بنر هدر

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در سئول

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

امروزه رستوران‌های کره‌ای سعی دارند که تکنیک‌های آشپزی غربی را با مواد غذایی سنتی خودشان ترکیب کنند تا باعث جذب شدن افراد بیشتری به سمت غذاهای کشورشان بشوند.

مردم کره جنوبی برای آداب و رسومشان اهمیت زیادی قائل هستند، اما این موضوع مانع پیشرفت آن‌ها در زمینه‌های مختلف نشده است. قدمت غذاهای سنتی کره‌ ای به چندین قرن پیش برمی‌گردد و طرفداران خودش را دارد. با این حال، کره‌ای های باهوش توانسته‌اند با استفاده از روش‌های جدید پخت، تنوع غذاهایشان را حتی از قبل نیز بیشتر کنند.

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در سئولاین موضوع، بیشتر از هر جای دیگری در مورد پایتخت، یعنی شهر سئول صدق می‌کند. برای خوردن این غذاها با بالاترین کیفیت، رستوران‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

Dooreyoo

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در سئولدر Dooreyoo دستور پخت های معبدی یعنی دستور پخت غذاهای گیاهی که از معابد بودایی کره نشات گرفته و غذاهای سنتی کره ای با هم ترکیب می شوند تا غذاها با دستور پختی مدرن و مختص این رستوران تهیه و در محیطی آرام سرو شوند.

آدرس : 16-12 Gahoe-dong, Jongno-gu, Seoul, South Korea

ساعات کاری : 11AM–3PM, 5–10:30PM

 Dining in Space

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در سئولبا توجه به نام این رستوران این دیدگاه به وجود می آید که غذا در فضایی بسیار دورتر از دیگر رستوران ها سرو می شود. اما سری که به رستوران Dining in Space بزنید خواهید دید که  شاید نام غذاهای منوی این رستوران را شنیده باشید یا آنها را تست کرده باشید ولی طعم این غذاها با آنچه قبلا تست کرده اید متفاوت است.

آدرس : 83 Yulgok-ro, Jongno-gu, Seoul, South Korea

ساعات کاری : 12–3PM, 6–10PM (یکشنبه ها و دوشنبه ها : تعطیل)

هبان

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در سئولرستوران «هُبان» (Hoban)، از جمله رستوران‌های پرطرفدار بین مردم محلی است. احتمالاً باید کمی در صف صبر کنید تا نوبتتان شود، اما کاملاً ارزشش را دارد. خوراک ماهی این رستوران، بسیار نرم و خوش‌طعم است و می‌توانید آن را به همراه نوشیدنی‌های کره‌ای مورد علاقه‌تان میل کنید.

Balwoo Gongyang

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در سئولدر سال 2009 این رستوران بود که غذاهای معبد بودایی را طبخ و به مردم معرفی کرد و نام این رستوران نیز برگرفته از نام غذاهای بودایی است. در این رستوران به شدت به اصول و دستورالعمل های بودایی پایبند هستند و نه تنها تمامی گوشت ها و غذاهای دریایی از این دستور پخت ها حذف شده اند بلکه استفاده از برخی اسانس ها نیز ممنوع است.

آدرس : 56 Gyeonji-dong, Jongno-gu, Seoul, South Korea

ساعات کاری : 11:30AM–3PM, 6–9:30PM (یکشنبه ها : تعطیل)

Cheong Jin Ok

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در سئولاین رستوران معروفیت خود را به جهت سوپ های سرشار از طعم و مزه استخوان گاو، گوشت سینه و روده که به مدت 24 ساعت پخته شده اند به دست آورده است. این کاسه سوپ داغ و تازه حتی بدترین سموم وارد شده به بدن شما را از بین می برد و شما را درمان می کند.

 آدرس : South Korea, Seoul, Jongno-gu

ساعات کاری : Open 24 hours

 ایمون سالنونگ تنگ

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در سئولرستوران «ایمون سالنونگ تَنگ» (Imun Seolleongtang)، اولین رستورانی بود که در سال 1904 میلادی، برای دریافت مجوز کاری ثبت نام کرد؛ بنابراین قدیمی‌ترین رستوران در سئول به حساب می‌آید. اگر به این رستوران رفتید، سفارش سوپ سالم و خوش خوراک آن، یعنی «سالانگ تنگ» را فراموش نکنید.

Imun Seolnongtang

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در سئولاگر به سئول سفر می کنید حتما سوپی که سرشار از مواد غذایی غنی میباشد  را امتحان کنید. اینجا قدیمی ترین رستوران سئول است که این سوپ خوشمزه را سرو می کند و اولین رستورانیست که در آنجا به ثبت رسیده است.

آدرس : 38-13 Ujeongguk-ro, Gyeonji-dong, Jongno-gu, Seoul, South Korea

ساعات کاری : 8AM–3PM, 5:30–9PM

Hoban

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در سئولاین رستوران به دلیل واقع شدن در کنار یک فروشگاه آلات موسیقی محبوب در میان مردم، مکانی شلوغ و پر رفت و آمد و همچنین محل تجمع گروه هایی مختلفی از افراد است. سبزیجات شیرین سرخ شده در کره که به همراه نوشیدنی های خوشمزه سرو می شوند را از دست ندهید.

آدرس : 85-7 Nakwon-dong, Jongno-gu, Seoul, South Korea

ساعات کاری : 11:30AM–10PM

Jinju Hoegwan

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در سئولنودل حبوبات که به یک نوع سوپ شیر سرد اضافه می شود یکی از محبوب ترین نودل هاست. گرچه این ظرف بطور معمول یک غذای تابستانی به نظر می رسد ولی این رستوران در طول 50 سال فعالیتش آنرا در سرتاسر سال طبخ و سرو می کند. صف میل کردن غذا در این رستوران طولانی است ولی ارزش امتحان کردن را دارد.

آدرس : 120-35 Seosomun-dong, Jung-gu, Seoul, South Korea

ساعات کاری : 10:30AM–9:30PM

موک ماک سن بنگ

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در سئولبیشتر گردشگرانی که می‌خواهند از طریق تله کابین، از مناظر زیبای کوه «نامسان» لذت ببرند، سری هم به رستوران سنتی «موک ماک سَن بَنگ» (Mokmeoksangbang) می‌زنند که فاصله‌ی کمی تا ورودی تله کابین‌ها دارد. این رستوران، در پخت برنج مخلوط «بی‌بیم‌بَپ» (Bibimbap) مهارت دارد؛ غذایی که در آن، کاسه را با برنج پر می‌کنند و روی آن را با گوشت، تخم مرغ و مواد تازه‌ی دیگر می‌پوشانند.

Jyoti Indian Restaurant

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در سئولچنانچه در پی رستورانی هستید که غذاهای حلال، آسیایی، هندی و مناسب طبع گیاهخواران را تهیه و سرو کند ما رستوران هندی جیوتی را به شما پیشنهاد می کنیم.

آدرس : 6, Sinchon-ro 20-gil, Mapo-gu | 3 Floor, Seoul 04101, South Korea

ساعات کاری : 11AM–10:30PM

EID – Halal Korean Food

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در سئول

رستوران عید یکی از رستوران های محبوب با غذاهای آسیایی ، کره ای و حلال در سئول است.

آدرس : 67, Usadan-ro 10-gil, Yongsan-gu, Seoul 04408, South Korea

ساعات کاری : 11:30AM–9PM (دوشنبه ها : تعطیل)

Persian Palace

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در سئول

این رستوران بهترین رستوران ایرانی در قلب سئول است که انواع غذاهای خاورمیانه ای و ایرانی را تهیه و طبخ می کند.

آدرس : 9, Sungkyunkwan-ro 6-gil, Jongno-gu, Seoul 03074, South Korea

ساعات کاری : 10:30AM–9:30PM

بلوو گونگ یانگ

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در سئول

رستوران «بَلوو گونگ یانگ» (Balwoo Gongyang)، مردم جهان را برای اولین بار در سال 2009، با غذاهای پخته شده در معابد کُره آشنا کرد. اسم این رستوران از روش پخت یک غذای سنتی با همین نام گرفته شده است. غذاهای سرو شده در این رستوران، از اصل گیاهخواریِ مذهب بودا پیروی می‌کنند.

به این شکل که از گوشت، غذاهای دریایی و حتی پیاز و سیر نیز برای پخت غذاها استفاده نمی‌شود. البته این موضوع به معنی بی‌مزه بودن غذا نیست؛ زیرا آشپزهای آن، از سس‌های مخصوصی استفاده می‌کنند که خوشمزگی غذا را چند برابر می‌کند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید