15 جاذبه گردشگری برتر زوریخ

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

زوریخ بزرگترین شهر سوئیس که به عنوان یکی از قطب های اقتصادی و فرهنگی و از پایتخت های اصلی صنعتی و مالی در اروپا شناخته می شود،مکانی لذت بخش و جذاب برای گردشگران است. با دارا بودن ده ها موزه ، شهر قدیمی حفاظت شده مملو از بناهای قرون وسطایی و رنسانس، و آثار هنریهم در موزه و هم در خارج از آن می تواند دوست داران هنر را برای مدت ها راضی نگه دارد.

تفکر لیبرالی و زندگی روشنفکرانه زوریخ چهره های پیشرو از جمله جورج بوچنر،ولادیمیر لنین، جیمز جویس،سی جی یونگ و توماس مان را جذب خود کرده و این سنت تا زمان مدرنیته نیز ادامه دارد.اگرچه زوریخ با فعالیت های تجاری سروکار دارد،امایکی از بهترین شهرهای سوئیس برای بازدید و کاملا مناسب برای پیاده روی می باشد.

این شهر همچنین مکان خوبی برای بازدید از بسیاری از جاذبه های جذاب سوئیس و نزدیک منطقه جنگل سیاه در آلمان است. در واقع ، تعدادی از این سفرهای روزانه  از طریق زوریخ انجام می شود.

1) شهر قدیمی

15 جاذبه گردشگری برتر زوریخ

در میان پایگاه مدرن مالی شهر ، محله ای مملو از جاذبه های تاریخی و گذرگاه های باریک شیب دار که به طرف شرق رودخانه بالا می روند، قرار دارد. کمی فراتر از مونسترگاز، به ناپفگاز با بروننتورم که مرکز مبادلات پولی لومبورگ در قرن های چهاردهم و پانزدهم بود،خواهید رسید. خانه زوم ناپت، دارای فضای داخلی زیبایی است که با اتاق هایی به سبک رنسانس چیده شدند.

خانه ای که لنین در سال 1917 در آن زندگی می کرد در اشپیگلگاس قرار دارد. در این خیابان ، در کاباره ولتر ، هانس آرپ و تریستان تزارا جنبش هنری دادا در سال 1916 را، راه اندازی کردند. اشپیگلگاس در شرق به سمت نویمارک میرسد، جایی که شما می توانید خانه صنفی کفاشان  که اکنون یک سالن تئاتر است و هانس زوم ریچ با قدمت قرون وسطایی که چگونگی تغییر سبک های تزیینی را در طول قرن ها نشان می دهد، را پیدا کنید.

حداقل برای دیدن حیاط و طرح زوریخ در سال 1800 به داخل بنا بروید. فضای داخلی، دیوار ها و سقف های رنگ شده قرن هفدهم و آهن کاری های تزیینی زیبا را حفظ کرده است. بنای گریمنتورن در ابتدا، یک اقامتگاه در قرن سیزدهم بود. در این خیابان ها فروشگاه  های عتیقه فروشی وبوتیک ها همچنین کافه ها و رستوران ها را  پیدا خواهید کرد.

شما می توانید با تور گردشگری دو ساعته زوریخ ، یک بازدید کلی از خیابانهای جذاب شهر قدیمی و همچنین گرایشی از طرح شهر،داشته باشید. پس از رسیدن به شهر قدیمی و شنیدن تفسیر تاریخی راهنما، برای رفتن به تپه های منطقه زوریخبرگ برای بازدید از شهر قدیمی و دریاچه باید از راه آهن استفاده کنید.
2) اوتیلبرگ

15 جاذبه گردشگری برتر زوریخ

برای داشتن منظره بهتر از شهر و دریاچه، از افراد محلی که در آخر هفته به مقصد مورد علاقه خود در ارتفاع 871 متری اوتیلبرگ میروند، پیروی کنید. اوتلیبرگ در جنوب غربی زوریخ، شمالی ترین قله در مرز آلبیس است که دسترسی به آن از طریق راه آهن کوهستانی اوتیلبرگ که در طول سال از ایستگاه سلناو تا ایستگاه های فوقانی می گذرد ، آسان است.

از این منطقه  تا قله 10 دقیقه پیاده روی فاصله است. این پیاده رو گسترده که در شب روشن می شود و به رستوران قله ای، فضای شیشه ای محصور با نمایی زیبا از چراغ های شهر در زیر آن، منتهی می شود. منظره روز از برج دیدبانی تا واله،برن، و کوه های گلاروس، با جنگل سیاه در شمال و سانتیس در شرق امتداد دارد. از اینجا، یک گذرگاه مرزی به سمت فلسنگ ،جایی که راه آهن با فاصله یک ساعت به آدلیسویل میرسد، منتهی می شود.

می توانید از طریق سیلتالبان به زوریخ برگردید. رفتن به اوتلیبرگ برای صرف شام دوره همی و دیدن منظره های شهر با انعکاس نور چراغ ها در برف، یکی از کارهای مورد علاقه مردم محلی در زمستان در  شهر زوریخ است.

3) دریاچه زوریخ و برکلیپلات

15 جاذبه گردشگری برتر زوریخ

نقطه مرکزی زوریخ و تفریحگاه مورد علاقه گردشگران و افراد محلی، دریاچه طولانی زوریخ است. کل ساحل مملو از تفرجگاه ها و پارک هایی است که ساکنان محلی در آن حمام  آفتاب می گیرند ، قدم می زنند، به پیک نیک میروند و در دریاچه شنا می کنند. اما بهترین راه برای لذت بردن از دریاچه ، سفرهای دریایی است که از آنجا منظره های زیبایی را از کوه های گلاروس مشاهده خواهید کرد. در برکلیپلات، در نقطه‌ای که لیمات از دریاچه عبور می کند، با کشتی بخار سفر کنید.

 کوآری بروک از رودخانه عبور می کند تا برکلیپلات را با میدان بلوو متصل کند. پارک زیبا زوریخورن در حدود 1.5 کیلومتری میدان بلوو در سال 1939 برای نمایشگاه ملی ساخته شده است. در اینجا ، یک رستوران، یک باغ چینی، یک قایق که به لیماتسیف می رود و قایقی که از موزه ملی در امتداد رودخانه تا دریاچه حرکت می کند  و به زوریخورن منتهی می شود، را پیدا خواهید کرد. بازار بزرگ کیک هر شنبه دربرکلیپلات  از ماه مه تا اکتبر با حدود 500 فروشنده از جمله ، فروشندگان عتیقه و اسباب بازی، برگزار می شود.
4) کانستهاوس (موزه هنرهای برتر زوریخ)

15 جاذبه گردشگری برتر زوریخ

کانستهاوس، یکی از موزه های برتر هنری اروپا است که توسط انجمن هنرهای زوریخ اداره می شود و تاریخچه آن را به جامعه هنرمندانی که در سال 1787 تأسیس شده است نشان می دهد.

در حالی که این موزه مجموعه های بزرگی از آثار چندین هنرمند دارد، نسبت به موزه اسلوو و مهمترین مجموعه آثار مونت در پاریس در اینجا بیشترین آثار از چارلز مونک قرار دارد، اما تأکید همیشه بر نشان دادن بالاترین کیفیت از آثار یک هنرمند در بیشترین تعداد بوده است.

قدرت کانستهاوس در سبک امپرسیونیستها، پست امپرسیونیستها و مدارس مدرن است و از آثار دلاکروا از پیشگامان اولیه امپرسیونیست، کوروت،کوربه و مانه شروع می شود. دو مورد از زیباترین پرده های نقاشی نیلوفر آبی در مرکز نمایشگاه مونه قرار دارند. سزان و ون گوک هر دو با نقاشی هایی از پایان دوره کاریشان (نقاشی ون گوگ در روزهای پایانی زندگی اش) نشان داده می شوند. یک اتاق کامل مملو از آثار رویایی مخصوص مارک چگال است.

آثار برجسته میرو ، ماکس ارنست ، مگریت و سالوادور دالی نشانه هنرمندان سورئالیست، و آثار ماتیس هم به عنوان مجسمه ساز و هم نقاش نمایش داده می شوند. همانطور که انتظار دارید، آثار بسیاری از سبک دادا که از زوریخ آغاز شده ، در اینجا وجود دارد. آثار دوره های اولیه با مجموعه های مهم نقاشی های بی نظیر از دوران طلایی هلند، دوره های فلاندرز (روبنس و ون دایک)، قصر ایتالیایی و دوره های ونیزی ستکنتو (قرن 18) به خوبی نمایش داده شده است.

باز هم ، تأکید بر آثار برجسته ای مانند نخستین نقاشی منظره  غسل تعمید مسیح از دومینیچینو، که نقطه عطفی در نقاشی منظره محسوب می شد، می باشد. به دست آوردن آثار هنرمندان زنده امری مهم است و در طبقه همکف ، نمایشگاههای در حال تغییر از مجسمه های معاصر را پیدا خواهید کرد.
5) بهنفراستراسه و بهنف

15 جاذبه گردشگری برتر زوریخ

گذرگاه شلوغ بهنفراستراسه “خیابان اصلی”   زوریخ است که از ایستگاه اصلی قطار (بهنف) تا راس رودخانه امتداد دارد. این خیابان 1200 متری یکی از جذاب ترین خیابان های خرید اروپا است که توسط آبنماها ، هنرهای عمومی ، درختان و ساختمانهای برجسته نشانی از زندگی دارد.

اگرچه بسیاری از فروشگاه های آن مملو از لباس های خزدار ، مد ، جواهرات و سایر کالاهای رده بالا است ، اما پنجره های تزئین شده و خود ساختمان ها آنجا را به مکانی محبوب برای پیاده روی تبدیل کردند. بخش میانی خیابان در سال 1867 پس از پر کردن خندق قدیمی فروشنگراب، ساخته شد؛ بخش های سمت دریاچه و ایستگاه چندین سال بعد ساخته شدند.

در میان ساختمان های جذاب، چندین ساختمان با قدمتی از قرن بیستم وجود دارد: ساختمان وبر (شماره 75) ، در سال 1912 و 1928 مجددا ساخته شد و فروشگاه جمولی این مجتمع در  سایدنگاس ابتدا با یک اسکلت آهنی طراحی شده بود. به نمای ساختمان پیترهوف و لونهاف سال 1913 نیز توجه داشته باشید.

در زیرزمین ساختمان بهنفراستراسه ،موزه بیر زوریخ مجموعه ای بزرگ از ساعت های مچی و دیواری،  اعم از ساعت های آفتابی، روغنی و ساعتهای آبی گرفته تا ساعتهای سوئیسی با چرخ های چوبی و ساعت های آونگ دار نورنبرگ را به نمایش می گذارد. در قسمت پایین تر بهنفراستراسه، پاراداپلات قرار دارد که شامل مرکز فرماندهی موسسه اعتباری سوئیس در سال 1876  و هتل  ساور بائور انویله است که در سال 1838 ساخته و در 1978 بازسازی شد. در قرن 18 در پارادپلات، بازار گاوی وجود داشت که بعدها از آن به عنوان زمین رژه استفاده می شد.

بهنف خود یک جاذبه است، تالار بلند آن  مملو از فروشگاه ها و کافه هایی است که بیشتر آنها در مرکز خرید بزرگ زیرزمینی قرار دارند. بزرگترین بازار کریسمس زوریخ در بهنف برگزار میشود.

6) فرامونستر

15 جاذبه گردشگری برتر زوریخ

مانند كلیسای بانو اور، گاهی كلیسای فرامونستر پروتستان به معنی کلیسای زنان است و به تأسیس  کلیسای زنان اشرافی اروپا در سال 853 كه توسط امپراطور لودویگ برای دخترش ، هیلدگارد ساخته شد، اشاره دارد.

تا زمان قرون وسطی، رئیس صومعه حاکم شهر نیز بود. این کلیسا شامل یک صومعه ستون دار سه طبقه و یک شبستان گوتیک ساخته شده از قرن سیزدهم تا پانزدهم، محراب رومی و گوتیک اولیه با طاق های بلند است.

در اتاقک زیر کلیسا می توانید بقایای دخمه قرن نهمکلیسای ابی را مشاهده کنید. اگرچه خود کلیسا به تنهایی ارزش دیدن دارد ، آنچه که اینجا را به یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری زوریخ تبدیل می کند ، مجموعه زیبایی از  پنج، پنجره شیشه ای رنگی است که در محراب کلیسا توسط  مارک چگال در سال 1970 ایجاد شد.

از چپ به راست ، پنجره های رنگی شفاف صعود ایلیا به بهشت​​، یعقوب، صحنه هایی از زندگی مسیح ، فرشته ای که  در شیپور پایان جهان میدمد و موسی را نشان می دهد. تابلوی گل سرخ در جناح جنوبی کلیسا اثر مارک چگال است. در جناح شمالی کلیسا ،بهشت ​​آسمانی، دیگر پنجره رنگی چشمگیر است که  در سال های 1940 توسط آگوستو جیاکومتی ایجاد شده است.

کلیسا در سال 1898 برای ایجاد راهی برای استاتوس ها تخریب شد، اما صومعه رومی و گوتیک با 1928نقاشی از آثار پی بودمر، که نشان دهنده افسانه بنیانگذاری این صومعه و مقدسین حامی شهر ، فلیکس و  ریگولا می باشد، سالم ماند.

7) لیندن هوف

15 جاذبه گردشگری برتر زوریخ

نیمه غربی شهر قدیمی زوریخ، بین بهنفراستراسه و ساحل سمت چپ لیمات، به صورت شیب دار به سمت درختان سایه دار لیندن هوف بالا می رود. دراین مکان، رومیان شهرک های مستحکم خود را برای دفاع در برابر مهاجران شمالی، در قرن چهارم ساختند. پنج قرن بعد،نوه شارلمانی در اینجا کاخی را به عنوان یک اقامتگاه سلطنتی بنا کرد.

مدت ها بعد بقایای این سازه ها همه ناپدید شدند اما برخی از آنها در ساختمان های اطراف پارک گنجانده شده بودند ؛سوگند تأیید قانون اساسی هلویتیک در سال 1798 در این مکان که برای مراسم های مهم مورد استفاده قرار می گرفت،انجام شد. امروزه، در این پارک درختان سایه دار و نیمکت ها،شطرنج بازان و گردشگرانی حضور دارندکه از چشم اندازهای وسیع رودخانه و شهر قدیمی لذت می برند.

8) لیماتکای و راتوس (تالار شهر)

15 جاذبه گردشگری برتر زوریخ

در امتداد لیماتکای خیابان خریدی مشهور در کنار رودخانه، تعدادی از خانه های انجمنی قدیمی زیبا با فضای داخلی مجلل،که نشان دهنده ثروت اعضای انجمن حاکم بر شهر تا سال 1798است، قرار دارد. در حال حاضر در بسیاری از خانه ها رستوران قرار دارد، بنابراین می توانید از داخل خانه سفران درسال1719(شماره 54)،خانه رودن درسال1660(شماره42)،و خانه دو طبقه زیمرلوتن با پنجره های دوجداره از سال1709(شماره40)بازدید کنید.

دسترسی بهراتوس، تالار شهر زوریخ،آسان است زیرا مشرف به رودخانه بوده و با گنبدهای گسترده در انتهای شرقی راتوسبروک پشتیبانی می شود. این ساختمان عظیم اواخر دورانرنسانس که بین سالهای 1694 و 1698 ساخته شد، دارای تزئیناتی مجسمه ای و یک سالن تشریفاتی قصر است که ارزش بازدید را دارد.

در انتهای مونستربروک،واشرکیچه(کلیسای آب) که زمانی به طور کامل در احاطه آب بود،قرار دارد. تا سال 1839 که لیماتکای ساخته شود این کلیسا به خشکی متصل نبود. هلماوز در ضلع شمالی کلیسا ، در سال 1794ساخته شد و شامل یک سالن باز از آبنماها است که در آن نمایشگاه های ویژه ای برگزار می شود.

9) موزه ملی سوئیسیک

15 جاذبه گردشگری برتر زوریخ

ساختمان قلعه ای شکل  باسبک  نئو گوتیک محل قرارگیری موزه ای عالی است که تاریخ فرهنگی تمام سوئیس را نشان می دهد. تا به امروز این موزه با بیش از820هزار اثر ،مهمترین مجموعه آثار باستانی و تاریخی سوئیس است که طیف گسترده ای از موضوعات مربوط به ماقبل تاریخ تا قرن بیستم را پوشش می دهد.

این مجموعه های باستان شناسی ، با آثار کشف شده در سوئیس که قدمت آنها در حدود صدهزارسال قبل از میلاد تا سال800 میلادی است، در بین بهترین های اروپا قرار دارند. تمام مجموعه ها، آثار نقره ایوطلایی، منسوجات،لباس، کارهای فلزی،جواهرات،ساعت های دیواری و مچی، وسایل علمی، زندگی روستایی،کالسکه وسورتمه،ابزار موسیقی، صنایع دستی و آثار باستانی صنعتی را شامل می شوند.

دیوارهای قرون وسطایی نقاشی شده مانندمجموعه ای از شیشه های رنگی قدیمی قابل توجه هستند. برج اسلحه خانه مجموعه ایمهم ازاسلاح ها و زره هارا به نمایش می گذارد. نمایش ها چهار موضوع را ارائه می دهند: مهاجرت زودهنگام و اقامت، تاریخ مذهبی و فکری، تاریخ سیاسی و توسعه اقتصادی سوئیس .مجموعه گالری ها با 20 نمایش بازدیدی کلی از صنایع دستی و محصولات سوئیس ارائه می دهند.

مجموعه ای از اتاق های بازسازی شده که موزه بیشتر برای آنها شناخته شده است،با توجه به نیازها و تغییرات سلیقه ها سیرتکاملی فضای نشیمن را با مبلمان وتزیینات هنری نشان می دهد. مبلمان سوئیسی قرن بیستم با متمایز کردن تضادها نمایش داده می شود.

10)گروسمنستر (صومعه بزرگ)

15 جاذبه گردشگری برتر زوریخکلیسای اصلی زوریخ در یک تراس باز در بالای رودخانه قرار گرفته،و با برج های دوقلوی خود بر آسمان شهر مسلط است. این قصر بزرگ سه طبقه رومانیایی با محرابی بر بالای یک دخمه مربوط به سال 1100، بین قرن های یازدهم و سیزدهم ساخته شد.

قدمت طبقات بالای برجها مربوط به سال 1487 است ، اما طاق های گنبدی شکل در سال 1782 اضافه شدند. دربالای  برج جنوبی در کنار رودخانه، یک چهره نشسته از شارلمانی قرار دارد که تصور میشد نظمی که در ابتدا متعلق به کلیسا بود ،را بنا نهاده است. شما می توانید در دخمه، اصل تندیس که زنگ زده است را مشاهده کنید، مجسمه بیرونی کپی است.

حتما دو در برنزی مدرن که در سالهای 1935و36ساخته شد، پایتختهای مجسمه ای رومی، بقایای نقاشی های دیواری گوتیک ، و صومعه اواخر دوران رومی از حدود سال های 1200 را مشاهده کنید. سه پنجره شیشه ای رنگی شفاف درسالن گروه کر، توسط آگوستو جیکومتی در سال 1933 طراحی شده اند.
11) موزه ریتبرگ

15 جاذبه گردشگری برتر زوریخ

یک ویلای نئوکلاسیک که از ویلای آلبانی رم الگو گرفته (گفته می شود نسخه دقیقی از آن است) مجموعه برجسته بارون ادوارد وون هایدت را در خود جای داده است.

این ویلا در سال 1857 برای یک صنعتگر آلمانی ساخته شد و محل ملاقات روشنفکران زوریخ بود. اینجا تنها موزه هنرهای غیر اروپایی سوئیس ، با مجموعه هایی ازمجسمه های هندی ، تصاویر و آثاربرنزی معبد تبت ، تزیینات گودال چینی ، ستاره بودا و سرامیک و یشم های آسیایی می باشد.
همچنین هنرهایی از اقیانوس آرام ، خاور نزدیک و آمریکای شمالی به همراه مجموعه ای از آثار حک شده ، نقاب ها و برنز های آفریقایی در آن وجود دارد. این ویلا در پارک زیبای رایتر، یک باغ با منظره انگلیسی ومسیرهای پیاده روی،قرار دارد.

12) باغ وحش زوریخ

15 جاذبه گردشگری برتر زوریخ

بیش از 360 گونه جانوری در دنیای عجیب باغ وحش زوریخ که یکی از بهترین باغ وحش  های اروپا است ، زندگی می کنند. حیوانات در صورت امکان نزدیک به محیط های خود زندگی می کنند: پلنگ های برفی در میان منظره های صخره ای هیمالیا ، پنگوئن هایی که در آب خنک شنا می کنند و شما می توانید صعود روباه ها را از مسیری در میان سیزده هزارمتر مربع از جنگلهای بارانی گرمسیری مشاهده کنید.

در پارک فیل کائنگ کراچان، شما می توانید خانواده فیل های آسیایی را مشاهده کنید که با بچه فیل ها بازی می کنند و در مجتمع فضای باز چند محیطی، که شبیه به زیستگاه طبیعی آنها در تایلند طراحی شده است ، شنا می کنند. قطارها و ترامواها از ایستگاه اصلی قطار و پارادپلات به باغ وحش می روند.

13) کلیسای سنت پیتر

15 جاذبه گردشگری برتر زوریخ

کلیسای سنت پیتر در جنوب لندنهاف در بخشی از شهر قدیمی در ساحل غربی لیمات روی یک تپه کوچک قرار دارد. قدیمی ترین کلیسای ناحیه ی زوریخ ، دارای سالن گروه کر رومی ابتدای قرن سیزدهم در زیر برج و یک شبستان باروک با سه راهرو و گالری می باشد. می توانید زیر بنای اصلی قرن نهم را در زیر محراب ببینید. در سال 1538 ، کلیسا بزرگترین صفحه مدرج ساعت به قطر 8.7 متر را در اروپا به دست آورد و هنوز هم این رکورد را در اختیار دارد.

14) موزه بلریو

15 جاذبه گردشگری برتر زوریخ

مجموعه های گسترده حیرت انگیز در بلریو آن را به مهمترین موزه هنرهای کاربردی سوئیس تبدیل کرده است.  نمایشگاه های متنوعی این موضوعات و مضامین مختلف کشف شده را به صورت یکپارچه از هنر و طراحی درطی دوره های مختلف تاریخی به نمایش می گذارند. قدرت موزه بلریو به طور ویژه در آثار رسانه ای از دوران هنر نو با نمونه های بسیار ارزشمندی از آثار سفالی می باشد.

سایر ویژگی های موزه شامل منسوجات ، منبت کاری های مدرن و عروسک های خیمه شب بازی دست بافت است که توسط هنرمندان قرن بیستم ساخته شده اند. در اینجا مجموعه هایی از200 ساز موسیقی تاریخی وجود دارند.

15)صنعت شیرینی سازی اسپرنگلی : کافه قنادی

15 جاذبه گردشگری برتر زوریخخانه اسپرنگلی  در سال 1856 افتتاح شد و امروزه، کافه قنادی پارادپلات توقف گاه مورد علاقه برای افراد محلی و گردشگران است. یک نگاه به دسته های فریبنده پشت ویترین ها، شما را به سمت داخل جلب می کنند تا حداقل از ترافله ای زیبای به نمایش گذاشته شده (هر روز به صورت تازه تولید می شوند) ، آبنبات ها ، کیک ها و ماکارون هایی به نام لوکزامبورگلی استفاده کنید.

فروشگاه های خرده فروشی در کف خیابان قرار دارند ، در حالی که کافه سالن طبقه فوقانی صبحانه ، ناهار و دسرهای بعد از ظهر را در محیطی عالی سرو می کند.

برای بازدید از زوریخ کجا اقامت کنیم؟ بیشتر جاذبه های برتر زوریخ در نزدیکی رودخانه لیمات ، بین بهنف (ایستگاه اصلی قطار) و بروکلیپلات که رودخانه از دریاچه سرچشمه می گیرد، قرار دارد. اتصال این دو نقطه در ضلع غربی به وسیله، بهنفراستراسه وسیع، شیک ترین خیابان خرید زوریخ است. بالاتر از آن طرف رودخانه، شهر قدیمی خیابانهای باریک و میدان ها است که مملو از ساختمانهای قرون وسطایی و رنسانس است. همه هتل های برتر زوریخ در این منطقه مرکزی قرار دارند:

هتل های لوکس: هتل بائورلاس که اغلب در لیست “بهترین هتل ها در اروپا” یافت می شود، به دلیل خدمات عالی و اتاق های زیبا و بزرگ خود که مشرف به دریاچه است و همچنین رستوران پاویلون با ستاره میشلن شناخته شده است. پارک هیات زوریخ به شهر قدیمی نزدیک نیست، اما در نزدیکی دریاچه و منطقه اصلی خرید، در قلب مرکز مالی قرار دارد.هتل جذاب شوئیزر هوف زوریخ یک شهرت عالی با سبک قدیمی (و اینترنت پر سرعت رایگان)، و اتاق های دنج به سمت بنهف قرار دارد.

هتل های میان رده ای: هتل آدلر در مرکز شهر قدیمی و نزدیک فروشگاه ها و رستوران ها ، با دکوراسیونی امروزی صبحانه رایگان و نوشیدنی های بدون الکل در اتاق را به مسافران ارائه می دهد. هتل سنت جوزف بالاتر از شهر قدیمی و در یک خط تراموا ، صبحانه رایگان اقلیمی را ارائه می دهد. هتل ماریوت زوریخ دورتر از شهر قدیمی ، در کنار رودخانه واقع شده است ، و در حدود 10 دقیقه پیاده روی از بنهف فاصله دارد.

هتل های ارزان تر: در پشت ایستگاه و خط تراموا ، هتل والهالا مشرف به رودخانه است و شامل یک بوفه صبحانه خوب می باشد. در نزدیکی ایستگاه اما دورتر از رودخانه در شهر قدیمی ، هتل خانوادگی آرلت هائوپ بهنف دارای اتاقهایی با قدمت طولانی اما راحت است.  هتل لیماسوف رو به ایستگاه اصلی کنار رودخانه و در حاشیه شهر قدیمی قرار دارد.

نکات و گردشگری: چگونه بهترین بازدید را در زوریخ داشته باشیم؟

تورهای گردشگری: اگر زمان کمی دارید ، یک راه عالی برای دیدن مناظر  برتر این شهر ، تور  گردشگری شهر زوریخ با ماشین های برقی از فلسنگ است. این گردش نیم روزه شما را به سمت یک اتوبوس لوکس می برد تا جاذبه های برتر مانند شهر قدیمی ، موزه ملی سوئیس ، کلیسای فرامونستر را ببینید و همچنین شامل سفر دریایی در دریاچه زوریخ نیزمی باشد.

پس از دیدن مناظر شهر ، برای داشتن چشم اندازی از کوه های آلپ و شهرهای کوهستانی با یک ماشین برقی به سمت فلسنگ بروید. تور نیمه روزه عالی زوریخ ، سفر در کنار دریاچه تا شهر ساحلی راپرسویل دوست داشتنی ، بازگشت با قایق (آوریل تا اکتبر) یا قطار در فصل زمستان را شامل می شود.

بعد از سفر با اتوبوس به دیدنی های برتر زوریخ ، تور راپرسویل شامل بازدید از باغ های گل رز زیبا و پارک گوزن ها و همچنین وقت آزاد برای خرید یا گشت و گذار می باشد.

سفرهای روزانه: زوریخ مملو از گزینه های مهیج سفر روزانه است، و مناسب ترین راه برای تجربه آنها پیوستن به یک تور با راهنما است. یکی از محبوب ترین سفرها جانگ فرائوجو:برترین سفر روزانه اروپاست.این سفر یک روزه شما را از طریق حومه شهر زیبای برنزی اوبرلند با قطار چرخدار به سمت جانگ فرائوجو می برد، جایی که می توانید به مرکز یخچال های طبیعی وارد شوید و از بیابان های کوهستانی برتراروپا در فهرست دیدنی های یونسکو بازدید کنید.

اگر می خواهید افق فکری خود را گسترش دهید و در یک روز از دو کشور دیدن کنید، تور هایدیلند و لیختن اشتاین از زوریخ گزینه ای عالی است.این تور یک روزه از برترین مکان های زوریخ از جمله: قلعه های قرون وسطایی راپرسویل، کوه های سبز رنگ سوئیس از داستان های کلاسیک هایدی و وادوز ، پایتخت کوچک شاهزادگان لیختن اشتاین بازدید می کند.

لوسرن جزو مقاصد این تور روزانه از زوریخ است و تور تابستانی روزانه کوه های پیلاتوس از زوریخ شما را در یک گردش جذاب به سمت این شهر زیبا و قله 2132 متری کوه پیلاتوس می برد. از اینجا، می توانید از منظره های وسیع بر فراز کوههای پوشیده از برف قبل ازرسیدن به تند ترین راه آهن جهان لذت ببرید. تور خود را با سفر دریایی آرام در سراسر دریاچه لوسرن انجام دهید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید