بنر هدر

بهترین بازارها و مراکز خرید در شانگهای چین

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

اگر قصد سفر به شانگهای دارید، باید بدانید به بهشت خرید و فروشگاه‌ها می‌روید. مراکز و خیابان‌های تجاری مختلف بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کنند.

مراکز خرید شانگهای به‌روزترین مراکز در کشور هستند؛ چرا که شانگهای دریچه‌ی چین مدرن را به روی گردشگران می‌گشاید. فرقی نمی‌کند که شما فردی معتاد به خرید باشید یا نه، در هر صورت بازدید از این مراکز خرید جذاب خواهد بود.

اغلب مراکز خرید در مناطق تجاری شلوغ قرار دارند. در این مطلب ده مورد از لوکس‌ترین مراکز خرید به همراه غذاخوری‌های خوب و هر آنچه که مورد نیاز شما است را جمع‌آوری کرده‌ایم. کیف پولتان را بردارید و به این مراکز خرید هیجان‌انگیز بروید.

سیتیک اسکوئر

بهترین بازارها و مراکز خرید در شانگهای چین

مرکز خرید «سیتیک اسکوئر» (Citic Square) برندهای پرآوازه‌ای مانند مکس‌مارا، دانهیل، اسپریت، «شو اند کی ریپیر» (Shoe and Key Repair) و غیره را در پیش روی مشتریان قرار می‌دهد. از آن‌جایی که سقف آن با «وست‌گیت مال» (Westgate Mall) یکی است، مردم همیشه آن‌ها را یک مرکز خرید تصور می‌کنند.

در سیتیک اسکوئر، پوشاک در طبقات بالاتر یافت می‌شوند. در طبقه‌ی همکف ازطریق دستگاه خودپرداز کیف پول خود را پر کرده و خرید کنید یا اگر در مورد فشن شوها و نمایشگاه‌های عکس مشتاق هستید، اینجا یکی از بهترین مکان‌ها است.

آی اف سی مال

بهترین بازارها و مراکز خرید در شانگهای چین

IFC یکی از بزرگترین مراکز خریدهای شانگهای می باشد که در ۶ طبقه طراحی شده است و دارای فروشگاه های بسیبار متنوعی از برترین برندهای دنیاست و امتیاز خوب آن  پارکینگ و همچنین رستوران های بسیار متنوعیست که می توانید در کنار خرید از غذا خوردن در آنجا حسابی لذت ببرید.

آدرس : 8Century Ave, LuJiaZui, Pudong Xinqu, Shanghai Shi, China, 200121

پلازا ۶۶

بهترین بازارها و مراکز خرید در شانگهای چین

«پلازا ۶۶» (Plaza 66) یک مجتمع تجاری و اداری در شانگهای بوده که یک مرکز خرید و دو آسمان‌خراش را شامل می‌شود و با داشتن ۶۶ طبقه بلندترین ساختمان در منطقه‌ی «پوکسی» (Puxi) است.

وقتی وارد آن می‌شوید حس می‌کنید در خیابانی قدم می‌زنید که ویترین‌ فروشگاه‌ها خط آن را مشخص کرده‌اند. بسیاری از برندهای مطرح، این مجتمع را به عنوان فروشگاه مرکزی خود انتخاب کرده‌اند. فشن شوهای جذاب هر چند وقت در پلازا برگزار می‌شوند و طی آن می‌توانید با طراحان و مدل‌های مشهور سراسر جهان دیدار کنید.

فروشگاه جیو گوانگ

بهترین بازارها و مراکز خرید در شانگهای چین

فروشگاه جییو گوانگ جزء مراکز خریدهای بین المللی شانگهای می باشد و برندهایی چون Burberry ، Tiffany ، Agnes’B ، Bally ، Celine و …. دراین مرکز خرید فروشگاه های بسیار فوق العاده ای دارند .به جینیو گوانگ که سر زدید اسنک بار و سوپرمارکت و تنقلات فروشی های طبقات پایینی را از دست ندهید.

آدرس : 1618 Nanjing W Rd, JingAnSi, Jingan Qu, Shanghai Shi, China, 200000

هوآران تایمز اسکوئر

بهترین بازارها و مراکز خرید در شانگهای چین

میدان تایمز مرکز خریدیست با معماری اروپایی که بسیار مشهور می باشد.این مرکز خرید هفت طبقه، ظاهری ساده و زیبا دارد و کالاهای آن خیلی لوکس و گران نیستند. ولی امتیاز آن شاید این است که با هر بودجه ای که وارد تامیز اسکوئر شوید دست خالی بیرون نمی روید.

آدرس : 99Huaihai Middle Rd, HuaiHai Lu DongDuan, Huangpu Qu, China, 200000

ساعات کاری : 10AM–10P

سوپر برند مال

بهترین بازارها و مراکز خرید در شانگهای چین

مرکز خرید سوپر برند فروشگاه بسیار بزرگیست که در 13 طبقه هزاران فروشگاه از تمامی کالاهای مورد نیاز است و شاید یکروز کامل برای گشت و گذار برایتان کافی نباشد تا بتوانید کل آنرا ببینید.علاوه بر فروشگاههای منحصر به فرد ، 70 رستوران و کافی شاپ که در Super Brand Mall وجود دارد محبوبیت این مکان را دو چندان کرده و سبب شده روزانه میلیون ها نفر به این مرکز خرید سر بزنند.

آدرس 168 Lujiazui W Rd, LuJiaZui, Pudong Xinqu, China, 200000

ساعات کاری : 10AM–10PM

گرند گیت وی

بهترین بازارها و مراکز خرید در شانگهای چین

مرکز خرید Grand Gateway یکی از پربازدیدترین مراکز شانگهای می باشد و نمای آن در شب، هنگامیکه چراغ هایش روشن می شود بسیار چشمگیر است . گرند گیت وی از 6 برند اصلی چینی صدها فروشگاه دارد و قیمت محصولات آن بسیار ارزان تر از فروشگاه های دیگر است.

آدرس : Xujiahui, Xuhui, China, 200000

ساعات کاری : 10AM–10PM

می لانگ ژن ایستان شانگهای

بهترین بازارها و مراکز خرید در شانگهای چین

فروشگاه بزرگ ژاپنی «می لانگ ژن ایستان شانگهای» (Mei Long Zhen Isetan Shanghai) سه دقیقه با ایستگاه متروی خیابان «وست نانجینگ» (West Nanjing) فاصله دارد.

شعبه اصلی فروشگاه‌های ایستان در «شینجوکو» (Shinjuku) قرار دارد و شعبات متعدد آن در سراسر ژاپن و آسیای شرقی مانند بانکوک، کوالالامپور، سلانگور، سنگاپور و غیره دایر هستند. شعبه‌ی شانگهای دومین فروشگاه زنجیره‌ای ایستان به شمار می‌آید و خدمات و محصولات آن چنانکه از این مجموعه انتظار می‌رود، فوق‌العاده هستند.

تایمز اسکوئر شانگهای

بهترین بازارها و مراکز خرید در شانگهای چین

«تایمز اسکوئر شانگهای» (Shanghai Times Square) آسمان‌خراشی در «خیابان میدل هواهای» (Middle Huaihai Road) است که از طریق متروی خط هشت و یک در دسترس قرار می‌گیرد.

این مرکز به کالاهای مرغوب و جشن سال نوی پرهیجان خود معروف شده و هفت طبقه‌ لژ خرده‌فروشی، سی طبقه «برج دفتری گرند ای» (Grand A office Tower) و بیست و شش طبقه سرویس آپارتمان در این مرکز فعال هستند و با بیش از صد فروشگاه و رستوران که اهداف مختلفی مانند پوشاک، زیورآلات، محصولات زیبایی، رستوران‌های فاین داینینگ و تفریحی را ارائه می‌دهند، خریدی فوق‌العاده برای شما رقم می‌زنند.

بسیاری از برندهای بین‌المللی مانند گوچی، ورساچه، «وری» (VERRI)، «کوچ» (COACH) و غیره در این مرکز یافت می‌شوند.

محصولات سفر

1 دیدگاه دربارهٔ «بهترین بازارها و مراکز خرید در شانگهای چین»

دیدگاه خود را بنویسید