 15 گالری نمایشگاهی، ارزش بازدید را دارند.

7) موزه ملی هنر غربی

12 جاذبه گردشگری برتر توکیو

موزه ملی هنر غربی در سال 1959 بنا به نقشه های معمار معروف سوئیسی لو کوربوزیه، در پارک اوئنو و تنها در فاصله سه دقیقه پیاده روی از ایستگاه اوئنو ساخته شد.بخش عمده این نمایشگاه ها، از آثار هنرمندان مهم فرانسوی تشکیل شده که توسط تاجر و کلکسیونر هنری ژاپن، کوجیرو ماتسوکا، هنگام بازدید از اروپا در اوایل قرن بیستم خریداری شده اند.

در حیاط موزه آثاری از مجسمه ساز فرانسوی آگوست رودین قرار دارد، در حالی که بخش های برجسته داخلی شامل نقاشی های امپرسیونیستی پائول سزان، کلود مونه، ادوارد مانت و ادگار دگاس می باشد. این موزه همچنین شامل یک رستوران عالی با چشم اندازهای بی نظیر از حیاط می باشد.

8) معبد میجی

12 جاذبه گردشگری برتر توکیو

ساخت معبد میجی در سال 1915 آغاز و در سال 1926 به پایان رسید و تقدیم به امپراطور میجی و همسرش ملکه شوکن شد. اگرچه ساختار اصلی در طول جنگ جهانی دوم تخریب شد، اما در سال 1958 بازسازی شد و یکی از مهمترین اماکن مذهبی توکیو محسوب می شود.

این معبد با یک جنگل سرسبز به وسعت 175 هکتار که در محل نگهداری حدود صدو بیست هزار درخت از گونه های یافت شده در سرتاسر ژاپن می باشد، احاطه شده است (و همچنین “درخت آرزو” که بازدید کنندگان می توانند بزرگترین آرزوهای خود را بنویسند و از آن آویزان کنند)، همچنین از بخش های برجسته این حرم می توان به فضای داخلی آن(لبه داخلی) با موزه ای حاوی گنجینه های سلطنتی، و منطقه بیرونی(مضامین)، محل گالری عکس یادبود میجی با مجموعه بی نظیر از نقاشی های دیواری مربوط به زندگی امپراتور و ملکه می باشد.

حتما از باغ داخلی مجاور معبد میجی(یوگی گیوون)نیز بازدید کنید، که یک باغ عمومی جذاب است و به همراه یک چای خانه، باغ رنگین کمان و یک باغ میوه دلپذیر کامل شده است.

9) موزه های میراکان و ادو توکیو

12 جاذبه گردشگری برتر توکیو

یکی از جدیدترین موزه های توکیو، موزه ملی علوم نوظهور و بدیع (نیپون کاکو میراکان)، که معمولا با عنوان میراکان شناخته می شود، بینشی جذاب از نقش برجسته ژاپن در زمینه فناوری ارائه می دهد. این مرکز فوق مدرن توسط آژانس علوم و فناوری ژاپن ساخته شده، و دارای تاسیسات هدفمند از جمله تعدادی نمایشگاه تعاملی دست ساز است که همه چیز از زمین لرزه گرفته تا آب و هوا و همچنین انرژی های تجدید پذیر و روباتیک را ارائه می دهند.

بخش های برجسته شامل تعدادی نمایشگاه است که مربوط به حمل و نقل مدرن مانند یک مدل فوق العاده از یک قطار مگلوف و همچنین یک نمایشگاه رباتیک می باشد. همچنین موزه ادو توکیو که در سال 1993 تکمیل شده و مربوط به گذشته، حال و آینده منطقه می باشد، نیز ارزش بازدید را دارد. از بخش های محبوب یک پل ماکتی است که به خانه های ماکتی شهر قدیمی ادو منتهی می شود.

10) درخت آسمان توکیو

12 جاذبه گردشگری برتر توکیو

درخت آسمان توکیو، یک برج ارتباطی و مشاهده 634 متری، مانند ناو موشکی عظیم از ناحیه سومیدا شهر میناتو بالا می آید و نادیده گرفتن آن هنگام بازدید غیرممکن است. درخت آسمان توکیو، بلندترین سازه این کشور (و بلندترین برج آزاد جهان)، در سال 2012 افتتاح شد و به لطف چشم اندازهای باورنکردنی وسیع از رستوران و عرشه های مشاهده، به سرعت به یکی از جاذبه های گردشگری این شهر تبدیل شده است.

اساس این برج به شکل یک سه پایه عظیم طراحی شده، و شامل تعدادی طبقه مشاهده استوانه ای شکل است که یکی در محل 350 متری و دیگری در نقطه 450 متری قرار دارند و شامل یک پیاده رو مارپیچی شیشه ای منحصر به فرد منتهی به یک سطح مشاهده بالاتر با کف شیشه ای برای افراد علاقه مند می باشند. حتما از برج کوچک و بسیار قدیمی توکیو که در سال 1958 ساخته شده و زمانی بلندترین سازه این شهر بوده، بازدید کنید.

11) مرکز هنر ملی

12 جاذبه گردشگری برتر توکیو

یکی دیگر از موزه های جهانی توکیو، مرکز هنر ملی می باشد. این تاسیسات بی نظیر در یک ساختمان شیشه ای منحنی برجسته در منطقه روپونگی واقع، و در سال 2007 افتتاح شد و از آن زمان به دلیل مجموعه های دائمی از بیش از 600 اثر هنری، از جمله بسیاری از آثار مهم نمایشگاه هنر مدرن و نمایشگاه های پیوسته قرن بیستم، شهرت خوبی به دست آورد. همچنین موزه هنر موری در طبقات بالای برج مجاور، برج موری تپه های روپینگی ارزش بازدید را دارد و به دلیل نمایشگاه های منظم از آثار هنر معاصر سراسر جهان مورد توجه می باشد.

12) تئاتر کابوکی زا، گینزا

12 جاذبه گردشگری برتر توکیو

توکیو دارای چندین تئاتر عالی است و هیچ کدام به اندازه تئاتر تاریخی کابوکی زا در منطقه شلوغ گینزا، که اجراهای معروف سنتی کابوکی در آن برگزار می شوند، معروف نمی باشند. اجراهای تئاتر براساس تئاترهای قرون وسطایی، با مهارت بسیار انجام می شوند و شامل آهنگ و رقص می باشند که هم بین مردم ژاپن و هم بین گردشگران محبوب می باشد. اجراهای درام و کمدی به لطف تصاویری غنی و تئاتری به راحتی قابل فهم هستند.

فضای داخلی تئاتر که معمولا گنجایش 2500 مهمان را دارد، به نظر می رسد بیشتر شبیه به یک مجموعه خانوادگی باشد تا یک نمایش صحنه به دلیل این که تماشاگران غذای خود را می آورند و یا از رستوران های مختلفی که در اطراف سالن اجتماعات قرار دارد، می خرند(از وعده های غذایی خوشمزه بنتو استفاده کنید). نمایش ها می توانند ساعت ها طول بکشند و تماشاگران تا زمانی که می خواهند(یا تا زمانی که بتوانند تحمل کنند) در سالن می مانند و به نظر نمی رسد کسی از رفت و آمد مردم یا صدای بلند ناراحت باشد.

برای بازدید از توکیو کجا اقامت کنیم؟

بهترین منطقه برای اقامت در توکیو، مرکز شهر است که در فاصله ای کوتاه از جاذبه های برتر مانند، کاخ امپراطوری، و نزدیک به ایستگاه حمل و نقل عمومی توکیو و حمل و نقل ریلی پرسرعت قرار دارد.

اقامت درهتل های زیر توصیه می شود:

هتل های مجلل: هتل مرتفع ماندارین شرقی توکیو، در بالای یک برج اداری در حاشیه منطقه مالی، منظره ای عالی از شهر را ارائه می دهد. اتاق ها و سوئیت ها دارای تزئینات شیک و تختخواب های راحت می باشند. 10 رستوران در این محل وجود دارد. همچنین می توانید حمام آبگرم، استخر سرپوشیده و یک مرکز تناسب اندام در آنجاپیدا کنید.

هتل کنراد توکیو چشم اندازهای عالی از خلیج توکیو ارائه می دهد. این هتل لوکس نیز به دلیل مجاورت با منطقه گینزا که محل خرید و غذا خوری های بسیار خوبی دارد، محبوب است. از امکانات رفاهی در اینجا می توان به یک رستوران عالی کانتونی، یک رستوران ژاپنی با منظره ای از کنار خلیج و یک رستوران سوم که خوراک های اروپایی را سرو می کند، اشاره کرد.

همچنین یک حمام آبگرم با استخر سرپوشیده و یک باشگاه در ساختمان پیدا خواهید کرد. برخی از بهترین مناظر شهر در هتل مرمت شده هتل پالاس توکیو کشف شده اند. اگر اهل تفریحات عاشقانه هستید، یکی از اتاق های مدرن با تراسی مشرف به باغ های کاخ امپراطوری را رزرو کنید. اگر با کودکان سفر می کنید، بسیاری از سوئیت ها دارای آشپزخانه به همراه اتاق های نشیمن مجزا هستند. چندین رستوران، و همچنین استخر سرپوشیده و یک اتاق ورزش در این مکان وجود دارد. در آخر، از ماساژ در حمام آبگرم لوکس استفاده کنید.

هتل های میان رده ای: هتل ریومایکن توکیو، نزدیک به کاخ امپراطوری و مشرف به ایستگاه آجری قرمز رنگ سبک رنسانس توکیو و در نزدیکی بهترین غذاخوری ها و مرکز خریدهای این شهر می باشد. این گزینه با ارزش اتاق های معاصر با دستگاه های نسپرسو و یخچال های کوچک ارائه می دهد. برخی از اتاق ها تشک های تاتامی دارند.

از امکانات رفاهی در این محل می توان به چند گزینه غذاخوری و یک اتاق چایخوری سنتی اشاره کرد. یکی دیگر از گزینه های خوب از هتل های میان رده ای در نزدیکی حمل و نقل عمومی و مرکز خرید، هتل نیوا توکیو می باشد. هتل در شمال کاخ امپراطوری و در مجاورت استادیوم گنبدی بیس بال توکیو واقع شده است.

این هتل اتاق های تمیز و راحت را ارائه می دهد، بعضی از آنها حتی حمام چرخان دارند. دو رستوران و یک باشگاه نیز وجود دارد.هتل حیاط دار ماریوت در گینزا توکیو یک هتل خانوادگی عالی می باشد، که در فاصله 5 دقیقه پیاده روی از منطقه خرید گینزا قرار دارد.

اتاق های این هتل دارای تزیینات هنری ژاپنی و تختخواب های راحت می باشد. این سوئیت ها همچنین دارای فضای نشیمن مجزا هستند که یک امتیاز برای والدین است. هنگام غذا، سه رستوران، از جمله یک رستوران ژاپنی با پیشخدمت هایی در لباس کیمونوس و پیشخوان تمپورا برای شما ارائه شده است.

هتل های ارزانتر: هتل ریچموند توکیو شیبا، فقط چند دقیقه با برج نمادین توکیو و پارک شیبا، فاصله دارد و اقامتگاه هایی با قیمت مناسب ارائه می دهد. این هتل به ویژه به دلیل نزدیکی با مونو ریل سریع السیر هاندا، که به طور مستقیم با فرودگاه بین المللی توکیو ارتباط دارد، بسیار محبوب است.

وای فای رایگان و یک کافه استارباکس در این مکان وجود دارد. یکی دیگر از گزینه های اقتصادی که دقیقا در کنار جاده از رودخانه کاندا قرار گرفته هتل میستاس آساکوساباشی می باشد که به نزدیکترین ایستگاه مترو به راحتی دسترسی دارد. این ملک دارای اتاق های مرتب و اساسی با وای فای رایگان است. اگر می خواهید برای صرفه جویی در هزینه هایتان خودتان آشپزی کنید، یک اتاق مجهز به آشپزخانه رزرو کنید.

امکانات رفاهی شامل فروشگاه تسهیلات رفاهی در و اجاره دوچرخه می باشد. اگر واقعا با هزینه کم سفر می کنید، هتل یانگیباش اتاق های مشترک ارزان قیمت به سبک خوابگاه ارائه می دهد. اتاق های خصوصی ارزانتر نیز با حمام مشترک و اتاق های خصوصی گرانتر با حمام اختصاصی نیز وجود دارد. یک آشپزخانه اشتراکی وجود دارد که می توانید خودتان آشپزی کنید، وای فای رایگان و امکانات خشکشویی نیز در این مکان وجود دارد.

نکات و گردشگری: چگونه بهترین بازدید را از توکیو داشته باشیم؟

گشت و گذار و خرید در توکیو: توکیو یک شهر بزرگ است، و گشت و گذار یک روش کارآمد برای دیدن مکان های برتر و یکی از بهترین راه ها برای کسب اطلاعات در مورد آنچه که نمی دانید می باشد.برای تجربه ای کوتاه از همه چیز، از جمله زمان خرید، تور روزانه توکیو، معبد میجی، معبد آساکوسا و سفر دریایی خلیج توکیو گزینه بسیار خوبی است.

این تور 8.5 ساعته است و شامل بازدید از جاذبه های دیدنی این شهر از جمله سفر دریایی در خلیج توکیو و زمان خرید در مناطق ناکامیزه و گینزا می باشد. برای یک گشت و گذار کوتاه تر از تور درخت آسمان توکیو، آساکوسا و تور گشت و گذار مرکزی توکیو، که یک تور اتوبوسی شش ساعته است و روی بازدید از مکان ها تمرکز دارد، استفاده کنید .

سفر روزانه به کوه فوجی: یکی از بهترین راه ها برای دیدن بزرگترین جاذبه ژاپن به همراه چند نقطه بی نظیر و مناظر زیبا سفر روزانه از توکیو به کوه فوجی، دریاچه آشی و قطار سریع السیر می باشد. این گشت و گذار تمام روزه است و فرصتی برای کاوش در کوهستان فوجی، یک سفر دریایی کوتاه در دریاچه آشی، یک تراموا هوایی در بالای کوهستان کوماگاتاکه، و بازگشت به توکیو با قطار سریع السیر می باشد.

سفر روزانه به پارک ملی: سفر روزانه به پارک ملی نیکو از توکیو فرصتی درجه یک به مسافران می دهد تا از کلان شهرهای شلوغ دور باشند. این گشت و گذار تمام روزه در حومه شهر، تعدادی از مکان های مهم مذهبی از جمله حرم معروف توشوگو را همراه با بازدید از آبشارهای دیدنی کگون در دریاچه چوزنجی را شامل می شود. ورودی، و سرویس حمل و نقل هتل، و یک ناهار سنتی ژاپنی، به اختیار، در دسترس اند.

قطار سریع السیر به توکیو: اگر به دنبال فرصتی هستید تا در تنها یک روز دو نماد ژاپنی را ببینید، از تور گشت و گذار ریلی کیوتو با قطارسریع السیر در توکیو استفاده کنید. قطار سریع السیر تنها در دو ساعت شما را به اینجا می رساند و از مسیر کوه دیدنی و جذاب فوجی عبور می کند. هنگامی که در کیوتو هستید، یک راهنما، شما را به سمت بهترین جاذبه های این شهر تاریخی هدایت می کند، از جمله حرم هیان و معبد کیویومیزو درا(ناهار، مسافرت، ورودی، و قطار درجه یک مدرن در دسترس اند. )

در حالی که در توکیو هستید: حتما با یک سفر آسان روزانه در توکیو، زمانی را برای کتوش از جاذبه های این شهر سپری کنید. از بخش های برجسته می توان به دیزنی لند خانوادگی محبوب و دریای دیزنی توکیو و همچنین سفر دلپذیر به کوه با شکوه فوجی اشاره کرد.

سفر با قطار: به لطف سیستم فوقالعاده راه آهن ژاپن، می توان از توکیو به عنوان یک پایگاه برای کشف بسیاری از شهرهای بزرگ دیگر در یک روز یا زمان کمتر استفاده کرد. گزینه ها شامل استفاده از قطار سریع السیر برای دیدن جاذبه های تاریخی کیوتو (عبور از کوه فوجی در طول مسیر)، یا رفتن به ناگویا و گردش در بسیاری از آرامگاه ها و معابد خوب این شهر به همراه قلعه معروف آن می باشد.

ایده های تعطیلات در ژاپن: هیروشیما یکی دیگر از شهرهای بسیار باشکوه برای گردش و کاوش می باشد. در اینجا می توانید از حرم شگفت انگیز جزیره ایتوکوشیما(می توانید بهترین قسمت از یک روز را در اینجا بگذرانید) و همچنین تعداد زیادی از یادگارهایی درباره ب جنگ جهانی دوم در بخش هایی از شهر از جمله پارک یادبود صلح هیروشیما و موزه یادبود صلح لذت ببرید. شهر ساپورو در شمالی ترین جزیره هوکایدو نیز مکان خوبی برای لذت بردن از فرهنگ، تاریخ و سنت های غنی این کشور می باشد.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید