چگونه از هفت شگفتی جهان در خانه خود بازدید کنید؟

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

تعطیلی جهان به خاطر كوويد 19، تورهای مجازی برای جهانگردان قرنطینه شده اهمیت دارند. از دیوار بزرگ چین تا تاج محل، چگونه می توانید از هفت شگفتی جدید جهان بدون ترک صندلی خود، بازدید کنید.

دیوار بزرگ چین

چگونه از هفت شگفتی جهان در خانه خود بازدید کنید؟

دیوار بزرگ چین با استحکامات باستانی که بیش از 21،000 کیلومتر امتداد دارد (13،000 مایل)، طولانی ترین سازه دست ساز در جهان و پربازدیدترین مکان در چین است.

آژانس مسافرتی راهنمای چین یک تور جالب توجه را ایجاد کرده که به بازدید کنندگان اجازه می دهد پیاده روی مجازی را در امتداد بخش های خاصی از دیوار، شامل یک چشم انداز نفس گیر از تپه های بین جینشانلینگ و سیماتایی در ساعت طلایی تجربه کنند. بهترین قسمت؟ قسمت بدون جمعیت!

کولوسئوم، روم، ایتالیا

چگونه از هفت شگفتی جهان در خانه خود بازدید کنید؟

آمفی تئاتر سنگی پایتخت ایتالیا نماد ماندگار قدرت و ثروت روم باستان است. در روزهای اوج این آمفی تئاتر، حدود 50،000 تماشاگر برای تماشای گلادیاتورها، نبردهای حیوانات و بازسازی نبردهای دریایی وارد کولوسئوم می شدند.

به جای بازدید از کولوسئوم در زندگی واقعی، از اتاق خود تاریخ قرن های گذشته را با این تور پیاده روی یک ساعته که برای یک تجربه بی نظیر با وضوح 4k فیلم برداری شده است، کشف کنید. از طرف دیگر، مجموعه چشم اندازهای هوایی 360 درجه، احساس بزرگی این ورزشگاه را به شما القا می کند.

پترا، اردن

چگونه از هفت شگفتی جهان در خانه خود بازدید کنید؟

پترا، شهر باستانی نباتائیان که در صخره های صورتی اردن جنوبی حک شده و اغلب با نام شهر گل رز از آن یاد می شود، یکی از نفس گیرترین شگفتی های باستان شناسی جهان است. این تور سه بعدی با راهنمای صوتی از گوگل مپ، شما را به سمت تمام مقبره ها و غارهای باب السیق، دروازه شهر پترا، تا معبد خزانه داری و خیابان نما راهنمایی می کند.

ماچو پیچو، پرو

چگونه از هفت شگفتی جهان در خانه خود بازدید کنید؟

هر روز صدها نفر از مسیر اینکا در پرو پیاده روی می کنند تا به ارگ قرن پانزدهم اینکا، ماچو پیچو، در کوه های آند برسند. سایت تور مجازی YouVisit یک راهنمای سه بعدی را در شهرهای سنگی و خشتی، با منظره های گسترده از دره مقدس و همراه با کلیپ های صوتی آموزنده در مورد امپراطوری اینکا ارائه می دهد.

تاج محل، آگرا، هند

چگونه از هفت شگفتی جهان در خانه خود بازدید کنید؟

تاج محل زیباترین بنای جهان و بی نظیرترین یادبودی است که تاکنون شخصی برای همسر خود ساخته است. مقبره عاج، شاهکار معماری مغول، که روبروی باغ های بی نقص و در کنار مناره های سفید قرار گرفته هر ساله میلیون ها توریست را جذب می کند. با استفاده از  Google Street View (سرویس تماشای خیابان گوگل) به سمت جمعیت بروید تا بتوانید در امتداد استخر قدم بزنید و از شاهکار مرمری در اتاق خود بازدید کنید.

مسیح نجات دهنده، ریو دوژانیرو، برزیل

چگونه از هفت شگفتی جهان در خانه خود بازدید کنید؟

مسیح نجات دهنده نیازی به معرفی ندارد. سازه ای بلند در کوه کورکووادو ریو دوژانیرو، یک مجسمه از عیسی مسیح با 30 متر طول (98 فوت) و 28 متر عرض (92 فوت) است که در اوایل نیمه قرن بیستم ساخته شد.

امروزه از این سازه غول پیکر تقریبا 2 میلیون نفر در سال بازدید می کنند. Air Pano ، چشم اندازهای هوایی، پشتی و جانبی مشهورترین بنای تاریخی برزیل را همراه با چشم اندازهای بی نظیر از شهر و کوهستان در ساعات مختلف روز ارائه می دهد. طلوع خورشید بر فراز کوه شوگرلوف و منظره چشمگیر شب از شهر ریو، تصاویر فوق العاده ای هستند.

چیچن ایتزا، مکزیک

چگونه از هفت شگفتی جهان در خانه خود بازدید کنید؟

پایان  لیست ما چیچن ایتزا، مجموعه ای از ویرانه های مایا در ایالت یوکاتان مکزیک می باشد. در دوره کلاسیک نهایی، چیچن ایتزا شهرکی  شلوغ و مرکز زندگی اقتصادی و مذهبی در مایا بود. امروزه مجموعه معابد و اهرام هر ساله 1.2 میلیون گردشگر را به خود جذب می کنند. استکهلم360   هفت چشم انداز از شهر باستانی را همراه با شرح تاریخ و جزئیات باستان شناسی از هر مکان ارائه می دهد.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید