5 خط کشتیرانی برتر کشتی های متوسط در اقیانوس

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

اگر یک نکته در لیست بهترین خطوط کشتیرانی اقیانوس باشد، آن نکته این است که سفرهای دریایی بسیار متعدد هستند و صنعت امروز تجربیات گسترده ای را برای افزایش مسافران ارائه می دهد. هر ساله برای بهترین نظرسنجی جهانی، T +  L از خوانندگان می خواهد تا تجربیات سفر خود در سراسر جهان را  در مورد هتل ها، استراحتگاه ها، شهرها، جزایر، کشتی های تفریحی، آبگرم ها، خطوط هوایی و موارد دیگر به اشتراک بگذارند.

5 خط کشتیرانی برتر کشتی های متوسط در اقیانوس

خوانندگان به کشتی های دریایی بر اساس کابین ها و امکانات آن، غذا، خدمات، برنامه های سفر و مقصدها، گشت و گذارو فعالیت ها امتیاز دادند. نتیجه این ارزیابی ها 5 خط کشتیرانی تفریحی شد؛ خطوط کشتیرانی کشتی های متوسط در اقیانوس، برای کشتی هایی می باشدکه می توانند 250 تا 599 مسافر را حمل کنند.
لیست امسال به دلیل تنوع آن قابل توجه است. شماره 5، پونانت، یک شرکت فرانسوی که در زمینه قایقرانی و سفرهای اعزامی تخصص دارد، قرار گرفته است (کشتی اعزامی به نام لو دامنت اروویل است که در آگوست سفر را آغاز می کند). در مکان چهارم ، نماینده هفت سفر دریایی قرار دارد، یک خط تفریحی لوکس که کوچکترین کشتی آن، ناوبر، بین دو منطقه بسیار زیبا اما بسیار متفاوت: آب های گرمسیری جنوب اقیانوس آرام و دریای سردتر در ساحل صخره ای انگلستان جدید و آتلانتیک کانادا، حرکت می کند. یکی از مخاطبان نوشت، “من عاشق قایقرانی با کشتی ناوبر به دلیل صمیمیت کشتی کوچکش هستم. این کشتی قادر است به مقصدی برود که کشتی های بزرگ قادر به رسیدن به آنجا نیستند .

” خط مسافرتی کشتی متوسط شماره 3، ​​در سال جاری کروز ویندستار (کشتی بادگیر) است که به دلیل کشتی هایی به سبک قایقرانی شناخته شده است. پرچمدار ویندستار، کشتی موج سواری 310 مسافر است، که بر روی موج دریای مدیترانه و کارائیب گردش می کند و با هفت بادبان عظیم توجه همه را جلب می کند، بادبان ها آن را به قایق محبوب برای کسانی که به دنبال حس نوستالژی دریانوردی هستند، تبدیل کرده اند.

یک خواننده نوشت، “شما احساس می کنید در یک قایق بادبانی واقعی هستید”! مقام دوم را سی بورن (ساحل) را دارد، یک خط فوق العاده لوکس که در اروپا، خاور میانه،  آسیای جنوب شرقی و آسیای جنوبی، استرالیا و نیوزیلند قایقرانی می کند. این خط کشتیرانی به دلیل فعالیت های خلاقانه، از جمله سرگرمی های ارائه شده توسط تیم رایس، گشت و گذارهای ساحلی با آثار میراث جهانی یونسکو و غذاهای روی عرشه از سرآشپز توماس کلر، که رستوران هایش هفت ستاره میشلن را کسب کرده اند، شناخته شده است .

خط شماره یک امسال فقط یک کشتی دارد که به طور خاص، فقط  برای همان محیط طراحی شده است و تورهایی با راهنمای باستان شناسی، برنامه های صدور مدرک غواصی و دسترسی به یک ساحل خصوصی در یکی از زیباترین مقصد های جهان ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر مقاله را بخوانید.
5) پونانت \ امتیاز:88.63

5 خط کشتیرانی برتر کشتی های متوسط در اقیانوس

4) نماینده هفت سفر دریایی \ امتیاز:90.38

5 خط کشتیرانی برتر کشتی های متوسط در اقیانوس

3) کروز ویندستار (کشتی بادگیر) \ امتیاز:91.88

5 خط کشتیرانی برتر کشتی های متوسط در اقیانوس

2) سی بورن (کشتی ساحلی) \ امتیاز:92.09

5 خط کشتیرانی برتر کشتی های متوسط در اقیانوس

1) کروزهای پائول گوگن \ امتیاز:92.97

5 خط کشتیرانی برتر کشتی های متوسط در اقیانوس

کروزهای پائول گوگن: این خط مسافرتی تنها با یک کشتی به نام پائو گوگن با 332 مسافر کار می کند و خوانندگان ما قبول دارند که این چه کشتی است.

هر مجموعه با چشم اندازی از اقیانوس و سرویس پیشخدمت همراه است؛ هر سفر دریایی شامل ورزش های آبی مانند موج سواری و غواصی، توقف در ساحل خصوصی خط بورا بورا، و یک روز گردش در موتو ماهانا، یک جزیره خصوصی واقع در ساحل طاها در جزایر انجمن (مجمع الجزایری در پلی نزی فرانسه)، می باشد.

برنامه های سفر شامل گردش در پولی نزی فرانسه، جایی که پائول گوگن نقاش جنجالی فرانسه با توسعه سبک عجیب و غریب خود،سالها در آن زندگی می کرد، سبک ابتدایی و عجیب و غریب او،  همچنین فیجی، تونگا، پاپوآ گینه نو و فراتر از آن را شامل می شود و ارتباط با فرهنگ محلی را در اولویت قرار می دهد. یکی از شرکت کنندگان در نظرسنجی نوشت: “من دوست داشتم به سفیران جزیره بپیوندم تا در مورد فرهنگ محلی و مسائل آن از دیدگاه آن ها بحث کنم”.  “این بهترین راه برای کشف این بخش منحصر به فرد جهان است”.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید