9 فیلم مسافرتی که تمام خانواده دوست دارند

نویسنده:

معصومه داعی

در تاریخ:

تماشای یک فیلم خانوادگی، راه خوبی برای جمع شدن خانواده دور یکدیگر است. به عنوان یک امتیاز اضافی، شما می توانید باشگاه فیلم خانوادگی خود را با افراد کوچک و بزرگی شروع کنید که نظرات خود درباره فیلم را می نویسند، نقاشی یا ضبط می کنند. فیلم ها روش بی نظیری برای نشان دادن سفر به کودکان است.

در این فهرست 9 فیلم است که به خانواده ها کمک می کند تا دنیا را کشف کنند.

  1. زندگی مخفی والتر میتی

9 فیلم مسافرتی که تمام خانواده دوست دارند

این فیلم برای کودکان بزرگتر توصیه می شود، و در واقع داستان بحران اواسط زندگی شخصیت اصلی داستان است که وی را از گرینلند به ایسلند و هیمالیا می برد و زمان زیادی را صرف می کند تا به خانه خود در ایالت متحده نزدیک شود.

این فیلم به کارگردانی و بازیگری بن استیلر در سبک حرکت آهسته است و به چندین بخش تقسیم می شود، بنابراین یک فیلم عالی برای پیشرفت ذهن کودکان شماست، به خانواده خود فرصت دهید تا بعد از آن بحث کنند و نظر خود را درباره فیلمبرداری شگفت انگیز آن ارائه بدهند.

  1. تعطیلات در حیات وحش

9 فیلم مسافرتی که تمام خانواده دوست دارند

ممکن است شما برای تماشای یک فیلم کمدی عاشقانه کریسمس با نت فلیکس کمی تردید داشته باشید، اما برای خانواده هایی که به آفریقا سفر کرده یا مدت طولانی به اکتشاف در آن پرداخته اند، این فیلم بهترین راه برای سفر به قاره ای است که دسترسی به آن بسیار سخت است.

این فیلم داستان چالش های اواسط دوران زندگی یک بچه فیل را شامل می شود، آسمان های بی پایان آفریقا و پایان فیلم شما را خشنود می کند ( گرچه هنوز کاملا مشخص نیست که شخصیت آفریقایی کریستین دیویس در کجا قرار دارد). چه چیزی را دوست ندارید؟

  1. پدینگتون

9 فیلم مسافرتی که تمام خانواده دوست دارند

این فیلم در پرو با ساندویچ های مربایی معروف شروع می شود، با سرعت به طرف لندن حرکت و شما را با موضوعاتی مانند اکتشاف در لندن و مهربانی مردم آن و نحوه استقبال (یا عدم استقبال) آن ها از مردم دیگر کشورها، سرگرم می کند.

پدینگتون 2 نیز به اندازه فیلم هیو گرانت که احتمالا هرگز آن را ندیده اید، برایتان جذاب خواهد بود. هر دو فیلم کودکان و بزرگسالان را سرگرم می کند.

  1. نفرت انگیز

این داستان انیمیشنی از شانگهای شروع می شود و در سراسر چین، صحرای گبی و هیمالیا سفر می کند و داستان دختر جوانی است که با دوستانش ملاقات می کند، از یتی (غول برفی) محافظت کرده و با او دوست می شود و او را به خانواده اش در کوه اورست برمی گرداند.

این فیلم با موسیقی متن عالی، پایان خوب و کمی هیجان، فیلم مورد علاقه کودکان می باشد. فقط ناهماهنگی های داستان را در نظر نگیرید و بدانید که این یک فیلم برای کودکان است.

  1. پرواز به خانه

داستان یک دختر فقیر که هدف خود را پیدا کرده و روابط خود را با پدرش بهبود می بخشد، آنها با یکدیگر همکاری کرده و به یک گله غاز کمک می کنند تا مسیر مهاجرت خود از روستای انتاریو تا کارولینای شمالی را پیدا کنند. این فیلم ساده با هزینه ای کم، از سال 1996 یک غافلگیری واقعی بود.

این داستان با چشم اندازهایی از پرندگان منظره بوکلی کانادا فیلمبرداری شده و درس هایی درباره نحوه اثرگذاری ما بر دنیای طبیعت و مهم تر از همه داستان عشق، همدلی و همکاری را ارائه می دهد.

  1. موانا

9 فیلم مسافرتی که تمام خانواده دوست دارند

موانا فیلمی به فرهنگ پولینزی و داستان دختر جوانی است که برای نجات سرزمین خانوادگی خود سفر می کند، و همیشه در لیست فیلم های مسافرتی برای کودکان می باشد.

این واقعیت که موسیقی فیلم توسط مانوئل میراندا ساخته شده، یک امتیاز بزرگ است همچون رهبری زن قوی و جادوی داستان که در اصل به شکل یک مرغ احمق می باشد. این فیلم برای یک شب دورهمی خانوادگی با کودکان در سن مدرسه عالی است.

  1. کوکو

9 فیلم مسافرتی که تمام خانواده دوست دارند

این انیمیشن زیبا، داستان موسیقیدان جوانی است که به گذشته خانواده خود سفر می کند و سرانجام اختلاف خانوادگی طولانی مدت خود را بهبود می بخشد. این فیلم، راهی عالی برای یادگیری درباره اهمیت روز مردگان در فرهنگ مکزیک و فیلمی بسیار سرگرم کننده می باشد.

کوکو به دلیل انیمیشن چشمگیر، امتیاز موسیقی و بازی صوتی بسیار مورد تحسین قرار گرفت، همچنین کوکو اولین فیلم پرهزینه با بازیگران لاتین بود، نکات قابل بحث زیادی را برای باشگاه فیلم خانوادگی شما ارائه می دهد.

  1. تعطیلات مستر بین

9 فیلم مسافرتی که تمام خانواده دوست دارند

ممکن است دیدن این فیلم برای برخی، سخت باشد اما تماشای تصادف سخت مستربین که او را درگیر مشکلات پیچیده ای می کند، راهی عالی برای دورهمی 90 دقیقه ای خانوادگی می باشد.

در این فیلم، چندین داستان زیبا هنگام سفر از جنوب به کن وجود دارد و اگرچه ممکن است این سبک کمدی در سال 2020 چندان جذاب نباشد، اما همچنان کودکان را می خنداند. با معرفی این فیلم به عنوان یک برند خاص از کمدی انگلیسی دهه 90، افق های فرهنگی آن را گسترش داده اید.

  1. غار سگ زرد

9 فیلم مسافرتی که تمام خانواده دوست دارند

فیلم غار سگ زرد با طرح ساده که در نگاه اول برنده جایزه شده، ممکن است کمی طول بکشد تا کودکان را درگیر موضوع کند. اما در نهایت نتیجه خوبی به همراه خواهد داشت: این فیلم سینمایی با داستان یک دختر جوان مغولی که به خانواده عشایری اش بر می گردد، به ما یاد می دهد که زندگی بعضی کودکان چگونه با تجربیات کودکان ما تفاوت دارد. مکان های دیدنی فراوانی از جلگه های مغول نیز وجود دارد تا شما را سرگرم کند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید