بنر هدر

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در مالاگا

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

مالاگا از شهرهای اسپانیا است که با رستوران‌های متعددی نظیر ال پیمپی، وینو میو سروانتس، دِلینک، کافه کن لیبروس و… پذیرای گردشگران زیادی است که هر سال از آن دیدن می‌کنند.

مالاگا در ناحیه‌ی جنوبی اسپانیا قرار دارد. این شهر باستانی از معماری تاریخی و زیبایی برخوردار است و محل تولد هنرمند معروف این کشور، پابلو پیکاسو است.

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در مالاگا

مالاگا به لطف وجود رستوران‌های متعدد که به خصوص در زمینه‌ی غذاهای اسپانیایی و بین‌المللی فعالیت دارند، یک مقصد عالی برای تعطیلات به شمار می‌رود.

۱. اِل پیمپی

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در مالاگا

«ال پیمپی» (El Pimpi) یک مقصد فرهنگی در مالاگا و یکی از واجبات بازدیدکنندگان برای کاوش به شمار می‌رود. اینجا یکی از معروف‌ترین رستوران‌های مالاگا بوده و در یک خانه قرن هجدهمی بسیار بی‌همتا قرار دارد.

ال پیمپی به مهمانان خود غذاهای سنتی در اتاق‌های موضوعی را پیشنهاد می‌کند و علاوه بر آن یک تراس بزرگ با مناظر شگفت انگیز جاذبه‌های تاریخی اطراف نیز در اختیار شما می‌گذارد.

رویدادهای فرهنگی زیادی در اینجا برگزار می‌شوند که شب‌های فلامنکو یکی از آن‌ها است. شما همچنین می‌توانید امضای افراد سرشناسی را در ال پیمپی مشاهده کنید، این هنرمندان شامل خانواده پیکاسو و حتی آنتونیو باندراس می‌شوند.

۲. وینو میو سروانتس

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در مالاگا

رستوران شیک و مدرن «وینو میو سروانتس» (Vino Mío Cervantes) درست در کنار تئاتر «سروانتس» قرار دارد و در سال ۲۰۰۳ توسط یک جهانگرد آلمانی که عاشق مالاگای آفتابی شده بود افتتاح گردید.

در این رستوران اجراهای زنده فلامنکو به صورت شبانه برگزار می‌شود و می‌توانید به طور هم‌زمان از تاپاس سنتی مشهور آن نیز لذت ببرید.

برای کامل کردن غنای فرهنگی رستوران، نمایشی از آثار هنرمندان مختلف نیز برپا می‌شود. مطمئن باشید غذاهای وسوسه انگیز داخل منو شما را ناامید نمی‌کنند.

۳. دِلینک

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در مالاگا

رستوران «دلینک» (Dlink) برای طرفداران محیط زیست مقصد خوشایندی خواهد بود. این مکان شیک با منویی بر پایه محصولات تماماً تازه و ارگانیک در هماهنگی با فلسفه راهنمای «پایداری» کار می‌کند.

دلینک در مرکز زیبای مالاگا قرار داشته و بدون شک یکی از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین مقاصد شکم گردی در بین گردشگران و مردم محلی به شمار می‌رود.

در اینجا به ازای پولی که پرداخت می‌کنید غذاهای ارزشمندی را تحویل می‌گیرید که شامل سالاد مرغ کبابی، سالاد کدو تنبل و گوجه، سالمون مزه دار شده، خامه هویج، غذاهای گیاهی و کیک شکلاتی و بستنی برای دسر می‌شود.

۴. کافه کن لیبروس

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در مالاگا

این کافه کتاب در سال ۱۹۹۸ باز شد و بیشتر شبیه به یک جاذبه برای بوهمی‌ها بود. افرادی که به دنبال جایی آرام و ساکت برای مطالعه بودند می‌توانستند در کنار کتاب، انتخاب‌های متنوعی از چای، قهوه و کیک نیز داشته باشند. کن لیبروس (con Libros) با دکور کتابخانه‌ای هنرمندانه و معاصرش حال و هوای جذاب و افسونگری را ساخت.

می‌توانید از بین مجموعه کتاب‌ها، روزنامه‌ها و مجلات داخل کافه چیزی امانت گرفته و از بین منوی سبک و تازه آن شامل انواع سالاد، تارت اسفناج، کرپ شور پنیر، پنکیک‌های جذاب و ساندویچ‌های محلی چیزی برای خوردن انتخاب کنید.

۵. آمادور

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در مالاگا

رستوران «آمادور» (Amador) برای کسانی که به دنبال مکانی عالی برای استراحت و لذت بردن از مناظر مدیترانه‌ای اطراف در کنار غذاهای با کیفیت و لذیذ هستند، مناسب خواهد بود.

این رستوران در کلونی سابق هلندی قرار داشته که امروزه به عنوان محله «اِل آتابال» (El Atabal) آن را می‌شناسند. آمادور یکی از مشهورترین رستوران‌های مالاگا بوده و در سال ۲۰۱۳ نیز دیپلم کیفیت دریافت کرد.

سر آشپز «آمادور فرناندز» (Amador Fernández) اینجا را اداره کرده و منوی وسوسه انگیزی که پیش روی مهمانان قرار می‌گیرد آن‌ها را ترغیب به انتخاب از بین غذاهای خوشمزه اسپانیایی و بین‌المللی می‌کند.

۶. اَلومبره

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در مالاگا

در رستوران «الومبره» (Alumbre) ترکیبی از تأثیرات گذشته و مدرنیته را می‌توانید ببینید. نام اینجا از یک سنت قدیمی خانوادگی اندلس گرفته شده که به دور آتش یا اجاق آشپزخانه جمع می‌شدند و با هم دیگر به گپ زدن می‌پرداختند.

این رستوران معروف مالاگا با بازسازی فضای خود و هماهنگ کردن آن با عصر امروز توانسته غذاهایش را در محیطی بسیار گرم و دوستانه ارائه کند.

تمرکز الومبره بر روی عناصر قدیمی را در طراحی داخلی اصیل آن می‌توان مشاهده کرد. شال‌های گلدوزی شده اندلسی یکی از این عناصر هستند. مهمانان می‌توانند از بستنی‌های خانگی تا غذاهای آرام پخته شده انتخاب کنند.

۷. آنتیگوا کاسا د گواردیا

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در مالاگا

اینجا یکی از قدیمی‌ترین کافه‌های مالاگا محسوب می‌شود که از افتتاح آن در سال ۱۸۴۰ تا به امروز یکی از جاذبه‌های دیدنی مالاگا باقی مانده است.

کسانی که به دنبال آشنایی با تاریخ مالاگا در خارج موزه‌ها هستند این کافه را یکی از برترین مقاصد خود می‌دانند. می‌توانید بهترین گستره از نوشیدنی‌های اسپانیایی را در اینجا پیدا کرده و به همراه آن سالاد‌های مختلف، تاپاس یا پنیرهای خوشمزه را سفارش دهید.

۸. اِل مِسون د سروانتس

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در مالاگا

رستوران «ال مسون د سروانتس» (El Mesón de Cervantes) برای کسانی که عاشق غذاهای اسپانیایی یا تاپاس‌های رایج هستند یک ایستگاه مهم محسوب می‌شود. اینجا در ارائه بیشترین تنوع تاپاس شهرت داشته و ماهی، غذای دریایی، گوشت و حتی غذاهای گیاهی نیز ارائه می‌کند.

در منوی وسوسه انگیز آن می‌توانید غذاهای جذاب دیگری چون ماهی تن قرمز کباب شده با پوره گل کلم، ریزوتوی کدو تنبل و قارچ یا دسرهای فوق‌العاده‌ای را پیدا کنید.

۹. لِسپیریِنس

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در مالاگا

رستوران «لسپیرینس» (L’Experience) با موقعیتی عالی در یک میدان کوچک اما شگفت انگیز به نام «پلازا دل اوبیسپو» (Plaza del Obispo) ارزش بازدید را دارد.

این رستوران مدرن مناظر باشکوهی از کلیسای جامع مالاگا را پیش روی شما قرار می‌دهد. محل آن حال و هوایی بی‌همتا و به یاد ماندنی را خلق می‌کند که با خدمات خوب و ارزش زیاد غذاها تکمیل می‌شود.

غذاهای زیادی را در منوی رستوران می‌بینید که شاید باعث سردرگمیتان بشوند. ما به شما کروکت خانگی با اسفناج، تاپاس و سالمون یا فیله با سس خامه را پیشنهاد می‌کنیم.

۱۰. لا پلازا

بهترین و معروف ترین رستوران و کافه ها در مالاگا

این رستوران درست در مرکز شهر واقع شده و تنها چند قدم با محل تولد پابلو پیکاسو فاصله دارد. «لا پلازا» (La Plaza) بدون شک یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های گردشگران در زمان بازدید مالاگا خواهد بود.

اینجا نه تنها به خاطر محیط آرام و دوستانه‌اش شهرت دارد که غذاهای بین‌المللی آن نیز به مهمانان تنوع انتخاب قابل توجهی می‌دهد. اگر به غذاهای گیاهی علاقه دارید برای شما هم غذاهای خوشمزه‌ای در نظر گرفته شده است.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید