بهترین جاهای دیدنی آفریقای جنوبی مخصوص کودکان بهمراه آدرس

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

از اول ژوئن 2015 به بعد، کودکانی که مبدا یا مقصد سفر آنها آفریقایی جنوبی است باید شناسنامه کامل و نیز گذرنامه معتبر را همراه داشته باشند. این مقررات، صرف‌نظر از ملیت مسافران، شامل همه مسافران زیر 18 سال می‌گردد.

منظور از شناسنامه کامل، شناسنامه رسمی مهر و امضاء شده و حاوی مشخصات کامل والدین است. چنانچه شناسنامه کامل به زبانی غیر از زبان انگلیسی صادر شده باشد، باید همراه با ترجمه رسمی آن به زبان انگلیسی ارایه گردد.

کودکی که با هر دو والدین خود سفر می‌کند

والدین باید شناسنامه کامل و نیز گذرنامه معتبر داشته باشند.

کودکی که با یکی از والدین خود سفر می‌کند

والد باید شناسنامه کامل، گذرنامه معتبر و نیز حکم دادگاه که طی آن مسئولیت‌های سرپرستی کامل/قیمومت کودک به والد سپرده شده، یا استشهاد قانونی از طرف والدین یا سرپرست‌های قانونی کودک که تأیید کننده اجازه آنها برای سفر کودک است، را همراه داشته باشد. چنانچه والد دیگری که نام وی در شناسنامه کودک درج شده فوت کرده باشد، گواهی فوت وی نیز لازم خواهد بود.

کودکی که فقط با سرپرست خود مسافرت می‌کند

سرپرست کودک باید شناسنامه کامل، گذرنامه معتبر و نیز یک حکم دادگاه یا استشهاد قانونی از طرف والدین یا سرپرست‌های قانونی کودک که تأیید کننده اجازه آنها برای سفر کودک است، را همراه داشته باشد. همچنین، کپی گذرنامه‌ها یا اسناد شناسایی والدین یا سرپرست‌های قانونی کودک نیز لازم است. در موارد مقتضی، گواهی‌های فوت نیز باید ارایه گردد.

کودک بدون همراه در افریقای جنوبی

کودک باید شناسنامه کامل، گذرنامه معتبر و نیز، حسب مورد، حکم دادگاه یا استشهاد قانونی از طرف یکی از والدین یا سرپرست‌های قانونی کودک یا هر دوی آنها، که تأیید کننده اجازه آنها برای سفر کودک باشد، به همراه داشته باشد. نامه‌ای از طرف شخصی که در آفریقای جنوبی پذیرای کودک خواهد بود، شامل اطلاعات تماس کامل وی، همراه با کپی تأیید شده گذرنامه یا اسناد شناسایی وی نیز لازم است. همچنین، اطلاعات تماس والدین یا سرپرست‌های قانونی کودک نیز لازم است.

Sci-bono discovery center

بهترین جاهای دیدنی آفریقای جنوبی مخصوص کودکان بهمراه آدرس

در این مجموعه که در ژوهانسبورگ قرار دارد کودکان شما با تئوریهای علمی، اکتشافات زیست محیطی و علمی آشنا می شوند و در زمینه ی علوم شیمی ، الکترونیک ، زندگی جانوران و جغرافیایی ،اماکنی را تشکیل داده اند که بچه ها با زبانی ساده با این گونه علوم آشنا شوند. SCI-BONO DISCOVERY CENTER بهترین مکان برای حتی بزرگترها هم می باشد تا دیدگاهی جدید به علم و تکنولوژی پیدا کنند.

آدرس : Helen Joseph St, Newtown, Johannesburg, 2107, South Africa

ساعات بازدید : 9AM–5PM

City rock

بهترین جاهای دیدنی آفریقای جنوبی مخصوص کودکان بهمراه آدرس

 اگر اهل صخره نوردی و ورزش هستید حتما این محل را در کیپ تاون به شما توصیه می کنیم تا بتوانید روزی پر از انرژی و هیجان را در این مکان داشته باشید.

آدرس : 9 Milner St, Paarden Eiland, Cape Town, 7405, South Africa

ساعات بازدید : 9AM–10PM

Walter sisulu national botanical gardens

بهترین جاهای دیدنی آفریقای جنوبی مخصوص کودکان بهمراه آدرس

در این پارک با انواع گونه های گیاهی و خواص آنها در طبیعت آشنا می شوید که برای یک روز که بصورت پیک نیک بگذرانید بسیار مناسب است.

آدرس : Malcolm Rd, Poortview, Roodepoort, 1724, South Africa

ساعات بازدید : 8AM–5PM

The lion park

بهترین جاهای دیدنی آفریقای جنوبی مخصوص کودکان بهمراه آدرس

 بهترین جایی که کودکان شما می توانند توله های شیر و ببر و پلنگ و یا حیوانات دیگر را از نزدیک لمس کنند همین مکان است حس دوست داشتن و محبت به حیوانات را در این مکان به کودکان خود بیاموزید همچنین برای بزرگسالان نیز محلی جذاب می باشد .

آدرس : R512 Pelindaba Rd, Hartbeespoort, Broederstroom, 0240, South Africa

ساعات بازدید : 8AM–8PM

Acrobranch

بهترین جاهای دیدنی آفریقای جنوبی مخصوص کودکان بهمراه آدرس

در این پارک که سراسر ماجراجویی و هیجان است کودکان مثل داستان تارزان از این درخت به آن درخت در حال بازی اند ،مانند عبور از پل معلق ، رودخانه وحشی و تار عنکبوت که تمام آنها با در نظر گرفتن امکانات امنیتی طراحی شده اند. اگر کودکانی پر انرژی در سفر به آفریقا به همراه دارید بهترین مکان برای سرگرم کردنشان همینجاست.

آدرس : James and Ethel Grey Park,, Melrose St, Birdhaven, Johannesburg, 2196, South Africa

ساعات بازدید : 9AM–4PM (دوشنبه ها و سه شنبه ها : تعطیل)

Johannesburg zoo

بهترین جاهای دیدنی آفریقای جنوبی مخصوص کودکان بهمراه آدرس

کشور آفریقا و بخصوص آفریقای جنوبی پر از حیات وحش است بهترین مکان برای آشنایی با حیات وحش آفریقا ،باغ وحش ژوهانسبورگ می باشد که از نزدیک با زرافه و شیر و کرگدن آشنا می شوید. راهنمای باغ وحش نیز اطلاعات خوبی از نوع حیات وحش آفریقا در اختیارتان خواهد گذاشت.

آدرس : Jan Smuts Ave, Parkview, Johannesburg, 2193, South Africa

ساعات بازدید : 8:30AM–4PM

Le Bonheur Reptiles and Adventures

بهترین جاهای دیدنی آفریقای جنوبی مخصوص کودکان بهمراه آدرس

دراین مکان کودکان با مارها و کوروکودیلها آشنا می شوند آنها را از نزدیک لمس می کنند و از راهنمایی های مربی های این گونه حیوانات بهره خواهند برد .بازدید این محل نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگترها نیز خالی از لطف نیست.

آدرس : Babylonstoren Rd, Klapmuts – Simondium Rd, 7670, South Africa

ساعات بازدید : 9AM–5PM

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید