بنر هدر

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

آیا درباره یک سفر عاشقانه با یک همراه فکر کرده اید؟ شاید بخواهید در کنار ساحل استراحت و کوکتل درست کنید، یا شاید به دنبال مقصدی پرماجرا باشید که شما را به هم نزدیک کند. دوستداران طبیعت از سفر به جزایر گالاپاگوس، جایی که می توانند فلامینگوها، لاک پشت ها، کوسه های نهنگی را مشاهده کنند، لذت می برند؛ زوج های غذا شناس دوست دارند در طول مسیر توسکانی غذا بخورند و نوشیدنی بنوشند. ما سفری طبق سبک شما ارائه خواهیم داد.

اینجا فهرستی از 50 مکان عاشقانه آورده شده که باید در سفر دو نفره بعدیتان از آنها بازدید کنید.

1) اسکاتلند

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

در میان تپه های مرتفع سبز و مراتع گوسفندان قدم بزنید و سفری به تاریخ این کشور زیبا داشته باشید. برای داشتن چشم اندازهای زیبا به صندلی آرتور (تپه ای در اسکاتلند) بروید، از شهر قدیمی ادینبورگ برای معماری زیبا و موزه های جذاب (مانند موزه نویسندگان) بازدید کنید و در رویال مایل پرسه بزنید تا مجریان خیابانی را ببینید. حتما در یک کارخانه نوشیدنی توقف کنید، از پارک کوهستانی یا پالتنی قدیمی بازدید و در هتل گلنگل، که در املاک 850 هکتاری قرار گرفته و ایستگاه قطار خصوصی دارد، اقامت کنید.

2) جزایر ویرجین بریتانیا

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

در جزایر زیبای ویرجین بریتانیا یک استراحت ساحلی آرام و آفتابی داشته باشید. در آب بازی و در سواحل زیبای ماسه ای استراحت کنید، برای دوری از جمعیت و حفظ حریم خصوصی، به ساحل خلیج باغ نیشکر یا ساحل پناهگاه اسموگلر بروید. همچنین در خلیج بهار شنا و غواصی، در جزیره آنگادا قایقرانی و در قله پارک ملی گوردا پیاده روی کنید.

از اقامتگاه جزیره اسکراب، تفرجگاه ساحلی و آب گرم، که در جزیره خصوصی 230 هکتاری انتهای شرقی تورتولا قرار دارد، بازدید کنید. این هتل دارای گنجایش 52 مهمان، به علاوه ویلاهای دو، سه، چهار و شش خوابه، آبگرم، رستوران، دو ساحل خصوصی و یک تفرجگاه ساحلی با 55 لنگرگاه می باشد.

3) خوزه ازوتا، مکزیک

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

این شهر تفرجگاهی در ساحل اقیانوس آرام آکاپولکو، دارای سواحل زیبا می باشد،  برای غواصی  از ساحل لا روپا یا ساحل بلانکا بازدید کنید. اینجا همچنین دارای شهری زیبا با جاده های طوفانی مملو از گالری ها و رستوران ها می باشد، حتما از گالری لا کوکاراچا، گالری هنر سوازو یا گالری و استودیو آرته مارن، برای هنرهای محلی و برای روفل گریل شده، از رستوران لس آدلیتاس یا از رستوران های مکزیکی برای غذاهای محلی دیدن کنید.
برای پایان سفر عاشقانه می توانید در لا کاسا کو کانتا (خانه ای که آواز می خواند)، که در فیلم ” وقتی یک مرد زنی را دوست دارد” نمایش داده شد، بمانید. این زمین دارای ویلاهای سفالی، با سوئیت های جداگانه است که  در دامنه کوه ساخته شده اند.

4) پالم اسپرینگ، کالیفرنیا

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

برای سفری نه چندان دور، پالم اسپرینگ  را به خاطر پیاده روی، گوندولا سواری، گلف و کویر گرم، انتخاب کنید کنید. از پالم اسپرینگ با استفاده از تراموای هوایی، بزرگترین ماشین تراموا جهان، به سفر 2.5 مایلی در بالای قله کینو  بروید، جایی که می توانید در آن به اکتشاف بپردازید. در آبگرم استرلا یا آبگرم آزورا پالم اسپرینگ استراحت و از خواص درمانی کویر استفاده کنید.

5) جزیره ویدبی، واشنگتن

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

این جزیره در شمال غربی اقیانوس آرام  با یک سفر کوتاه از سیاتل قابل دسترسی است و مناظری بسیار زیبا به شما ارائه می دهد. هتل های بی نظیر با امکانات مدرن، مانند مسافرخانه لانگلی با حمام های داغ و چشم اندازی از آبراه پاساژ ساراتوگا در آنجا قرار دارند.  می توانید در مغازه های شهر گردش کنید یا در امتداد پرتگاه های ساحلی قدم بزنید، اگر فصل مناسب باشد ممکن است بتوانید نهنگ های خاکستری را ببینید.

برای رستوران های عاشقانه و داشتن چشم انداز، سعی کنید اوسترکچر ( صدف دار)، گوردون در تپه بلوبری یا کریستوفر در ویدبی که غذاهای شمال غربی اقیانوس آرام در آن سرو می شود، را امتحان کنید.

6) ایدیل وایلد، کالیفرنیا

50 سفر عاشقانه به سراسر جهاناین شهر کوهستانی روستایی برای گردش با کسی که دوستش دارید یا برای اولین سفر دو نفره مناسب است. در یک کابین کوچک چوبی بمانید و سپس وقت خود را صرف جست و جو در مغازه های شهر کنید، و مرباهای خانگی یا کلاه های چرمی را امتحان کنید. در مسیر ارنی مکسول برای دیدن منظره های زیبا پیاده روی کنید و اگر روز یک شنبه در شهر هستید، برای ملاقات با شهردار به میدان شهر بروید (او یک بازیگر طلایی به نام مکس است). برای صرف شام، روی ایوان  گاستروژنوم یا ایدیولوژی با هوای کوهستانی  بنشینید.

7) مونتانا

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

دشت های وسیع و گسترده را کاوش کنید و از آسمان جذاب شب در مونتانا لذت ببرید. در حالی که در سفر هستید، در یک مزرعه مهمان اقامت کنید تا بتوانید فعالیت های خارج از خانه را تجربه کنید، مانند کلبه دریاچه فلتهد (ماهی سرپهن) ، یک مزرعه خانوادگی و مزرعه مهمان که به لطف امکانات جدید برای  بزرگسالان در ماه سپتامبر، فقط برای مسافران بزرگسال باز است. یا در کلبه های خرس برفی با خانه های درختی اسکی، که در دامنه اقامتگاه کوه وایت فیش (ماهی سفید) در  وایت فیش مونتانا قرار گرفته، اقامت کنید.
8) لا پاز، مکزیک

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

لاپاز  مقصدی عاشقانه و اغلب فراموش شده است که در دریای کورتز واقع شده و به عنوان غنی ترین ذخیره آب جهان شناخته شده است. ژاک کوستو ، کاوشگر فرانسوی، آن را “آکواریوم جهان” نامید. امروزه، می توانید غواصی، کایاک سواری، موج سواری، قایقرانی، و گردش تفریحی جزیره را در اینجا امتحان کنید. برای غذا خوری های رمانتیک در فضای باز، ترس ویرجن، رستوران سورستیس و نیم یا همان رستوران روستایی را امتحان کنید.

9) دریاچه تاهو

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

برای فعالیت های خارج از خانه و رستوران ها و هتل های دنج، قسمت رنو دریاچه تاهو را تجربه کنید. برای یک روز عاشقانه و آرام، آبگرم میراث نقره ای یا تعداد زیادی از چشمه های آب گرم در منطقه را مشاهده کنید. رودخانه و میدوتاون نیز برای گردش وجود دارد. کلبه و رستوران آفتابی، که با ساحل خصوصی کنار دریاچه قرار گرفته، یا ریتز کارلتون دریاچه تاهو، جایی که سرویس دربان می تواند یک روز ماجراجویی در کوه، یک مسابقه گلف یا یک روز قایقرانی در دریاچه تاهو ترتیب دهد، را برای اقامت انتخاب کنید.

10) دانا پوینت، کالیفرنیا

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

این شهر ساحلی کمتر شناخته شده برای زوج ها مناسب است و شما را از جمعیت شلوغ ساحل کالیفرنیا دور می کند. برخی افراد در ساحل سالت کریک یا ساحل ایالت دونی شنا کرده یا از آنها فقط بازدید می کنند یا در مسیر بلوف تاپ ( پرتگاه مرتفع) قدم می زنند. برای امتحان غذاهای دریایی با چشم اندازی از دریا، در خانه چارت  یا خانه باد و دریا، جایی که می توانید به  موسیقی زنده گوش دهید، غذا بخورید.

اگر به دنبال مکانی برای اقامت هستید، چهار استراحتگاه این شهر دارای چشم اندازی از اقیانوس ها و درمان های آبگرم می باشند. در هنگام بازدید، نهنگ  ها را تماشا کنید یا از یک سفر دریایی در اسکله آفتابی دانا استفاده کنید.

11) دره سونوما، کالیفرنیا

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

برای جشن سالگرد، ماه عسل یا سایر مناسبت های عاشقانه هیچ جایی بهتر از این دره در کالیفرنیا نیست. در این منطقه بیش از 100 سالن نوشیدنی برای بازدید وجود دارد. برای سالن های تولید نوشیدنی با چشم انداز زیبا، از تاکستان های بلا و غارهای نوشیدنی یا تاکستان های فراری کارانو و سالن نوشیدنی در دره درای کریک دیدن کنید.

سپس در برخی از عاشقانه ترین رستوران های کالیفرنیا، از جمله لا سالت، والت یا دختر و انجیر غذا بخورید. در تور نوشیدنی دره شرکت کنید، در برخی از ابتدایی ترین تاکستان های ایالتی پیاده روی کنید، یا با کسی که دوستش دارید، در جاده های دیدنی برای یک سفر به یادماندنی دوچرخه سواری کنید.

12) شاسیگل، فرانسه

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

این دهکده روستایی دنج  در لیوورادو فارز، بزرگترین پارک ملی فرانسه، مناسب برای زوج هایی است که به دنبال دوری از شلوغی اند. می توانید از مزارع محلی بازدید کرده و در جاده های کشور قدم بزنید. اوبرژ شاسیگل با هشت اتاق تنها اقامتگاه شهر است  که در کنار کلیسای قرن دوازدهم این روستا قرار گرفته است.

13) سنت جیمز، باربادوس

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

باربادوس با سواحل سفید، صخره های ناهموار و منظره جذاب غروب خورشید مکانی عالی برای یک سفر عاشقانه می باشد. حتما از کوه گای روم دیستیلری دیدن کرده یا در خلیج کارلایل یا ساحل براندونز، شنا یا غواصی کنید.

درحالی که در این منطقه هستید، در خانه ای که اغلب به عنوان یکی از رمانتیک ترین هتل های کارائیب شناخته می شود، اقامت کنید. هر یک از 34 سوئیت این اتاق چشم اندازی رو به اقیانوس دارد و اقامتگاه مخصوص بزرگسالان شامل باغ، صبحانه به همراه نوشیدنی و سفیران خدمات 7/24 می باشد.

14) ویلمستاد، کوراسائو

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

زوج های دوستدار تاریخ می خواهند از ویلمستاد، شهری پرجنب و جوش و شلوغ در قلب کوراسائو بازدید کنند. این مکان در میراث جهانی یونسکو پایتخت کوراسائو است و به خاطر معماری و موزه های استعماری خود، مشهور می باشد. حتما در پل پر پیچ و خم ملکه اما قدم بزنید، از کارخانه هنر سرنا برای خرید عروسک چی چی بازدید کنید، یک وعده غذا در عمارت فرمانداری قدیمی بخورید و از خیابان های سنگفرش شده قدیمی خرید کنید.

15) بند، اورگن

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

این شهر در رودخانه دسکتز اورگن، دارای هزاران مسیر پیاده روی، فعالیت های آبی و چشم اندازهای کوهستانی می باشد. وقتی در شهر هستید در مزرعه براسادا که شامل فعالیت هایی مانند اسب سواری، اسکی در کوه باچلور و سفر به کارخانه های نوشیدنی محلی مرکز شهر است، اقامت کنید. سوئیت های اختصاصی اقامتگاه دارای شومینه و استخر جدید مخصوص بزرگسالان می باشد. در رستوران ییلاقی و دنج آریانا یا رستوران بلک اسمیت (آهنگر) که در محل آهنگری سابق ساخته شده، غذا بخورید.

16) آسپن، کلرادو

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

اینکه می خواهید در دامنه کوه برای یک ناهار دنج کوهستانی اسکی کنید، و یا برای پیک نیک  از طریق مزارع لوپین و کلمبین به یک دریاچه کوهستانی مرتفع بروید، در آسپن همه اینها وجود دارند. برای یک شب عاشقانه، بوردو را در سالن نور قرمز نل کوچک با شام اختصاصی دو نفره امتحان کنید.

17) چیلو، شیلی

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

بازدید از جزیره کمتر شناخته شده چیلو، مانند سفر به گذشته است. این مجمع الجزایر از مزارع سنتی کوچک، ماهیگیران و صنعتگران تشکیل شده است.  برای اقامت، تیرا چیلو (واقع در خلیج  پولو دریای داخلی) را امتحان کنید که شامل بسیاری از فعالیت های جالب از جمله اسب سواری، یافتن صدف در ساحل، قایقرانی در دریا از جزیره ای به جزیره دیگر و پیاده روی می باشد.

18) شهر دور، ویسکانسین

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

ممکن است ویسکانسین عاشقانه ترین مکان در جهان به نظر نرسد، اما این منطقه دارای نقاط خلوت و فعالیت های سرگرم کننده ای است که آن را برای سفر زوج ها بی نظیر می کند. مسافرخانه بلک اسمیت (آهنگر) در ساحل که دارای یک اتاق و صبحانه مخصوص بزرگسالان است و همه اتاق های مهمان در آن دارای شومینه، گرداب داخل  اتاق و بالکن اختصاصی با چشم اندازی از بندر بیلی هستند را امتحان کنید. برای گشت و گذار در این منطقه، از جمله گردش در نزدیکی پناهگاه ایالت منطقه طبیعی که دارای 1400 هکتار جنگل شمالی می باشد، می توانید از دوچرخه، کایاک، سورتمه کفش اسکی  استفاده کنید.

19) ساحل اورگن

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

سواحل جادویی اورگن مناظر خیره کننده ای ایجاد می کنند و شهرهای ساحلی مجلل دارای فعالیت های زیادی هستند که زوج ها می توانند در کنار هم تفریح ​​کنند. برای بازدید از سازنده های سنگی نمادین به ساحل کانون بروید، در تور بازدید از کارخانه پنیر تیلاموک، برای امتحان کردن نمونه های پنیر رایگان شرکت  و در اقامتگاه سالیشان، که دارای 158 هکتار زمین جنگلی و چشم اندازی زیبا از تمام اتاق های مهمان می باشد، اقامت کنید.

20) کاستاریکا

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

جنگل های شگفت انگیز این جزیره به شما امکان می دهد که به عنوان یک زوج به جست و جو بپردازید. شما می توانید برای یک سفر گروهی ثبت نام کنید یا به تنهایی سفر کنید و سپس در کلبه ساحل کاتیوو در قلب جنگل های بارانی کاستاریکا استراحت کنید. هشت اتاق از اتاق های کلبه دارای یک تراس در فضای باز و استخر هستند و مهمانان همچنین می توانند از شنا در استخر روباز آب شیرین و غواصی، کایاک سواری، موج سواری و پیاده روی طبیعت گردی لذت ببرند.

21) بوییا، سنت وینسنت

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

داشتن جزیره خصوصی، بخشی از یک سفر عاشقانه است و این مقصد گرمسیری شما را به این خواسته بسیار نزدیک می کند. تنها 7 کیلومتر مربع وسعت دارد که حدود 5000 نفر در آن ساکن هستند و هیچ چراغ راهنمایی، تابلوهای نئونی، هتل یا رستوران های زنجیره ای، زمین های گلف و اجتماع در آن وجود ندارد.

برای رسیدن به آنجا، مسافران باید پروازی به باربادوس (یا سنت لوسیا) داشته باشند و سپس یک پرواز بین جزیره ای را از آنجا انجام دهند. هنگامی که در این جزیره هستید، می توانید در هتل ساحل بیکیا، یک استراحتگاه خانوادگی لوکس، اقامت داشته باشید. مهمانان می توانند از اسکی آبی اقامتگاه، تجهیزات غواصی، لوازم ماهیگیری، جکوزی در فضای باز و موج سواری استفاده کنند.

22) سانتورینی، یونان

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

این جزیره جادویی با آبهای فیروزه ای، خانه های سفید رنگ روی صخره ها و سواحل زیبا، به عنوان ععاشقانه ترین مکان در یونان شناخته می شود. در طول بازدید می توانید در هتل بزرگ سانتورینی که 300 متر بالاتر از دهانه رودخانه قرار دارد اقامت کنید. تمام 20 اقامتگاه سفید رنگ دارای سنگ مرمر یونان، عطرهای سفارشی، منوی انواع بالش و استخر مخصوص می باشد. در حالی که اینجا هستید، برای پیاده روی به مسیر فیرا با منظره های زیبا بروید، غروب آفتاب در اویا را ببینید و در ساحل ماسه ای سیاه گشت و گذار کنید.
23) مائوی، هاوایی

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

مائوی مقصد مناسبی برای زوج هایی است که در جستجوی تعطیلات ساحلی با فعالیت های منحصر به فرد هستند. غواصی در بلک راک ساحل کاناپالی  را امتحان کنید، قسمت های پنهان این جزیره را در تور هلیکوپتری با هلیکوپترهای آبی هاوایی مشاهده و در مزارع محلی دامنه های هالکالا مانند نوشیدنی ارگانیک اقیانوس، لبنیات بز و مزرعه آلیا اسطوخودوس گشت و گذار کنید.

24) ماین

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

سواحل ناهموار و شهرهای زیبا در ماین، مکانی مناسب برای بازدید در یک سفر تابستانی هستند. برای چشم اندازهای زیبا در پارک ملی آکادیا پیاده روی کنید، از چراغ سر پورتلند یا از کارخانه نوشیدنی آلاگاش برای امتحان کردن برخی از نوشیدنی ها، بازدید کنید. در مسافرخانه والدو امرسون در کینبونک پورت، یکی از تاریخی ترین اقامتگاه های ساحل ماین جنوبی، اقامت کنید. اینجا زمانی یک کشتی سازی بود، خانه اصلی در سال 1753 توسط والدو امرسون، عموی بزرگ رالف والدو امرسون ساخته شد.

25) نیو مکزیکو

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

نیومکزیکو برای زوج هایی که به دنبال زیبایی های طبیعی و شهرهای زیبا هستند مناسب است. از چاکو کانیون بازدید کنید، یا در خیابان های تاریخی سانتافه قدم بزنید و برای غذا خوردن، در جرونیمو، رستورانی در یک خانه قدیمی قدیمی خشتی، توقف کنید. همچنین اقامتگاه و آبگرم چشمه های معدنی که دارای چشمه های آب معدنی داغ در پس زمینه کوه ، به علاوه یک استخر خصوصی مجهز با گودال آتش می باشد را نیز امتحان کنید.

26) فریدریکسبورگ، تگزاس

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

شاید به تگزاس به عنوان مکانی عاشقانه فکر نکنید، اما بعد از بازدید از این شهر کوچک خواهید فهمید. از بیش از 45 کارخانه نوشیدنی و شکلات های محلی آن بازدید کنید و اقامتگاه های مهمانخانه های گوستاو اشمیت، که چشم اندازهای گسترده و مهمانی های جنوبی دارند را رزرو کنید. سپس یک تور نوشیدنی را  رزرو و یک پیک نیک غروب خورشید در بالای صخره اینچانتد با خوراکی هایی لذیذ از لا برگی را امتحان کنید.

27) جزایر گالاپاگوس

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

برای داشتن ماجراجویی بیشتر در سفر دونفره، یک سفر دریایی به جزایر گالاپاگوس داشته باشید. جاذبه اصلی اینجا حیات وحش است، بنابراین یک جفت دوربین شکاری همراه خود داشته و برای کشف یک گوشه دست نخورده جهان که مملو از پرندگان، لاک پشت، شیر دریایی و حیوانات دیگر می باشد، آماده شوید.

28) سان فرانسیسکو، کالیفرنیا

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

این شهر تاریخی و زیبا برای هرچیزی از جمله، غذا، محل اقامت و فعالیت های مختلف گزینه ای ارائه می دهد، که می تواند هر زوجی را راضی نگه دارد. در امتداد اسکله ماهیگیری قدم بزنید، به آلکاتراز بروید و از پل نمادین گلدن گیت بازدید کنید.

29) سن بارتلمی

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

از زمان بازسازی بعد از طوفان ایرنا، این جزیره موارد جدیدی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. یک اتاق در هتل سرنو سن بارتلمی، تنها اقامتگاه جزیره با یک ساحل خصوصی، اجاره کنید. هنگامی که آنجا هستید، فینگرفودهای ساحل را امتحان کرده و از یک آبگرم جدید با چشم اندازی از آب ها و حمام های رو باز، بازدید کنید. سواحل و آب های آبی شفاف، سبک پیچیده سن تروپ را با سبک زندگی لائیز کارائیب ترکیب می کنند.

30) کوه سفید آریزونا

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

با هم سفرتان، یک ماجراجویی در این کوه های زیبا و مرتفع بالای کویر داشته باشید. این کوه ها در ارتفاع 11000 پایی ایستاده اند و نسبت به پارک های بزرگ آریزونا کمتر شناخته شده اند. به چشم انداز 2 هزار متری حاشیه موگولون بروید ، تاریخچه ساکنان ماقبل تاریخ پارک ایالتی پل طبیعی تونتو را بررسی کنید و یک شب را در پارک ملی جنگل سنگی، اتحادیه بین المللی آسمان تاریک در پارک آسمان تاریک، جایی که زوج ها می توانند یک شب را در زیر ستاره ها بگذرانند، بمانید.

31) مالیبو، کالیفرنیا

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

چشم اندازهای زیبا اقیانوس از بالای صخره های زیبا، به علاوه بازدید از سواحل بی نظیر و رستوران های بزرگ محلی را در مالیبو کالیفرنیا، تجربه کنید. در نوبو مالیبو، یک مکان ساحلی که ترکیبی از غذاهای ژاپنی و کالیفرنیایی را سرو می کند، یا در رستوران مهتاب، که دارای چشم اندازی از اقیانوس و یک ایوان می باشد، غذا بخورید.

همچنین در کافه ماست و بستنی مالیبو توقف کنید، تا طعم بهترین ماست های منجمد شده با کره بادام زمینی را بچشید. وقتی در مالیبو هستید، سعی کنید در مسافرخانه ساحل مالیبو، یک هتل بوتیکی پنج ستاره واقع در ساحل ماسه ای کربن اقامت کنید. هر یک از 47 اتاق هتل دارای درب تمام شیشه ای و بالکن خصوصی می باشند.

32) استان کبک، کانادا

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

سفری بدون تاخیر هواپیما، به شهر تاریخی با احساسی مانند اروپا داشته باشید. بازدید کنندگان می توانند در خیابان های باریک و سنگفرش شده پیاده روی یا اسب سواری کنند تا از معماری استعماری فرانسه در این شهر و اماکن تاریخی آن مانند قلعه، منطقه پیت-چمپلین، کاخ سلطنتی، ساختمان پارلمان و استحکامات متعلق به دهه 1600 بازدید کنند. شهر قدیمی با مجموعه ای از موزه ها و رستوران های خوب، یک مرکز تفریحی برای هنر و غذا می باشد.

برای رفتن به پیک نیک با چشم اندازی مشرف به آبشارهای مونتورنسی، از ایل اورلئان در کنار رودخانه سنت لارنس بازدید کنید. سعی کنید در هتل خوابگاه سنت آنتوان، جایی که نوشیدنی، کفش راحتی و شومینه برای مهمانان فراهم شده، اقامت کنید.

33) پوکت، تایلند

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

این شهر ساحلی تایلند دارای غذاهای خوشمزه، زندگی شبانه و اقیانوس های فیروزه ای زیبا می باشد. از غذاهای خوشمزه تایلندی در رستوران سوای، رستوران رایا یا رستوران فیل آبی عمارت فرمانداری پوکت لذت ببرید. برای اقامت در مکانی عاشقانه، اتاقی را در تریسارا، یک استراحتگاه ساحلی اختصاصی در پناهگاهی دنج در امتداد ساحل کمتر توسعه یافته شمال غربی پوکت، رزرو کنید.

این مخفیگاه در یک منطقه طبیعی حفاظت شده قرار گرفته و توسط یک جنگل گرمسیری، باغ های زیبا و چشم اندازهایی از حاشیه اقیانوس احاطه شده است. در بین درختان، 60 ویلای بزرگ و اقامتگاه های خصوصی رو به اقیانوس وجود دارد که هر یک دارای استخر اختصاصی و حمامی در فضای باز می باشند.
34) بلیز

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

بلیز یک کشور کوچک است که اغلب به دلیل نزدیکی به مکزیک و بسیاری از جزایر کارائیب نادیده گرفته می شود، اما برای یک استراحت عاشقانه مناسب است. کای کائولر جزیره ای کوچک است که با تاکسی به راحتی قابل دسترسی می باشد و سپس از شهر بلیز، جایی که فرودگاه اصلی بین المللی قرار دارد، با کشتی سفر می کنید. در بلیز دومین صخره بزرگ مرجانی جهان قرار دارد، بنابراین برای دیدن مرجان ها و زندگی دریایی حتما به زیر دریا بروید.

 35) جزیره کاتالینا، کالیفرنیا

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

جزیره کاتالینا واقع در ساحل کالیفرنیای جنوبی، فقط با قایق قابل دسترسی است که آن را به مکانی مناسب برای یک سفر عاشقانه تبدیل می کند. از محیط مدیترانه ای آوالون، یکی از شهرهای کوچک این جزیره لذت ببرید و طیف گسترده ای از فعالیت ها از جمله غواصی، زیپ لاین، قایقرانی و پیاده روی را امتحان کنید.

36) سنت لوسیا

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

این جزیره کارائیبی برای قله های دوقلوی نمادین (به نام پیتون ها) شناخته شده و دارای سواحل آتشفشانی، مکان های صخره نوردی، استراحتگاه های لوکس و دهکده های ماهیگیری است. در اینجا فعالیت های بسیاری وجود دارد از جمله؛ پیاده روی در مسیر طبیعی تت پائول، گشت و گذار در باغ های مامیکو یا رفتن به آتشفشان سوفری که در آنجا می توانید چشمه های گوگردی جوشان را در دهانه آتشفشان آرام کوالیبو، ببینید.

وقتی آنجا هستید، در کوه جید با اتاق های مهمان رو باز، استخرهای خصوصی، تختخواب های چهار نفره و خدمات خدمتکار 24/7 روی یک صخره قرار گرفته، اقامت کنید.

37) دره صخره بزرگ کنیا

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

این منطقه کنیا دارای منظره های جادویی مشرف به ماسایی مارا می باشد و سافاری های بی نظیر و تجربیات دیگری را ارائه می دهد. مکان های گردش  شامل پارک ملی دریاچه ناکارو، مکان اسب های آبی یا پناهگاه بازی جزیره هلال می باشد. اگر بازدیدتان  تمام شد، در آنگاما مارا، یک خانه کلبه سافاری که در پرتگاه اولولولو، ارتفاع 1000 پایی بالاتر از دشت های ماسایی مارا واقع شده، بمانید.

38) مراکش، کشور مغرب

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

این شهر در غرب مراکش مملو از بناهای تاریخی، مساجد، کاخ ها و باغ ها می باشد. یک تعطیلات عاشقانه داشته باشید و به مدینه، شهر  دیواری قرون وسطایی با کوچه های مازلیک مملو  از بازارهای فروش پارچه، سفال و جواهرات بروید.  یک اتاق در الفن، نزدیک میدان اصلی جما الفنا، رزرو کنید. 23 اتاق و سوئیت مهمان در زیر یک تراس بزرگ با ایوان آفتابگیر، باغ های معلق، فضای غذا خوری سایه دار، پشت بام سبز و استخر شنا قرار گرفته اند.

39) ایلین شونا، اسکاتلند

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

این جزیره خصوصی، متعلق به ونسا برانسون، الهام بخش نورلند در “پیتر پان” است. وقتی 2000 هکتار از تالاب های بکر، تپه های تند وتیز، مسیرهای دورافتاده و جنگل های جزیره را کشف می کنید،  اقامت درکلبه چوپان، یکی از هشت کلبه موجود در جزیره را رزرو کنید. می توانید وقت خود را برای ساختن آتش در اردوگاه، بازی کردن، شنا، نقاشی، پیک نیک، قایقرانی و پیاده روی در مسیرهای ساحلی و جنگلی جزیره بگذرانید.

40) نروژ

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

با هم سفرتان در جست و جوس شفق های شمالی، به نروژ سفر کنید و وقتی آنجا هستید مناظر خیره کننده را کشف کنید. اقامت در هتل فانوس دریایی سنجا، که دارای نمای 360 درجه از کوه ، فلات و آسمان است، را رزرو کنید. همچنین این مکان به پارک ملی آندرالن نزدیک است و می توانید در زمستان اسکی  داشته باشید و در تابستان پیاده روی کنید.

41) تانزانیا

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

این کشور آفریقایی بیابان های بی شماری دارد که می توانید به آن سفر کنید از جمله، دشت های پارک ملی سرنگتی. برای دیدن حیوانات معروف کشور از جمله فیل ها، شیرها، پلنگ ها، گاومیش ها و کرگدن ها، یک سافاری ( سفر سیاحتی در آفریقا) داشته باشید. سپس از پارک ملی کلیمانجارو، که بلندترین کوه آفریقا در آن قرار دارد، بازدید کنید.

در اردوگاه های چاکا، که سفر به سرنگتی با بالون، شام خصوصی در زیر ستاره های آفریقایی و صبحانه های فراوان ارائه می دهد، اقامت کنید.

42) ویرجینیا

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

“ویرجینیا مکانی برای عاشقان است” و هنگامی بازدید، دلیل آن را خواهید دید. این ایالت دارای چندین موزه تاریخی، باغ و پارک است، برای دیدن مناظر از پارک ملی شناندو، باغ های گیاه شناسی مدولارک یا میمونت بازدید کنید. هنگام بازدید منطقه نوشیدنی محلی ویرجینیا، در مسافرخانه پروانسیل بمانید.

این مسافرخانه دارای اتاق های گرم و غذای خوشمزه است و برخی از اتاق ها دارای ایوان اختصاصی، دوش بخار آروماتراپی و شومینه هستند. هر اتاق به صورت اختصاصی با آثار باستانی و آثار هنری کشور فرانسه تزئین شده است و باعث می شود که احساس کنید به پروونس رفته اید.

43) توسکانی، ایتالیا

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

توسکانی مکان مناسبی برای یک سفر عاشقانه است، در هر زمان بسیار زیبا است و غذاهای خوشمزه و نوشیدنی های زیادی برای پذیرایی وجود دارد. حتما در انوتوکا پینکیوری در فلورانس یا لا کانتینتا دی رینانا در چیانتی، که هر دو بهترین غذاهای ایتالیایی را سرو می کنند، غذا بخورید.

در قلعه ریستونچی، یک قلعه قرون وسطایی 1000 ساله، که در تپه های توسکانی مشرف به روستاهای زیبا، تاکستان ها و باغ های زیتون قرار گرفته، اقامت کنید. زوج ها حتی می توانند برج مشاهده سابق را که در بالای قلعه قرار گرفته رزرو کنند، می توانید پنجره را باز و به یک مکان افسانه ای ایتالیایی نگاه کنید.

44) بلو ریج (مرز آبی)، جورجیا

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

این شهر کوهستانی در جورجیای شمالی قرار گرفته و دارای یک جامعه هنری، چندین نوشیدنی و غذاهای خوشمزه است. حتما از تاکستان پنجه خرس، به خاطر مناظر زیبای یا باغ های مرکوری، تنها باغ و مزرعه تولید و بسته بندی نوشیدنی سیب در جورجیا، بازدید کنید. برای امتحان نوشیدنی ها، از کارخانه تولید نوشیدنی دم کرده مردان مسن، آبمیوه سازی بلو ریج و شرکت نوشیدنی فانین بازدید کنید.

45) بندر آنجلس، واشنگتناین

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

شهر ساحلی زیبا مشرف به تنگه خوان دو فوکا و دارای مجموعه ای از اتاق خواب های کوچک و صبحانه های لوکس می باشد.هر مسافرخانه از سبک و ویژگی منحصر به فردی برخوردار است، اما همگی چشم اندازی از آب، جزایر سن خوان و باغ های زیبا دارند. مسافرخانه کولت جورج واشنگتن، بهشت کنار دریا یا باغ های صخره دریا را امتحان کنید که هر کدام از آنها جذابیت خاصی دارند. وقتی در شهر هستید، برای پیاده روی یا ورزش های آبی از پارک ملی المپیک دیدن کنید.

46) جزیره دافوسکی، جنوب کارولینا

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

این جزیره کوچک فقط با قایق قابل دسترسی است و یک سفر عاشقانه دنج را ارائه می دهد. چند شب در برج فانوس دریایی1873 ، یک فانوس دریایی واقعی که دارای برجی به ارتفاع 40 فوت به علاوه یک شومینه و حمام آبگرم و همچنین یک ایوان با صندلی گهواره ای و چشم اندازهایی از کالیبوگو، بمانید.  با دوچرخه یا اسب از طریق مسیر ساحلی جزیره دافوسکی سفر کنید. برای صرف شام، به کلوپ تازه افتتاح شده ساحل ملوز با چشم اندازی از اقیانوس بروید.

 47) ساوانا، جورجیا

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

این شهر جنوبی زیبا،  چیزی برای هر زوج دارد. اتاق های هتل بوهمیایی اسکله ساوانا را رزرو کنید و در امتداد رودخانه قدم بزنید. حتما زمانی که در شهر هستید چند غذای خوشمزه جنوبی را امتحان کنید، اتاق ناهار خوری خانم ویلکس، غذا خوری رستوران اطلس و غذا خوری خاکستری همه گزینه های مناسبی هستند. هنگام عصر، یک پیاده روی عاشقانه در پارک فورسیت داشته باشید و از معماری خیره کننده خانه های مجاور لذت ببرید.

48) نوا اسکاشیا، کانادا

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

این بخش خیره کننده کانادا دارای مناظری است که شما و هم سفرتان هرگز فراموش نخواهید کرد. سعی کنید در یک هتل دارای صبحانه یا AirBnB محلی بمانید تا احساس واقعی منطقه را به دست آورید. حتما از گالری های هنری خلیج پگی دیدن کرده و به یک سفر دریایی آفتابی در بندر هالیفاکس بروید. برای دیدن تغییرات جزر و مد به دیبی رفته و در سواحل زیبا قدم بزنید.

49) یدونا، آریزونا

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

در یکی از آبگرم های آریزونا استراحت کنید و از آرامش در این شهر لذت ببرید. در هتل و آبگرم  سدونا روژ که دارای دروازه های آهنی 500 ساله تونسی، باغ ها و استخر می باشد، اقامت کنید. این منطقه به دلیل طبیعت باورنکردنی زیبا شناخته شده است، بنابراین برای دیدن سازه های سنگی بی نظیر آن از هتل بیرون رفته و پیاده روی کنید. غذا را در رستوران هایی مانند کرس در اوک کریک، رستوران دال و دی لوکا یا رستوران طلایی غاز گریل شده آمریکایی که هم یک اتاق غذاخوری خوب و هم ایوان رو باز دارد، امتحان کنید.

50) بوینوس آیرس، آرژانتین

50 سفر عاشقانه به سراسر جهان

حتی اگر علاقه به رقص تانگو ندارید، حتما باید از این شهر عاشقانه دیدن کنید (با کسی که دوستش دارید به اینجا بروید). یک اتاق در هتل بونیتو بوینوس آیرس یا کاخ دوها در پارک هیات بوینوس آیرس رزرو کنید، هر دو مکان، در قدیم عمارت بودند که به هتل تبدیل شده اند. در میان بازارهای عتیقه فروشی خرید کنید و در خیابان های سنگفرش شده قدم بزنید و به سمت سالن سور برای رقص تانگو (یا فقط تماشای آن) بروید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید